۲۵ اسفند، ۱۳۸۸

ایران ترکید-ویدئوکلیپ چهارشنبه سوري

ویدئوکلیپ
آتیش بزن-برای چهارشنبه سوری دانلود3GP 2MB
دانلودMP4 12MB

چهارشنبه سوري ،خیابان تختی بروجرد - ایران شعار مرگ بر دیکتاتور و درگیری شدید با یگان ضد شورش
دانلود
چهارشنبه سوری - بروجرد ۱

چهارشنبه سوري,تهران,صادقيه ,مرگ بر ديكتاتور
حمله گارد ویژه به مردم در خیابان آجودانیه تهران
پرتاب نارنجک جوادیه-چهارشنبه سوری

تهران اكباتان چهارشنبه سوري آتش بازي جوانان و شعارهايشان

تهران اكباتان چهارشنبه سوري88 آتش زدن عكس خامنه اي توسط جوانان
ایرن چهار شنبه سوری اردبیل

عکس یکی از حادثه دیدگان چهارشنبه سوری در حال فرار ـ

آژانس ايران خبر- اهواز 25 اسفند , امروز عصر مردم در زير ماشين يك بسيجي , در خيابان 14 پادادشهر , بمب آتش زا كار گذاشته بودند, كه بعد از انفجار ماشين آتش گرفت و آتش نشاني اقدام به خاموش كردن ماشين آن بسيجي كردند.

چهارشنبه سوري- تهران- خيابان ولي عصر-25 اسفند.
حملهٔ پلیس ضد شورش با موتور و سپر در شب چارشنبه سوری و شلیک گلوله های دردناک به دختر و پسر بی دفاع که از قرار این گلوله ها وارد بدن نمیشود ، مردمی که تا قبل از این حمله در کمال آرامش مشغول آتش بازی بودند بعد از این حمله شعار الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور سر میدهند ، تصاویر مفهوم نیست ولی صدا ها خود گویاست
ChaharShanbeh Soori (3) - Shiraz, Iran چهارشنبه سوری
http://www.youtube.com/watch?v=zmXYEWs3pio

رقص و پایکوبی در اصفهان بر خلاف فتوای خامنه ای(1
http://www.youtube.com/watch?v=TWQeoZaff8o

چهارشنبه سوری_نارمک

ساعت 8/5 شب تهران چهارشنبه سوری 88
منطقه نارمك, خيلي شلوغ است مردم مرتب نارنجك پرتاب ميكنند. رژيم حدود 2 الي 3 مينيبوس نيروي انتظامي و مزدور سركوبگر وارد كرده ونيروهاي نظام با مردم درگير مي شدند و مردم را متفرق ميكردند. وضعيت در نارمك طوري است كه اگر وارد شوي ممكن است زنده خارج نشوي .
ساعت 1900 حدود 10يگان ويژه در مقابل پاساژ نصر ايستاده بودند و 15بسيجي نيز كنار پاساژ ايستاده بودنددر ساعت 1945سر خيابان هفدهم يكسري از مأموران به طرف مردم حمله كردند و مردم هم به طرف كوچه ها فرار كردند. مردم در دسته هاي 50-100نفري بودند. تا ساعت 2000نيروي انتظامي جرأت نمي كرد داخل كوچه ها بيايد اما دو ماشين نفر بر نيروي انتظامي پر از يگان ويژه كه شمار آنها به صد تن مي رسيد به سمت مردم آمدند. در اين هنگام, مردم به هو كردن آنها پرداختند و به سمت آنها, بطري و آشغال پرتاب كردند. نيروهاي سركوبگر نظام مردم را از پشت كوچه ها قيچي كردند و 4نفر را دستگير كردند ولي سر خيابان آنها را آزاد كردند. در درگيري ميان مردم و بسيجي ها, يكي از جوانان محل, يك نارنجك روي پاي يك بسيجي پرتاب كرد.

هیچ نظری موجود نیست: