۲۳ مهر، ۱۳۹۰

آنارشیست هوادار ملکه و پادشاهی؟

چند شب پیش حالم خیلی بد بود در تب و لرز روی بلاگم کلیک کردم مبادا مثل بلاگ بلاگفایی ام یک شبه حذف شده باشد. با تعجب دیدم وبلاگ شاهین شهری فیلم تولدت مبارک ملکه سابق را در صفحه اش برای دیدن قرار داده.

امشب دیدم دوست نازنینم ثابت کرد که خواب ندیدم. چون این پست 12 اکتبر بدون هیچ توضیحی از وبلاگ شاهین شهری حذف شد!
از طرف دیگر دوستان شکایت داشتند که در فیسبوک آنارشی بدون دلیل دسته جمعی حذف شدند. من هم هر چی قسم و آیه که این فیسبوک را من نمیگردانم، دوستان باور نکردند. همینجا بگم لطفا در فیسبوک آنارشیستی و صدای آنارشیستی از مطالب و لینک به آرشیو رزا جدا خودداری کنید، چون من مسئول رفتار غیر دمکراتیک شما شدم.

آخه سگ مذهب ها، آنارشی اول و آخرش علیه سلطه و اقتداره. نمیشه هر روز جسد حیوانات بلعید، برا رد گم کردن از مطلب گیاهخواری در ویکیپدیا کپی کرد (ویکیپدیا رو هم به زکی پدیا تبدیل کرد)، انسانها را گله ای در فیسبوک حذف کرد، به دانش آموز رهنمود کار نیمه علنی داد ( لنین را نشخوار کرد) و با فیلم ملکه شوخی یا حال کرد.

وبلاگ شاهین شهری: بنابراین باید مبارزات نامنظم خیابانی را تداراک ببینیم و علاوه بر آن به جای فعالیتهای علنی باید وارد فاز فعالیت های غیر علنی و نیمه علنی شویم و هسته های مقاومت خود سازمانده و مستقل را ایجاد کنیم

شما ریدید به آنارشی. لطفا پای ما رو گهی نکنید. همینجوریش هم پر مشکلاتیم!

رزا: شعر پایین هم که سر در دکون آنارشیستی نوشتید، یکی از سکسیستی ترین پیام تولدت مبارک به یک زن هست.
نمیدونید سکسیست یعنی چی برید مطالعه کنید. اون (ع) رو بگذارید رو پرچم سیاهتون که اشاعه افکار سنتی هر روز شماست. آنارشی را به گند نکشید....

وبلاگ شاهین شهری: میلاد والاترین بانوی ایران , فرح پهلوی (ع) خجسته باد.
لمس بودنت, مبارک , نازنین
حس بودنت, مبارک, بهترین
شمع وجودت , خونه کرد, روی زمین
دارم, فریاد می زنم, تولدت مبارکه, ای متین
رنگ چشمای قشنگت, بهترین
ای تو, ای زیبا, تو ای عاشقترین
بهمن و سردی و سرمای هوا
بودنت گرماست, تو ای , ماه خدا
برف و باران, سیل و طوفان
بودنت را, دوست دارم
تو, تو این, سرمای ماه هم ,آفتابی, داغ و سوزان

۲ نظر:

ناشناس گفت...

لطفاً درباره نقش و وزنه آنارشیستها در جنبشهای اعتراضی اخیر اروپا و آمریکا هم مطلبی بنویسید. متأسفانه به نظر می‌آید این جنبش‌ها فعلاً بیشتر سلبی است تا اثباتی

Rosa گفت...

سلام طیفور جان
فعلا فرم اعتراضات و برگزاری نشستها و کمی هم تاکتیک حرکت به نظرم آناری میاد.
امشب شاید بتونم با دوستی که مستقیم درگیره در امریکا چت کنم.
آلمان البته وزنه گروه اتک قوی هست. آنها البته در مقابل بقیه در اروپا تازه شروع کردند. باید دید آیا انتقال تجارب فقط فرم حرکت است و یا محتوا.
البته ایتالیا و یونان بدلیل وجود سندیکاهای آناری قدیمی کاملا فرق داره..