۱۱ تیر، ۱۳۹۰

سوریه ترکوند، بیش از یک میلیون نفر در خیابان


شام حماه مليونية حماه بجمعة أرحل 1 7 ج1
سوریه ترکوند، بیش از یک میلیون نفر در خیابان

رزا: در شرایطی که سران حکومت مشغول جن گیری از همدیگر هستند. مردم ایران دارند در زندانها میپوسند، بقیه هم زیر پاشون علف سبز شده که از لحظه سقوط سیب گندیده رژیم و تلاشی خودبخودی حکومت فیلم و گزارش تهیه کنند، اصلاح طلبان توبه کرده و قرار است در انتخابات پیش رو شرکت کنند و باز هم چندسالی تاریخ مصرف رژیم را بالا ببرند. جنبش سبز به جنبش سکوت در پیاده رو ها تبدیل شده و از ترس از خواب پروندن دیکتاتور و بقول خودشان جلوگیری از خشونت و تشدید سرکوب مردم رو مجهز به پوزه بند به خیابان میکشه. در زمانه ای که اپوزیسیون چپ جنگ مسلحانه تبلیع میکنه، وقتی بدون واکر حتی تا سر خیابون هم نمیتونه بره. در شرایطی که اپوزیسیون راست با جاسوسان رژیم تند تند دولت موقت تعیین میکنه و ته مانده اعتماد رو مثل سیگار دود کرده. وقتی رهبران سندیکاهای غیر قانونی هم دهانشان را با طرح یارانه دولت شیرین کردند و صدقه بگیر شرمنده دولتند. وقتی روشنفکر، نویسنده، روزنامه نگار و فعالین ما در خارج هم کارمند دولتند و مواجب بگیر پارلمان های اروپایی و امریکایی. به نظرم بهترین راه میتونه یک اس ام اس به فعالین سوریه باشه و یا جاهای دیگه که علیه دیکتاتورهاشون مبارزه موفقی داشتند. که: لطفا سرتون خلوت شد، یک حالی هم به دیکتاتور ما بدید!
از آنجایی که حکومت ایران پابپای سربازان سوری در سرکوب مردم سوریه دست داشته، میتونیم متنشو به فارسی هم بفرستیم. اونهایی که زیر دست و پای بازجوها و شکنجه گرهای سپاه زنده موندند این مدت فارسی خوب بلد شدند.
به بقیه هم اس او اس ایران بفرستیم...
پس رفقا دریغ نکنیم. ما برای آزادی کشورمان به چیزی مثل بریگادهای بین المللی، بین ملل ای، دیجیتالی، غیر دیجیتالی، کالا نشده و... نیاز داریم. جوانانی که طعم تجاوز، زندان، تحقیر، دیکتاتوری و سرکوب را چشیدند. تنها آنها میتوانند متحد ما باشند. فعالین آنتی فاشیست در بریگادهای بین الملل یکبار برای کمک به مردم اسپانیا خود را سازماندهی کردند. قدرتمند ترین متحدین ما مردمند. دست کمک بروی آنها دراز کنیم و بخواهیم در اولین قدم به هر شیوه ای که میدانند کمک کنند که درهای زندانهای رژیم باز شوند. این قدم اول است. به نظرم نه حقوق بشر، نه آی ال او و نه هیچ ساختاری که طرف معامله با رژیم هست و یا با دیالوگ با حکومت ایران دادخواهی زندانی را دارد تابحال موفق نشدند حتی 1 نفر را هم آزاد کنند، آنهایی هم که آزاد شدند در تبادل گروگان بود. رژیم ایران بعد از سرکوب و خانه نشینی مردم باید در مقابل مردم جهان قرار بگیرد.
البته حرکت های دیجیتالی هکر های شبکه جهانی و ضد دیکتاتور تابحال کمک خوبی بود و وقتش است دست کمک بسوی جوانان در خیابانها دراز کنیم و با ایده های بهتر پایه همکاری را همین امروز بریزیم. متحدان ما سیاستمداران، رییس جمهور سابق، شاه سابق، سلطه گران آینده، رهبران احزاب، سازمانها، کارمندان دولتها مواجب بگیرها و گروههای سلسله مراتبی نیستند. متحدان ما فعالین علیه سیستم و دیکتاتوری هستند.
وقتش است از همرزمان مان در خیابانها و اشغالگران میدانها کمک بگیریم. و بقولی با آنتی دیکتاتورهای جهان متحد شویم.
البته میتوانید 30 سال دیگر هم به سازمان ملل، لاهه، حقوق بشر، آی ال او و ... دخیل ببندید، عکس یادگاری بگیرید، سخنرانی های پرشور کنید، شرح بد حالی و اعدام قریب الوقوع بفرستید و کارمند دولتها باشیم و... این امام زاده ها سر کاری است و حاجت نمیده .از من گفتن بود!

در زیر فیلم های جدید این هفته از سوریه. توجه داشته باشیم که در برخی از شهر ها برق را قطع کردند و جوانان برای شارژ باطری های موبایل هم مشکل داشتند و مجبور بودند به روشهای ابتدایی ذخیره باطری را بالا ببرند.
Syrian protestors resist repression
فیلم حضور سپاه در سرکوب مردم درعای سوریه
سپاهیان ایرانی‌ در سوریه ..میزنه .میگه برو برو برو
Amateur videos show police brutally beating up protesters in Syria
Bashar Al Assad thugs shooting at civilians, Syria homs June 2011
Syria Idleb 01 07 2011 Security and Demonstrators ادلب هجوم الأمن والشبيحة وكأنهم في معركة جمعة أرحل
Syrian protest survivor tells story
Syria's Youth Revolutionaries
Syria 24 06 2011 security beat protesters brutally on the headالأمن والمرتزقة يضربون المتظاهرين بوحشية على الرأس في برزة البلد
Syria Abou kamal 01 07 2011 demonstrations سورية البوكمال مظاهرات حاشدة في جمعة أرحل

هیچ نظری موجود نیست: