۲۳ فروردین، ۱۳۹۰

دست مردان، حکومت، مذهب و خدا، پزشکان و علوم از بدن زن کوتاه/ آزادی پوشش


اگرچه با حجاب دخترکان و جهت دادن کودکان بسوی مذهب مخالفم اما محدود کردن آزادی پوشش انسان بالغ از طرف دولت، دین و مردان ممنوع... قانون منع پوشش نقاب و برقع اجرا می شود.
 از فردا 11 آوريل پليس فرانسه قدرت قانونی دارد تا زنان و دخترانی را که در مجامع عمومی با برقع و نقاب ظاهر می شوند را بازداشت و مجازات کند. پلیس فرانسه زنان روبنده پوش را بازداشت کرد  ویدیوbbc
بازداشت زن محجبه در فرانسه+تصویر
زن روبندپوش در پاریس بازداشت شد ویدیو Euronews براساس قانون جدید فرانسه، زنان روبندپوش 150 یورو جریمه نقدی شده و در کلاسهای اجباری مدنی و شهروندی حاضر خواهند شد. برای مردانی نیز که زنانشان را مجبور به پوشیدن روبند کنند، جریمۀ نقدی سی هزار یورویی و مجازات حبس تا یک سال در نظر گرفته شده است.
دستشون درد نکنه. حالا باز احمدی هیچی ندار نژاد یک پوستر میذاره تو جیبش ، هر کی ازش پرسید چرا تو ایران آزادی نیست ، عکس این ضعیفه ها رو در میاره و نشون میده میگه تو فرانسه اینها رو جریمه کردند ! احمدی ، تف تو روت
دو زن روبنده ای در فرانسه بازداشت شدند  يکی از دستگير شدگان در مقابل کليسای نوتردام، «کنزا دريدا» از آوينيون در جنوب فرانسه است که به يکی از چهره های مخالفت با قانون منع پوشش روبنده در فرانسه تبديل شده است.  خانم دريدا پيش از سوار شدن به قطار به سمت پاريس به خبرنگاران گفته بود: «اين قانون در تضاد با حقوق اروپايی است و از اين رو بايد از اين حقوق دفاع کرد چرا که اصولا آزادی، با آزادی اديان می آيد و از آن جدانشدنی است.» پليس فرانسه از اجرای اين قانون نگران است و می گويد ممکن است به دليل کمبود نيرو، توان اجرای اين قانون را نداشته باشد.  پليس فرانسه می گويد حتی برای اجرای قوانين در مناطق پناهنده و مهاجر نشين هم با مشکل روبرو است. «مانوئل رو» قائم مقام نماينده اتحاديه نيروهای پليس در گفت وگو با شبکه راديويی فرانسه گفت: «مشکل در اجرای قانون است. اگر نيروهای پليس يک زن را که روبنده دارد در خيابان ببينند، به آن ها تذکر می دهند که به لحاظ قانونی مجاز به پوشيدن آن نيستند و از آن ها می خواهند که نقاب يا روبنده را بردارند. مشکل از جايی شروع می شود که کسی با اجرای قانون مخالفت کند. چرا که ما ابزاری برای اجرای اين قانون را نداريم و نمی توانيم در همه نقاط دنبال زنان روبنده دار باشيم.»  فرانسه ميزبان حدود چهار تا شش ميليون مسلمان است که حدود ۲۰۰۰ تن از اين جمعيت مسلمان، روبنده يا پوشيه بر چهره می زنند.  قانون ياد شده می گويد اگر زنی روبنده بر چهره داشته باشد، نيروهای پليس در مرحله اول تذکر می دهند و در صورت مقاومت، تهديد به جريمه مالی خواهند کرد.

آنچه مي خوانيد, افشاگري پيرامون افسران جنگ نرم و مزدوران بسيجي جيره خوار ولايت براي ممانعت از شكل گيري تظاهرات و اعتراضات و سركوب گسترده در جامعه است.
نــدا آقا سلطان سبز نبود ولی‌ برای آزادی ایران رفت ویدیو

هیچ نظری موجود نیست: