۰۵ شهریور، ۱۳۹۳

مجلس شهادت‌خوانی «جیمز فولی» + اخبار

مجلس شهادت‌خوانی «جیمز فولی»

همه چیز شبیه یک تعزیه است، تعزیهای مدرن و مینیمال و در نهایت ِایجاز. مکان نمایش، صحراییست وسیع و بی آب و علف، و احتمالا نهچندان دور از محل واقعی ِواقعه‌‌ی کربلا. از طرفی «جیمز فولی» قرار دارد، سراسر نارنجی پوش، نمایندهای از جبهه نیکان و بیگناهان، که می تواند مثلا نقش «شبیه ِعلیاکبر» این تعزیه باشد. و در طرف دیگر، از جبهه اشقیاء، دژخیم ِسیاهپوش ِداعشی، که همچون «شبیه ِشمر» بالای سر او ایستاده است. هر دو بیحرکتاند ولی وزش باد لباسهایشان را چون بیرق جنگی تکان میدهد. 

مقتلنویس ِاین ویدئوی چهار دقیقهای با تکهای از سخنرانی اوباما شروع میکند، که دارد مجوز حمله به مواضع داعش را صادر می‌کند. بعد یکی دو صحنهی آرشیوی هوایی از انفجار ماشینها و آدمها به نمایش درمیآید تا پیش‌‌درآمد این تعزیه، با تصاویر واقعی مستندتر شود، و لابد به اینصورت تأثیرگذارتر، و دست آخر، این عبارت روی صفحه نقش میبندد: «پیامی به آمریکا»
روز - خارجی - صحرای بینشان
گروگان بخت برگشته رو به دوربین آغاز می‌کند: «من از خانواده و دوستان عزیزم میخواهم که بر ضد دولت آمریکا به پا خیزند. قاتل واقعی من دولت آمریکاست. آنچه بر سر من میآید نتیجه خودخواهیها و جنایات اوست…».  میزانسن صحنه کاملا گویای شرایط دشواریست که او در آن قرار دارد: سر تراشیده و دستهای از پشت بسته، در حالیکه وادار شده در کنار جلاد ِچاقو به دست، زانوی استیصال بر زمین بزند. 
برای خواندن مطالب در منبع روی تیتر آن کلیک کنیم.

قطع انگشتان یک سارق در ملاء عام
حکم قطع چهار انگشت دست راست فردی که جرایم سرقت، کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع را در پرونده خود داشت در شهرستان ابرکوه استان یزد با حضور مسئولان
...عکس از افغانستان و بریدن انگشت رای دهندگان توسط طالبان
پایگاه خبری تحلیلی آبشار نیوز : حکم قطع چهار انگشت دست راست فردی که جرایم سرقت، کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع را در پرونده خود داشت در شهرستان ابرکوه استان یزد با حضور مسئولان قضایی و انتظامی به اجرا درآمد.
سرهنگ احمد غلامزاده فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه یزد در گفت‌وگو با «باشگاه خبرنگاران» در تشریح جزئیات پرونده این محکوم گفت: در راستای اجرای دستور مقامات قضایی دادسرای عمومی شهرستان ابرکوه و تایید شعبه هفتم دادگاه تجدید نظر استان در خصوص ۳۲ فقره سرقت و کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع، متهم به نام «م.ن» به قطع چهار انگشت دست راست در انظار عمومی و تحمل یک سال حبس تعزیری و جزای نقدی و همچنین استرداد اموال تحصیل‌شده محکوم شد.
وی ادامه داد: چهار روز قبل با صدور حکم قضایی، مراسم قطع چهار انگشت دست راست متهم با دستگاه گیوتین، پس از خوانده شدن حکم مقابل بازداشتگاه شهرستان در ملاء عام به اجرا درآمد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مردم از عملکرد فرماندهی انتظامی و دستگاه قضایی در جهت ارتقای امنیت و آسایش را فراهم آورد.
غلامزاده خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی با عزم و اراده­‌ای جدی و راسخ مصمم هستند تا با شدت هر چه بیشتر با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد کرده و احساس آسایش و آرامش را در سطح شهرستان حاکم کنند.

حماس ۱۸ تن را به اتهام جاسوسی برای اسرائیل اعدام کرد
گزارش ها حاکی است که گروه حماس روز جمعه ۳۱ مردادماه در غزه ۱۸ تن را به اتهام جاسوسی برای اسراییل اعدام کرده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، هفت نفر از این محکومان به اعدام، در حالی که صورت هایشان پوشیده و دست هایشان به پشت بسته شده بود روز جمعه در مقابل مسجدی در یکی از میدان های شهر غزه و در انظار عمومی به ضرب گلوله افراد مسلحی ماسک برچهره داشتند، اعدام شده اند. وب سایت «المجد» وابسته به حماس در همین زمینه اعلام کرده است، ۱۱ تن دیگر در یک مقر پلیس در بیرون از غزه اعدام شده اند. این وب سایت تصریح کرده است: مقاومت (گروه های مسلح فلسطینی) عملیات خود را برای هدف قرار دادن کسانی که با اشغالگران (اسرائیل) همکاری می کنند، آغاز کرده است. طبق این گزارش در متنی با امضای «مقاومت فلسطین» که بر روی دیوار بالای اجساد این اعدام شدگان قرار داشت، آمده است: آنها اطلاعاتی در خصوص محل استقرار مبارزان،‌ تونل ها، مهمات و تجهیزات مقاومت در اختیار اشغالگران قرار دادند که در نیتجه شماری از جنگجویان و مردم به دست اشغالگران کشته شدند. در نتیجه عدالت انقلابی درباره آنها اجرا شد.

بریتانیایی مصری تبار؛ از خوانندگی رپ تا جلادی در داعش
بریتانیایی مصری تبار؛ از خوانندگی رپ تا جلادی در داعش
  منبع:العربیه
عبدالمجید عبدالباری،شهروند 23 ساله بریتانیایی مصری تبار، که پیشتر خواننده "رپ" در لندن بود، کسی است که روز سه شنبه 19 اوت با چهره ای نقاب زده به سبک داعشی ها در حالی که چاقویی در دست داشت، در کنار جیمز فولی روزنامه نگار آمریکایی، که روی زانو بر زمین نشسته بود، ایستاده بود. او در فیلم ویدئویی پس از  بیان پیامی کوتاه و تهدید آمیز خطاب به اوباما رئیس جمهوری آمریکا، سر روزنامه نگار آمریکایی را از تن جدا کرد و سپس بر پشت پیکر او که همچون مرغی سر بریده نقش زمین شده بود، قرار داد.  این تصاویری موجی از رعب و وحشت را میان میلیونها انسان برانگیخت.  جدا کردن سر جیمز فولی در مقابل دوربین، موجب نفرت و انزجار میلیونها انسان در جهان شد.  جیمز فولی 40 ساله روزنامه نگاری است که حدود دو سال پیش در استان ادلب در شمال غرب سوریه ناپدید شده بود. روزنامه بریتانیایی "ساندی تایمز" در شماره روز یکشنبه در گزارشی نوشت، کشف هویت قاتل خبرنگار آمریکایی با همکاری دستگاه اطلاعاتی داخلی بریتانیا "MI5" و بخش خارجی آن MI6 صورت گرفته است. روزنامه ساندی تایمز خبر کشف هویت قاتل خبرنگار آمریکایی را در 100 کلمه اول یک مقاله تحلیلی  به قلم  فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه بریتانیا، قرار داد که در آن نوشته است: "داعش" مناطق وسیعی از خاک سوریه و عراق را به کنترل خود درآورده و از آن مناطق  دولتی "تروریستی" و پایگاهی برای آغاز حملات به غرب تشکیل داده است". این روزنامه در خبری تقریبا تایید شده تحت عنوان Beheader Jihadi John identified   از کشف هویت قاتل خبرنگار آمریکایی خبر داد، اما در عین حال نوشت که منابعی که خبر را به روزنامه داده اند جزئیات بیشتری در مورد قاتل نداده اند. اما بدون اشاره به افراد مضنون دیگری نوشته است که عبدالمجید عبدالباری مظنون اصلی  این ماجر است. عبدالباری پیشتر عکسی از خود در شبکه توئیترمنتشر کرده که در آن نشان می دهد وی چند سر بریده را در دست گرفته است".
از خوانند "رپ" تا جلاد "سربُر" در داعش
عبدالمجید عبدالباری در آغاز زندگی خود در لندن به خوانندگی "رپ" روی آورد. او در سال 1990 پس از دریافت حق پناهندگی توسط پدرش از سوی بریتانیا به همراه مادرش "رجاء" وارد لندن شد و در مدارس این شهر به روش شهروندان غربی آموزش دید. اما در اوایل سال گذشته در سفری به سوریه به عضویت گروه "داعش" درآمد. او فرزند عادل عبدالمجید عبدالباری، از متهمان اصلی بمب گذاری در سفارتخانه های آمریکا در نایروبی و دار السلام  در سال 1998 است. طبق اطلاعاتی که العربیه نت از نزدیکان و دوستان و آرشیو رسانه های بریتانیایی به دست آورد، پدر این قاتل داعشی، از تندروهای اسلامگرا در بریتانیا به شمار می رود. عادل عبدالمجید در سال 1985 در مصر بازداشت شد. اما پس از مدتی آزاد شد و به تحصیل در رشته حقوق پرداخت. وی پس از فارغ التحصیلی کار وکالت و دفاع  از اسلامگرایان متهم در مصر را به عهده گرفت. او پس از 6 سال از مصر راهی بریتانیا شد و تقاضای پناهندگی کرد. بریتانیا با پناهندگی او موافقت کرد. او در بریتانیا مجله ای به نام "الدلیل" منتشر کرد. اما دیری نپایید که در سال 1999 به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی علیه سفارت خانه های آمریکا، توسط دادگاهی در لندن محاکمه و به 12 سال زندان محکوم شد. وی در ماه اکتبر 2012 از زندان آزاد شد.
جلاد داعشی: خداوند دروازه های  کشورهای کفر را بر ما باز خواهد کرد
اما فرزند این اسلامگرای تندرو که  اکنون در توییتر عکس خود را گاهی با سرهای بریده توسط داعش و گاهی مسلسل به دست منتشر می کند، ابتدای زندگی خود را با آواز خوانی شروع کرد و در خوانندگی "رپ" در لندن مشهور شد. هنوز در یوتیوب ترانه های او که به نام L Jinny معروفند، دیده می شوند. اما این نوجوان ناگهان پس از سفر به سوریه دگرگون می شود و در توییتر می نویسد:"از غرب کافر انتقام خواهیم گرفت. خداوند دروازه های  کشورهای کفر را بر ما باز خواهد کرد، ما تا پیروزی اسلام از پای نخواهیم نشست". وی در 9 مارس سال گذشته در توئیتر نوشته بود که او به همرا "ابوحسین" یکی از همرزمانش ، توسط یک گروه شبه نظامی دیگری که در سوریه فعالیت می کند، به اسارت در آمدند. وی در توئیت خود گفته بود که این گروه او  و ابو حسین را مورد ضرب و شتم قرار دادند و موبایل های آنها و خودروهایشان را به سرقت بردند. رسانه های بریتانیایی پیشتر در گزارش هایی  به عبدالمجید عبدالباری قاتل روزنامه نگار آمریکایی لقب "زندانبان جون" داده بودند. این رسانه ها می گویند "جون" يكی از سه عضو داعشی بریتانیایی است که ماموریت سر بریدن مخالفان داعش در منطقه الرقه در شمال سوریه را به عهده دارند. از دیگر لقب هایی که رسانه های بریتانیایی به این سه داعشی داده اند، "پل"، "رینگو" و"جان" است. لقبی که به گروه موسیقی بیتلز بریتانیا داده شده است. طبق این رسانه ها "جون" مسئول مذاکره برای آزادی برخی غربی هایی که در دست داعش گروگانند بوده است.

محاکمه یک پلیس آلمانی متهم به قتل و آدمخواری روز جمعه در شهر“درسدن” آلمان آغاز شد. متهم و مقتول از طریق یک سایت اینترنتی با محتوای پورنوگرافی توام با شکنجه، با یکدیگر آشنا شده بودند و به گفته متهم به خواست مقتول او را کشته است. گفته می شود متهم قربانی را کشته و با هدف لذت جنسی اعضای بدن وی را قطعه قطعه کرده و از کار خود، فیلمبرداری کرده است.

برقراری سه نوع تابوی اجتماعی ، پیش بایست بوجودآمدن جوامع انسانی است: تابوی زنا بامحارم ، تابوی قتل ، وتابوی آدمخواری . خانم اولین رید، انسان شناس آمریکائی دلایل اهمیت این سه تابو را در کتابش «تکامل زن » آورده است.
* ۱۹۷۵ – Woman’s Evolution: From Matriarchal Clan to Patriarchal Family – تکامل زن: از قبیلهٔ مادرشاهی تا خانوادهٔ پدرشاهی (ترجمه شده به نام انسان در عصر توحش، مترجم: محمود عنایت، انتشارات هاشمی ۱۳۶۳، چاپ اول

...+ اسامی بورسیه ای های قلابی
برای خواندن مطالب در منبع روی تیتر آن کلیک کنیم.
...پنجم: این تعداد فقط بورسیه های داخل کشور را در بر می گیرد و شامل افراد اعزام شده به خارج از کشور نمی شود که بعضاً آقازاده ها را با بودجه ی رسمی کشور در اوج بحران ارز به کانادا و آمریکا و استرالیا و انگیستان و روسیه و ... فرستاده اند و آن لیست هم تعداد چشمگیری را شامل می شود.
عاملان قتل مرد بی‌گناه در حمله مأموران سدمعبر شهرداری در برابر بازپرس جنایی تهران اعتراف کردند.چهار مرد در این درگیری مرگبار شرکت داشتند که یکی از آن‌ها هنوز فراری است. 
فیلم لحظاتی پس از ضرب و شتم مرحوم علی‌ چراغی

16مردادماه سال جاری در میدان 196 غربی تهرانپارس بین چهار مأمور سد معبر شهرداری منطقه 4 تهران با راننده وانتی که پسر 13 ساله‌اش را همراه داشت درگیری مرگباری رخ داد. مأموران سدمعبر وقتی با مقاومت «علی چراغی» در برابر خواسته‌های خود مبنی بر پرداخت 150 هزار تومان پول قرار گرفتند وی را به باد ناسزا و کتک گرفتند تا این‌که راننده وانت در برابر چشمان گریان پسرک خود خواست با پلیس 110 تماس بگیرد که به گفته شاهدان و پسربچه قربانی یکی از مأموران قوی هیکل سدمعبر با پنجه بوکس به علی چراغی حمله کرد و با یک ضربه وی را از پای درآورد.
چهار مأمور سدمعبر که دیدند راننده وانت پیکان شرایط مرگباری دارد با وحشت از خشم رهگذران سوار بر وانت گریختند و علی چراغی پس از هفت روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ روی تخت بیمارستان نفس آخر را کشید.
به خاطز صدو پنجاه هزار تومان ادم کشتند یه خانواده ر و بی سر پرست کردند .
این سه نفر الت دست مسئولینی هستند که باینها دستور باج گیری میدهند و باحتمال قوی ان باج را با مسئولین مربوطه شهرداری قسمت میکند.در نتیجه مسئولین پیمانکار و مسئولین شهرداری در این رابطه را باید محاکمه و محکوم بخسارت وارده و زندان بنمایند.ضمنا قالی باف هم باید جوابگو باشد که چرا زیر مجموعه اش باجگیر هستن

یک کارگر معدن بافق  گفت: پلیس به قصد متفرق کردن تحصن کنندگان و بازداشت ۱۶ کارگری که پس از اطلاع از صدور حکم بازداشت‌شان به معدن پناه آورده بودند، در معدن مستقر شده است. گفتنی است پلیس دو روز پیش هم (سه شنبه ۲۸ مرداد) «امیرحسین کارگران» و «علی صبری» از کارگران این معدن را بازداشت کرده بود اما تلاش برای بازداشت ۱۶ کارگر دیگر به نتیجه نرسیده بود. کارگران در پی این بازداشت‌ها، از ساعت ۱۰ سه شنبه شب تولید را متوقف کرده و دست از کار کشیده‌اند. به گفته این کارگر (که یکی از مجموع پنج هزار کارگر شاغل در معدن بافق است)، ماموران یگان ویژه پلیس در برخورد با کارگران «خشن» عمل نکرده‌اند. او در پایان ضمن انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به وضعیت کارگران، ورود نیروی انتظامی پس از دیدار اخیر وزیر کار با کارگران معترض را تعجب‌برانگیز خواند و تاکید کرد تحصن کارگران تا آزادی همکارنشان ادامه خواهد یافت. در همین رابطه، «محمد عباسی بافقی» سخنگوی شورای شهرستان بافق ضمن تایید خبر استقرار ماموران یگان ویژه پلیس در معدن سنگ آهن بافق به ایلنا گفت: ما امیدوار بودیم صدای اعتراض کارگران شنیده و به مطالباتشان رسیدگی شود، امادر اقدامی تحریک آمیز نیروهای ضد شورش در معدن مستقر شده‌اند. او افزود: آقای ربیعی، وزیر کار در جریان سفر چهارشنبه هفته گذشته (۲۲ مرداد) به بافق و بازدید از معدن گفت اگر تحصن پیشین کارگران (که ۳۹ روز طول کشید) ۳۳۹ روز هم ادامه پیدا می‌کرد اجازه نمی‌دادم مویی از سر کارگر‌ها کم شود. اما ورود ماموران یگان ویژه به معدن پس از برقراری آرامشی که با مذاکرات ایجاد شده بود، کارگران را متعجب کرده است.
اشاره سخنگوی شورای شهر بافق به تحصن پیشین کارگران است که از ۲۷ اردیبهشت تا ۴ تیر به مدت ۳۹ روز طول کشید. این اعتراض صنفی  در واکنش به عرضه ۲۸/۵ درصد از سهام معدن بافق در فرابورس به قصد خصوصی سازی معدن انجام گرفته بود.
سخنگوی شورای شهرستان بافق در پایان اظهار کرد خواسته مردم و شورای شهرستان بافق این است که ۱۵ درصد سهام واگذار شده معدن به صندوق بازنشستگی به جبران عقب افتادگی و محرومیت منطقه، به شهرستان بافق اختصاص داده شود.
لازم به ذکر است اخبار ضد و نقیضی از بازداشت شماری از ۱۶ کارگر پناه برده به معدن و فرار شمار دیگری از آنان وجود دارد که ایلنا به طور مستقل قادر به تایید آن نیست.
 هشتمین روز اعتصاب - همبستگی مردم با کارگران معدن بافق

 فیلمی کمتر دیده شده از شورش در زندان قزلحصار
 نمیزاریم دیگه کسی رو بکشند همه مون هستیم پشت هم مثل دیوار، دیگه نمیزاریم کسی بکشند.
http://youtu.be/VS0QI4N--Qg

خبرگزاری هرانا – روز جاری مورخ ۴ شهریورماه، خبرگزاری هرانا ویدیویی نادر از شورش زندانیان معترض در ۲۶ مردادماه سال جاری بر علیه اجرای احکام اعدام  دسته جمعی تعدادی از زندانیان در واحد دو زندان قزلحصار را منتشر نمود. اعتراضاتی که با کشته و زخمی شدن تعداد نامعلومی از زندانیان معترض پایان یافت.

با پنجمین برنامه رادیو ریزوم با شما هستیم. در این برنامه از سالن‌ها و گالری‌ها و بازار‌ها خارج می‌شیم و نگاهی می‌کنیم به دیوارهای شهر، به گرافیتی‌ها و به هنرمندانی که درست مثل چریک‌ها برای مردم می‌جنگند. اما نه با گلوله و بمب، بلکه با اسلحه‌ای از جنس رنگ و قلم و استنسیل و اسپری.
دانلود برنامه شماره پنج با کیفیت خوب | ۴۰ مگابایت
دانلود برنامه شماره پنج با کیفیت متوسط | ۲۳ مگابایت
دانلود برنامه شماره پنج با کیفیت پائین | ۱۶ مگابایت


معرفی ۵۰ بورسیه لیست ۵۹۳ نفری

انتشار اسامی 593 از بورسیه های دولت قبل موجی عظیم برانگخیت، مخالفت، تحلیل، توجیه و گاه دفاع. مخالفان دولت احمدی نژاد می گویند این قطره ای در دریای فساد آن دوران است و موافقانش می گویند انتشار اسامی غیرقانونی و ابزار فشار سیاسی بر نمایندگان منتقد دولت است که قصد دارند وزیر را استیضاح کنند.
در روزهای اخیر درباره سوابق بورسیه شده ها هم حرف و حدیث بسیار پیش آمد. واکاوی اینکه این 593 نفر چه کسانی هستند و چه سوابقی دارند، کار آسانی نیست. نام بسیاری در جستجوهای اینترنتی نیست، اسامی مشابه زیاد پیدا می شوند و ...
ایران وایر در گام اول از مخاطبان خود خواست در شناسایی این افراد یاری کنند.
در گام اول اسامی 50 نفر از این جمع به عنوان نمونه استخراج شده است. این نمونه خوانی سریع نشان می دهد که اگرچه سوابق بسیاری از افراد به بسیج و یا نهادهای خاص نزدیک به دولت احمدی نژاد گره خورده ولی موارد معدودی چون ورزشکاران ملی هم هستند که نام شان اکنون به سیاست گره خورده است. نام نمایندگان مجلس و آقازاده ها هم در لیست هست، حتی یک عضو تیم هسته ای دوران سعید جلیلی.
ایران وایر می کوشد با کمک مخاطبان اطلاعات این لیست را تکمیل کند و همچنین چهره های تازه ای را بدان بیفزاید. به نظر می رسد این کار نباید در استیضاح یا عدم استیضاح و یا رای آوردن یا نیاوردن وزیر علوم متوقف شود. شفاف سازی درباره این لیست 593 نفره و همچنین لیست های مشابه وظیفه مهم رسانه هاست، کمک می کند که برخی بدون دلیل به حاشیه دچار نشوند و همچنین برخی که تنها با رانت از این امکان بهره مند شده اند، به جامعه معرفی شوند.
  1. امیر وجدانی نیا، معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی از مرداد 91 و دبیر ستاد هفته بسیج بسیج دانشجویی. وی داراي مدرك كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد شهرري است. وجدانی نیا به عنوان جانشين مسئول بسيج دانشجويي  دانشگاه آزاد شهرري، همچنين به عنوان مسئول فرهنگي بسيج دانشجويي دانشگاه هاي تهران و مسئول مركز مطالعات و پژوهش هاي سازمان بسيج دانشجويي كشور فعاليت داشته است. (شماره 2)
  2. جواد نظری مقدم: فعال رسانه ای سیاسی اصولگرای میانه رو / کارشناسی ارشد معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق(ع) دارد. (شماره 3) 
  3. سید حسن هاشمیان فر: کارشناس ارشد از دانشگاه امام صادق گرفته با عنوان «گونه شناسي رفتار سياسي مراجع شيعه در سالهاي 1322 تا 1357" استاد راهنمای او غلامرضا خواجه سروی بوده، معاون وزیر علوم دولت احمدی نژاد که بسیاری از بورسیه ها را اعطا کرده است. این پایان نامه در قالب یک کتاب سال 1390 با مقدمه خواجه سروی چاپ و منتشر شده است. (شماره 4)
  4. مصطفی اسدزاده: فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق و رئیس اداره پژوهش و فن آوری مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو (شماره 5)
  5. مهدی فیروزکوهی: مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور. فعال و سخنران درباره جنگ نرم در دانشگاه های کشور، حامی سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری. (شماره 6)
  6. میثم پیله فروش: فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق. نام او در  بیانیه «حمایت ۱۷۳ تن از اساتید و پژوهشگران برجسته اقتصادی کشور از برنامه اقتصادی دکتر سعید جلیلی» به چشم می خورد. وی پژوهشگر ارشد دفتر مطالعات برنامه و بودجه مرکز پژوهش‌های مجلس است. (شماره 7) 
  7. علیرضا بلیغ: رئیس بخش علوم انسانی مرکز راهبردی جبهه فکری انقلاب اسلامی (اشراق) است. این مرکز برای "تسری افکار و نظریات انقلاب اسلامی به عرصه‌ی عمل و اداره‌ی جامعه" فعالیت می کند. این مرکز که تحت تاثیر چهره هایی چون رحیم پورازغدی است، در تلاش راه اندازی تلویزیون اینترنتی است، جایزه گفتمان انقلاب اسلامی را ابداع کرده و نشریه‌های «سینمای انقلاب» و «رسانه‌ی انقلاب» را منتشر می کند. (شماره 14)
  8. محمد خیاط زنجانی: در سال 89 به دبیر شورای مدیران فرهنگی دانشگاههای منطقه دو کشور منصوب شده است. وی پس از چهار سال مطالعه، کتابی درباره دعای مطالعه نوشته است. وی که سال 91 به عنوان معاون اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شده، مشغول نگارش مجموعه ای 20 جلدی درباره عرفان نظری است. (شماره 18)
  9. روح الله سلگی: فرزند شهید، معاون مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری دوره احمدی نژاد، فرماندار شهرستان‌های اردستان و آران و بیدگل. اکنون دبیر فراکسیون پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس است. یک سایت محلی از دوستی نزدیک وی و حسین فریدون (برادر حسن روحانی) خبر داده است. (شماره 19)
  10. سید ابراهیم رئوف موسوی: فرمانده اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق، نویسنده کتاب «این جبهه نیرو ندارد». (شماره 20)
  11. عزیز نجف پور: فعال اصولگرا، رئیس شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی و شورای اسلامی شدن دانشگاه ها (شماره 21)
  12. علیرضا اعتمادیان: مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت. مقاله او درباره بیداری اسلامی در سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر ایران منتشر شده است. (شماره 22)
  13. محسن دنیوی: فعال بسیجی، فعال جنگ نرم، عضو موسسه علمی فرهنگی اندیشه عصر (شماره 23) 
  14. مسعود مطهری نسب: مسعود مطهری نسب دبیر اجرایی همایش ملی توسعه و تمدن. حامی کاندیداتوری علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری (شماره 44)
  15.  روح الله نامداری: کارشناسی ارشد جامعه شناسی. عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی. تدریس مبانی نظری تجدد و غرب شناسی در دوره‌های آموزشی بسیج دانشکده‌های علوم اجتماعی و اقتصاد این دانشگاه. (شماره 64)
  16. حمیده طائب: فرزند مهدی طائب رپیس قرارگاه عمار. مدیریت فرهنگی از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان پایان نامه کارشناسی وی در دانشگاه سوره  در سال ۸۵ بوده و سال ۸۹ پایان نامه کارشناسی ارشدش با عنوان مولفه های فرهنگ از دیدگاه امام خمینی و مقام معظم رهبری نوشته شده است. عضو انجمن علمی مطالعات زنان در دانشگاه تربیت مدرس است. (شماره 155)
  17.  فریبا ترجمان: فعال بسیجی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی، دانشگاه تربیت مدرس (شماره 159)
  18.  محسن رفیعیان نجف آباد: فعال بسیجی، برگزار کننده اردوهای جهادی در  موسسه سرلشگر حاج احمد کاظمی. (شماره 160)
  19.  میثم میرزایی تبار: کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی دانشگاه تربیت مدرس. او مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس بوده و پس از انتخابات ۸۸ بارها علیه موسوی کروبی و خاتمی صحبت کرده است (شماره 165)
  20.  پروانه ریاحی دهکردی: کارشناسی ارشد الهیات دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه ازاد واحد تهران شمال. او در زمینه مهدویت و امام زمان سخنرانی های متعددی دارد. (167)
  21.  جواد ملکوتی خواه/ کارشناسی ارشد شیمی آلی دانشگاه تهران و مسئول گروه نانو فناوری سبز. وی در مقالاتی حرام بودن طلا برای مردان را به لحاظ علمی ثابت کرده است. (شماره 172)
  22.  عباس بخشنده بالی: کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه تهران. مدرسه طلاب شهید مطهری و مدرسه طلاب باقرالعلوم تدریس می‌کند. (شماره 183)
  23.  عبدالمجید رحمانیان:  بسیجی است و عضو گروه رهروان ولایت جهرم. کارشناسی ارشد حقوق عمومی/ دانشگاه تهران دارد، داستانهای زیادی درباره اسارت نوشته وبارها با ایت الله خامنه ای دیدار کرده است. (شماره 184)
  24.  علی اصغر شالبافیان/ کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران. گردشگری از نگاه مقام معظم رهبری عنوان یکی از پژوهش های ایشان است. عضو هیات علمی دانشگاه سمنان است. (شماره 185)
  25. علیرضا شاهپری: کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه تهران. او مسئولیت دولتی معاون توسعه دولت الکترونیک معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی رئیس‌جمهوری را دارد. (شماره 188)
  26.  علیرضا صابر فرد: بسیجی، فعال جنگ نرم و عضو هیات علمی دانشگاه امیر کبیر، کارشناس ارشد سیاستگذاری علم و فناوری دانشگاه تهران است. مقالات و پژوهش هایی در زمینه اطلاعاتی امنیتی د از او در فصلنامه دانشگاه امام حسین منتشر شده است. (شماره 189)
  27. قدرت الله نصیری: کارشناسی ارشد رشته محیط زیست دانشگاه تهران دارد و مدیر HSE شرکت ملی نفت است. (شماره 191)
  28.  محمدحسین ظریفیان یگانه: فعال مذهبی رسانه ای. کارشناسی ارشد در گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی دانشکده صدا و سیمای قم با عنوان تلویزیون از منظر قرآن کریم. (شماره 192)
  29.  فتح اله حسینی: نماینده قصرشیدرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس نهم. عضو سپاه. کارشناس ارشد علوم سیاسی (شماره 208)
  30.  وحید جلال زاده: کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران / استاندار پیشین آذربایجان غربی بود. (شماره 216)
  31.  علی اکبر سادین: کارشناسی ارشد مدیریت اموزشی دانشگاه خوارزمی دارد. در وبلاگی به اسم سرباز امام زمان ش مطالب مذهبی می نویسد. (شماره 255)
  32.  مهدی هنرمند زاده/ کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه خوارزمی.  نامه حمایت از جلیلی را در انتخابات امضا کرده کرده است. (شماره 264)
  33.  بهنام محمودی: کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی. بهنام محمودی یکی از والیبالیست های معروف ایرانی است که افتخارات متعددی کسب کرده است. (شماره 271)
  34. حسن یعقوب نیا: کارشناسی ارشد علوم سیاسی. دانشگاه خوارزمی. فعال مذهبی و سیاسی. در فصلنامه پژوهش سیاست های اسلامی هم چندین مقاله ارائه داده است. (شماره 274)
  35. عابد گل کرمی: کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی دانشگاه خوارزمی. معاون بسیج دانشجویی دانشگاه بهشتی بوده است. (شماره 280)
  36. علیرضا سائلی: کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه خوارمی. از طرفداران سرسخت رحیم مشائی است. او مشاور جوان رئيس سازمان تامين اجتماعي در دولت نهم و همزمان به عنوان مديرعامل و عضو هيات مديره شرکت رفاه گستر بوده است. (شماره 282)
  37. کیانوش بستاک: کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی دانشگاه خوارزمی دارد. معاون اردویی سازمان بسیج دانشجویی بوده، سایت نسیم او را با عنوان رزمنده و راوی دفاع مقدس معرفی کرده است. (شماره 283)
  38. مجید رسولی: کارشناسی ارشد معارف و علوم سیاسی دارد. رئيس و کارشناس روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی بوده است. (شماره 285)
  39.  محمد تقی حسن زاده: کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی آموزشی دانشگاه خوارزمی. رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان (شماره 287)
  40. محمدرضا ابراهیمی کیایی، کارشناس ارشد فقه و حقوق اسلامی دانشگاه خوارزمی. مدیرمسئول خبرگزاری شبستان، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی و مدیر روابط عمومی و انتشارت سروش سازمان صدا و سیما. (شماره 288)
  41.  محمود افشار دوست: کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی بوده. او دبیر کل فدراسیون والیبال است. (شماره 289)
  42.  مهناز بهمنی: کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه خوارزمی دارد. او نماینده مردم سراب در مجلس است. (شماره 292)
  43. حنیف حسین ستاریان: عضو فعال ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در سال های 84 و 88. مدیر موسسه ایران که روزنامه ایران را منتشر می کند. مدیر سایت های تعطیل شده همت‌آنلاین و باکری‌آنلاین. (شماره 387)
  44. علیرضا دلیری: فرزند سردار شهید مرتضی دلیری، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی- دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازگانی است. او در دولت روحانی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شده است. (شماره 457)
  45.  فاطمه السادات مرقاتی خوئی: دبیر اجرایی اولین همایش بین المللی مطالعه علمی ایثار و شهادت بوده است. (شماره 458)
  46.  محمدجبارپور چاری: عضو پایگاه بسیح میرزا کوچک خان بابل (شماره 468)
  47.  مهدی محمدی: عضو سابق سردبیری روزنامه کیهان، عضو تیم هسته ای دوران سعید جلیلی. او اکنون در روزنامه وطن امروز به نقد رویکرد هسته ای دولت روحانی می پردازد. ( شماره 481)
  48.  شاکر واثقی: سردبیر مجله همشهری پایداری. کارشناس ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه صداوسیما. تاسیس و راه‌اندازی فرهنگسرای رسانه و باشگاه روزنامه‌نگاران تهران در سازمان فرهنگی هنری و برگزاری گردهمایی فعالان مجازی انقلاب و دفاع مقدس از جمله فعالیت های اوست. (شماره 489)
  49. اصغر بالسینی: سردبیر روزنامه ایران در دوران احمدی نژاد (شماره 490) 
  50. عباس قائد رحمت: نماینده دورود و ازنا در مجلس (شماره 507)
 احتمالا ، برخی‌ از این افراد را در رهپیمأی ها به طرفداری از جمهوری اسلامی در کشور های مختلف دیده ایم. بجاست که عکس این نور چشمی هاکه به ناحق باپول مردم بورسیه گرفتند در اختیار عموم گذاشته شود.
جهت یاداوری ؛ این قسمت کوچکی از کوهی بلند از فساد جمهوری ننگین اسلامیست. این افراد و فامیل، همان کسانی‌ هستند که در نماز جمعه ها شرکت میکنند، پیشانی ورم کرده رابه تظاهر در نظاره مردم به عنوان مردان خدا قرار میدهند.
اقای خامنه ی و احمدی نژاد که دولت فساد را پاکترین دولت نام نهادند بایدبمردم پاسخگو باشند.
در بسیاری از کشورها ، حتی یک فقره از این نوع پارتی بازی ها ، دولت را ساقط می‌کند ، ولی‌ در کشور اسلامی محمدی برای این قطره در دریا فساد که اکنون برملا شده نتنها آب از آب تکان نمیخورد بلکه بنظر می‌رسد همه‌چیز عادیست !
چه زمانی مردم باید از خواب بیدار شوند؟ کی باید حقشان را بگیرند ؟ چه‌کسی جواب گوی اینهمه دزدی و فساد هست؟ چرا اینقدر سکوت ؟ چه قدرتی‌ باید ظهور کند که حق مارا بگیرد ؟ آیا توقع داریم آمریکا ،اسرائیل و دیگر قدرت ها بفکر ماباشند؟

هیچ نظری موجود نیست: