۳۰ مرداد، ۱۳۹۸

افشای یکی از تپاله ها ی مرتضی سقاییان نژاد (شهردار قم)، در کانادا+ عکس

عکس حمید سقاییان نژاد در کانادا
 hamid.sne
Hamid Saghaeian
Product Engineer| McMaster university | Toronto.
https://www.instagram.com/hamid.sne/?hl=af


رزا: داشتم دیروز میخواندم: مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم، در واکنش به انتشار خبر تحصیل فرزندانش در آمریکا، تایید کرد که تعدادی از فرزندانش در خارج از ایران سکونت دارند اما گفت آن‌ها در خارج از ایران نیز «سفیران گویای نظام» بوده و یکی از آن‌ها قصد دارد بعد از پایان تحصلاتش در خارج، در قم ادامه تحصیل دهد.
سقائیان‌نژاد گفت: «خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند. اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم به خارج رفتند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام هستند.»
رزا: در اینترنت جستجو کردم "سفیران گویای نظام" را که باید در خارج ولایی و مذهبی هم باشند! راستش حمید سقاییان نژاد را یافتم در کشور کانادا و در دانشگاه با کت و شلوار و کروات قرمز! عکس اینستاگرام حمید توی بغل زنی بی حجاب!  ادعای بازگشت حمید گُه نژاد برای بازگشت به قم و خدمت به رژیم، آنطور که پدرش بعنوانِ شهردارِ قم اعلام کرده بیشتر به شوخی می ماند.
اگر خبرنگاری از این آشغال زاده در موردِ پدرش بپرسد، فکر می کنم که ایشان هم مثل فاطمه صادقی گیوی (دختر خلخالی قصاب) اینجا چهار پشته از پدر دفاع خواهد کرد.
بهترین دانشجویان ما شکنجه شده و در زندانند. زنان را به دلیلِ اجبار به حجابِ ، سالها به بند کشیده اند. رژیم اسلامی، آخوند زاده ها و آشغال زاده های خود را با رانت و پول دزدی از مردم ایران به امریکا/کانادا/اروپا فرستاده و در حال فروشِ خاکِ مردم، به روسیه و چین و بقیه ی اقمارِ اردوگاه سابقن سوسیالیستی هستند!
اگر روسیه خوب است، چرا آشغالهایشان را به ونزوئلا و چین و روسیه صادر نمی کنند؟
چریدنِ "آقازاده" ها در امریکا/کانادا و سایر کشورها را افشا کنیم. زندگی لاکچری شان را و آزادی هایی که پدرانشان از مردم ایران دریغ کرده اند. 
اگر رژیم مادران را زندان می کند، بدلیلِ "جرم" فرزندان (مورد مادرِ سهیلِ عربی)، اینجا
پس می بایستی که ما هم خواهانِ بازگشت دادنِ تپاله های رژیم باشیم.


سنده هایشان را به قم برگردانیم! ، وقتی که مادران را گروگان می گیرند...

عکس حمید سقاییان نژاد (فرزند مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم) در کانادا
برای بزرگنمایی روی عکسها کلیک کنیم.

زندگی شش فرزند شهردار قم در خارج ایران
استان‌وایر- کانال تلگرام «اسکان نیوز» خبر داده که هر شش فرزند مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم در خارج کشور زندگی می‌کنند.این کانال خبری نام شش فرزند شهردار قم را حامد، مهدی، حسین، هدی، حمید، محمد صادق سقاییان‌نژاد اعلام کرده است.

واکنش شهردار قم به زندگی شش فرزندش در خارج ایران
ایران اینترنشنال - مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم، در واکنش به انتشار خبر تحصیل فرزندانش در آمریکا، تایید کرد که تعدادی از فرزندانش در خارج از ایران سکونت دارند اما گفت آن‌ها در خارج از ایران نیز «سفیران گویای نظام» بوده و یکی از آن‌ها قصد دارد بعد از پایان تحصلاتش در خارج، در قم ادامه تحصیل دهد.
سقائیان‌نژاد گفت: «خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند. اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم به خارج رفتند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام هستند.»
در چند روز گذشته خبر تحصیل و زندگی فرزندان سقائیان‌نژاد، شهردار قم، در آمریکا واکنش‌های گسترده رسانه‌ها و افکار عمومی را بر انگیخت و در نهایت او تایید کرد که تعدادی از فرزندانش در خارج از ایران زندگی و تحصیل می‌کننند.
سقاییان نژاد شهردار قم، با بیان اینکه «زندگی ساده و عادی دارد»، گفت: ««اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته‌اند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام بوده اند و یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می خواهد تحصیلات خود را دنبال کند.»
او دلیل حضور فرزندانش در خارج از ایران را «تحصیل» عنوان کرد و گفت: «خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام‌اند.»

ادامه ی اطلاعات و  مطلب اینجا

 برای خواندن مطلب در منبع روی تیتر مقالات کلیک کنیم.

برای بزرگنمایی روی عکسها کلیک کنیم.


Faculty of Engineering
February 26, 2018
McMaster University -canada
https://www.eng.mcmaster.ca/news/w-booth-school-teams-community-living-hamilton

hamid.sne
Hamid Saghaeian
Product Engineer| McMaster university | Toronto.
https://www.instagram.com/hamid.sne/?hl=af
برای بزرگنمایی روی عکسها کلیک کنیم.


۴ نظر:

ناشناس گفت...

رزا جان
من فکر کنم تو خیلی وقت است که از ایران و مواد انرژی برای زمین و بدن خبری نداری؟؟
میدونی الان تپاله و کود بخصوص تپاله در ایران هر یک کامیون چند است؟
شاید باور نکنی تپاله خوب آن هم از نوع کاوی بیش از ۱ ملیون،
من فکر کنم صفت تپاله حیوانی توهین ب گاوها است،
بهتر همان پلاستیک های باد آور که در هوا معلق هستند در واقع ارزش مصرفی ندارد نه اون پلاستیک های که ارزش یافت دارند
ممنون از گامنت

Unknown گفت...

شرائط زمانی و مکانی امروز وحشت انگیز و دروغگویی در هیچ زمانی این گونه نبود، عموما باید بر عکس باشد، یعنی با بودن انتر نت و خیلی از مسائل خبری در ظاهر مردم آگاهی بیشتری کسب میکردند، پس چرا باید روز ب روز زندگی سختر و بی خاصیت شده، بی اعتمادی، بی پولی بدهکاری ، در نهایت بی خیالی و پاسیو بودن هر چه خوش آید یا بدبختی بسیار زندگی ببخشید،،،، بندگی مطلق روزگاران میکنیم،
نمی دونم تونستم نظرم برسونم،
۱ یا باید قبول کرد عصر انترنت، عصر آگاهی نسبی کا انسانها بر وضیعت خود آگاه باشن، نیست،
آگاهی کاذب و آگاهی واقعی برای تغیر وضیعت و حداقل در جهت حداقل خوشبختی حتی در آینده دور میسر نیست،

Unknown گفت...

روز واقعا
وضیعت امروز یا شرائط زمانی قابل تغیر است
اگر اوکی است چگونه و با چشم اندازی

Unknown گفت...

زندگی جمعی انسانی، و زندگی فردی در میان جامعه ایران آسیب فراوان دیده مردوم عادی، از مقوله بالا فاصله زیادی دارند، از نقطه نظر جامعه شناسی و مردوم شناسی پیوندها گسسته، و پراکنده شده، امروز هیچ فرمولی برای نزدیکی مقوله بالا موجود نیست، حتا اگر زمینه ی هم وجود داشته که این فاصله را کم کنیم نه فرمول و نه ابزاری برای این مشکل رسا نیست، اگر کمی روشنتر و شفاف تر صحبت کنیم ، ابتدا این وظیفه ما که دستی بر آتش داریم، این نیست که امر مهم را ما باید حل کنیم، این مسله گردن اون کسانی است که ابتدا این جامعه را ب مرحله انفجار رسانده و در وحله دوم این که اون آدم های که تن ب ذلت داده ب خود ایند، شوک هر چند علم عمل نیست بلکه یک نشانی از راهی سطحی و بدون عمق است،
حال در نتجه این خود مر وم هستن که بپا خیزند و آگاهی علمی برای رهای بجویند
پیروز باشید