۲۷ مرداد، ۱۴۰۰

فیلم کامل شورش و اعتراض مردم ننگرهار (جلال آباد، خوس)، کابل و مناطق دیگر افغانستان+ تظاهرات شنبه ها

 فیلم کامل شورش و اعتراض مردم ننگرهار (جلال آباد، خوس)، کابل و مناطق دیگر افغانستان

 https://youtu.be/3HU7x9DmcJo

مرگ بر طالبان 👊😬👊😬👊😬👊 چه کابل چه تهران
 
 

 
راهپيمایی مردم ننگرهار با پرچم سه رنگ افغانستان به خون کشیده شد!طالبان با شليك مستقیم بسوی اين افراد چندين تن را به خاک و خون کشیدند   فیلمی از سرکوب شدید تظاهرکنندگان در افغانستان توسط طالبان/اخبار منفی طالبان کماکان در صدا و سیما سانسور می شود منابع امنیتی در افغانستان: 2 کشته و 10 زخمی در تیراندازی نیروهای طالبان به سمت تظاهرات در شهر جلال آباد. گفتنی است این اخبار در  تلویزیون ایران کاملا سانسور شده و تلاش می شود تصویر سفیدی از گروه طالبان ارائه شود.
 
 تظاهرات برون مرزی در حمایت از مردم افغانستان و برای مرزهای آزاد هر شنبه از ساعت 12 ظهر در میدانهای اصلی شهرها، مراکز ایستگاههای قطار. محل تظاهرات: همه جا/هر کجا.

گزارشهایی از ربودن دختران توسط طالبان

۲۰۹ نظر:

‏«قدیمی ترین   ‏‹قدیمی تر   ‏201 – 209 از 209
Rosa گفت...

هرات: نمایش سیار جسد‌های «متهمان آدم‌ربایی» در سطح شهر از سوی طالبان

video

https://twitter.com/AamajN/status/1441763346454249479

معاون والی هرات به آماج: به‌خاطر پند گرفتن دیگران، جسد‌های آدم‌ربایان را در چهار‌راه‌ها آویزان کردیم

طالبان جسدهای چهار آدم‌ربا را در هرات آویزان کردند.
مولوی شیر احمد عمار، معاون والی هرات به آماج‌نیوز می‌گوید که ساعت ۹:۴۵ آدم‌ربایان که یک تاجر و فرزندش را در هرات اختطاف کرده بودند، پس از تلاش‌ها در نتیجه‌ی یک‌‌درگیری در مربوطات حوزه‌ی چهاردهم شهر هرات چهار آدم‌ربا کشته و یک عضو گروه طالبان زخم برداشته است.

او افزوده که آنان برای پند گرفتن دیگر آدم‌ربایان جسد‌های آنان را برای ساعاتی در چهار چوک آویزان کردند.

https://twitter.com/AamajN/status/1441737549253419008

وزارت خارجه امریکا: مجازات «قصاص و قطع دست» نقض آشکار حقوق بشر است

سخن‌گوی پیشین وزارت داخله: میرزکوال و حیات دو وزیران داخله پیشین افغانستان، ۲۰ میلیون افغانی پول سربازان را دزدیده اند.

طارق آرین افزوده که عبدالستار میرزکوال در روزهای اخیر مأموریت‌اش ۷ میلیون افغانی و حیات‌الله حیات ۱۳ میلیون افغانی را از پول سربازان پولیس دزدی کرده‌اند.

جبهه به آماج: به مقاومت در برابر طالبان ادامه خواهیم داد

به دنبال نشر خبرهایی مبنی بر حضور نداشتن فرماندهان جبهه مقاومت ملی در پنجشیر، یکی از فرماندهان جبهه مقاومت با فرستادن ویدیویی به آماج می‌گوید که هنوز در کوه‌پایه‌های هندوکش هستیم و مقاومت ادامه خواهد یافت.

video

https://twitter.com/AamajN/status/1441671997034012672

نماینده‌ی حکومت اشرف غنی به نماینده‌گی از افغانستان در سازمان ملل متحد سخنرانی می‌کند

https://twitter.com/AamajN/status/1441669240218550276

«جهان امارت اسلامی را به رسمیت بشناسد»

https://twitter.com/AamajN/status/1441665989888851969

شماری از زنان و مردان در هرات، در یک گردهم‌آیی ضمن حمایت از «امارت اسلامی»، خواهان آزاد شدن پول‌های مسدود شده از سوی امریکا شده‌اند.

آنان می‌گویند که کشورهای جهان باید حکومت طالبان را برای بهبود اقتصاد مردم به رسمیت بشناسند.

خان به جهان: بیایید حکومت طالبان را مستحکم بسازیم
نخست وزیر پاکستان در نشست سازمان ملل از بحران انسانی در افغانستان هشدار داده و خواهان استحکام حکومت طالبان از سوی جهان شد. خان از جهان خواست تا طالبان را جهت پابندی شان به تعهدات حفظ حقوق زنان و ایجاد حکومت همه‌شمول تشویق کنند.

https://twitter.com/AamajN/status/1441596497330638850
اینقدر که این برا طالبان تلاش میکنه اگه برا کشور خودش تلاش میکرد وضعشون بهتر بود.
نکنه طالبان از این یه آتوی سخت دارن

GRAPHIC IMAGES The #Taliban Terrorists are playing with the head of their #Afghan victims.Any country that recognizes #Taliban is a State Sponsors of Terrorism & a supporter of Terrorism and human rights infringement #NoToTaliban

https://twitter.com/SaveRefugeesNow/status/1441144183947862026

Rosa گفت...

ملا ترابی: «باز اعدام و دست را قطع خواهیم کرد و شاید هم در بین مردم»

ملا نورالدین ترابی از اعضای ارشد طالبان در گفتگو با رویترز از بازگشت اصولی سخن زده و می‌گوید «هیچ‌کس به ما نگوید چگونه قانونی را تطبیق کنیم، ما روش اسلام را دنبال و قانون قرآن را تطبیق خواهیم کرد.»

https://twitter.com/AamajN/status/1441257596384649216

چهره این مرد
به دزد فلم علی بابا چارلس چور میمانه

ویدیو/ جنایت طالبان بالای یک دختر 18 ساله

https://ariananews.co/video/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%d8%ac%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1-18-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%87.html/

آریانانیوز: وزارت خزانه داری امریکا با نشر اعلامیه ای گفته که دو مورد تحریم بر افغانستان را رفع کرده تا کمک‌های بشردوستانه در این کشور تسهیل گردد...

وزارت خزانه داری امریکا طی یک اعلامیه‌ی گفته که بر بنیاد اقدام جدید، سازمان‌های بین‌المللی و امداد رسانان می‌توانند به نیازمندان کمک‌های بشری ارایه کنند.

بربنیاد این تصمیم، سازمان‌های مالی جهانی از جمله بانک جهانی، بانک انکشاف آسیایی، بانک انکشاف اسلامی، اداره‌های کمک رسانی امریکا و دیگر ادارات مالی به شکل مشروط اجازه دارند تا داد و ستد مالی را با افغانستان آغاز کنند.

اما در این اعلامیه در مورد شرط آغاز معاملات چیزی گفته نشده است.

اندریاگاسکی رییس اداره کنترول دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری امریکا به فرانس پرس گفته که این وزارت با نهاد‌های مالی، سازمان‌های جهانی و سازمان‌های غیرحکومتی کار می‌کند تا جریان انتقال منابع مهم به مردم نیازمند مانند محصولات زراعتی، ادویه و دیگر مواد اساسی تسهیل شود.

گاسکی افزوده است که هر چند واشینگتن به حفظ و اجرایی کردن تحریم‌ها بر طالبان، شبکۀ حقانی و دیگر سازمان‌های تحریم شده، ادامه خواهد داد.

پس از آن که طالبان در نیمۀ ماه آگست کنترول افغانستان را در دست گرفتند، کمک‌های خارجی به کشور قطع شده و کشور با بحران شدید اقتصادی مواجه است.

امریکا گفته که دارایی‌های افغانستان را به منظور فشار بر طالبان برای انجام تعهدات حقوق بشری از جمله رعایت حقوق زنان و اقلیت‌ها، تشکیل همه شمول و مبارزه با تروریزم، مسدود کرده است.

Rosa گفت...

بخش : تصاویر -+ نسخه قابل چاپ
زمان انتشار : چهارشنبه, 31 سنبله , 1400 لینک کوتاه خبر :
تصویر/ وقتی یک ماین گذار رییس پوهنتون کابل می شود!

آریانانیوز: گروه طالبان در اقدامی عجیب، قاری محمد اشرف، عضو شبکه حقانی و مسوول تهیه و جاسازی ماین های مغناطیسی در شهر کابل را به حیث رییس پوهنتون کابل تعین نمود…

محمد اشرف غیرت از سوی طالبان به حیث رییس پوهنتون کابل تعین و به کارمندان و مسوولان این پوهنتون معرفی شد.

پروفیسور عثمان بابری، دارای مدرک دوکتورا از جرمنی و افغانستان، دانش‌آموخته هند و روسیه، دارای ده‌ها مقاله‌ کرسی ریاست پوهنتون کابل را به قاری اشرف غیرت می‌سپارد که گفته شده عضو شبکه حقانی بوده و از پوهنتون پکتیکا فارغ شده است.

آریانانیوز: در تصویری که در شبکه های اجتماعی نشر شده دیده می شود که گلبدین حکمتیار به حیث پیش نماز با مقام های ارشد طالبان در حال نماز جماعت می باشد…
همچنین در خبری دیگر گفته شده حکمتیار به حیث ملا امام مسجد پل خشتی کابل منصوب شده است.

https://ariananews.co/photos/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%84%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%86-%d8%ad%da%a9%d9%85%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1.html/

#طالبان تقتل 4 أشخاص وتعلق جثثهم في الساحات

foto

https://twitter.com/Twytat/status/1441785681164922886

یکی دیگر از حامیان کمتر دیده شده‌ی #طالبان

https://twitter.com/anarchist66/status/1436785922553622535/photo/1

دولت‌های گوناگون گفتند اگر طالبان دولت "فراگیر" تشکیل دهد به رسمیت شناخته خواهد شد. حال که چنین دولتی تشکیل ندادند، می‌گویند: منتظر می‌شویم ببینیم چه می‌کنند. رسانه‌های جریان اصلی هم وارد عمل شده‌اند، روزنامه لوموند فرانسه تیتر زده: "جناح سخت‌گیر طالبان در قدرت در افغانستان".

https://twitter.com/naderteyf/status/1435644022144569353

یگانه جنبش واقعی مقاومت در افغانستان، جنبش زنان است. جنبشی که با شهامتی وصف‌ناپذیر در برابر رژیم ضدبشری طالبان و همه دولت‌های رنگارنگ حامی آن ایستاده است.

ناشناس گفت...

سلام و درود بر دوستداران وبلاگ آرشیو رزا!!

رفیق رزا پیش خودم داشتم، گلنجار میرفتم و نگاهی هم ب یوتوپ و جریان‌های سیاسی در تی وی ایرانی‌ها داشتم، مردم بدجوری از این جماعت خسته شدند، برای نمونه قبلا در یوتیوب بالای صد هزار نفر لایک و یا نگاه و مرور میکردند، الان ب زیر ده هزار نفر رسیده، از زواياي دیگری هم می‌توان بررسی کرد، انچه مهم و اساسی است، مردم راه خود که معلوم نیست می روند !! هیچ روزنه‌ای برای روشنایی و رهایی نمیتوان یافت،
در میان فعلا ایران اینترنشنال همانطور در فضای مجازی آنچه ب مردم افغانی رفت تا حدودی بدون سانسور اشاره کرد،
ولی تمامی این سازمان‌ها و تی‌وی ایرانی و غیر ایرانی که تحت نام نظریه اجتماعی فعاليت انجام میدهند همه اینها در چارچوب نطام سرمایه‌داری و دولتها حرکت میکنند،
مثلآ در داخل جماعت اسهال طلبها هم همین کار را انجام میدهند هیچ فرق اساسی بین این ها وجود ندارند،!!

منطورم را حتما متوجه شدید، خود روزنامه های رژیم و سایت ب روشنی می‌گویند کارگران و زحمتکشان نای خرید ماست و نان را هم ندارند..
معنی و مفهوم این حرف را باید همگی متوجه باشیم ، مردم ایران اصلا نمیدانند تورم واقعی چند درصد است، تورم واقعی بالای ۵۰۰ درصد است، ولی رژیم و اسهال طلب ها و تی وی و سایتهای ب اصطلاح اپوزیسیون ۵۵ درصد اعلام میکنند،

مردم عوض مبارزه خودکشی و خود سوزی را پیشه کردن!!

من خواستم یک پیشنهاد واقعی که در وبلاگ خودمون بدون رودربایستی و با نگاه واقعی کسانی که دراین ۴۲ باخت را پیشه خود کردن را بررسی و بدون نگاه ب سایتها و بالای ها راه خودمون را جدا هرچند حقیت تلخ و ناگوار است را بیان کنیم روز ب روز وضیعت بدتر و بدتر میشود،
ما نباید هر روز شاهد خودکشی ها بیشتری باشیم،!

ناشناس گفت...

من واقعا انقدر حالم گرفته واقعا شبها خوابم نمیرود کلی پیر شدم، همه‌ ب من میگن پسر ، دختر زن مرد چقدر پیر شدی؟؟
من هیچ جوابی ندارم اگر یادتان باشد این هشدار من بطور واقعی چند سالی است که در همین وبلاگ رزا اشاره میکنم،
هشدار بعدی من اگر مردم متوجه راهی که انتخاب کردن ( باخت)

در نهايت این باخت ب جای خواهد رسید که ب هیچ وجه در یک خانواده ۴ الی پنچ نفری که زیر یک سقف زندگی میکنند، قصد علیه یکدیگر را علنی کنند
کلی از زنها و خانم ها از شوهر های الدگ جدا شدند جرات رفتن خانه پدر مادر را ندارند در صد این خانمها زیادند، چون خیلی از پدر و مادر ها هم توان نگاه داری انها را ندارند و خانم ها مجبور ب نن فروشی و یا مجبور تحمل زندگی وحشتناک چند زنه با شوهرهایی ضد انسان را دارند اختیار و انتخاب در ایران هیچ معنایی ندارد!!

ناشناس گفت...

رزا جان لطفا نوشته های من پیدا کن گپ شد!!!

برپا گفت...

صدای زنانه‌ی افغانستان

https://youtu.be/NUtWri4o2hE


با درود به رزای عزیز و بقیه عزیزان.

متاسفم که این همه وقت نتوانستم چه اینجا با شما عزیزان در تماس باشم و یا حتی درست با خودم در تماس باشم. 

برپا گفت...

صدای زنانه‌ی افغانستان 

https://youtu.be/NUtWri4o2hE


با درود به رزای عزیز و بقیه عزیزان.

متاسفم که این همه وقت نتوانستم چه اینجا با شما عزیزان در تماس باشم و یا حتی درست با خودم در تماس باشم. 

برپا گفت...

بخش دوم صدای زنانه‌ی افغانستان

https://youtu.be/ifdfj9kbTR4

‏«قدیمی ترین ‏‹قدیمی تر   ‏201 – 209 از 209   ‏جدیدتر› ‏جدیدترین»