۰۱ شهریور، ۱۳۹۰

7 نفر از اعضای یک خانواده درکردستان بدست اردوغان کشته شدند


7 نفر از اعضای یک خانواده درکردستان بدست اردوغان کشته شدند.
اینجا تصاویر وحشتناک قربانیان
با راى گشتى له‌ وێنه‌کان ئاگادار بێت (وێنه‌ + ویدیۆ)

شمار کشته‌های غیر نظامیان به ۸ نفر رسید؛ بارزانی حملات ترکیه را محکوم کرد. سازمان‌های مدافع حقوق بشر از جمله کمیته بین‌المللی صلیب سرخ اوايل مردادماه اعلام کردند که بيش از ۲۰۰ خانوار کرد در جريان گلوله باران روستاهای کردستان عراق آواره شده‌اند، اما مقامات و رسانه های کردستان عراق می‌گویند بر اثر این حملات ساکنان ۳۵ روستا که شامل ۴۰۰ خانوار می‌شوند مجبور به ترک محل زندگی خوده شده اند.

کاک حسن نظری در باره کردستان عراق و ایران ویدئو کاک حسن نظری که سالیان طولانی را در کردستان عراق زندگی کرده بود و چندی پیش مجددا به کردستان عراق بر می گردد او در مصاحبه با ایران گلوبال ، مشاهدات خود را در باره شکل گیری قطب بندی های جدید سیاسی در منطقه خود مختار کردستان عراق ، تسلط روحیه عشیره ای در منطقه بارزانی ها و تفاوت آن با مناطق تحت رهبری طالبانی و نفوذ و رشد اسلامگرایی و فضای دمکراتیک در کردستان عراق و همین طور در باره پژاک می گوید...

برای بچه‌های قندیل ویدئو
کلیپ موزیکzilan - delila kurmaçi


ازانس خبري بارسان بنا به كزارش سي ان ان حمله هواي روز يكشنبه صبح در روستاي كورتك از منطقه قالات ديزا در ١٨٠ كيلومتري شمال سليمانيه مرز عراق و تركيه ٧ نفر غير نظامي از افراد يك خانواده رابه كشتن داد
جنگندەهای ارتش ترکیە کە ٤ روز است روستاهای قندیل در کردستان عراق را بمباران می‌کند، امروز با هدف قرار دادن ماشین سواری روستاییان، ٦ نفر از شهروندان را کشت کە ٣ نفر از آنها کودک‌اند.
تصویر فوق، ماشین شهروندان غیرنظامی منطقه سنگسر از توابع پشدر در کردستان عراق را نشان میدهد که امروز ظهر مورد حمله هواپیماهای جنگنده ارتش ترکیه قرار گرفت و بنا بر آخرین گزارش ها در اثر این حمله 7 شهروند بیدفاع از جمله 3 کودک، دو زن و 2 مرد کشته شده اند.
سپرهای انسانی برای توقف حملات نظامی ترکیه و ایران عازم قندیل می شوند ظهر روز یک شنبه (21 آگوست) در پنجمین روز از حملات هوایی ارتش ترکیه به خاک اقلیم کردستان، یک خودرو غیر نظامی هدف جنگندەهای ارتش این کشور قرار گرفت و هفت نفر از سرنشینان آن کشته شدند.

ویدئونفیسه کوهنورد، خبرنگار بی‌بی‌سی، با مراد کاراییلان، فرمانده نیروهای پ‌ک‌ک در ترکیه، گفت‌وگوی اختصاصی انجام داده است. ویدئو.پ‌ک‌ک: با ایران مذاکره غیرمستقیم داریم
گفت‌وگوی اختصاصی با یکی از فرماندهان پژاک ایران دیروز و امروز مناطقی از کوهستان قندیل مواضع گروه پژاک را خمپاره باران کرد. نفیسه کوهنورد، خبرنگار اعزامی بی بی سی، به یکی از اردوگاه های پژاک در خاک عراق رفته و با رزان جاوید، از فرماندهان این گروه گفت‌وگو کرده است.
بالگردهای ارتش ترکیه بار دیگر به شکار شورشیان کرد رفتند ویدئو. euronews
بر فراز کوهای استان حکاری، در مرز ترکیه و عراق، بالگردها و جنگنده های اف ۱۶ ارتش ترکیه بیش از۶۰ نقطه را مورد اصابت راکتهای خود قرار دادند. سخنگوی ارتش ترکیه دلیل حملات گسترده را مرگ ۱۱ نظامی ترک در روز چهارشنبه اعلام می‌کند. پ کا کا، حزب کارگران کردستان مسولیت مین گذاری در مقابل مسیر نظامیان در منطقه چوکورجای استان حکاری را به عهده گرفته بود. از سوی دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد روز چهارشنبه ۵۰ نفر از اعضای گروه پژاک شاخه پ کا کا در ایران را طی چند درگیری از پای درآورده است. از آغاز فعالیت پ کا کا در سال ۸۴ میلادی تا امروز دست کم چهل هزار نفر در درگیریهای این گروه با ارتش ترکیه جان خود را از دست داده اند.
تحمل بیش از پنج هزار روز حبس بدون مرخصی یک زندانی سیاسی والی درودی از زندانیان سیاسی کرد
کلیپ قندیل محل استقرار گریلاهای پژاک و پ ک ک

۲ نظر:

ناشناس گفت...

رسيد نوبت شادي ز مرگ قذافي
نبرد مردم ليبي بشد مرا شافي
كه درد ميهن من نيز اينچنين برود
قيام خلق بُوَد بهر اين هدف كافي

پيروزي انقلابيون ليبي بر رژيم جور و جنون و جنايت قذافي بر همه‌ي آزادگان جهان فرخنده باد!

به اميد سرنگوني مسلحانه جمهوري اسلامي!
كردستان "بن غازي" ايران است!
زنده باد پژاك قهرمان!

Rosa گفت...

به امید آزادی