۱۲ شهریور، ۱۳۹۳

جنگ؟ از اینجا شروع میشه! اکسیون اعتراضی رادیکال در آلمان + جلوگیری و اعتراض به اعدام در مازندران


رزا: بلاخره گروه هر چند کوچکی در یک شهر کوچکتر، جنایتکاران اصلی جنگ های اخیررا نشانه گرفتند. این جنایتکار اصلی با هدف سود بیشتر، جهان را امسال هر چه بیشتر بسوی درگیری های قومی- قبیله ای و ناسیونالیستی سوق دادند. اغلب این جنایتکاران کُت و شلوار، کرواتی شاید تابحال یکبار هم در زندگی شان شلیک نکرده اند و نخواهند هم کرد.  آنها فقط فروشنده اند! وظیفه ی کثیف آدمکشی به گردن افراد بومی این مناطق است. فروش اسلحه تجارت خوبی است و سود زیادی هم برایشان دارد. آنها گاهی به آدمخواران اسلحه میفروشند، گاهی به طرف مقابل. وقتش بود که دستکش هایشان را در آورده و دستان خونی شان را به ملت نشان داد. صلح پایدار زمانی شروع خواهد شد که این نوکران سود و سرمایه را نشانه رفت. بانکها، انحصارات نظامی، کارخانه های تولید سلاح و تجهیزات نظامی...
باشد که این عمل مستقیم علیه جنایتکاران اصلی جنگ، گسترده و توده ای شود....
خبر:
روز اول سپتامبر در بعد از ظهر یک گروه ضد جنگ درهای ورودی دویچه بانک (بانک اصلی آلمان) شعبه ی شهر گوتینگن را بلوکه کردد (بستند). آنها اعلام کردند که دولت آلمان در لیست فروشندگان تجهیزات نظامی مقام سوم را دارد. بانکهای اصلی آلمان نیز تا خرخره در این تجارت سهیم هستند. بنابر این: جنگ از همینجا شروع میشود!
پس ما نیز مخالفتمان را علیه جنگ از همینجا شروع میکنیم.
این اکسیون برای 1 ساعت ادامه داشت و درب اصلی بانک آلمان برای اعلام اعتراض، توسط معترضین بسته شد. در همین زمان معترضین با پخش اعلامیه و گفتگو با مردم، نقش اصلی بانک آلمان را در جنگ توضیح می دادند. تعداد فعالین و معترضین جلوی بانک آلمان اگرچه بیش از 17 نفر نبود، اما آنان اعلام کردند که از این پس دستاندرکاران جنگی دیگر آب خوش از گلویشان پایین نخواهد رفت و از این پس تمام شرکتها، بانکها و انحصاراتی که از جنگ سود های کلان میبرند، افشا خواهند شد.
و از این پس جنبش علیه جنگ اینان را نشانه گرفته است.
بخشی ازاعلامیه پخش شده در اول سپتامبر:
...بنابراین اکنون ما اینجا جلوی بانک آلمان ایستاده ایم. مهمترین بانک اروپایی که بیشترین سودها را از جنگ و ادامه ی جنگ میبرد. ما خواهان پایان دادن فوری تجارت جنگی این بانک میباشیم.ما در اینجا هستیم تا اعلام کنیم که این بانک سهم عظیمی در مرگ، بدبختی و بیچارگی و نابودی مردم دارد.
-بانک آلمان سرمایه گذار اصلی انحصار نفتی چینی (پترو چینا) بود. نفت بخون آغشته ی دارفور. با این پولهای نفتی حکومت سودان توانست سرمایه برای جنگی کسب کند که 300 هزار نفر را بکام مرگ کشیده و بیش از دو میلیون نفر را آواره ی جنگی کرده است.
-بانک آلمان سرمایه گذار انحصار معادن (آنگلو گُلد آشتانی) است. با این معامله با بانک آلمان، این انحصار معادن توانست بطور مالی از شبه نظامیان در شمال کنگو حمایت کند، آنانی که در کنگو هزاران انسان عادی و شهروند را کشته و نابود کردند. همچنین با این پول و تجارت در کشور گانا تظاهر کنندگان صلحدوست را به خون کشیده و سرکوب کردند.
-بانک آلمان همزمان پارتنر و متحد شرکت (انحصار) انرژی فرانسوی (توتال) است. انحصاری که سالها دیکتاتور کشور بورما و کشور ترکمنستان را حمایت کرده است. با این پشتیبانی مالی، دیکتاتورها توانستند دستگاه سرکوب دولتشان را قویتر کنند.
-بانک آلمان سالها (دهه ها) سرمایه گذار تولید بمبهای افشان بوده است. بمبهایی که شهروندان را تکه پاره میکند. وسیله ای که مخوفتر از آن تاکنون توسط انحصارات نظامی ساخته نشده است.
-بانک آلمان تامین کننده ی مالی و حمایت کننده (کردیت دهنده ی) فروش تانکهای لئوپارد 2( انحصار تانک آلمانی) به عربستان سعودی بوده است. رژیم عربستان سعودی یکی از سرکوب گران منطقه عربی است. تانکهای آلمانی لئوپارد مخصوص سرکوب شورشهای شهری ساخته شده اند و بکار میروند.
-و اما بانک آلمان همچنین شریک سهام  ای ای دی اس است که یکی از بزرگترین انحصار تجهیزات نظامی اروپایی میباشد. انحصاری که جنبش دمکراسی خواهی مردم کشور بحرین را به خاک و خون کشید.
-بانک آلمان تنها از دزدی زمین و یا مشارکت در تجارت تجهیزات نظامی سود نمیبرد، بلکه در معاملات با انحصارات مواد غذایی در سراسر جهان به جهت سیاستهای سود بیشتر، میلیونها زارع را به خاک سیاه نشانده است.
همبستگی ما با مردمی است که در تمام جهان برای رهایی خود علیه حکومتها و رژیمهای مرتجع مبارزه میکنند.
همبستگی ما با انسانهایی است که توسط تانکهای لئوپارد آلمانی (که تجارتش را بانک آلمان با عربستان سعودی و...سازمان داده) سرکوب شده و بخاک افتادند.
همبستگی، همدلی و همدردی ما با انسانهایی است که توسط سلاح آلمانی و تجهیزات نظامی انحصارات جهانی زخمی، تکه تکه و مُرده شدند و میشوند.
برای خواندن بزبان آلمانی روی اینجا کلیک کنیم.
 برای خواندن کل مطلب در منبع بروی تیتر ها کلیک کنیم.

مرتبط:  اعلام فهرست تسلیحات ارسالی آلمان به اقلیم کردستان
...ورزولا فن درلاین، وزیر دفاع آلمان موافق ارسال کمک نظامی دولت این کشور به کردهای عراق است. گفته شده است که وزیر اقتصاد آلمان در جلسه اخیر خود با صدراعظم، وزیر دفاع و وزیر امور خارجه کشور، خواستار راه‌حل حقوقی برای حل این مشکل شده است. اورزولا فن درلاین، وزیر دفاع آلمان موافق ارسال کمک نظامی به کردهای عراق است. وی سخنان منتقدان که این اقدام را “نظامی شدن سیاست خارجی آلمان” می‌دانند، رد کرده است. گروه‌های مخالف دولت کمک تسلیحاتی به پیشمرگه‌های کرد در عراق را “بر خلاف قانون” می‌خوانند. قرار است شامگاه یکشنبه کابینه دولت با حضور آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، در مورد جزئیات ارسال کمک تسلیحاتی تصمیم‌گیری کند. دولت آلمان حدود یک هفته پیش نظر مساعد خود برای کمک نظامی به عراق را اعلام کرده بود و در نشست شامگاه یکشنبه تنها قرار است در مورد نوع تجهیزات نظامی ارسالی تصمیم‌ گرفته شود. طبق گزارش‌ها خانم مرکل روز دوشنبه نتیجه این نشست را در بیانیه‌ای اعلام خواهد کرد. تا کنون آلمان در کنار کمک‌های بشردوستانه تنها با ارسال تجهیزات نظامی نظیر جلیقه‌های ضدگلوله، کلاه‌خود و عینک‌های ایمنی یا کامیون‌های کوچک برای جنگ با تروریست‌های “دولت اسلامی” موافقت کرده بود. پارلمان آلمان در تصمیم‌گیری بر سر ارسال کمک تسلیحاتی به کردهای عراق نقشی بازی نمی‌کند.
 

مردم مراسم اعدام درملأعام را به هم زدند

محمودآباد دیروز اعدامی نداشت

استان وایر- حمله آشنایان یک اعدامی در محمود آباد استان مازندران که قرار بود در ملأعام به دار آویخته شود، باعث لغو این مراسم شد.
روزنامه ایران گزارش داده است این حمله ناگهانی سحرگاه روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه  در حالی رخ داد که از قبل زمان و مکان اجرای حکم به مردم محمودآباد اعلام شده بود.

بنابر این گزارش، در این مراسم نزدیک به سه هزار نفر حضور داشتند که با سر و صدا و هیاهو و اقدامات فیزیکی ناشی از حمله به حصار امنیتی، باعث لغو مراسم اعدام شدند. به گزارش بویرنیوز به نقل از ایران، از نخستین ساعات صبح روز دوشنبه تعداد زیادی از مردم این شهر برای دیدن صحنه اجرای حکم اعدام در میدان شهر گرد آمده بودند و  تمهیدات لازم برای اجرای حکم اعدام فراهم شده بود ولی به دلیل مسایل امنیتی ناشی از حضور بستگان مرد اعدامی و با صلاح‌دید شورای تأمین و مقامات قضایی شهر، اجرای حکم به وقت دیگری موکول شد. متهم که «محسن» نام دارد، در جریان یک درگیری خیابانی، پسر جوانی را با ضربات چاقو از پای در آورده بود. این مرد جوان پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان مازندران، به اعدام در ملأعام محکوم شد که رأی صادره پس از تأیید در دیوان عالی کشور و استیذان از ریاست قوه قضاییه قرار بود سحرگاه روز دوشنبه در میدان شهر به اجرا در بیاید .
عکس اسدالله جعفری
رزا: گویا رژیم اسلامی نتوانست محسن د. را بدلیل اعتراض مردم  در روزدوشنبه در ملاعام اعدام کند. البته چون مردم نتوانستند محسن را فراری دهند، حاکم شرع آشغالی به اسم اسدالله جعفری محسن را سه شنبه به دار کشیده. عکس جعفری مخوف را همینجا میگذارم و امید بزودی بدست توانای مردم گرفتار شود. به نظرم مردم همانجا که زورشان میرسد اول باید اعدامی را فراری بدهند. مثل فیلم زیر
اعدام در ملا عام را برای رژیم پر هزینه کنیم!
حمله مردم برای آزاد کردن دو اعدامی در سیرجان/ علیرضا مافیها و محمد‌علی سروری
اعدام شدند/ محل اعدام: شمال پارک هنرمندان

عکس دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری

اخبار تکمیلی: اجرای حکم قصاص صبح امروزسه شنبه 1393/06/11
با حضور دادستان مرکز استان مازندران، حکم قصاص این قاتل در محمودآباد اجرا شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران،حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در خصوص اجرای این حکم گفت:این قتل در سال 1387 به وقوع پیوست و قاتل به هویت محسن- د که در یک درگیری خیابانی به دلیل طلب مالی با همراهی 4 نفر دیگر با فردی به هویت ابراهیم پالیزیان درگیر شده و منجر به قتل وی می گردد.پس از دستگیری این افراد، 4 نفر به اتهام نزاع دسته جمعی و یک نفر نیز به اتهام قتل دستگیر و روانه زندان می شوند.
وی افزود:قاتل پس از محاکمه در شعبه 2 دادگاه کیفری استان مازندران به قصاص در ملأعام محکوم می شود.رأی صادره پس از تأیید در شعبه 27 دیوان عالی کشور و استیذان از ریاست قوه قضائیه سحرگاه امروز در محمودآباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان قضایی شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

Kriegsgegner/innen blockeren Eingang zur Deutschen Bank in Göttingen

1.9.14 / Bisher war für den Antikriegstag, den 1. September ab 17 Uhr eine Kundgebung, Straßentheater und Demonstration bekannt gemacht worden. Am Nachmittag hat nun eine Gruppe von Kriegsgeg
ner_innen, den Eingang der Deutschen Bank blockiert und erklärt in
einer E-Mail:
 

"Der Protest der Kriegsgegner am 1.9., dem Antikriegstag, richtet sich gegen die Deutsche Bank stellvertretend für fast alle großen Banken in Europa. Indirekt ist Deutschland an vielen Kriegen weltweit beteiligt, dadurch, dass deutsche Waffen im Einsatz sind. Deutschland ist Waffenexporteur Nr. 3 in der Welt. Die Deutsche Bank ist an Rüstungsbetrieben beteiligt. "Der Krieg beginnt also hier - in Deutschland" verlautet aus der Gruppe. "Und hier können und müssen wir etwas tun." In einer knapp einstündigen Aktion wurde die Deutsche Bank als "geschlossen" erklärt und der Eingang mit Absperrband und Transparenten verstellt. Ein Flugblatt informierte Kunden und Passanten über die Zusammenhänge und Machenschaften der Deutschen Bank. Mehrmaliges Auffordern der Bank-Mitarbeiter, die Aktion zu beenden half nichts. Nach einer Stunde wurde die Aktion beendet."
" Im Rahmen 1. september antikriegstag mit Bezug auf Rüstungsgeschäft von deutsche Bank haben 17 AktivistInnen Eingangstur blockiert und infoflyer die PassantInnen verteilt. in Zukunft soll permanent Aufgaben der Antikriegsbewegung zu sein, die Kriegsprofiteuren nicht in Ruhe lassen
."

...) Darum stehen wir hier und protestieren gegen die Deutsche Bank als einem der wichtigsten Kriegsprofiteure in der Welt. Wir fordern eine sofortige Einstellung aller Rüstungsgeschäfte!
Wir wollen hier einen Blick auf die Rolle der Deutschen Bank in Bezug auf Tod, Elend und Verderben werfen:

- Die Deutsche Bank war Finanzier der chinesischen Ölgesellschaft Petro-China, die blutiges Erdöl in Darfur fördert: Mit dem Geld für das Öl finanziert die sudanesische Regierung den Krieg, der 300.000 Menschen das Leben gekostet und über 2 Millionen Menschen zu Flüchtlingen gemacht hat.

- Die Deutsche Bank war Finanzierer des Bergbaukonzerns „Anglo Gold Ashtani“. Durch diese Finanzierung konnte dieser Konzern über Jahre ein Partner von Bürgerkriegsmilizen im Nordosten Kongos werden, die tausendfaches Elend und Tod über die Zivilbevölkerung brachten. Ebenso in Ghana, wo friedliche Demonstrationen blutig niedergeschlagen wurden.

- Die Deutsche Bank war Finanzierer und gleichzeitig Partner des französischen Energiekonzerns TOTAL, der die beiden langjährigen Diktaturen in Burma und Turkmenistan unterstützt hat. Die Militärdiktaturen konnten dadurch ihre Repressionsapparate erweitern.

- Die Deutsche Bank ist seit Jahrzehnten für die Finanzierung von Streumunition verantwortlich
– eine der heimtückischsten Mord- und Verstümmelungsinstrumente gegen die Zivilbevölkerung, die die Rüstungsindustrie je produziert hat.
- Die Deutsche Bank ist eine der Geld- und Kreditgeber, die hinter dem Exportgeschäften von den Kampfpanzern Leopard 2 nach Saudi Arabien steht: einem der repressivsten Regime im arabischen Raum. Der Leopard Panzer ist speziell für den Einsatz bei Aufständen auch in städtischen Gebieten geeignet. Aber auch mit seiner Aktienbeteiligung an EADS, dem größten Europäischen Rüstungskonzern, ist die Deutsch Bank unmittelbar an der Niederschlagung der arabischen Demokratiebewegung, zum Beispiel in Bahrein, beteiligt.

- Die Deutsche Bank profitiert nicht nur durch Rüstung und Landraub, sondern auch durch weltweite Nahrungsmittelspekulation, was die Zerschlagung der Existenzgrundlagen von millionen Bäuer_innen zur Folge hat.

(...) Unsere Solidarität gilt den Menschen, die mit Widerstand nach Freiheit streben und von reaktionären Regimen und ihren durch die Deutsche Bank finanzierten Leopard Panzern, auf der Straße niedergeschlagen werden. Unsere Solidarität und Mitgefühl gilt allen, die durch deutsche und jegliche andere Waffen, verletzt, verstümmelt oder ermordet wurden und werden.(...)


هیچ نظری موجود نیست: