۰۱ اسفند، ۱۳۸۹

اخبار لحظه به لحظه رویدادهای اول اسفند 89روز خشم مجدد مردم ایران

دانشجو آنلاين: به گفته يكي از شاهدان در همين لحظه گزارش شد كه در ميدان ولي عصر وضعيت از روز 25 بهمن هم متشنج تر شده است.
دانشجو آنلاين: میدان ولیعصر شلوغ شده پلیس ضد شورش به سمت جمعیت لحظاتی پیش گاز اشک آور شلیک کرد
دانشجو آنلاين: برخی از مناطق شهر تهران تجمعاتی آغاز شده است و نیروهای گارد ضد شورش نیز در برخی میادین حضور چشمگیر یافته اند. در محورهای انقلاب، ولی عصر و در میدان 7 تیر و همچنین در خیابان سهروردی تجمعاتی شکل گرفته و مردم شروع به شعار دادن و فریاد الله اکبر هستند. نیروهای نظامی و گارد ضد شورش با دهها دستگاه موتور سیکلت میدان ولی عصر را بسته اند. همچنین خبرهایی مبنی بر تجمعی در حوالی جام جم و فریاد الله اکبر شنیده می شود..
بهترین جا . ایول تهرونیها ساعت ۱۴:۵۰
خبرهای رسیده از سطح خیابانهای شهر حاکی است، جمعی از مردم در با تجمع در برابر ساختمان صدا و سیما در خیابان ولی عصر اقدام به سر دادن شعار الله اکبر کرده اند. به گزارش شاهدان عینی مردم در خیابانهای سهرودی، میدان هفت تیر، انقلاب و ولی عصر تجمع کرده و شعار می دهند. بخشی از نیروهای سپاه که پادگان آنها در پایین سازمان صدا و سیماست مسوول حفاظت از این سازمان شده اند. گستردگی مسیرهای تظاهرات امروز تمرکز نیروهای امنیتی را برهم ریخته و خودروهای آنان در تمام این مسیرها در حال رفت و آمد هستند.هوای تهران کاملا ابری است و با نسبتا شدیدی می وزد که از جهاتی به نفع تظاهرکنندگان است و کار نیروهای امنیتی را در پرتاب گاز اشک آور سخت می کند.لباس شخصی ها از کتاب فروشی های حوالی دانشگاه تهران می خواهند تا هرچه سریع تر مغازه های خود را تعطیل کنند. در مقابل دانشگاه تهران و دانشگاه شریف تعداد زیادی از خودروهای انتظامی و موتورهای یگان های ضد شورش مستقر شده اند.درب پایگاه مقداد کاملا باز است و می نی بوس های لباس شخصی ها و اوباش درحال آماده باش هستند.میدان آزادی در تصرف کامل نیروهای امنیتی قرار دارد و دورتاور این میدان تبدیل به پارکینگ انواع و اقسام خودروهای امنیتی شده است. میدان ونک نیز در چنین شرایطی به سر می برد. تراکم جمعیت در بخش های شمالی تهران و همینطور برخی نواحی از میدان انقلاب و خیابان جمالزاده بیشتر است.کافی نت های واقع در مسیرهای اصلی تعطیل شده اند و سرهر چهارراه چنیدن یگان لباس شخصی ها بر روی موتورهای خودنشته منتظر فرمان هستند.هر لحظه بر تعداد تظاهرکنندگان افزوده می شود و چهره شهر کاملا ملتهب است
نقشه ترافیک تهران دقیقا ساعت 3 بعد از ظهراز دسترس خارج شد-مانند 25 بهمن
لینک درست این است که سایت اجازه اد کردن ان را نداد: http://www.tehrantraffic.com/trafficmap/map.asp
تظاهرکنندگان در مسیر میدان ونک و چهار راه ولیعصر
گزارش خبرنگار ما از تهران: با پایان یافتن ساعت کاری ادارات و سازمان ها هر لحظه بر تعداد مردم و آزادی خواهان اضافه می شود. حضور گسترده نیروهای امنیتی و لباس شخصی در خیابان های انقلاب و آزادی مشهود است. تعداد زیادی از تظاهرکنندگان در مسیر میدان ونک و چهار راه ولیعصر حضور دارند
دانشجو آنلاين: همين الان از ميدان امام حسين به من خبردادند كه تمامي كارمندان اداره برق منطفه فارابي را از اداره خارج كردند اين اداره در 200 متري شمال ميدان امام حسين قرار داره و نيروهاي لباس شخصی در تمامي طبقات مستقر شده اند. به مردم اطلاع دهید.
http://radiokoocheh.com/article/90188

«‌میدان پاستور و حضور نیروهای ضد‌شورش»
تهران / ساعت 14:10: (گزارش مردمی) میدان پاستور نیروهای ضد‌شورش حضور دارند. چهار راه کارگر آذربایجان نیروهای ضد‌شورش موتور‌سوار حضور دارند. میدان انقلاب نیز حدود 150 نفر از نیروی انتظامی در ضلع شرقی میدان ایستاده‌اند. هم‌چنین ماموران شهرداری در حال جمع‌آوری سطل‌های زباله هستند.
«خوددرای سپاه از ارسال نیرو برای برخورد با معترضان»
تهران / 13:30: (گزارش مردمی) یکی از نزدیکان ما در سپاه پاسداران گفت به دلیل اختلاف نظر بین فرماندهان سپاه برای برخورد با معترضان، تیپ 2 قائم آل‌محمد از ارسال نیرو به تهران خودداری کرد.
«حضور لباس شخصی موتور سوار در خط ویژه انقلاب»
تهران / 13:30: (گزارش مردمی) جمعی لباس شخصی موتور سوار در خط ویژه انقلاب در حال حرکت از شرق به غرب هستند. گار ویژه در همین مسیر حضور دارد.
«مقصد نخست معترضان در ایران دفتر روزنامه کیهان»
تهران / ساعت 12: (گزارش مردمی) سراسر خیابان فردوسی از استانبول به بالا و محدوده انقلاب پر از جمعیت و مامور امنیتی است. همه گفتند قرار امروز به دفتر روزنامه کیهان برند.
«عدم اجازه خروج کارمندان دولت تا ساعت 16»
تهران / ساعت 11: (گزارش مردمی) به تمام کارمندان اداره‌های دولت اعلام شده که تا ساعت 16 حق خروج از سازمان را ندارند.
گزارش و اخبار لحظه به لحظه جنبش سبز

اول اسفند، لحظه به لحظه: قطع موبایل و تماس تلفنی از خارج ایران در برخی نقاط تهران
.15: اخبار رسیده از تهران به رادیو زمانه، حکایت از این دارد که مخابرات تماس تلفن از خارج ایران به برخی نقاط تهران ( تماس با تلفنهای ثابت ) را از دقایقی پیش قطع کرده است. در برخی نقاط هم قطعی موبایل گزارش شده است.
سحام نیوز : بر اساس خبرهایی که شاهدان عینی در اختبار خبرنگار جرس قرار داده اند برخی از مناطق شهر تهران تجمعاتی آغاز شده است و نیروهای گارد ضد شورش نیز در برخی میادین حضور چشمگیر یافته اند. به گزارش سحام نیوز – در محورهای انقلاب – ولی عصر و در میدان 7 تیر و همچنین در خیابان سهروردی تجمعاتی شکل گرفته و مردم شروع به شعار دادن و فریاد الله اکبر هستند. بر اساس این گزارش ها نیروهای نظامی و گارد ضد شورش با دهها دستگاه موتور سیکلت میدان ولی عصر را بسته اند. همچنین خبرهایی مبنی بر تجمعی در حوالی جام جم و فریاد الله اکبر شنیده می شود. گفتنی است هواداران جنبش سبز قرار است امروز به مناسبت بزرگداشت هفتمین روز شهادت “صانع ژاله” و “محمد مختاری” در جریان تظاهرات مردمی و مسالمت آمیز 25 بهمن، راهپیمایی کنند.
خیابان ولیعصر و سهرودی شلوغ، هنوز گزارشی درباره درگیری یا شعار نرسیده.
گزارش لحظه به لحظه از تظاهرات اول اسفند و رخدادهای پس از آن‬ در سایت مردمک.
هم اکنون : حمله به سفارت جمهوری اسلامی در وین با پتوهای پر از " ان "
حمله به سفارت جمهوری جهل و جنون . پتوها را با فضولات انسانی پر کرده اند و به دیوار سفارت و ساختمان ان چسبانده اند.پلیس هم کاری نمیکند و همکاری می کند
گزارش لحظه به لحظه از فراخوان اعتراض‌های اول اسفند
اخبار لحظه به لحظه رویدادهای اول اسفند 89روز خشم مجدد مردم ایران
چهارمین دیپلمات ایرانی به جنبش مخالفان پیوست  گزارش‌های منتشره حاکی است که احمد ملکی، دیپلمات ارشد ایران در ایتالیا، روز شنبه در اعتراض به «سرکوب بیرحمانه مردم» در ایران از سمت خود استعفا کرد و به صف سه دیپلماتی پیوست که در چند ماه گذشته از سمت های خود کناره گیری کرده اند.
آموزش نصب چند فیلترشکن برای ایرانیان داخل کشور از سایت freenet
اموزش تصویری Your Freedom OpenVPN رایگان با Your Freedom سایت پراکسی بسازید ایا دوست دارید چیزی شبیه سایتهای اضطراری برای خودتان بسازید ؟ برای خودتان سایت پراکسی بسازید (۲ ) سرویس جدید گوگل برای عبور از فیلتر alkasir نرم افزاریست سریع که مدتی تحت ازمایش بود که اخیرا مورد تایید امنیتی قرار گرفته و گروههای خارجی مثل sesawe انرا مورد تایید قرار دادند . البته Freenet هم انرا مورد بررسی قرار داده خوشبختانه کاملا امن است . GhostSurf 2005 Platinum با اموزش CPROXY با اموزش روش استفاده دائمی ! سیمرغ سبز نرم افزاریست شبیه اولترا … برای عبور از محدودیتهای اینترنت . همچین این نرم افزار قادر است شما را صد در صد مخفی کند . ( Highly Anonymous ) حضور بی‌فیلتر در شبکه‌های اجتماعی با HootSuite نرم افزار ASProxy Wing نرم افزار Toonel استفاده از Opera Mini در کامپیوتر

هیچ نظری موجود نیست: