۱۶ شهریور، ۱۳۹۸

ویدئو خبری - نشسته برخاستن - گزارش دستگیری های اخیر- شهریور 1998 + سلاخی علیرضا شیر محمد علی در زندان


رزا: رفقا ، دفاع  از خود حتی دفاع مسلحانه از خود را بکار ببندید. نگذارید که دستگیر شوید. 
رژیم اسلامی به بهانه ی پُر شدن زندانها و زیر پا گذاشتنِ اصلِ تفکیک زندانیان سیاسی و عادی، با در اختیار گذاشتنِ موادِ مُخدر (شیشه) به زندانیان عادیِ "خودی"، کمر به قتل زندانیانِ "مُرتد"- آتئیست- بی خدایان و آنارشیست بسته است.
سپیده قلیان را در همان دستگیری اول تهدید کردند که به سلولِ زندانیانِ داعشی می فرستند برای تنبیه و به داعشی ها می گویند که او کمونیست است. علیرضا (سامان) و سهیل عربی را به سلولِ موادی ها می فرستند. علیرضا را عاقبت بدلیلِ ارتداد در زندان با همکاری افسر کشیک (شخصی بنام ایمانی) و رئیس  زندانِ فشافویه در تهران سلاخی می کنند .
در زندانِ زنانِ ورامین قرچک، زندانیان عادی را به جانِ دخترانِ جوان (دستگیری های اخیر) انداخته اند. تمامِ مامورین زندان تا حتی بهداری زندانِ ، همدستِ رژیم در سرکوب زندانیان هستند.
در شرایط کنونی و با بُریدنِ  حکم های بالا و فله ای توسط قاضیانِ جنایتکار رژیم، نگذارید دستگیر شوید. به هیچ وجه نیز خود را داوطلبانه معرفی نکنید. حتی کیس ها و مورد های اعتراض به حجاب اجباری، بالای 10 سال حکم گرفته اند. هزینه ی دستگیری و سرکوب را برای رژیم بالا ببرید.
از خود دفاع کرده و نگذارید معترضانِ در خیابانها را به راحتی به زندان بیندازند. اطلاعاتِ مستخدمینِ زندانها را جمع آوری کنید.
شما جوانتر ها ندیده اید! اما نسلِ ما اشک ریزانِ سرانِ رژیم سلطنتی و شکنجه گرانش را در حافظه دارد.
شک نکنیم که رژیم اسلامی نیز عُمر نوح ندارد. و پایانش نزدیک!
پس، زنده بمانیم! از خود دفاع کنیم! 
به جای خودکشی/خودسوزی... رژیم را مونیتور کنیم.
ریشه هایمان را پیوند داده، شبکه ی مقاومت علیه دستگیری و زندان را گسترده تر کنیم.  

ویدئو خبری - نشسته برخاستن - گزارش دستگیری های اخیر- شهریور 1998 + چگونه رژیم اسلامی، علیرضا شیر محمد علی را در زندان سلاخی کرد
https://youtu.be/Kvj6DG4KeZY



۱۷ نظر:

Unknown گفت...

مقاله یا کامنت بالا رو خواندن
رزا جان برای وًصیغه جدید باید آموزش های لازمه را دید
مثل سال ۶۰ مجاهدین نشه، که رجوی برای بلند پروازی خودش مردوم و هواداران ب سلاخی داد، باید خیلی مواظب شد،
رژیم تا دندان مسلح و پول کلانی دارد، باید شش دانگ حواس جمعی داشت
در آینده نزدیک بیشتر تو صبر خواهم داد،
من تجربه دو نظام دارم ولی هنوز زنده هستم
ای کاش می مردم این صحنه دل خراش زندانی را نمی دیدم
درود ب شرفتان
پیروز باشید

Rosa گفت...

از_هفت‌تپه_تا_تهران_زحمت‌کشان_در_زندان

سرخط : صبح امروز اسماعیل بخشی پس از حضور در دادگاه و ابلاغ حکم ۱۴ سال حبس تعزیری خود، این پیام را به کارگران نیشکر هفت‌تپه تقدیم کرد:
«می‌رنجم تا تو نرنجی، شادم از این رنج. می‌خندم در این رنج بر این رنج. رقصانْ رنج‌ات را به دوش می‌کشم تا تو نرنجی، تا تو بخندی».

امیرحسین محمدی‌فرد نیز در پیامی دیگر گفت: «حکم ۱۸ سال زندان برای من، عسل محمدی، ساناز الهیاری و امیر امیرقلی صادر شده است که ۷ سال آن قابل اجراست. همچنین احکام ۱۴ سال حبس اسماعیل بخشی و ۱۸ سال حبس سپیده قلیان نیز اعلام شده است. احکامی که ۷ سال آن اجرایی خواهد شد».

پس از اعلام احکام صادر شده‌ی بازداشت شدگان هفت‌تپه، واکنش‌های فراوانی علیه سرکوب گسترده‌ی کارگران و فعالان کارگری در فضای مجازی مطرح شد.
هم‌زمان، غلامرضا سلیمانیْ رئیس سازمان بسیج گفت: «۱۰۰۰ گردان سایبری با کمک جوانان با انگیزه، پر تحرک و متخصص در حوزه‌ی فضای مجازیْ تحت عنوان گردان‌های سایبری جهت رصد و حضور در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات دشمن، سازماندهی شدند».

هزار نیروی جدید برای آنکه از حکم ۱۱۰ سال حبس تعزیری ۷ کارگر و فعال کارگری نوشته نشود. هزار نیروی مضاعف بر ارتش سایبری پیشین تا اعتراضات نوشتاری علیه ارتجاع حاکم را بدل به پرونده‌سازی‌هایی جدیدیْ مشابه آنچه که در قبال بازداشت شدگان پیشین اعمال کردند، وارد کنند. امری که تنها اعلام حضور همیشگی نیروی سرکوبگر در زیست جمعیت کثیری است که حتی حق تنفس آنان هم «اقدام علیه امنیت ملی» ترجمه و تفهیم اتهام می‌شود

Rosa گفت...

تداوم بازداشت عادل گرجی، علی غلامی و دانیال جعفری در پی اعتراض به انتقال دانشکده هنر و معماری به سوهانک در بند دو الف سپاه در زندان اوین

تفهیم اتهام مریم محمدی و اسرین درکاله در شعبه ۲ بازپرسی اوین با اتهامات اجتماع و‌ تبانی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشویق به فساد و فحشا در فضای مجازی، تظاهر به عمل حرام در اماکن عمومی و تشکیل گروه ندای زنان

اسماعیل_بخشی، کارگر هفت‌تپه : ۱۴ سال حبس تعزیری
#سپیده_قلیان، حامی کارگران هفت تپه: ۱۹ سال و ۶ ماه حبس تعزیری
#امیرحسین_محمدی_فرد، سر دبیر نشریه گام: ۱۸ سال حبس تعزیری
#عسل_محمدی، عصو تحریریه نشریه گام:۱۸ سال حبس تعزیری
#ساناز_الهیاری، عضو تحریریه نشریه گام: ۱۸ سال حبس تعزیری
#امیر_امیرقلی، عصو تحریریه نشریه گام: ۱۸ سال حبس تعزیری
#محمد_خنیفر، کارگر هفت تپه: ۶ سال حبس تعزیری

احکام سنگین برای شرکت‌کنندگان در تجمع روز جهانی کارگر!

تقریباً 40 نفر از کسانی که در روز یکم می روبه‌روی مجلس ایران دست به تجمع زدند، بازداشت شدند. از یکم می به بعد دولت ایران برای دست‌گیرشدگان و سوسیالیست‌های ایران احکام قضایی سنگینی صادر کرد. در حالی که بخشی از بازداشت‌شدگان آن تجمع با وثیقه‌های سنگین در تاریخ‌های متفاوت آزاد شدند اما مشخصاً برای افرادی که به جنبش کارگری تعلق داشتند احکام حبس، شلاق و تبعید صادر شد:

عاطفه رنگریز، پژوهش‌گر اجتماعی 11 سال و 6 ماه حبس و 74 ضربه شلاق.

مرضیه امیری، روزنامه‌نگار، 10 سال و 6 ماه حبس و 148 ضربه شلاق.

رسول طالب مقدم، عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، 2 سال حبس و 74 ضربه شلاق و دو سال تبعید به خراسان.

حسن سعیدی، عضو سندیکای شرکت واحد، 5 سال حبس.

فرهاد شیخی، 4 ماه حبس و 5 ضربه شلاق.

دولت ایران این افراد را متهم به «همکاری با نیروهای خارجی» کرده است.

در روز 8 مارس، سه زن به نام‌های یاسمن آریانی، منیره عربشاهی و مژگان کشاورز به خاطر درآوردن روسری‌های خود در مترو و توزیع گل در میان مسافران بازداشت شدند. برای این سه زن ظرف روزهای گذشته در مجموع حکم 16 سال حبس صادر شد.

Rosa گفت...

غلامرضا ضیایی، از مدیریت کهریزک تا اوین


در تاریخ ۵ مردادماه سال جاری، حیات الغیبْ مدیرکل زندان‌های استان تهران، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «چهارمحالی» در طول دوران سه سال مدیریت بازداشتگاه اوین و اهدای لوح یادبود به او طی حکمی «غلامرضا ضیایی» را به عنوان مدیر جدید این بازداشتگاه معرفی و ضمن آرزوی موفقیت برای هر دو نفر بر لزوم همکاری، همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر کارکنان و مدیریت در جهت نیل به «اهداف سازمانی» تاکید کرد.

با نگاهی به سابقه‌ی مدیریتی ضیایی در زندان‌های فشافویه، رجایی‌شهر و بازداشت‌گاه کهریزک به لیستی از اعمال سرکوب، محدودسازی‌های بیمارگونه و عادی‌سازی از روند شکنجه و کشتار خواهیم رسید.
غلامرضا ضیایی از مهرماه ۱۳۹۶ مدیر زندان رجایی‌شهر شد. ضیایی از جمله افرادی است که در اعمال فشار بر زندانیان زندان رجائی شهر نقش زیادی دارد. وی در هفته‌ی نخست انتصاب خود، دستور انتقال زندانیان بهائی را به قسمتی که در این زندان به “فرعی” معروف است و به گفته زندانیان جهت تنبیه و مجازات زندانیان خاطی ساخته شده است، صادر کرد.
ضیایی در جمع زندانیان خود را مسئول سابق بازداشتگاه کهریزک معرفی کرده بود که در زمان مدیریت وی چندین زندانی سیاسی در آن محل کشته و شکنجه شدند.

حالا با انتصاب ضیایی، بر مشکلات و محدودیت‌های زندانیان اوین افزوده شده است.
▪️به دستور وی، ملاقات حضوری زندانیان سیاسی از هر ماه یک بار، به هر دو ماه یک بار تغییر کرده است.
▪️از سوی دیگر از تحویل کتاب و مجله توسط خانواده‌ها به بستگان زندانی‌ جلوگیری می‌شود.
▪️تماس زندانیان با خارج از زندان نیز با مشکل جدی مواجه شده است. امکان برقراری تماس در هفته به ۳ روز محدود شده و مدت زمان تماس برای هر زندانی ده دقیقه است. ضمن اینکه تماس‌ها در هر یک دقیقه گاها قطع می شود، سیستم اطلاع دهنده با جمله “این تماس از زندان اوین می‌باشد، تماس گیرنده زندانی است” که پیشتر هر ۳ دقیقه یک بار تکرار می‌شد در بسیاری موارد هر ۳۰ ثانیه یک بار تکرار می‌شود. این موضوع باعث شده است تا مدت زمان مفید مکالمه به حدود نصف این مدت برسد.
▪️جلوگیری از انتخاب وکیل بند یا مسئول نیز در کنار روند پولی‌سازی خدمات درمانی و پزشکی صورت پذیرفته است. اتفاقی که با توجه به گرانی‌های سرسام آور هزینه‌های پزشکی، بسیاری از زندانیان را با وخیم‌تر شدن اوضاع جسمی و محرومیت از درمانْ روبه‌رو کرده است.
▪️ضیایی در بدل کردن زندان به شکنجه‌گاه ید طویلی دارد. فرزندان زیر ۱۵ سال زندانیان بند نسوان با انتصاب ضیایی، از دیدار هفتگی چهارشنبه‌های خود نیز محروم ماندند.
▪️ضیایی در دستوری دیگر ساعت خاموشی زندان را از ۲۳ به ۲۲ تغییر داد.

Rosa گفت...

نامه‌ی سهیل عربی از زندان

نازگُل نام دختری با موهای مشکی، مواج و زبر، آنارکوسندیکالیسم، بیزار از پدوفیل اعظم، رفیق روزهای دشوار و خلاصه یک انقلابی واقعی که پذیرفته است فلسفی در روشنگری و مبارزه وظیفه هر آنارشیست بوده است و مهمتر از آن اینکه انقلاب برای همیشه و تا همیشه خواهد ماند. آری شوربختانه نازگل نام او نیست واو فعلا در جهان واقعی موجود نیست. نازگل حتی نام دختری با موهای بلند و بلوند، بینی چندبار عمل کرده، سردرگم میان سنت و مدرنیته، ناوفادار که در اولین بحران زندگی ترکت می کند هم نیست. نازگل نام لوله ای است بلند و سپید درد آفرین وآغشته به رافت اسلامی که افسران نگهبان زندان تهران بزرگ برای تنبیه معترضین و نافرمانبران از آن استفاده می کنند. برای مثال وقتی در اوج داغی تابستان در دل کویر داخل بندی که زندانیان درآن نگهداری می شوند با ظرفیتی محدود ، ۵۴۰ جوان را محبوس کرده اند. یکی از آنها که برای رهایی از گرمای عذاب آور به جای شلوار بلند شلوارک به تن کرده بود مورد خشم افسر نگهبان وقت قرار می گیرد، ونظر به اینکه درس عبرتی برای سایرین شود این لوله سفت را محکم به سر او می کوبند. دست کم ۳ بار از نزدیک شاهد بودم که این شیوه تنبیهی منجر به شکستگی جمجمه زندانی شد و شوربختانه باخبر شدیم که دیروز یکی از محبوسان در بند ۸ تیپ ۱ پس از اینکه بدین وسیله مورد تنبیه قرار گرفت به بیمارستان اعزام شد و هرآینه هنوز هوشیاری خود را بدست نیاورده است. این شیوه تنبیه یکی از زجرهای مضاعفی است که محبوسان در این زندان تحمل می کنند. قطعی آب، هفته ای یک بار بازشدن حمام، ازدحام ، عدم رعایت بهداشت، عدم اجرای طرح طبقه بندی زندانیان، نگهداری افراد سالم کنار معتادها، جوانهایی که برای نخستین مرتبه به زندان آمده اند کنار سابقه دارها، موجب ایجاد معضلات بسیاری شده و خواهد شد. اما مهمتر پرسش هایی است که طرح آنها شاید مارابه سمت پیشگیری و درمان هدایت کند. اینکه در پایتخت جمهوری اسلامی ایران بیش از ده هزار جوان، به دلیل ارتکاب سرقت محکوم به تحمل حبس شده اند، بسیاری از آنها بیشتر کارگر بوده اند و طی دوسال اخیر شغل خودرا ازدست داده اند. تعداد قابل توجهی فارغ التحصیل وسالها در جستجوی یافتن شغل یعنی اکثر آنها تمام تلاش خود را برای سالم زیستن انجام داده بودند ودر نهایت موفق به یافتن شغل نشده اند. یا درآمد شغلی که به آن مشغول بودند کافی برای تامین نیازهایشان نبوده. مرتکب اعمال مجرمانه مثل سرقت وخرید کالای مسروقه یا قاچاق شده اند. وضعیت زندانهای شهرستان ها به مراتب اسفناک تر از زندانهای پایتختی است که نظارت و حساسیت بیشتری برآنها بوده واصل مطلب آمار وحشتناک تعداد زندانیان است که نیک میدانیم محبوس شدن هر فرد چه آسیبهایی به خود شخص، خانواده او و البته به اجتماع می رساند. اماشوربختانه نه دولت منتخب، نه دولتهای پنهان ونه قوه قضاییه هیچ تلاشی برای کاهش جمعیت زندانها وحتی دست کم بهبود شرایط زیستن انسانهای محبوس در زندانها نداشتند. وضعیت خوراک، بهداشت و به ویژه درمان زندانیان طی یک سال اخیر بسیار بدتر ازقبل شده است. ونهادی که نام سازمان اقدامات تامینی و تربیتی را یدک می کشد عملکردی کاملا مغایر با نام خود را داشته است. برای مثال موسسه حامی که از طریق ایجاد اردوگاه های شبه کار اجباری در اجرای انجام بیش از ۸ ساعت کمتر از صدهزارتومان درماه به آنها پرداخت می کند و علاوه براین از طریق فروش چند برابر اجناس و اقلام مورد نیاز ضروری به زندانیان کسب درآمد کرده است. تنبیه بدنی، توهین، تعرض وحتی تجاوز از جمله رنج های مضاعف بوده که محبوسان علاوه بر دوری از خانواده، محرومیت از حضور در اجتماع تحمل کرده اند. و دردا که هرگز مجازات برای مجرمان واقعی و بزرگتر نبوده است.
سهیل عربی
شهریور ماه ۹۸
زندان اوین

Rosa گفت...

سرخط : هاله صفرزاده، علیرضا ثقفی و پروین محمدی که پیش از برگزاری تجمع روز جهانی کارگر در پارک جهان‌نمای کرج بازداشت شده بودند، هر یک به ۱ سال حبس تعزیری محکوم شدند

سرخط : بنابر رای صادره شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه، #عاطفه_رنگریز در مجموع به ۱۱ سال و ۶ ماه زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
#بازداشت_شدگان_روز_جهانی_کارگر



خنده- آزادی- و برابری!

https://meidaan.com/ashkan

Rosa گفت...

مثل سال ۶۰ مجاهدین نشه، که رجوی برای بلند پروازی خودش مردوم و هواداران ب سلاخی داد، باید خیلی مواظب شد،

رزا: عزیز
من فراخوان مبارزه مسلحانه ندادم!
توی یونان هم که پلیس آدم دزدید و کُشت و روی آته ایستها و مشخص آنارشیستها زوم کرده بود، بچه ها حداقل یک اسپری یا شوکر توی جیبشان بود!
به هر حال مشخص است که قرار است یک عده ای تظاهرات گذاشته، تا حامیان برای همیشه از دور خارج شوند!
بچه های اول ماه مه مثل پروین و رضا شهابی، آزادند، حامیان مثل عاطفه و ندا و بقیه احکام سنگین بالای 10 سال و حتی وثیقه هم باعث آزادی کوتاه مدتشان نشد!
مثل همیشه سوسیالیستها و ضد امپ و ناصر گوه افشان ها دارند مارکس درس می دهند و آتونومها در زندان!
سال 60 هم همین بود. اکثریت داشت سپاه را به سلاح سنگین مجهز می کرد، در حالی که خانه به خانه را سپاه آر پی جی میزد به اسم خانه تیمی...
آلتِ خدا رئیسی آمده که بزنه، خودت خوب می شناسی اش از دهه 60!
این بار آته ایستها را و آنارشیستها و آتونوم ها را!
تحت اسم رمز مبارزه با مسیح علینژاد، جنبش زنان علیه حجاب را!
این وسط کی زندانه از توده ای هایی مثل نوشین جان خراسانی؟
فاطی گیوی تو بغل مالجو و بقیه در تحلیل اینکه حجاب مسئله زن ایرانی نیست بلکه دیه و برابری در شهادت علیه مجرم!
مشارکت توده و اکثریت نبود، آخوند که نمی توانست 40 سال غارت کنه؟
کشور را هسته ای کنه؟
نباید با ریسمان آنتی امپ دوباره به چاه جماران رفت. با فاصله از امپریال و ترامپیستها باید مبارزه را زیر خاکی ادامه داد.
نباید با توهم آزادی پس از یکسال مثل زندانی کشیدنِ سوسیالیستها، دو دستی خود را معرفی کرد یا مثل حکمتیستها مبارزه ی علنی!
در مقابل دستگیری باید مقاومت کرد، حتی مسلحانه.
چون سیستماتیک قرار است توی زندان قتل "غیر عمد" شود. از تیرباران های "با افتخار" دهه 60 خبری نیست!
رژیم اجماع جهانی را برای تکرارِ 67 ندارد.
توی زندان ها قرار است مثلِ 67 یواشکی، اما توسط معتادین و قاتل ها.
پس دیوانگی است مثل "گوسفند" الکی گیر افتادن.
رژیم به اندازه ی کافی داخل زندان ارازل ذوب شده در حسین/حسن/علی و جاهل دارد که نقش قاتل را برای بی خدایان بازی کنند.
دفاع مسلحانه علیه دستگیری، در این شرایط کاملن منطقی است.
وقتی دختری برای حکم 6 ماه قرچک، خودسوزی می کند، معلوم است که جوانان خود می دانند که اینروزها دستگیری یعنی کهریزک!
تاکتیک و استراتژی باید بقا باشد و مقاومت علیه دستگیری خود و دیگری...

Unknown گفت...

رزا جان
در جامعه اسلامی و دیکتاتوری عریان رژیم برای بقاء خود فکر نمیکند
ما چقدر در رابطه با لنین و رژیم سابق شوروی نوشتیم، تمامی مضمونها حرکتی جمهوری اسلامی با رژیم گذشته شوروی هیچ فرقی نمیکند فقط باسم ها فرق میکنه،
اگر دیکتاتورها ب بقاء خود فکر میکردند حداقل مثل اروپا حرکت میکردند،خودت تو شهر های جدا شده قبلی از شهرهای شوروی سابق زندگی کردی میدونی که انسانها چگونه تربیت شدند، امروز حکمی که برای فعالین جنبش صادر کردند متوجه شدی که انقدر اش شور بوده صدای ریسی هم در اومد، این اعتراض باز هم برای بقاء رژیم نیست، اصلا تو کلاس رژیم آن حرکت مفهومش جهان بینی دراز مدت نیست، خودت ب خوبی میدانی،

Unknown گفت...

خوب بریم روی تاکتیک و استراتژی برای مقاومت، یا علیه دستگیری صحبت کنیم
اگر یادت باشه در آرشیو رزا همیشه صحبت و عمل اجتماعی بر مبنای مبارزات و سازماندهی مخفی استوار بوده،
خود من هم در یک کامنت اشاره کردم که خیلی از سایت ها و آدم های شخصی از آرشیو رزا کمی میکنند واز مبارزات مخفی و دفاع جانانه علیه رژیم صحبت میکنند،
دفاع شخصی و جمعی مسلحانه لازم و ملزوم ایجاد هسته های مقاومت در یک روند تاریخی و اجتماعی واقعی ادامه دار ضرورت دارد، قصد من رد کردن نظریه اجتماعی تو نبود هر چند شناختی از آرشیو رزا دارم هیچ نظریه اجتماعی از بالا را قبول ندارد، قصد اصلی من برای یک مبارزات ادامه دار با جهت اساسی سازماندهی در دل جامعه بطور مشخص ضرورت ایجاد آن انیمیشن و
پیروز پایدار باشید

Unknown گفت...

ببخشید
کپی را کمی نوشتم که پوزش میخواهم
نوشته بودم خیلی از شاخصهای حقیقی و حقوقی از آرشیو رزا کپی برداری میکنند که باعث افتخار ماست

Unknown گفت...

رزا جان
من چند تا از حرکتهای اجتماعی علیه کسانی که در مجموع مخالف شوروی سابق براتون توضیع خواهم داد، شلوار لی، کاپشن لی در شوروری سابق برای استفاده ممنوع بود، آدامس و سقز در شوروی سابق ممنوع بوده جمهوری جدا شده از ایران و تحت حاکمیت ب اصطلاح کمونیست،برای آدامس خروس نشان دلشون لک زده بوده حاکمیت کی از شلوار لی و آدامس خروس نشان ترس دارد که سوغات غریبه چی می شود کرد، در ایران هم همینطوره من ب جرات میگم رژیم های این شکلی برای بقاء خود فکر نمیکنند،
مگه ۱۴۰۰ سال از اسلام نمیگذارد؟ در کجای نظام اسلامی جهان که بیش از ۱ میلیارد است انسانهای آنجا موفق و خوشبخت بوده؟ کمی شفاف تر صحبت کنیم، برای شناسایی واقعی رژیم های این چنینی و برای مقابله علیه جمهوری اسلامی یک مبارزه منظم کاملا حساب شده با شناخت واقعی از ارگانهای سرکوب داشته باشیم
پیروز باشید

Unknown گفت...

آدم هر چه دقت بیشتری میکنی مثلا سریال (گاندو) حال ب خودشان هم رحم نمیکند،
و هزاران کامنت ها و هزاران از عملکرد جمهوری اسلامی انسان می تواند فاکت بیاورد که حکومت ب وضیعت آخر زمانی فکر میکند و اینها فقط ابزارند، اینها ب بقاء اسلام خدائی فکر میکنند و یکی از علت ماندگاری اسلام بعد از ۱۴۰۰ میتوانیم متوجه حرکتهای جهان اسلام بشویم تنها حاکمیت اسلام جهانی است که ب انسانها وعده همین دنیا که خوب بچابنند و دروغ بگویند، خوب بکنند با بچه های زیر ۱۸ سال عروسی کنند و در آینده بعد از مردن هم براشون حوری بهشتی بیاورند،،
سئوال اساسی،،، چرا این مردوم که در دنیای اسلام زندگی میکنند، چرا نباید ب این شامورتی بازی حاکمیت اسلام پی نبرند؟
ماندگاری ۱۴۰۰ سال از کجا آب میخورد؟؟؟
چرا ۲۰۰ سال تاریخ مارکسیسم دوام نیاورد، و جاش ایدلوژی و سرمایهداری جهانی پر کرد،
و هزاران چراء های دیگر ما را ب حداقل ب ما کمک میکند که دیگر گرفتار ایدلوژی های ترسناک قرار نگیریم

Rosa گفت...

ماندگاری ۱۴۰۰ سال از کجا آب میخورد؟؟؟

رزا: ماندگاری رژیم ادغام پدرسالاری با سرمایه داری است!
به نظرات مارکس دقت کنیم! سرمایه داری قرار است که زنان را آزاد کند و در پروسه ی تکامل خودمترقی تر است از فئودالی! فردریچی می گوید که سرمایه داری اما ارتجاعی تر است و ضد انقلابِ کلکتیوهای دهقانی بوده!
حال ما در این زمان ادغام پدر سالاری و کاپیتالیسم را داریم! دختر بچه را شوهر میدهند و نیمی از جمعیت زیر لنگِ نیمی دیگر هستند. خرافات تقویت می شود.
مادر علیرضا (سامان) آزادی فرزندش را از امامِ آلت تقاضا کرده و به زیارتِ در مشهد مشرف شده! سند سلاخی او را دریافت می کند! هر ساله میلیونها راس گوسفند سلاخی می کنند.
ما با آدم های نرمال طرف نیستیم. علیرضا برای جاهل های ذوب شده در ولایت غذا می خرد (عشق به انسان) همان شب آنها سلاخی اش می کنند!
آنها به حسابِ حرف افسرنگهبان (ایمانی) با سلاخی یک مُرتد قرار است به بهشت بروند.
انسانی که نذر گوسفند یا شتر می کند، هرگز انقلاب نکرده!
امیر ال مومنین البته که در قصر زندگی می کند! کارگران برایش رعیت هم نیستند! مناسباتِ برده داری حاکم است!
حال ما با سرمایه داریِ ادغام شده در برده داری می گوییم با فرهنگِ خرافاتِ 1400 سالِ پیش!
فرخ نگهدار (مامور ک.گ.ب) جهان را هنوز دو قطبی میبیند و رژیم را ضد ناتو! ضد امپ ها هم میانِ فاشیسمِ ترامپ و رژیم، رژیم را انتخاب کرده اند!
ترامپ سقطجنین را ممنوع کرده و با زیرِ سن جفتگیری، رژیم هم فرمانِ بزایید می دهد!
ما در دوران فاشیسم مذهبی زندگی می کنیم.
جبهه زنان در فاشیسم مسیحی قوی تر است و نمی توان جنبش زنان را به دورانِ جهالت عقب برد.
شاید سانتی مانتال به نظر بیاید اما قطب نما "کارمزدی" دیگر نیست! در این روزگار "اپوزیسیون"، مردمی هستند که در حفاظت از سگ و محیط زیست و آزادی زن ... خود را جر می دهند. آنانی که علیه ستم و استثمار محیط زیست برخاستند، علیه استثمار انسان نیز خواهند بود. ولی کارگر/زحمتکشی که برای تقاضای حقوق موقعه گدایی می کند را باید فراموش کرد.
پدرانی که در استمرار پدوفیلی دختر می فروشند و صیغه می کنند...
متحدان مبارزه را باید با دقت انتخاب کنیم! نه فقط طبقاتی!
به نظرتان چرا کارگر نفت خوابیده؟ هفت تپه را دارند له می کنند؟
رژیم درس روزانه اش را از حزب توده گرفته و شکم اشرافیت کارگری را پر می کند!
طرفدارانِ ضد امپ را باید در نقطه ی آشیل شان زد!
مبارزات زنان!
به این دلیل که جک و جانور توده ای زیاد در جنبش های کارگری نفوذ دارند.
زنانشان خود را لو میدهند. مثل فیلم آذر ماجدی پرولایفی که توسط رژیم علیه علینژاد استفاده شد و تو ایران روی تلویزیون رفت. یا توسط شاخین نجفی مداح!
نمی فهمند که زنان برای ترامپِ ضد زن و فاشیسم در خیابان نیستند بلکه مطالبات خود را دارند.
زنانِ چپ خیلی زور میزنند مثل مردانشان در جنبش زنان هم کک بیندازند!
موفق نمی شوند چون زنان را بدن هایشان به هم پیوند داده و خواهریشان عمیق تر است از پول یا طبقه یا ایدئولوژی...
برای من شخصن یک فاحشه ارزشش بالا تر است تا همسرانِ احزاب که روز 8 مارس را بجای کوباندنِ فاشیسم رژیم یا ترامپ، به علینژاد می پردازند.
و چه جالب که رژیم دوستانش را خوب می شناسد. کلیپ جدید رژیم در اعترافات اجباری حجابِ رژیم نشان داد چقدر هوشمند تر از زنان حزبی اینطرف آب است!
حتی بی حجابی آذرماجدی هم مانع شان نشد از مزخرفات ماجدی برای کلیپ اعترافات اجباریِ خواهرانِ دوقلو (مریم/متین) استفاده نکنند!
میتوان مطمئن شد که کلیپ اعترافات اجباری :علیه حجابی" ها کارِ مزخرف توده ای ها و خط آنها است.
به نظرم پاشنه ی آشیل رژیم پدرسالاری اش باشد. و بدستِ زنانِ صیغه ای اش و فاحشگانی مثل ما سرنگون خواهد شد! درست در همان حالی که دارند توی فرنگ سرود انترناسیونال می خوانندبا شاخین نجفی!
ما نیز فقط نشسته ایم روی صندلی ای که برای سفید پوستان رزرو شده!
کار زیادی لازم نیست کرد!
یک روز بهاری وقتی روسری ها را خانه جا بگذاریم.
روز سقوط رژیم است!
به همین سادگی!

Rosa گفت...

ما بدیل دیگری جز این نداریم که یا جرأتِ ناممکن‌خواهی داشته باشیم یا در زیر پاشنه‌ی آهنینی که له و لورده‌مان می‌کند به خزیدن ادامه دهیم.

http://www.behrouzsafdari.com/?p=2857

این بالا یک مقاله ی خوبه
تنها نکته ی مزخرفش راجع به بلک بلوک است! آنها انسان نکُشته اند. در اعتراض به چشم از حدقه در آوردنِ سگ های حکومنی چند شیشه ی بانک شکستند!
و راستش بدون انتقاد فعال علیه بلک، افاضات ایشان توی لوموند چاپ نمی شد.
فرق آنارشی با سیتواسیونیستها؟
اولی به لوموند می شاشد و به انشا های عالی می ریند!

دوران طلایی عمام

https://twitter.com/Schahrzad_b/status/1137341054452228096

تو زندان از اینترنت خبری نیست
لعنت به این زندگی!

Unknown گفت...

رزا جان
اوکی پدر سالاری + ارتجاع+ سرمایه داری جهانی+ نا آگاهی+ فاشیسم مذهبی + نظریه اجتماعی از بالا + احزاب های بروکراتیک + همه و همه در جهت نابودی بشریت هستن، مهم تز از همه در این راستا کدام جریان اصلی که در میان له و لورده میشه نمیخواد خودش خلاص کنه، اگر یکبار دیگه دقیقتر ب کامنت بالا نگاه کنیم چگونه این سازماندهی در جهت رهای میتواند میسر باشد؟؟

Rosa گفت...

شاید چند ماه پیش می گفتم: اعتصاب عمومی و سراسری!
الان دفاع از خود و دیگر افرادی که در معرضِ دستگیری هستند.
بازنگاهی به دستگیری های روز کارگر نشان میدهد که تنها فراخوان داده گان آزاد شدند (سوسیالیستها) و حامیان؟ حکم زندان طولانی و حتی با وثیقه هم کوتاه آزاد نشدند- مثل ندا و گلریز و بقیه در نه اوین بلکه قرچک و و فشافویه(کهریرک جدید)
نتیجه؟
لاجوردی لیست خوبها را از فرخ نگهدار گرفته (1367) بقیه ی ناشناسها را حبسهای بالای دهسال تا 19 سال دادن.
دارند غیر خودی ها را میزنند.
نوبت بعدی وجود ندارد.
انتی امپریالیستها بجای چال شدن در خاوران، اینبار بغل دستشان شعار اتم برای همه می دهند.
تصادفی نیست رفیق
باید زیر زمینی و مسلح شد.
نباید گذاشت دستگیری...
در مورد زنان هم به بهانه ی علینژاد قرار است سر موضعی ها را جمع شان کرده در زندان خفه کنند.
اغلب بچه های ندای زنان را گرفتند.
آبها از آسیاب ریخت یکهو نوشین جانِ خراسانی بغل سلحشوری و رهنورد، در ورزشگاه فوتبال باز کرده و حجاب شل می کنند البته اینهمه پس از مذاکراتِ پیشِ رو.
اگرچه که من هنوز امیدوارم چیزی مثل 97 بشه.
اما خوب
احتمالش ضعیفه.
باید با آمدنِ رئیسی دوزاری ها می افتاد. اما نیفتاد!
مبارزات علنی را بگذاریم برای 14 نفر یا سندیکاهای زرد.
من یادم است هنوز کوچ رفقا به کردستان را.
که متاسفانه آنجا هم داغون شد. اما مدتی را وقت خریدیم.
به هر حال
روزگار غریبی است...

Unknown گفت...

ما قبلا گفتیم و نوشتیم که دارند مشتبی پسر خامنه ی را برای رهبر شدن آماده میکنند، رئیسی را هم شاید مثل لاریجانی شلاق توبه خوراندند، و خفه خون گرفت و لاریجانی توبه زیر جولی کرد،، قدرت بی ریشه پدر و مادر نمی شناسد، کی فکر میکرد گاد فادر قلابی ساخته پرداخت جمهوری اسلامی خیلی طریق سر ب نیست شد،،، فراموش نکن من با پیشنهاد تو مخالف نیستم صحبت از شرایط و آمادگی و چگونگی سازماندهی مبارزه است، دو ریالی کسانی که دستی ب اتیش دارند متوجه هستن که ریسی نصف عمر رفسنجانی است رفسنجانی میدانست که نوبت اونه ولی دقیق زمان و مکان برای کوچ اجباری را نمی دانست بقول خود رفسنجانی بغیر از خودش کسی دیگری را قبول نداشت، حتا خمینی را خود رفسنجانی تمامش کرد دیگه خودت مجرا را تا آخرش تحلیل کن، احمق تر از ریسی خودش است، ب همین زودی ماجرای ریسی هم بر ملا خواهد شد، این رسم قدرتهای پوشالی است ،
رزا جان الان با هر جوانی در ایران صحبت میکنی خودشو آماده برای یک مبارزه اساسی آماده میکنند، تعدادی زیادی هم فرهنگ دروغ گویی و فرصت طلب که فرهنگ جمهوری اسلامی را قبول کرده و با همان اکثریتی ها و توده ها هماهنگ شدند و تیشه ب ریشه جوانان و کارگران و زحمتکشان میزنند، همانطور گفتم تعدادشان کم نیستن،
پیروز باشید