۰۱ اسفند، ۱۳۸۹

سید علی بمیری بن علی رو ببینی/ ادامه اخبار لحظه به لحظه 1 اسفند

اسفند - ۱۸:۴۹ : افزایش شمار تظاهرکنندگان در تهران شاهدان عینی در تهران می‌گویند با گذشت ساعاتی از آغاز شکل‌گیری تجمع‌های اعتراضی در سطح شهر تهران، شمار تظاهرکنندگان به طور چشم‌گیری در حال افزایش است.
خبر موثق از مورد حمله قرار دادن برای به تصرف در آوردن سفارت جمهوری فاشیست اسلامی بدست معترضان برون مرز در فرانکفورت
گسترش تجمع های مردم پس از تاریکی هوا در تهران
اگر کار و یکسره نکنیم، کار و یکسره میکنند !
رادیو آلمان: یک شاهد عینی به دویچه وله گفت، نیروهای امنیتی مراکز تجازی حدفاصل میدان و چهار راه ولی عصر را تعطیل کرده‌اند. سردار رحیمی ، فرمانده تهران بزرگ شخصا در چهار راه ولی عصر حضور دارد.
18:40 دقیقه : مترو قلهک به دلیل خروج معترضین توسط نیروهای امنیتی بسته شد.
گسترش تجمع های مردم پس از تاریکی هوا در تهران/شعار جدید: سید علی بمیری بن علی رو ببینی
اسير كردن يك بسيجي و مصادره كلت وفشنگ او توسط مردم تهران
یکم اسفند تهران + ویدئو
Iran - CONFISCATION of gun and bullets from a Basiji Feb 14, 2011
فیلمی از راهپیمایی اول اسفند  به نظر می‌رسد این ویدیو در خیابان ملاصدرای شیراز و در جریان راهپیمایی مخالفان دولت در روز اول اسفند ماه گرفته شده است.http://www.mardomak.org/blog/post/60443
ایرانیان مقیم خارج کشور اگر از دست عمال دولت ایران کتک بخورید دیگر شجاعتتان زیر سوال است به سفارتها بروید و عوامل دولت را از سفارتها بیرون کنید.
دانشجو آنلاين:-در چهارراه ولي عصر يك جوان دانشجو را بازداشت كردند كه مردم براي حمايت از او وارد شدند كه نيروهاي سركوبگر با شليك گاز اشك آور آنهارامتفرق كردند. -بنا به گفته يك شاهد عيني تظاهرات و درگيري شديد در ميدان ونك بين مردم و نيروهاي سركوبگر ايجاد شده و ادامه دارد همچنين در پارك ساعي تظاهر كنندگان بسيار زياد هستند ونيروهاي انتظامي سعي در كنترل دارند كه با مردم درگير شده اند و ادامه دارد.
-در ساعت 1700در ميدان فاطمي حضور جمعيت زيادي جمع شده است مردم شعار ميدهند نيروهاي رژيم نيز زياد است نيروهاي انتظامي به آنها حمله كردند .
در ميدان انقلاب در گيري كوچكي بين مردم و نيروهاي سركوبگر بوده است .مردم در خيابانهاي اطراف و جلو دانشگاه هستند و منتظرند كه هوا تاريك شود .
-در ميدان 7 تير آمار دستگيري ها بالا بود و داخل ميني بوس با پرده هاي كشيده شده مردم را مي انداختند و به مكان نامعلوم منتقل ميكردند. در حال حاضر باران مي بارد و مردم لحظه به لحظه به آمارشان افزوده ميشود.
-در خيابان اميرآباد كم كم جمعيت رو به زياد شدن ميرود و مردم كم كم به جمعيت افزوده ميشوند . با توجه به شواهد كه ديده مي شود به احتمال قوي شب شلوغ خواهد شد و مردم بيشتري به خيابان ها خواهند آمد . حول و حوش ساعت 1700 نيروي انتظامي را به محله امير آباد آوردند , قبل از اين زمانبندي در امير آباد آنها حضور نداشتند.
تمامی دستگیر شدگان را در محلی نزدیک دادگاه انقلاب (خیابان شریعتی) منتقل میکنند! اطلاع رسانی کنید
خبر فوري : انتقال دستگیر شدگان به محلی نزدیک دادگاه انقلاب
نامه دريافتي كانون : به رغم تمام تلاشهاي مذبوحانه مزدوران مردم مقاومت ميكنند ,تعدادي از مردم دراين درگيري ها دستگير شدند تمامی دستگیر شدگان را در محلی نزدیک دادگاه انقلاب (خیابان شریعتی) منتقل میکنند! اطلاع رسانی کنی
6:20 دقیقه : از میدان انقلاب تهران صدای تیر اندازی به گوش میرسد؛ درگیریها در میدان انقلاب و جمال زاده بیشتر شده؛ شاهدین عینی از حضور رادان در بین نیروهای امنیتی خبر داده اند.
شدار,مزدوران با بردن آمبولانس به داخل مردم به جاي ماشين انتظامي مردم را دستگير ميكنند
امشب احتمال زلزله در تهران وجود دارد..در خانه نخوابيد امشب احتمال زلزله هست..به مردم تهران بگوييد بايد شب را در خيابان بخوابند.. و زلزله اي ديگر بيافرينند
گزارش های رسیده از میدان هفت تیر تهران ، حاکی از تیرانداری بسوی مردم تظاهر کننده است و با نهایت تاسف ، خبر از شهادت یکی از هموطنانمان در این میدان میکند !  شلیک گاز اشک آور در مقابل صدا و سیما ، توسط نیروهای ضذ شورش صورت گرفته و هر لحظه شمار تظاهر کنندگان ، در این منطقه رو به افزایش است . حکومت ولی فقیه با بکاربردن همه امکانات خود با مردم به مقابله برخاسته
شهر مهاباد در آتش - كنترل از دست نيروي نظامي عملا خارج شده است
«یک کشته در میدان هفت تیر»
تهران / ساعت 17:45: (گزارش مردمی) درگیری مردم و نیروهای امنیتی به خشونت کشید. تیراندازی شد و یک نفر کشته شده است. «تیراندازی به سوی معترضان در خیابان ولیعصر»
تهران / ساعت 17:15: (گزارش مردمی) اعتراضات مردم از خیابان ولیعصر به سمت خیابان میرداماد حدفاصل ولیعصر و پل میرداماد رسیده، نیروهای امنیتی به معترضان تیراندازی می‌کنند و مردم با شعار مرگ بر دیکتاتور به سمت پارک فرار کردند، هم اکنون یگان ویژه کل خیابان را بسته و از خودرو‌ها می‌خواهد که از کوچه جنب موزه دفینه حرکت کنند. ‌خودروها نیز با بوق اعتراض می‌کنند فضای خیابان میرداماد به شدت متشنج است. «شلیک گاز اشک‌آور و تیرهوایی در اطراف صدا و سیما»
تهران / ساعت 17: بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، گزارش‌ها حاکی از آن است که در حوالی ساختمان «صدا و سیما» درگیری شدیدی ایجاد شده است.
در حوالی ساختمان صدا و سیما بین مردم معترض و نیروهای امنیتی درگیری شدیدی ایجاد شده و نیروهای امنیتی با شلیک گاز اشک‌آور و تیر هوایی سعی در متفرق کردن مردم دارند. شایان ذکر است که کماکان فضا در میادین اصلی شهر تهران به شدت امنیتی است و هزاران تن از ماموران امنیتی با استقرارشان در خیابان‌ها، از شکل گیری تجمعات ممانعت به عمل می‌آورند.
یکشنبه, 01 اسفند 1389 ساعت 13:56 نامه دريافتي كانون :درگیری شدید در نواحی مرکزی، مرکز به سمت غرب و میدان ولیعصر /جمعیتی در حدود هزار نفر تقاطع خ شادمان و آزادی ایستاده اند و شعار می دهند خامنه ای حیا کن مبارکو نگاه کن//چهارراه ولی‌عصر و وصال، نیروهای بسیجی و گارد با موتور و تمام لوازم سرکوب، بسیار زیاد با حمله‌های آنی پی‌ در پی//شعاری که اکنون در تهران سر داده می‌شود: نظامی جدا شو با ملت هم صدا شو//درگیری شدید نیروهای نظامی با مردم در خیابان جمالزاده، نزدیک میدان انقلاب تهران و شلیک گاز اشک‌آور//شعار مرگ بر دیکتاتور در صادقیه و ترافیک و بوق شدید در انقلاب//به آتش کشیدن وانت سپاه حامل بسیجی ها زیر پل حافظ تقاطع انقلاب//درگیری های وسیع در خیابان های منتهی به انقلاب و آزادی//تجمع حداقل 7000 هزار نفری تو میدون ولیعصر است ,یک شاهد عینی از تهران می گوید که صدای تیراندازی از حوالی عباس آباد (واقع در شمال مرکزی پایتخت) شنیده است.
اسفند سبز / مقایسه انبوه نیروهای امنیتی و یگان ویژه با سی خرداد۸۸سحام نیوز: تعداد نیروهای لباس شخصی،بسیج، پلیس و یگان های گارد ضد شورش در خیابان های تهران خیلی زیادتر از دوشنبه ۲۵ بهمن برآورد می شود.به گزارش خبرنگاران کلمه،به عنوان مثال چند صد نیروی امنیتی و انتظامی در میدان و خیابان فاطمی شانه به شانه هم ایستاده اند و از هرگونه تجمع مردم جلوگیری می کنند.سمت شمالی میدان فاطمی کاملا در دست پلیس و سمت جنوبی خیابان در تسلط کامل لباس شخصی هاست.خبرنگاران کلمه،فضای امروز شهر تهران را با سی خرداد ۸۸، مقایسه می کنند که از نوجوان تا پیرمرد در میان نیروهای سرکوبگر هست.امروز همچینین نیروهای تازه ای از سپاه پاسداران با لباس فرم های جدید که پیش از این مشاهده نشده بودند، نیز در خیابان های تهران حضور دارند.نیروهای امنیتی و انتظامی به صورت بی هدف، مدام در حال رفت و آمد در میان مردم هستند و گاه در خیابان ولیعصر و محدوده های خیابان مطهری تا میدان ولیعصر ، خیابان جمهوری و چهارراه ولیعصر کارت شناسایی مردم را در پیاده رو ها چک می کنند.آخرین گزارش های خبرنگاران ما حاکی است که تجمع های پراکنده مردم در انقلاب و به سمت جمالزاده ادامه دارد.
گوشه ای از تظاهرات 1 اسفند در شیراز ویدئو
-دانشجويان شهر كرد و نجف آباد در حال حركت به سمت دروازه شيراز در اصفهان هستند و دانشجويان دانشگاه اصفهان هم ساعت 15 به آنها مي پيوندند -دروازه شيراز بسيار شلوغ است و هر جا را نگاه مي كني مردم هستند , و از مسيرهاي مختلف به سمت دروازه شيراز آمده اند . نيروهاي سركوبگر ،موبايلهاي مردم را مي گيرند و در رودخانه مي اندازند. -اصفهان-مردم درحال تهاجم به نيروهاي انتظامي هستند و شعار ميدهند مرگ برخامنه اي ، مرگ بر ديكتاتور سيدعلي پوشكي مردم ميان موشكي!!!!! - اعتصاب گسترده در سطح مهاباد- مردم در ...
سحام نیوز: دقایقی پس از شکل‌گیری تجمع اعتراضی امروز، مامورین نظامی-امنیتی در میدان هفت تیر به سوی مردم تیراندازی کردند.
به گزارش جرس به نقل از دانشجونیوز بر اثر شلیک این نیروها که مجهز به سلاح گرم بودند، یک نفر از معترضین در میدان هفت تیر به شهادت رسید. همچنین بر اثر درگیری ها در میدان هفت تیر تعدادی دیگر از مردم نیز مجروح شدند.
* ۱۶:۵۵ ترافیک سنگین خیابان نیروهای موتور سوار گاردی را وادار به مانور در پیاده روها کرده. بسیحی ها از تجمع مردم در خیابان‌های فرعی جلوگیری میکنند
* ۱۶:۳۲ دانشجویان در دانشگاه همدان گرد آمدند
* ۱۶:۳۰ گفته می‌شود که به طرف مردم شلیک شده است
* ۱۶:۱۹ آمبولانس ها وقتی به جمعیت رسیدند به جای کمک به مجروهان آنها را دستگیر کردند
* ۱۶:۱۵ مردم با گزاشتن میله های فلزی سعی در جلوگیری حرکت نیروهای امنیت در کوچه های فرعی دارند
امشب احتمال زلزله در تهران وجود دارد.در خانه نخوابيد. رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور از وقوع زلزله 4 ریشتری در 31 کیلومتری تهران خبر داد و افزود: زلزله تلفات نداشت ولی برای اطمینان نیروهای امدادی به روستاهای اطراف کانون زلزله اعزام شدند. محمود مظفر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر ساعاتی پیش حوالی تهران را لرزاند گفت: این زلزله در حوالی منطقه پاکدشت جاده امام رضا رخ داده است. وی افزود: هر...
تلویزیون سی.ان.ان: «ایران مانند مصر نیست و رژیم حاکم با سرکوب تظاهرکنندگان، نشان داد که بدون جنگ سرنگون نمی‌شود»، این تفسیر سی.ان.ان از قیام روز دوشنبه مردم ایران است: نیروهای امنیتی روز دوشنبه با گاز اشک‌آور و باتون به تظاهر‌کنندگان حمله کردند… آن‌چه در ایران دیده شد، واکنش بی‌رحمانه رژیم بود که آن را از انقلاب مصر متمایز می‌کند. تهیه گزارش از ایران کار بسیار دشواری است. رژیم ایران صدور ویزا برای خبرنگاران خارجی را به‌شدت محدود کرده، و اینترنت را به حد خزیدن کند نموده است،
همین الان صدای مهیب مانند صدای انفجار در شرق تهران شنیده شد.)
شنیده شدن صدای انفجار نسبتا شدید در شرق تهران ( ساعت 16:30 )
شهيد صانع ژاله توسط حامد فتاحي کشته شد
دانشگاه هنر تهران، يکي از قاتلان شهيد صانع ژاله مي باشد حامد فتاحي در سال 1359، بدنيا آمد. متاهل و صاحب پسري نزديک به چهار سال به نام احمد رضا دارد. حامد فتاحي از دوران دبيرستان در بسيج دانش آموزي فعال بوده است و درمحافلي که برياست حسين شريعتمداري در تهران تشکيل مي شد، شرکت مي کرد. وي از فعالين انجمن حجتيه در تهران است و بطور کامل به ظهور امام زمان در همين نزديکي ها باور دارد. حامد فتاحي که داراي افکار شديد ضد يهودي، ضد بهايي و ضد اهل سنت است.
YouTube 1 Esfand يکم اسفند ماه Windows
فیلم - بستن راهها توسط جوانان شجاع

«اسفند دونه دونه/سید علی سرنگونه»اخبار لحظه به لحظه رویدادهای اول اسفند
گزارش لحظه به لحظه از اعتراضات۱اسفند2
اخبار لحظه به لحظه رویدادهای اول اسفند 89روز خشم مجدد مردم ایران


هیچ نظری موجود نیست: