۰۵ اسفند، ۱۳۹۵

اطلاعاتی در مورد دیپورت شبانه از مونیخ به کابل دیروز 22 فوریه 2017


عکس از اینجا
دیروز در فرودگاه مونیخ 250 نفر علیه اخراج اجباری پناهجویان به افغانستان اعتراض کردند. فراخوان به این اعتراض از طرف کاروان شعبه ی مونیخ داده شده بود. ساعت 7 بعد از ظهر بجای دیپورت 50 نفر که از قبل اعلام شده بود 18 نفر به کابل اخراج شدند. اخراج دو افغانستانی مرد در دقایق آخر  متوقف شد و نجات یافتند. این دو نفر از ایالت بادن-ورتنبرگ بودند. از این 18 نفر اخراج شده،  5 نفر از ایالت بایرن آلمان، 4 نفر از بادن-ورتنبرگ، 4 نفر از ایالت هسن، 2 نفر از ایالت زاکسن-آنهالت و 1 نفر از ایالت راین لند فالس و 2 نفر از هامبورگ. وزیر داخلی بایرن ادعا کرد که اینها مردان جوان بودند. او ادعا کرد که در بین آنان مجرمانی نیز حضور داشتند! لابد آفتابه دزد! جمع که بزنیم 18 نفر دیروز دیپورت شدند و دو نفر در آخرین لحظه نجات یافته اند. فعلن هنوز کار به دیپرت زنان نکشیده و فعلن مردان جوان در خطر دیپرت قرار دارند. اطلاعاتی در مورد خط هوایی و بنگاه مسافرتی ایتالیایی که فعالانه در دیپورت پناهجو از آلمان شرکت دارد اینجا

چرا آلمان با لوفتانزا دیپرت نمی کنه؟ چون لوفتانزا قبلن مورد حمله ی افکار عمومی واقع شد و خلبانها نیز بخشن هواپیما را بدلیل وجود دیپرتی بلند نکردند. این اعتراض باید ادامه پیدا کند. و هم علیه شرکتهای هوایی که از دیپرت انسانها پول به جیب میزنند.
از رفقایی که شبانه و در وسط هفته به فرودگاه رفته و اعتراض کردند کمال تشکر.  

 مطالب دیگر:
آیسی و سات از گروه‌های رادیکال موفق و شناخته شده هنرخیابانی ایران بودند که تا پیش از خروج از ایران چند مرتبه از سوی نهادهای امنیتی در ارتباط با هنرشان دستگیر شدند.

هیچ نظری موجود نیست: