۲۱ شهریور، ۱۳۹۰

لطفا آنارشی را به گند نکشید

اینکه ما دست روی طلا هم بگذاریم به "گه" تبدیل میشه را میدونستم. اما برخوردهای اسهالی بخشی از چپ آنارشیست شده ایرونی علیه رفیق گیاهخوارم جدا بی نظیر بود.

دوستان اینکه ما گاهی در برنامه های مشترک همکاری میکنیم دلیل به رسمیت شناختن آنارشیست نو پای شما نبوده و نیست.
 ما با شماییم اما نه از جنس شما.

حالا تا میتونید آن شکم کارد خورده را با لاشه حیوانات پر کنید و همزمان پرچم سیاه تکان بدید. بوی "بریونی" و چلو کبابتون باعث تهوع شد. برخوردهای سکسیستی آشکار و پنهان به کنار، اما حمله علنی و تمسخر گیاهخواران جدا جدید بود.

به ما ربطی نداره اون هونبه های چرب رو با چی پر کردید اما اجازه تحقیر گیاهخوارها رو ندارید.

دهانهای بوگندو شما هر تئوری خوب و انسانی رو به لجن میکشه. بس کنید!

تا حالا آنارشیست گوشتخوار و علیه حیوانات دیدید؟ اگر دیدید به این تئوری شک کنید!
تالار گفتگوی ایرانیان گیاهخوار

دوستانی که خیلی حساسند این ویدیو رو نبینند چون خیلی تکان دهنده است :(
توی امریکاست اینجا
Farm to Fridge - The Truth Behind Meat Production
فیلمی تاسف بار از رنگ کردن جوجه های ضعیف و بیگناه در ایران
joojeh rangi.mp4
People not profit
People not profit2

گیاه خواری به مثابه فمنیسم
رابطه ی میان مردانگی و گوشت خواری
" گوشت که به عنوان خوراک مقوی برجسته ای برای مردان در نظر گرفته می شود، خوراک قدرت، زندگی بخش ، خون ساز و تضمین کننده سلامتی ست . که آنرا دو بار می خورند، در حالی که زنان با بخش کوچکی از آن تامین می شوند. این به دلیل احتراز شان از خوردن گوشت نیست بلکه حقیقتا بیشتر از آن نیاز ندارند و این مردان اند که بر حسب طبیعت شان به مقدار بیشتری نیاز پیدا می کنند و از آن تفوقی –authority- غیر قابل صرف نظر کسب می کنند.به علاوه زنان خوراک مردان را دوست ندارند زیرا آنرا ماده ای سمی در مقادیر زیاد می دانند و همین انزجاری در آنها پدید می آورد".(سه راه برای تمایزگذلری،bourdieu)
گوشت " غذای مردان "ست آنگونه که bourdieu می نویسد ، زیرا آنها مقدار بیشتری مصرف می کنند و نیاز بیشتری هم دارند. ارتباط میان عملکردهای گوناگون خوراک گوشتی یک ارتباط دارای فیدبک مثبت است : اینکه آنها در نظر خود مرد به نظر می رسند باعث می شود بیشتر بخورند، و خوردن بیشتر تصویر مردانگی شان را تقویت می کند. با این حال ارتباط میان این دو ، دو مدعای جداگانه می طلبد و من هرکدام را به طور مجزا مورد بحث قرار می دهم.
http://www.veganforum.ir/showthread.php?t=2035&page=1

هیچ نظری موجود نیست: