۱۷ شهریور، ۱۳۹۰

همه پشت آذربایجان واستادیم عین کوه - ورزشگاه آزادی جمعه18 شهریور ساعت 17

عکسی بسیار زیبا ازصف ماشین های طرفدارتیم تراکتورسازی در اتوبان که درحال عزیمت به تهران هستند/یاشاسین آذربایجان/یاشاسین ایران......فردا همه باهم ... فارس و ترک ... دریاچه ارومیه (اومورگولی) را فریاد خواهیم زد .

مسابقه فوتبال را به میدان افشاگری خامنه ای تبدیل میکنیم.

اقا زمان بازی تغییر کرده لطفا اطلاع رسانی کنید. 18:45
جمعه۱۸ شهریور، تهران از دليرمردان آذربايجان چون قهرمانان ملي استقبال خواهدکرد

وعده ما تهران : ساعت 17 حضور 40 هزار نفری آذربایجانیها =همزمان با بازی تراکتور و استقلال
اعلام فراخوان فعالین سیاسی و جوانان برای حضور آزادیخواهان در استادیوم آزادی در روز جمعه 18 شهریور همزمان با بازی دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در حمایت از مردم آذربایجان و در اعتراض به خشک شدن دریاچه ارومیه
آذری قهرمان...خوش آمدی به تهران
محیط زیست بحرانیه...ارومیه پر از زندانیه
محیط زیست بحرانیه...تبریز پر از زندانیه

تدارک وسیع آذربایجانیها برای حضور در تهران و پیوستن به آذربایجانیهای تهران
با نزدیک شدن به بازی روز جمعه معروف به ال کلاسیکوی ایران و با توجه به وقایع اخیر روی داده در شهرهای آذربایجان خبر میرسد در شهرهای مختلف آذربایجان تدارک وسیعی دیده شده برای حضور پرشور در تهران و استادیوم آزادی تبریز-ارومیه-اردبیل-مرند-مراغه-مشکین شهر ... شهرهایی هستند که کاروانهای متعددی اعلام حضور کرده اند تا روز 18 شهریور با پرچم قرمز رنگ به ندای دریاچه ارومیه لبیک گویند. فروش اکثر بلیطهای اتوبوس و قطار در شهرهای مذکور نشان از حضور جمعیتی را خواهد داشت که روز جمعه اورمو گولو را فریاد خواهند زد . از آن طرف خبر میرسد آذربایجانیهای تهران نیز که بی صبرانه منتظر روز موعود هستند آماده هستند تا با پرچم قرمز رنگ به استقبال آذربایجانیهای وارد شده به شهر تهران باشند. پیشبینی حضور 50 هزار نفری آذربایجانیها با توجه به اختصاص دادن ظرفیت 10% ورزشگاه این امید را میدهد تا نصف آزادی قرمز شود . انتظار میرود جمعه ای آکنده از اتحاد و همدلی را در ورزشگاه ازادی شاهد باشیم و 90 دقیقه بدون توجه به نام تیمهای اورمو گولی را فریاد بزنیم.

فراخوان : اعتراض به خشك شدن درياچه اروميه ، جمعه 18 شهريور،استاديوم” آزادي”
در پي بي توجهي حكومت به فاجعه ملي خشك شدن درياچه اروميه و برخوردهاي بوجود آمده با اعتراض هاي مسالمت آميز مردم شهرهاي اروميه و تبريز، جمعيت هاي مردمي با اعلام فراخواني از كليه هموطنان براي حضور در استاديوم آزادي تهران در روز جمعه 18 شهريور محل برگزاري مسابقه فوتبال بين تيمهاي استقلال ايران و تراكتور ايران دعوت به عمل آورده اند. در اين فراخوانها از عموم مردم خواسته شده كه ضمن حمايت از اعتراضات به حق مردم آذربايجان از رخنه و سوء استفاده بدخواهان ملت و سرزمين ايران براي ايجاد چند دستگي هاي قومي و مذهبي جلوگيري كنند.

ياشاسين آذربايجانين غيرتلي ملتي
همه با هم استاديوم آزادي!

فیسبوک آذربایجان: شعارهای پیشنهادی برای فردا 18 شهریور در ورزشگاه آزادی / بصورت یک پوستر زیبا / به زبان ترکی
برای بعد بازی برنامه ریزی کنید به علت تغییر زمان بازی (تدارک سرکوب و جو خفقان در آزادی)ببایست از آریاشهر و ستارخان و مکانهای نزدیک برای تجمع استفاده کرد.
همانطور که پیش از این هم مطرح شده بود بازی تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در روز جمعه ۱۸ شهریور ماه در استادیوم آزادی تهران فرصت بسیار مناسبی است برای تداوم اعتراضات به خشک شدن دریاچه ارومیه و برخورد سرکوبگرانه حکومت با این حرکت صلح آمیز.

انتظار میرود جمعه ای آکنده از اتحاد و همدلی را در ورزشگاه ازادی شاهد باشیم و 90 دقیقه بدون توجه به نام تیمهای اورمو گولی را فریاد بزنیم

آذربایجانیها در تدارک سومین فراخوان اعتراضی گسترده , اینبار تهران با حضور 40 هزار نفری خود
هجده شهریور =بازی تراکتور و استقلال و فرصتی خوب تا اینبار صدای خود را از تهران به گوش دنیا برسانند .با توجه به حضور پر شور آذربایجانیها در تقابل تیمهای تهرانی اینبار شهر های آذربایجان بسیج شده اند تا با حضور خود در تهران و به بهانه تیم تراکتور با حضوری پر شور و با همراهی آذربایجانیهای تهران و خود تهرانیها 18 شهریور پایه های سست شده قدرت را بر زمین بکوبند . پس 18 شهریور سومین تیر خلاص بر پیکر دیکتاتور
1- هر جایگاهی در استادیوم آزادی توسط دو دوربین پوشش داده می شود .
2- مقابل هر جایگاه سه نفر از نیروهای امنیتی قرار می گیرند . در بالای جایگاه ها دو نفر . ضمن اینکه همیشه یگان ضد شورش در بیرون استادیوم حضور دارد و آماده ی برخورد می باشد . غیر از اینها فاصله تیپ ضد شورش امام خمینی تا استادیوم آزادی 200 متر می باشد و این یعنی توان عکس العمل سریع حکومت .
3- غیر از این به تازگی ( حدود یکسال ) نیروهای بسیج تحت عنوان حراست استادیوم در ورزشگاه حضور چشمگیر دارند .

اگه 100 هزار نفر در ورزشگاه شعار دهند ضد شورش که هیچ خود امام زمانشون هم نمیتونه کاری انجام بده

اگه این 100 هزار نفر باهم به خیابان ها ( میدان آزادی ) برسند دیگه کاری از دست رژیم بر نمیاد

فقط یادمون باشه که امکان داره رژیم زودتر از ما،مزدورانش رو به استادیوم بفرسته و عملا دست مارو ببنده،پس باید سعی کنیم هرچه زودتر خودمون رو به استادیوم برسونیم و با توجه به پخش زنده این مسابقه،یه حماسه دیگه بسازیم.ضمنا بیرون استادیوم و مخصوصا درست بعد از خروج،و همچنین حین برگشت اتوبوسها به داخل شهر،بهترین فرصت برای تکمیل کار و انتقال پیام اعتراضیمون به مردم بیتفاوت داخل شهر هست

هیچ نظری موجود نیست: