۰۱ اسفند، ۱۳۸۹

سید علی بیچاره // دیگه آخر کاره -

سید علی بیچاره // دیگه آخر کاره

فيلمي از تجمع در تهران اول اسفند : مردم شعار ميدهند : ” مبارك بن علي نوبت سيد علي
http://sobhesepid.tk/uploads/Attachments/45229.avi

فيلمي از گلّه بسیجیان در ولی‌ عصر تهران ۱ اسفند
خبر فوري :شهادت يكي از هموطنان آزاده در درگيري هاي شيراز
«آمبولانس‌ها حامل بازداشت‌شدگانند»
تهران / ساعت 20:15: (گزارش مردمی) آمبولانس‌هایی که در مسیر اتوبان جنوب تهران حرکت می‌کنند حامل دستگیر‌شد‌گان هستند به سمت مسگر‌آباد کهریزک جدید جلوی آنان را بگیرید
 : معترضین در حال بازگشت به میدان ولیعصر هستند؛ در میدان ولیعصر درگیری ها ادامه داره معترضین در حا شعار دادن هستند و نیروهای امنیتی سوار بر موتور در حال حمله به معترضین
«میدان ولیعصر به‌طور کامل و بخشی از آزادی در دست مردم»
تهران / ساعت 19:10: (گزارش مردمی) میدان ولیعصر به صورت کامل و بخش‌هایی از خیابان آزادی در دست مردم است. پیاده روها آکنده از آزادی‌خواهان است و لباس شخصی‌ها می‌گریزند. دود و آتش این مناطق را فراگرفته و نیروهای امنیتی به سوی مردم تیراندازی می‌کنند.
دیوار آهنی برابر صدا و سیما»
تهران / ساعت 19:10: (گزارش مردمی) به دلیل تجمع زیاد مردم جلوی صدا و سیما از دیوار آهنی استفاده کردند.
«بازداشت تعدادی از تظاهرکنندگان در خیابان آزادی تقاطع خوش»
تهران / ساعت 18:55: (گزارش مردمی) نیروهای امنیتی در خیابان آزادی با شناسایی تعدادی از تظاهرکنندگان، آن‌ها در تقاطع خیابان خوش بازداشت کرده و به مکانی نامشخص منتقل کردند.
«جمعیت به سمت میدان آزادی در حرکت است»
تهران / ساعت 18:35: (گزارش مردمی) جمعیت عظیمی از مردم در حال حرکت به میدان آزادی هستند. امیدوارم آزادی مثل التحریر مصر بشه.
«جمعیت به سمت میدان آزادی در حرکت است»
دانشجو آنلاين: همين الان خبر رسيد كه در دانشگاه شريف درگيري است. اخبار تكميلي متعاقبا اعلام ميشود.
>>>۱۸:۲۴ تمامی تلفن‌های همراه در حوالی میدان ونک تا ولیعصر قطع هستند
>>>۱۸:۱۰ یک شاهد عینی ضمن تشریح تعداد زیاد نیروهای امنیتی، می‌گوید که خبر تصرف میدان ولی‌عصر که در فیس‌بوک و برخی سایت‌ها گفته شده، واقعیت ندارد.
>>>۱۸:۰۵ یک شاهد می‌گوید که تعدادی از بسیجی‌ها سوار بر یک آمبولانس بوده و به جمعیت حمله کرده‌اند. (اطراف میدان ولیعصر)
فیلم معترضان در خیابان ملاصدرای شیراز
فیلم «سی.ان.ان: رژیم ایران بدون جنگ سرنگون نمی‌شود»
فيلمي از تظاهرات و درگيري ها ي امروز تهران در اول اسفند كه در سي ان ان انعكاس داده شده است, مردم تهران و شهرستانها همچنان در نقاط مختلف ايران در حال اعتراض و تظاهرات هستند.
فیلم تلوزیون الجزیره از نا آرامی در تهران كانون حمايت از خانواده جان باختگان وبازداشتي ها : اطراف ميدان آزادي در خياباني بنام ”ولد خاني” جنوبي پشت پمپ بنزين ، جمعيت خيلي زياد است كه با نيروهاي سركوبگر كه قصد متفرق كردن آنها رادارند بشدت درگيرشدند.درگيري درتمامي خيابانهاي اطراف ميدان آزادي همچنان ادامه دارد.در چهارراه كالج تعداد ماموران خيلي زياد است . اما مردم از شرق انقلاب به سمت غرب در حال حركت هستند, در خيابان جمهوري تجمع شكل گرفته است.
یکشنبه, 01 اسفند 1389 ساعت 15:56درگیری های شدید در مقابل پارک ملت و حوالی میدان ونک/روحيه مردم خيلي بالا و روحيه مزدورا بسيار پايينه. نامه دريافتي :حرکت ماشینا به بالای میدون ونک مسدود شده.یک جا ۳۰۰-۴۰۰ نفری از مردم با شعار از میرداماد به سمت صدا وسیما راه افتادن.اونجا بین مردم و مامور‌ها درگیری پیش اومده.,درگیری های شدید در مقابل پارک ملت و حوالی میدان ونک هم وجود داره ,نكته اصلي اينه كه روحيه مردم خيلي بالا و روحيه مزدورا بسيار پايينه .
یکشنبه, 01 اسفند 1389 ساعت 15:15
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها :درگيري شديدي بين جوانان و نيروهاي لباس شخصي در ميدان اصلي شهر در بعد از ظهر امروز بوقوع پيوسته بود.اين درگيري به قسمتهاي مختلف شهر نيز امكان گسترش دارد و جوانان گفته اند كه درتاريكي شب آنرا ادامه خواهند داد.
به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبـــــــــــــر, امروز در همدان دانشجويان دانشگاه بوعلي دست به تجمع اعتراضي زدند . آنها در تجمع خود شعارهاي ضدحكومتي سردادند.
THE LAST DAYS OF THE CHARLATAN ,THE DICTATOR CAN NOT SLEEP TO NIGHT
Iran Tehran Aryashahr 20 Feb 2011 Riot Forces in street
در جدیدترین ویدئوی منتشر شده در وبسایت یوتیوب، صدای معترضان شیرازی شنیده می شود که شعار "الله اکبر" سر داده اند و یکی از تقاطع های این شهر با ترافیک شدید مواجه شده است.
خ انقلاب ، خ وصال - روبروي شيريني فرانسه و سينما سپيده حضور سرباز و پليس ضد شورش و گارد امنيتي و نيروي لباس شخصي + فيلم برداري از مردم تظاهرات كننده
۰۱ اسفند - ۲۰:۲۱ : تظاهرات حامیان دولت در تهران
وبسایت کلمه می‌گوید گروهی از حامیان دولت از ساعتی پیش «تحت حمایت شدید نیروهای پلیس و گارد ضد شورش در برخی از نقاط خیابان انقلاب علیه سران جنبش سبز تظاهرات کردند و شعار مرگ بر منافق سر دادند. آن‌ها پلاکاردهایی را نیز با خود حمل می‌کردند و شعار حیدر حیدر سر می‌دادند»
گزارش ها از مشهد، از تنش در مناطق مرکزی این شهر حکایت دارد. به گفته شاهدان عینی در خیابان‌های راهنمایی و پرستار این شهر درگیری‌هایی بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی روی داده است.
وبسایت سحام نیوز به نقل از شاهدان عینی در رشت، خبر از «درگیری شدید» در رشت می‌دهد. سحام نیوز نوشته، «خیابان مطهری رشت امروز شاهد درگیری شدید مردم معترض با نیروهای امنیتی و لباس شخصي‌ها در این شهر بود».
وبسایت ندای سبز آزادی خبر از ناآرامی در شهرهای کردنشین از جمله در مهاباد، پاوه، مریوان و سنندج داده است. به گزارش این سایت «در یکم اسفند ماه کردستان ایران فضای اعتراض گسترده ای نسبت به حاکمیت را به خود گرفته بود و مردم شهرهای مختلف به طرق مختلف علی رغم وجود فضای امنیتی اعتراضات خویش را بیان کرده اند». شاهدان عینی می گویند در مهاباد معترضین خودرو نیروی انتظامی را بە آتش کشیدند.
امروز عصر در مهاباد در یک جنگ و گریز خیابانی ، نیروهای امنیتی به سوی مردم شلیک مستقیم کردند که در این بین یک زن میانسال کشته و سه نفر دیگر به شدت زخمی شدند . در حال حاضر خبر دقیقی از حال مصدومان که به بیمارستان منتقل شدند اطلاعی در دسترس نیست. سراسر این شهر در اعتصاب است.
میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در منزل خود در حصر خانگی هستند. در این فیلم که بوسیله جوانان همراه همیشگی جنبش سبز گرفته شده است درب بزرگی آهنی و نرده های در پیاده رو اطراف منزل میرحسین موسوی و زهرا رهنورد مشخص است /
تاریخ: اول اسفند ۸۹ / آدرس: خیابان پاستور، کوچه اختر
ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری نایب امام زمان امروز را زیر سایه نیروهای امنیتی در میدان پاستور به سر کرد

خبرگزاری ایرانی از تهران گزارش می دهد که فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی در جریان ناآرامی های تهران بازداشت و پس از مدت کوتاهی آزاد شده است.


هیچ نظری موجود نیست: