۰۹ اسفند، ۱۳۸۹

دیکتاتور، ما فردا خواهیم آمد/ سه شنبه 10 اسفند ساعت 5عصر

ما که 25 بهمن خریدمون رو کردیم. 10 اسفند میخواهیم خونه تکونی کنیم!
کمر ماشین سرکوب دولت کودتا را بشکنیم. به جای یک تظاهرات ۱ میلیونی ، ۱۰۰۰ تجمع
۱۰۰۰ نفری بسازیم با این کار ۱. قدرت سگان ولایت هیچ میشود چون نمیتوانند در ان واحد با ۱۰۰۰ تجمع
خیابانی مقابله کنند.۲. با این کار شرق و جنوب و دیگر محلهای تهران به معترضان میپیوندند. هنوز هستن مردمی که از روز تظاهرات بیخبرند۳. سرکوب مردم به کمک سگان ولایت در محلها به مراتب سختترخواهد بود به خاطر ترس از شناسایی شدن. ۴. گریز از سگهای ولایت برای معترضان آسانتر میشود.
تظاهرات در آبادان، 10 اسفند ساعت 5 بعد از ظهر مسیرهای اصلی شهر از خیابان امیری تا شاهپور  پیش به سوی 10 اسفند. تظاهرات در آبادان، 10 اسفند ساعت 5 بعد از ظهر مسیرهای اصلی شهر از خیابان امیری تا شاهپور از هر طریق ممکن دوستان خود را با خبر کنید.
Iran - Ispahan - درود بر دلیران و گردان این سرزمین
درس مردم شجاع اصفهان به مزدوران وحشی
فلکه اول تهرانپارس محل تجمع بچه های با غیرت تهرانپارس در روز دهم اسفندماه. 
 فلکه اول ,دوم,سوم,چهارم,میدان هفت حوض,میدان پروین,قنات کوثر,شمیران نو ,خاک سفید,......همه وز سه شنبه ساعت 5 تو میدون فلکه اول تهرانپارس جمع میشیم.پرچم تهرانپارس بالاست.به یاد شهید محمد مختاری.(اونم یه جورایی بچه تهرانپارس محسوب میشد).
بدو بدو حراجش کردم،آتیش زدم به مال جمهوری اسلامی،یکی بخر چند تا ببر. دموکراسی اعلا، انتخابات آزاد، رییس جمهور مردمی، آزادی بیان، عدالت اجتماعی، رسانه ی مردمی، آزادی مطبوعات، قانون اساسی منتظم، قوه ی قضائیه ی مستقل، اقتصاد سراسری مولد، و . . . اشانتیون : ژل آتش زنه ی بسیجی و سپاهی (فقط و فقط سه شنبه ها،5عصر به بعد، راسته ی خیابون آزادی-انقلاب)
ایران -تهران امام حسین تا آزادی–ساعت 5- بابل :روبروی دانشکاه فنی بابل (چهار راه امیرکبیر)- شیراز : از میدان نمازی تا ساختمان مهندسی2(خیابان ملاصدرا)- اصفهان : میدان انقلاب- اهواز : خیابان نادری- مشهد : سه راه راهنمایی - رشت : خیابان مطهری - اردبیل : میدان شریعتی به طرف بازار - بوشهر:خیابان لیان تا ششم بهمن- کرمان : جنب تریا فرد(ستاد قبلی مهندس موسوی)- ارومیه : خیابان عطایی- تبریز :میدان ساعت- همدان : آرامگاه بوعلی- تنکابن-از میدان کریم آباد یه میدان امام- کرمانشاه :سه راه 22 بهمن -خیابان نوبهار تا میدان آزادی- سنندج : خيابان ششم بهمن - سمنان : از میدان سعدی به میدان کوثر- خرم آباد : خيابان خرم رود- شهرکرد :ميدان انقلاب - کاشان : ميدان پانزده خرداد- قزوین خیابان خیام -میدان عدل- ساری :خیابان انقلاب- گرگان : فلکه کاخ - اراک : میدان ولیعصر
دوستان خواهش می کنم که در مورد برگزاری مراسم 10 اسفند، فلکه ی گاز رو برای دوستان شیرازی اطلاع رسانی کنید، خواهش می کنم این کار رو انجام بدید، روزهای گذشته توی خیابون ملاصدرا خیلی دستگیری دادن
دولت جنایت ، حکومت وقاحت
فردا 10 اسفند خرید عید: راستی آزادی کیلویی چند گلوله ؟
نسوان: مدرسه پولی درست میکنید اسمش رو میزارید غیر انتفا عی. صیغه خانه راه میاندازید اسمش را میگذارید خانه عفاف ناموس مردم رو در خیابان توهین میکنید اسمش رو میزارید دفا ع از نوامیس میر حسین و کروبی رو زندانی میکنید اسمش رو میزارید خانه امن به مردمی که دنبال رای شان آماده اند میگویید فتنه گر به دانشجوی هنر کرد سنی میگویید بسیجی ۱۵۰۰ نفر را دستگیر میکنید میگویید مردم برای خرید عید آمده بودند پس با این حساب ما فردا برای خرید میاییم زنبیل های مان را هم خواهیم آورد راستی آزادی کیلویی چند گلوله ؟
ج.ا : درخواستی دارم از شما  تورو خدا گوش کنید ... ای شما که هنوز شک دارید سه شنبه به خیابان بیایید . جمهوری اسلامی ایران هستم جسمی ناقص و تنی الیل دارم .این روزها حالم اصلا خوب نیست دکترا جوابم کردن . این تن بمیره سه شنبه نرید خرید عید .
فیلم جدید از قتل ندا آقا سلطان
 100000 نفر از ورزشگاه آزادی میاد بیرون وهمه با هم میرن خرید شب عید.نظرتون چیه؟
به نقل از نداي سبز آزادي – وزارت اطلاعات وضعیت تهران را در روز سه شنبه 10 اسفند با درجه بندی “بحران” طبقه بندی کرده و به نیروی انتظامی اخطار داده است تمام توان خود را به کار ببندد تا تماشاگرانی که برای دیدن بازی استقلال و السد قطر به استادیوم آزادی تهران می روند به تظاهرات کنندگان جنبش سبز نیپوندند. در جلسه یکشنبه شب شورای امنیت تهران که با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، وزارت کشور، نیروی انتظامی، سازمان صدا و سیما، سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال تشکیل شد مهمترین معضل روز سه شنبه جاری، همزمانی تظاهرات اعتراضی سبزها با بازی استقلال تهران و السد قطر از سری مسابقات مقدماتی جام باشگاه های آسیا عنوان شده است که سرکوب گسترده تظاهرات را به دلیل حضور تماشاگران و ابعاد بین المللی آن امکان پذیر نمی کند. ضمن آنکه شعارهای تماشاگران در روز بازی نیز قابل کنترل نخواهد بود. در عین حال برای تظاهرات روز سه شنبه همانند تظاهرات اعتراضی روز 25 بهمن، امنیت تهران به نیروی انتظامی سپرده شده است و سپاه تنها در صورتی وارد صحنه می شود که نیروی انتظامی نتواند امنیت پایتخت را تامین کند. در این جلسه به سازمان اتوبوسرانی امر شده است که مسیرهای عادی نقل و انتقال تماشاگران را که به صورت معمول تعداد زیادی را در مسیر امام حسین – آزادی جابجا می کنند تغییر دهد. همچنین سازمان صدا و سیما هم مکلف شده است تا بازی را با تاخیر چند ثانیه ای همانند رقابت های خارجی پخش کند تا در صورتی که تماشاگران شعارهایی در حمایت از جنبش سبز سر دادند، این شعارها سانسور شوند.
بیانیه بسیار مهم طرفداران استقلال* اطلاع رسانی
روز سه شنبه تماشاگران فوتبال به معترضان می پیوندند
ایران پرس نیوز: دوستان روز سه‌شنبه بازی استقلال و الاسد قطر ساعت ۱۷ تموم می‌شه و خیل تماشاگران به سمت میدان آزادی سرازیر میشوند، فقط ما باید کاری بکنیم که مسیر استادیوم به میدان آزادی رو نبندند، تا تماشاگران زودتر به میدان آزادی برساند و بقیه مردم هم از نقاط دیگر به آنها ملحق شوند ولی‌ اگر هم این مسیر رو ببندند با کمبود نیرو مواجه میشوند باید از الان دست به ابتکار زد که از این فرصت نهایت استفاده رو کرد.
محمد مختاری رو فراموش نکنید اونم استقلالی بود فردا استادیوم آزادی بهترین زمان برای یاد کردن از محمد مختاری من پرسپوليسي هستم ولي سه شنبه استقلالُ عشق است!
دیکتاتور، ما فردا خواهیم آمد بايد تيرکمون و قلاب سنگ و کوکتل مولوتف و نارنجک های چهارشنبه سوری که پر از ميخ ريز باشن و گل ميخ برای پنچری موتوراشون همراه داشته باشيم.لطفاً درست راهنمايی کنيد يا اصلاً نکنيد.
جناب سرو اینایی که شما می گی رو باید توی یه کیف بزرگ جا داد ... اینا قدم به قدم ایستادن و کیف ها رو می گردن ... اینجوری آدم همون اول مسیر متوقف میشه ... اول باید بشه یه کم اوضاع رو تو دست گرفت و بعد از این چیز ها استفاده کرد ... کسانی که یک اسفند بیرون بودن می فهمن من چی می گم
سه شنبه (10 اسفند) ساعت 5 بازی استقلال – السد
مسیر امام حسین - انقلاب - آزادی  . بنابر عرف مسیر حرکت از شرق به غرب بوده یعنی از امام حسین تا آزادی . طول مسیر 10 کیلومتر . تجربه موفق روز 25 خرداد ، عاشورا و 25 بهمن از نکات قابل توجه این مسیر است . بنابر آمار تعداد 34 خیابان باز در شمال این مسیر واقع شده اند و 53 خیابان در جنوب. اتوبانهای یادگار در قسمت انتهایی و اتوبان جناح و سعیدی منتهی به میدان آزادی هستند . بزرگراه یادگار امام از مهمترین مراکز مواصلاتی غرب تهران است و ترافیک در این نقطه که تقاطع با خیابان آزادی دارد میتواند قسمتهای بزرگی از شهر را دچار ترافیک وحشتناکی کند .در طول مسیر 6 لاین ماشین رو وجود دارد و 2 لاین خط ویژه BRT که نسبتا بزرگ هستند و اتوبوسها با فاصله بیشتری نسبت به ولیعصر از هم رد میشوند . در صورت گیر کردن اتوبوسها در مسیر میتواند باعث جابه جایی سریع نیروهای سرکوبگر شود . ناحیه مقداد ( غرب تهران) جنب خیابان آزادی است و همچنین مراکز دولتی که اکثر نقاط محل نگهداری نیروهای نظامی انتظامی لباس شخصی و بسیج است . از نکات مثبت میتوان به تعداد خیابانهایی که بن بست نیست و تعدادشان نسبتا زیاد است( 80 مورد در شمال و جنوب مسیر)
و همچنین منطقه هایی از تهران که عمدتا مسکونی هستند و تراکم جمعیت بالایی دارند. ضمننا مسیر مناسبی برای دسترسی افرادی است که از غرب تهران و مناطقی چون کرج صادقیه شهرک غرب سعادت آباد اکباتان می آیند هست . دو دانشگاه بزرگ تهران و دانشجویان سبز آنها در جنب این مسیر هستند. دانشجویان نقطه قوت این منطقه هستند که در صورت شکستن سد نیروهای امنیتی میتوانند هسته اولیه را تشکیل دهند .اما نقاط منفی این منطقه آشنایی کامل نیروهای امنیتی با این مسیر به علت تجریبیات سرکوبگرانه مردم و همچنین نقطه تردد ممنوع پایین تر از چهارراه جمهوری وجود دارد
پاشنه آشیل حکومت در روز سه شنبه کجاست؟
1. زمانی که بازی استقلال و الاسد تمام شده و تماشاگران بیرون بیایند. 2. زمانی که نیروهای امنیتی در مسیر امام حسین تا آزادی هستند، میادین مهم مثل صادقیه، هفت حوض نارمک، فلکه اول تهرانپارس، بازار دوم نازی آباد، میدان کاج سعادت آباد و میدان نوبنیاد شلوغ بشه. 3. زمانی که وقتی دسته موتوری های بسیجی نزدیک شد با پیش بینی قبلی یک طناب پلاستیکی را بین دو تیر چراغ برق یا کرکره مغازه وصل کرده و کشیده و زیر پا نگهدارید. 4...
تدابیر جدید امنیتی در پایتخت  بر اساس گزارش های خبرنگاران در سطح شهر، با نزدیک شدن به روز دهم اسفند و وعده ی مردم سبز برای حضور در خیابان ها، نیروی انتظامی به طور وسیع و فراگیر تمام دیش ها و ال ام بی ها را ضبط کرده و فضای امنیتی در تهران از نرده کشی های گسترده در سرتاسر طول پیاده رو ها و جدا سازی خیابان از محوطه پیاده رو حکایت دارد که این امر در میدان هفت تیر و چند مرکز دیگر به خوبی مشهود است. بعد از تظاهرات بزرگ مردم در 25بهمن در تهران, دولت در هراس از تسخير صدا و سيما, در خيابان وليعصر و اطراف صدا و سيما را نرده كشي كرده است تا به اين وسيله امكان نزديك شدن به مجموعه اصلي آن وجود نداشته باشد.
برنامه گیلانیان برای سه شنبه 10 اسفند در رشت
از ساعت 5 در خیابان مطهری. در صورت تشکیل شدن هسته اولیه به میدان صیقلان می رویم. در صورت سرکوب شدن تحت هر شرایطی ساعت 6 میدان صیقلان باشیم. نیروهای سرکوبگر سعی می کنند ما را به مسیرهای فرعی هدایت کنند ، فریب آنها را نخوریم در صورتی که تجمع در میدان صیقلان سرکوب شد ساعت 7 در مرکز شهر (شهرداری) و در اطراف ساختمان شهرداری تجمع می کنیم دوستان و همراهان همیشگی این وبنوشت توجه داشته باشید که شما وظیفه اطلاع رسانی به سایرین را به عهده
دارید
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، سوراخ موشای دنیا نتوانند که جایم دهند

از قدیم گفتن بسیجیه تو سوراخ نمی رفت ساندیس به دمبش می بست :)
فیلم تازه منتشر شده:درس مردم شجاع اصفهان به مزدور باتوم به دست کتک خوردن ساندیس خوران آغا به دست ملت!
MUST SEE Iran - People attack Basiji forces in Esfehan city
ما هنوز سبز نشده، دیکتاتور زرد کرد! سرعت اینترنت من در حد حلزون هم نیست! حاجی پاتو از رو سیم بردار :)
از ديشب حدود ساعت 1 نصف شب اينترنت تهران گوزيد
این بار دیگه کونش رو گذاشته رو سیم سرعت من 256 هست الان سایتهای معمولی رو هم به زور باز میکنم
اینجا ایران است سرعت اینترنت به شدت اومده پایین اقا فردا هوا بارونیه حتما لباس گرم بپوشید ما پیروزیم الان ساعت 9:40 صبح روز دوشنبه 9 اسفنده
First They Came...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

نطنز
شهر تاریخی نطنز
فاصله بین فرمانداری تا بازار روبری حسینه مرکز شهر
فردا سپاه نطنزو میگیریم و بعدشم روبروش ساختمونه اطلاعاتو