۱۴ اسفند، ۱۳۹۸

مورچه خوارِ فلس دار عامل بیماری نیست. ویروس کرونا، سلاح بیولوژیک است؟!

طبق تحقیقاتِ جدید مشخص شد که تشابه ژنتیکی ویروس انسانی با ویروسِ مورچه خوارِ 85% تا 91% می باشد. برای متهم کردنِ مورچه خوارِ فلس دار باید تشابه ژنتیکی با ویروسِ انسانی حداقل 99،8 درصد باشد!
نتیجه این تحقیقات اینجا  در اسپکتروم می گوید که  منشا ویروسِ کرونای انسانی از ویروسِ مورچه خوارِ فلس دار نمی باشد!

ویروس کرونای خفاش با انسان 96% تشابه ژنتیکی دارد. ویروسِ مورچه خوار حتی دورتر است به انسان حداکثر تشابه اش 92 درصد است!
البته ممکن است بگوییم که انسان، ویروس را مستقیم از خفاش گرفته باشد، ولی این ویروس مستقیم از خفاش به انسان، در انسانها بیماری زا نبوده و به همین دلیل هم دانشمندان به دنبالِ حیوانِ میزبانِ واسط می گردند. تیم تحقیقاتی چین در 7 فوریه مورچه خوار فلسدار (عکس)  را به جهان به عنوانِ میزبان میانِ انسان و خفاش معرفی کرد، ولی ویروسِ مورچه خوار بدلیلِ اختلافِ ژنتیکی در مقایسه ی ویروس انسان، نمی تواند نقشِ میزبانِ واسط را بازی کند.
کلکِ (تقلب)سخنگویانِ چین: مقایسه ی بخشی از ژنومِ ویروسِ انسانی و  ویروس مورچه خوار بوده (بخشی از ویروس که به سلولِ انسان قفل می کند برای ورود به سلول) در حالی که تشابه ویروس انسان و مورچه خوار می بایست در کُلِ رشته ی ژن ها حداقل 99% باشد. این تشابه برای کُلِ ژنوم ویروس اما از 92% فراتر نیست! 

یعنی چینی ها به جای مقایسه ی کُلِ ویروس (در انسانِ مبتلا و مورچه خوارِ مبتلا) فقط ژنهایِ قلابِ ویروسها را در انسان و مورچه خوار مقایسه کرده اند و به رقم 99 درصد تشابه، رسیده اند!
 از طرفی اگر مورچه خوارِ قاچاق شده به چین ناقل است، پس چرا مردمانِ کشورهای افریقایی و محیط زیستِ طبیعی مورچه خوار مبتلا نشده اند؟
پس از شیوع بیماری سارس در سال 2003، میزبانِ  وسطِ ویروس سارس  زباد نخلی نقاب‌دار، یکی از انواع گربه سانان،  بود که فورن قتل عام شدند!
اثبات شد که ویروسِ سارس در بدنِ این گربه های وحشی وجود دارد با تشابه 99،8 درصد در کُلِ ژنوم ویروسِ سارس در بدنِ انسان. این گربه ها البته خود ویروس سارس را از خفاش گرفته بودند. ویروسِ سارسِ خفاش اما انسان را بیمار نمی کند. ویروسِ خفاش وقتی به بدنِ گربه وحشی رفته جهش و تغییر یافته و پس از خوردنِ این گربه از طرف چینی ها، بسیاری در سال 2003 از بیماری سارس مُردند.
به همین دلیل امسال هم دانشمندان بدنبالِ حیوانی بودند مثلِ گربه وحشی مثلن، که ویروسِ خفاشی کرونای 2019 در بدنش جهش و تغییر کرده باشد و پس از خوردن، انسان را به کرونای 2019 مبتلا کند. در 7 فوریه 2020 دانشمندانِ چین، مورچه خوارِ فلسدار را معرفی کردند و ادعا کردند که تشابه 99 درصدی میانِ ویروس مورچه خوار و انسان وجود دارد. اما آزمایشات بعدی مشخص کرد که این تشابه برای کُل ژنوم 92 درصد بیشتر نیست.
پس از تحقیقاتِ مستقل بین المللی: مورچه خوار فلس دار ،گناهی در موردِ انتقالِ ویروسِ کرونا به انسان ندارد.
 این تحقیقات جدید و اثباتِ علمیِ بیگناهیِ مورچه خوارِ فلس دار که هم اکنون نیز تعدادشان ناچیز است، انسان را از چنگالِ کرونا نجات نداده، اما شاید مورچه خوار را از قتل عامِ نجات دهد!
Pangolin

مورچه خوارِ فلس دار/ پولک‌پوست

مطلب بالا برگرفته از مقاله ی پایین. برای خواندن در منبع روی تیتر ها کلیک کنیم.


تشابه جهشِ ژنتیکیِ ویروس کرونا با ویروسِ ابولا و ایدز، احتمالِ دست ساز بودنِ ویروس کرونا را تشدید کرده است.

برای خواندن مقاله به زبان آلمانی روی تیتر آنها کلیک کنیم.

برای خواندن مقاله به زبان انگلیسی روی تیتر آنها کلیک کنیم.

Uncanny similarity of unique inserts in the 2019-nCoV spike protein to HIV-1 gp120 and Gag Prashant Pradhan$1,2, Ashutosh Kumar Pandey$1, Akhilesh Mishra$1, Parul Gupta1, Praveen Kumar Tripathi1, Manoj Balakrishnan Menon1, James Gomes1, Perumal Vivekanandan*1and Bishwajit Kundu*1 1Kusuma School of biological sciences, Indian institute of technology, New Delhi-110016, India. 2Acharya Narendra Dev College, University of Delhi, New Delhi-110019, India $Equal contribution * Corresponding authors- email: bkundu@bioschool.iitd.ac.invperumal@bioschool.iitd.ac.in
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.01.30.927871v1.full.pdf

Abstract:We  are  currently  witnessing  a  major  epidemic  caused  by  the  2019  novel  coronavirus  (2019- nCoV).  The  evolution  of  2019-nCoV  remains  elusive.    We  found  4  insertions  in  the  spike glycoprotein (S) which are unique to the 2019-nCoV and are not present in other coronaviruses.  Importantly, amino acid residues in all the 4 inserts have identity or similarity to those in the HIV-1  gp120  or  HIV-1  Gag.      Interestingly,  despite  the  inserts  being  discontinuous  on  the  primary amino acid sequence, 3D-modelling of the 2019-nCoV suggests that they converge to constitute the  receptor  binding  site.    The  finding  of  4  unique  inserts  in  the  2019-nCoV,  all  of  which  have identity  /similarity  to  amino  acid  residues  in  key  structural  proteins  of  HIV-1  is  unlikely  to  be fortuitous in nature. This work provides yet unknown insights on 2019-nCoV and sheds light on the evolution and pathogenicity of this virus with important implications for diagnosis of this virus.

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

ممنونم رزا جان
عجب ولوله ی بی سابقه در دنیای غرب و ایران و بخصوص در ایران ار ترس این ویروس خطرناک افتاده مردوم عجیب ترسیدند امروز من سوار اتوبوس شدم دیدم بدجوری مردوم نگاه میکنند، من از یک بچه خارجی اجاره گرفتم و نشستم خارجی ها اصلا خوششان نمیاد که کنار اونها بشینیم، بعد از مدتی که اتوبوس حرکت کردم دیدم بجه حدوا ۱۲ سالش بود از جیبش یک شیشه کوچک در آورد و دست و صورتش را ضد و عفونی کرد،خلاصه که بد جوری شده،،لطفا کمی یا بیشتر در رابطه با سلاح بیولوژی توضیع بده ممنون میشم

Rosa گفت...

1 سومین توالی #کرونا از ایران در دیتابیس قرار گرفت. این بار هم از استرالیا و بدون جهش. اما این توالی ها به طور کلی به ما چی میگن:
1- نمونه کانادایی: یک خانم 35 ساله، تاریخ نمونه گیری: 27 بهمن
2- نمونه استرالیا 1: یک آقا 45 ساله، تاریخ نمونه گیری: 9 اسفند

2 سومین نمونه: یک خانم 51 ساله، تاریخ نمونه گیری : 10 اسفند

هیچ یک از این افراد فوت نکرده اند و آقای 45 ساله ریکاوری شده
از نظر توالی ژنومی، این سه نمونه جد مشترک دارند و مشابه با نمونه ی چینگ دائو و نمونه ی ووهان هستند.
تغییرات ژنتیکی قابل ملاحظه در اون ها وجود نداره که بشه نمونه ی ایران رو تفکیک کرد از بقیه نمونه ها. 6 تغییر اسید آمینه ایی وجود دارد که این تغییرات در کشورهای دیگه هم گزارش شده و چیز جدیدی نیست.
فرضیه ی #جهش یافته بودن نمونه ی ایران با کامل تر شدن توالی ها تقریبا رد شده است. فعلا جد مشترکی برای نمونه های ایران وجود داشته(یعنی میشه گفت که از یک نفر منتقل شده) اما این فرضیه در صورتی که نمونه های بیشتری توالی یابن بشن میشه اون رو تایید کرد و فعلا نمیشه!

فعلا جد مشترکی برای نمونه های ایران وجود داشته(یعنی میشه گفت که از یک نفر منتقل شده)

فعلا جد مشترکی برای نمونه های ایران وجود داشته(یعنی میشه گفت که از یک نفر منتقل شده)

https://twitter.com/alinamy/status/1235140862574764034

Rosa گفت...

لطفا کمی یا بیشتر در رابطه با سلاح بیولوژی توضیع بده ممنون میشم

سلام رفیق
مقاله به آلمانی و انگلیسی است. مقاله دوم. اولی راجع به مورچه خوار، نکاتِ مهم دیگری نداره و ترجمه شد.
مقاله دوم را تلاش می کنم.
مقاله آخر که اسم دانشمندان در هندوستان را دارد ابتدا حذف شد چون می گفتند که ویروس کرونا دستکاری ژنتیکی شده. مهندسی ژنتیکی شده و بسیار شبیه ویروس ایدز و ابولا است!
من ژنتیک کم خواندم و رفتم تو مغز:)
اما 5 شنبه خانمی دکتر ژنتیک می آید خانه مان.
سوالاتم را که جواب داد می افتم روی ترجمه:)
ویروس سارس در گربه سانان بطور طبیعی جهش یافته بود 2003
الان سال 2020 -احتمالن ویروسِ کرونا 2019دستکاری شده و جهش ویروس طبیعی نیست!
...

Rosa گفت...

بعد از مدتی که اتوبوس حرکت کردم دیدم بجه حدوا ۱۲ سالش بود از جیبش یک شیشه کوچک در آورد و دست و صورتش را ضد و عفونی کرد،

رزا: اره
مدرسه به بچه ها یاد دادند. دیگه نمیشه حتی بوسشان کرد!
البته حق دارند.
بچه ی من انفولانزای خوکی که گرفته بود بیش از 10 روز تب شدید...
فکر نمی کردم زنده بماند:(

Rosa گفت...

کانون فرهنگی خیام : راز ویروس کرونا و عکسی که باید به ان دوباره نگریست

http://www.gozareshgar.com/10.html?&tx_ttnews[tt_news]=40067&tx_ttnews[backPid]=23&cHash=6c681fbb9fdd47bcc8ec2cb8acdff250

هیئت تحریریه کانون فرهنگی خیام مونیخ

رزا: من اینها را نمی شناسم. مقاله شان هم عجیب غریب است و زیاد علمی نیست.
اما خواندن اش با تفکر انتقادی ضرر ندارد:)

Rosa گفت...

رزا: توضیحات علمی مقاله چرت است از پاراگراف زیر جالب میشه!


در شهر هووان بزرگترین مرکز تحقیقاتی میکروبیولوژی چین وجود دارد. در نتیجه هیچ شکی وجود ندارد که این ویروس ساخته و پرداخته شده در کشور چین بوده و از آنجا به سایر نقاط دنیا به ویژه در ایران انتقال داده شده است.

http://www.gozareshgar.com/10.html?&tx_ttnews[tt_news]=40067&tx_ttnews[backPid]=23&cHash=6c681fbb9fdd47bcc8ec2cb8acdff250

Rosa گفت...

کانون فرهنگی خیام : راز ویروس کرونا و عکسی که باید به ان دوباره نگریست

http://www.gozareshgar.com/10.html?&tx_ttnews[tt_news]=40067&tx_ttnews[backPid]=23&cHash=6c681fbb9fdd47bcc8ec2cb8acdff250

هیئت تحریریه کانون فرهنگی خیام مونیخ



کانون فرهنگی خیام مونیخ ۲۷ ساله شد

https://cinemaye-azad.com/1397/07/26/3804/

کانون فرهنگی خیام مونیخ
۱۰ اکتبر ۲۰۱۸

Rosa گفت...

مقایسه گزارش صدا و سیمای ایران از آمار قربانیان انتشار ویروس کرونا (۱۰ اسفند ۹۸)
و گزارش تلویزیون شوروی از آمار قربانیان انتشار مواد رادیو اکتیو در انفجار نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل (می ۱۹۸۶)

https://twitter.com/hafezeh_tarikhi/status/1234819291993821184

https://twitter.com/hafezeh_tarikhi/status/1234107575836303360

خیابونی داره قم به نام زنگارکی که مرکز خریده و حتی از تهران و اراک میرن برا خرید این وقت سال جای راه رفتن نیس. پرنده پر نمیزنه الان :))))))


خوبه نگاهی هم به آمار رسمی سازمان بهداشت جهانی از چرنوبیل داشته باشیم:
گزارشی که میگه از امدادگران چرنوبیل،تنها ۲۸ نفر مستقیما به خاطر تشعشع،۱۵ نفر به خاطر افزایش ۱۰٪ احتمال سرطان تیروئید طی ۲۵ سال آینده و بیش از ۱۰ نفر به دلیل جراحت جان باختند.
و تنها اثر روی مردم مجاور افزایش ۱٪ نرخ ابتلا به سرطان تیروئیده. سرطانی با ۱٪ احتمال مرگ.
همین و تمام!

https://twitter.com/echopapa/status/1234822290623401984

غلامرضا جلالی،رئیس سازمان پدافند غیرعامل،۳اسفند۹۸:
ما به جمع بندی نرسیدیم که الان زمان قرنطینه است.از۳روز قبل آمار مبتلایان افزایش نیافته،حتی در قم.آمارها نشان میدهد در وضع ثبات هستیم
این حمله زیستی با اهداف اقتصادی توسط آمریکایی‌ها علیه چین بوده با توجه به کاهش کشندگی وجنگ روانی

https://twitter.com/hafezeh_tarikhi/status/1234046912598286336

جالبه که در خود چین هم از این اراجیف نمیگن. خود چینی ها بیشتر احتمال میدن که ویروس از ازمایشگاه فوق امنیتی ووهان به اشتباه به بیرون درز کرده تا اینکه یه دشمن خارجی اینکارو کرده باشه. فقط در ایرانه که حکومت و‌‌ عرازشه برای توجیه ناکار آمدی خودشون تئوری توطئه میبافن.

اخه یکی بگه احمق سارس و کرونا و مرس از یه خانواده اند. سارس سال ۲۰۰۲_۲۰۰۳ در چین گسترش کرد. بعد اون مرس در عربستان در سال ۲۰۱۲ پخش شد و بعد اون در سال ۲۰۱۹ کرونا در چین پخش شد.


مقایسه اظهارات مقامات جمهوری اسلامی درباره ترخیص بیماران ویروس کرونا و آمار قربانیان (۷اسفند۱۳۹۸)
و اقدامات حکومت شوروی در ترخیص بیماران رادیو اکتیو چرنوبیل و آمار قربانیان (۶اردیبهشت۱۳۶۵)

https://twitter.com/hafezeh_tarikhi/status/1232955518530048001

تصاویر از اقدامات حکومت اتحاد جماهیر شوروی در انکار انفجار نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل و مخفی نگه داشتن واقعیت از افکار عمومی در جریان انتشار امواج رادیو اکتیو، آوریل-مه ۱۹۸۶

https://twitter.com/hafezeh_tarikhi/status/1232251668957409281

مستند انفجار چرنوبیل با دوبله فارسی

https://youtu.be/9m0umDqPn2Y

ناشناس گفت...

در طول تاریخ ۱۰۰ سال گذشته بلشویک ها و در ادامه آن استالین خروشوف، بزژنف پوف، اندرپوف، ویلتسین، و در آخر آقای پوتین غیر پوتین همه و همگی در یک چیز مشترک بوده، امپریالیسم، جهانی جهان خوار، ،، یکی نیست که بگه که شما خودتون را سوسیالیسم ، کمونیسم ، و در حال جمهوری دمکراتیک می دانید بیشترین و بهترین تکنولوژی برار جهانخواران داشتید چطوری هنوز این ببر کاغذی زنده و هنوز دشمن خطاب میشود،
شما که اعلام کرده بودید ما ب کمونیسم ارتقاء پیدا کردین و دلار روبل برابر شدند،، وقتی اینا این متوجه شد که که دلار از روبل بالاتر است بلافاصله اعلام چای روبل کرد دیگر نمی دانید که چاپ پول بدون پشتوانه نه تنها اقتصاد را ضایع میکند بلکه، تورم و بهران پولی را بوجود میآورد،

این ذلیل مرده ها ها ها ها ها حداقل کتاب سرمایه و گرندیسه مارکس را نخواهد بودند، مثل رهبران بی سواد ما در چپ ها ۹۹ در صدر کتاب خانواده مقدس مارکس را نخوانند،،،
خوب حالا توجه کنید، جمهوری اسلامی هم راه دروغ های روسیه را دنبال میکند، چرنوبیل که ظهور الان ایران نابود شده و باز هم صحبت از دشمن و آمریکای جهانخوار میکنند،
این جماعت هم طرفداران مستضعف میکنند خودشان بهترین زندگی لاکچری دارند، زمان شوروی سابق حکومت ب اصطلاح طبقه کارگر میکنند، در حالی که رهبران حزبی، از تلویزیون Sony و بهترین خاویار و در خانه های استالینی با سقف بلند زندگی میکردند،
تف تف ب هیکل شوروی سابق و رهبران جمهوری اسلامی دورغ گویان
درود ب همه دوستداران آرشیو رزا

مالیخــولیا گفت...

چینی ها؟
باز همرنگ جماعت شده و اینبار نان در نژادپرستی است.
احمق ها باید بگویید حکومت چین نه چینی ها.
چرا؟ چون نژادپرستی علیه چینی ها این روزها غالب است و حتما باید رعایت کنید.
البته اگر این ویروس از المان منتشر میشد هرگز و درهیچ زمانی گفته نمیشد "المانی"ها چنین کردند چنان گفتند، بلکه میگفتند فلان گروه یا دسته المانی.
اما خب این شرقی های لعنتی همه شبیه به هم هستند و باز جای شکرش باقیست که نمیگویید این چشم بادامی ها.
نژادپرستی در مورد شرق اسیا در کلام انتی فاشیست بزرگ هم دیده میشود و وای بحال عوام.
البته تمدن و فرهنگ و هنر شرق نیازی به تعریف ندارد، تاریخ ثابت کرد که این شرقی ها نه از نظر چهره نه از نظر تلاش و بردباری بلکه از نظر هوش و ذکاوت هم برتر و بی بدیل هستند و حسادت غربی ها هم همین به همین است.
نسخه غرب را چنان در صلح و چراغ خاموش پیچیده اند که خواب از چشمان کورتان ربوده است.

چرا اینقدر امریکایی و ابله شدین؟ امیدوارم سرعقل بیایید و مشتاقانه دنبال همکاری ام برعلیه ضدامپریالیسم غیرکمونیستی و همچنین برعلیه کپیتالیسم

من در اندیشه‌ی مُردن
نیستم
من به‌فکرم چه کسی می‌خواهد؟
من وُ تو دست ندهیم ، همدستی !
من نبوسم تو را
تو نبوسی مرا

نه
نه باورم نیست کرونا
اینچنین خواسته است؛
کرونا می‌داند
از سیل ها، زلزله ها
از طاعون، سال‌های وبا
جنگ‌ها ی خونین
ظلم ها
از حاکمانی جلاد
که پشتم هنوز
در لابلای صفحاتِ تاریخ
از خواندنِ نامِ‌شان تیرِ لعن می‌کشد
با نفرین-
گذشته‌ام
عبور کرده‌ام؛

ما
بارها
با تمامِ تهیِ دست هامان
از زیرِ سُمِ استبداد رد شده‌ایم افتادنِ شان را؛

از کرونا
با همه‌ی آز وُ تبعیض شما در درمان
وتمامِ جیب هایی ...
که دوخته‌اید !
عبور خواهیم‌کرد
پس از عبور از این عفونتِ سیستماتیک
پیش از آنکه نان را
به تساوی تقسیم کنیم
من
تمامِ آهک ها را ...
به کرونا خواهم داد
تا
بی همآغوش -
نباشد .

Rosa گفت...

من
تمامِ آهک ها را ...
به کرونا خواهم داد
تا
بی همآغوش -
نباشد .

رزا: اینجا، خوب آمدی:)
این ویروس بواقع داشت زندگی طبیعی خود را می کرد، با دستکاری ژنتیکی به فرانکشتن تبدیل شد!
مورچه خوار در حالِ انقراض را متهم کردند، اما قیمتِ دروغشان را "خلقِ چین" پرداخت! قیمتِ دروغِ چرنوبیل را جهان!
هنوز و کماکان نمی توان در جنوب آلمان، قارچ، سیبزمینی و سبزیجات استفاده کرد. بسیاری هنوز و کماکان از سرطان می میرند و این "تخم لق" کارِ اوپنهاورِ "سوسیالیست" و اینشتینِ "کمونیست" بود! البته به بهانه ی آنتی فاشیسمی!
سرمایه داری همواره از نخبه گان، برای نابودیِ بشر سواستفاده کرده و برایش اهمیتی ندارد، انسان، حیوان و زندگی...
منطقِ سود حاکم است و زندگی ها پشیزی ارزش ندارند!
آنارشی
فلسفه ی عشق است نه نفرت!
چرا که سیستم همواره نفرت را دامن زده تا سلسله مراتب اش جاودانه شود...
نابودی و مصرفِ زمین، حیوان و انسان به بهانه ی توسعه و عدالت!
منطق سوسیالیتی/سرمایه داری مصرف است.
باید از آبنباتها دوری کرد: هر آلمانی یک ماشینِ فولکس، یک پیکان یک موبایل، دستمزد بالا برای مصرفِ بیشتر!
این سیستم پابرجا خواهد ماند، چون هفته ی دیگر یقه آبی ها به چرخ تولید باز خواهند گشت در "جمهوریِ خلقِ چین"! و عسلویه حتی در اوجِ کرونا، دست از کار نمی کشد همانطور که در بحرانِ اتمی چرنوبیل و انفجارِ راکتورِ 4، اما راکتور 1 و 2 و 3 کماکان برق تولید کردند و می کنند!
چرخ سیستم کماکان می چرخد در بحران و در سالِ وبا!
چرخ سیستم می چرخد چون اغلبِ ما نه به فکرِ زندگی، بلکه نگرانِ پرداختِ اقساط، کرایه خانه و سیر کردنِ شکم ها هستیم!
چشم بر گلوله بارانِ پُشتِ مرزهای می بندیم! آنانی که لبِ مرز و در قایق ها هستند، سهم شان را طلب می کنند از مصرف، آبِ آشامیدنی، بهداشت و زندگی در صلح، و سهمِ ما را از اینهمه، کم می کنند!
بیکار شده و دستمزدمان نخواهد رسید!
طبقه ی کارگرِ "قهرمان" مشغولِ کار است و برای روزِ جهانیِ کار، برنامه ی رژه هم گذاشته!
تا با پرچم های سرخ، سهمش را از مصرف طلب کند!
آنکس که کار می کند! حقِ زندگی دارد!
این سیستم پا برجا خواهد ماند و چون ما حاضر نیستیم، تجدیدِ نظر کنیم از مصرف!
به همین سادگی!
مسئله نه تسخیر و مالکیتِ ابزارِ کار است به نامِ نامیِ طبقه، نه توسعه و نه توزیعِ برابرِ محصول!
مسئله این است که هر کدام از ما، خود چرخی از ماشینِ عظیمِ سیستم شده ایم!
این روزها تنها به خرابکاران می شود اعتماد کرد!
آنها که عاقبت دربِ موسساتِ تحقیقاتی را گشوده و حیواناتِ آزمایشکاهی را رها می کنند! کشتزارهای محصولاتِ ژنتیکی/ سرطانی را به آتش کشیده، دوشاخه ی اینترنتِ ملی را بیرون می کشند!
این روزها نه سندرز مسیحِ زمان است و نه هوراکشانش اش،چاهِ کارگر!
این روزها چگوارا را میطلبد در جوانی اش!
چگوارای جذامیان را و نه انقلابی!
این روزها انقلابی بودن یعنی یک درختِ سیب کاشتن، برایِ کبوتران و لانه هایشان در بهارِ آینده!
به راستی که جهان بدونِ ما زیبا تر است.
وقتی در اتوپیای ما
مصرفِ بیشتر هدف و وعده ی نهایی ست!
زنده بودن و بیشتر زنده ماندن به بهایِ قتلِ عامِ حیوانات و زمین!
تمرد
تنها تمرد، بایکوت و خرابکاری...
با آنها به استقبالِ بهار برویم!

Rosa گفت...

رابرت اوپنهایمر

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA_%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1

قهرمانِ پروژه منهتن

هیروشیما
ناکازاکی...
قهرمانِ کرونا کیست؟

Rosa گفت...

این شرقی ها نه از نظر چهره نه از نظر تلاش و بردباری بلکه از نظر هوش و ذکاوت هم برتر و بی بدیل هستند و حسادت غربی ها هم همین به همین است.

رزا: هوش و ذکاوت!
حسادتِ غربی ها!

شخصا فکر می کنم که نه هوش، نه ذکاوت، نه استعداد و نه قدرتِ ذهنی یا فیزیکی چه ارزشی دارد؟ وقتی قرار است در ارکستر سمفونیک کارمینا بورانای کارلاورف یادر تالار بولشوی، باله برای استالین اجرا شود!
باید دقت کرد آیا سرود انترناسیونال چینی در میدان تیان‌آنمن، همانی است که در کمون اجرا شد یا در میدانِ سرخ!

شخصا فکر می کنم منتقد هم بسیار نژاد پرست تشریف دارند:)

ترجیح می دهم به اپرایِ سه پنی بروم!
یکی از آثارِ الیزابت هاپتمن
Elisabeth Hauptmann
که برتولد برشت به نامِ خود جعل کرد!
مثلِ این شعرِ مارتین نیمولر که آنرا هم به اسم برشت مصادره کردند!

اول سراغ کمونیست‌ها آمدند،
سکوت کردم چون کمونیست نبودم.
بعد سراغ سوسیالیست‌ها آمدند،
سکوت کردم زیرا سوسیالیست نبودم.
بعد سراغ یهودی‌ها آمدند،
سکوت کردم چون یهودی نبودم.
سراغ خودم که آمدند،
دیگر کسی نبود تا به اعتراض برآید.

Rosa گفت...

نمی توان همزمان که تویِ کونِ غربی ها می گذاری، کله ی یک "چشم بادامی" را برای ارگاسم گرفتن، تصور کنی!
شکم پر کنی با گوشتِ خوک، از برابری بگویی!
از ضدامپریالیسم غیرکمونیستی بگویی، لنین را فراموش کنی!
برعلیه کپیتالیسم بنویسی، روابطِ سرمایه داری را به تسخیر ابزار کار تقلیل دهی!
دلت برای کودکانِ کار بسوزد، از رسانه ی رژیم اسلامی فاکت بیاوری!
طرفدارِ حقوق زنان باشی، فمنیستها را فحش دهی!
آنارشیِ این صفحه ی مجازی را آمریکایی دانسته، برای افشاگری هایش کف هم بزنی!
مالیخولیا در جهانِ پس از کرونا!
قابلِ فهم است!
اما کودک هم در تبِ شدیدِ آنفولانزایِ خوکی می دانست، اینهمه از درد است که به دستانِ مادر چنگ می کشید!
خشم ات را فرو بده
دستت را به ما بده
ما ادعایِ بی مرزی نداریم!

تنها ادعا ی ما این است:
جهانِ
بدون
مرز!


ناشناس گفت...

تنها ادعای ما این است
جهان
بدون مرز
سرمایه داری هم معتقد بدون مرز است، خود گولوبالیزشین در تعریف ساده آن مرز جغرافیایی برای سرمایه داری مفهوم ندارد!!
البته بدون مرز ما با سرمایه داری جهانی زمین و آسمان فرقی زیادی است!!
البته سرمایه داری بدون مرز را فقط برای خودش میخواد،،
بدون مرز را برای استفاده سیستم توسعه جهانی شدن سرمایهداری و نابودی انسانیت و بریده کشیدن انسانها و نابودی جنگلها و و تبلیغ جهان مصرفی و تولید انبوه بدون نیاز جامعه،
ولی آن چیزی که ما میخواهیم دنیای باز و رابطه مستقیم با اما جهان متمدن است!!
نه جهان غیر متمدن که دست عده ی خون اشام که از انسانیت بوی نبرده ند،
از این زوایه است که ما جهان بدون مرز آرزو مان است
امیدوارم ، روزی ، روزگاری ،، دنیا ب رنگ آینده بدرخشد