۰۱ شهریور، ۱۳۹۱

به مواجب بگیران سیستم اعتماد نکنیم! مورد: گزارش نویسی شهرزادنیوز از لو رفتن زهرا بهرامی!


بخشی از گزارش شهرزادنیوز در مورد لو رفتن زهرا بهرامی توسط چت! 
برای خواندن کل آن روی تیتر کلیک کنیم.

شهرزاد نیوز: "ارتباطات و تماس های زهرا بهرامی از طریق چت هایی که وی در شبکه های اجتماعی و چت روم هایی چون "پال تاک" و "بی لوکس" با ایران داشت، لو رفت."
ادامه همین گزارش: زهرا بهرامی، شهروند هلندی – ایرانی، در سال 2010 در ایران دستگیر شد و در ژانویه 2011 به اتهام "اقدام علیه امنیت ملی" و همچنین "حمل مواد مخدر" در زندان های ایران اعدام شد..
....
اعدام زهرا بهرامی به یک نوع زمین لرزه سیاسی در هلند منجر گردید. وزیر امور خارجه هلند از سوی پارلمان این کشور استیضاح شد و مورد انتقاد شدید قرار گرفت. پارلمان هلند وزیر امور خارجه را به کم کاری متهم کرد. یک روز قبل از استیضاح، وزارت امور خارجه شرح مفصل ماجرا را در نامه ای غیر علنی (نامه ای صرفا برای اطلاع پارلمان بدون این که انتشار علنی یابد) به پارلمان گزارش کرد. جزئیات این نامه گرچه منتشر نشد، اما یک شب قبل از استیضاح، شبکه سراسری تلویزیون هلند در برنامه پربیننده و خبری شب، گزارش مفصلی از پرونده دستگیری پیشین زهرا بهرامی در فرودگاه هلند خبر داد. در جلسه استیضاح وزیر که روز بعد در پارلمان هلند برگزار شد و تا ساعاتی پس از شب ادامه داشت، وزیر امور خارجه هلند ضمن اشاره غیر مستقیم به نامه ارسالی به پارلمان، انتقادات را پذیرفت و وعده داد از این پس کمک های بیشتری برای شهروندان هلندی که در کشورهای دیگر دستگیر می شوند، اختصاص دهد. جلسه ای که گمان می رفت به برکناری وزیر بیانجامد، با قبول انتقاد پایان پذیرفت
رزا: بوجود آوردن جو ابهام توسط مینا سعدادی (که بقول خودش دستیار سناتور  دولت هلند بود و همین هم یکی از افتخارات ایشان که خود به همه سایتها در اکتبر 2006 فرستادند).
رزا:گزارش مفصل شبکه سراسری هلند از پرونده دستگیری پیشین زهرا بهرامی در فرودگاه هلند چه بود؟ ؟ ؟
 یک شبکه تلویزیونی هلندی روز سه شنبه برنامه ای مستند در مورد خانم بهرامی پخش کرده است که در آن گفته می شود او در سال ۲۰۰۳ به جرم حمل حدود ۱۶ کیلوگرم کوکائین در فرودگاه آمستردام به تحمل سه سال حبس محکوم شده بود.
گزارش تلویزیونی دولت هلند گفت که زهرا بهرامی در سالهای ابتدای پناهجویی اش مواد مخدر به هلند وارد کرده و زندان کشیده! چیزی که در گزارش شهرزادنیوز مفقود است!
جمهوری اسلامی هم با گذاشتن مواد در خانه زهرا بهرامی (پاپوش ساختن) او را به جرم قاچاق مواد مخدر به ایران! اعدام کرد.
پس، زهرا بهرامی سومین زهرای ایران، از فعالین اپوزیسیون رژیم اسلامی، به جرم واهی قاچاق مواد مخدر اعدام شد.
چه کسی بجز دولت هلند از جرم پیشین قاچاق مواد مخدر در سالهای جوانی و ابتدای ورود به هلند زهرا بهرامی خبر داشت؟
فکرش را بکنید که زهراباشید و قرار است مسافر به ایران باشید (آنهم دوران شورش رای من کو!) و مخالف رژیم باشید و قصد شرکت در تظاهرات و تهیه گزارش از تظاهرات را داشته باشید، آیا در برنامه چت با آشنا و نا آشنا از اشتباه دوران جوانی تان و دستگیری و زندانتان به جرم قاچاق مواد در هلند گفتگو میکنید؟
زن مهاجری که در جوانی بدلیل فقر، قاچاق مواد کرده و در فرودگاه هلند دستگیر شده و با زندان کفاره آن را پس داده و حال دو نبشه ضد رژیم است، اصولا مانند همه میخواهد خطای جوانی اش را فراموش کند. یا اینکه در پالتاک فارسی زبانان میگوید: فردا مسافر ایرانم، میروم در اعتراضات شرکت کنم، اما پرونده مواد دارم در هلند و زندان کشیدم در جوانی!
چه کسی ککش هم از اعدام زهرا نگزید؟ میلیونها راسیست هلندی! چه کسی برای مرگ شهروند هلندی ایرانی تبار، سرش را با وجود اعتراض ایرانیان به حکم اعدام زهرا زیر برف کرد؟ وزیر خارجه هلند. چه کسی با اطلاع به پرونده قدیمی فرودگاه هلند و قاچاق زهرا بهرامی برایش پاپوش ساخت و اعدامش کرد؟ رژیم اسلامی.
رژیم اسلامی این "زهرا" را نمیتوانست خودکشی کند! زهرا کاظمی و بنی یعقوب هنوز خون پرونده شان خشک نشده و این یکی را بدون اعتراض هلند بجرم مواد به دار کشید. و صدای کسی هم در نیامد.
سناریوی شهرزادنیوز قاتل واقعی را نام میبرد: لو رفتن از طریق شبکه های اجتماعی!!!!
اینجوری هم هشدار میدهد، مراقب چت هایتان باشید! (همیشه هشدار دهندگان بین جماعت، اعتماد کاذب برای خود ایجاد کردند!)
اینطوری هم احتمال انتقال اطلاعات و سابقه زهرا بهرامی توسط هلند به رژیم ایران (با توجه به بیتفاوتی 100% ای سفارتشان) منتفی است، و
هم زهرا بهرامی بعد از قتل دولتی به جرم واهی قاچاق مواد مخدر به ایران (مرکز صادرات مواد به اروپا) ،  تازه خود، قاتل خود معرفی میشود. (مخفی کاری در مورد سابقه قاچاقش نکرده!)
و اینچنین است که راسیستهای هلندی نفسی میکشند: یک پناهجوی قاچاقچی شرش از هلند کم شد!
وزیر خارجه نفسی میکشد: چه اعتراضی به اعدام شهروند هلندی؟ طرف قاچاقچی ایرانی بود! کسی هم نپرسد همکاری اطلاعاتی با رژیم ایران بوده یا نه!
رژیم ایران نفسی میکشد: جریان زهرا کاظمی و قائله کانادا بر پا نشد!
شهرزاد نیوز نفسی میکشد: با این خوش خدمتی سالها قرارداد فروش "نیوز" مان تمدید شد!
مردم نفسی میکشند: "امپریالیستها" خوب علیه رژیم میجنگند و تریبونال پشت تریبونال هم قراره برامون پخش کنند!
اما زهرا ها؟
نه، آنها دیگر نفس نمی کشند!  نفسشان را ، بریدند.
روزی که زیاد دور نیست، میفهمیم، چگونه لو رفتند!

صدای زهرا بهرامی.
آخرین صدا؟

مطلب بالا با لینکهای پایین اصلا ربطی ندارد!

سالها فداییان اکثریت عامل دستگیری اپوزیسیون چپ معرفی شدند اما:




مطالب جالب و بی ربط!


مطلب مرتبط:
اگر شما هم ساعت 11 صبح از پخش مستقیم و بدون سانسور کشتن کارگران معادن افریقای جنوبی، شوکه شدید و در تعجبید  از سانسور پستانهای زنان فیمن در حال اره صلیب کلیسای ارتدکس مقاله زیر را بخوانید!
نوشته:
فرهاد شعبانی
در چند روز گذشته آژانسهای خبری وابسته به کارتل های رسانه ائی سرمایه داری جهانی، تصاویر کشتار فجیع 34 تن از معدنچیان، معدن پلاتین ماریکانا در آفریقای جنوبی را در بخش های خبری خود، وسیعا پخش نمودند. به رگبار بستن کارگران اعتصابی این معدن از فاصله چند متری، عبور پلیس از روی جنازه معدنچیان در خون غلطیده، و شلیک تیر خلاص به شماری از آنها تصاویری بود که بینندگان شبکه های تلویزیونی الجزیره، بی بی سی، یورونیوز، سی ان ان و شمار دیگری از خبرگزاریهای مشابه در این روزها مشاهد کردند.
            چرا مالکین و مدیران انگلیسی معدن وابسته به شرکت لانمین، کشتار معدنچیان را بر مذاکره فرمال با آنها ترجیح دادند، و خبرگزاریهای وابسته به دولتهای سرمایه داری تصاویر این کشتار بیرحمانه را بی ملاحظه و عدم توجه به بینندگان خردسال خود پخش نمود؟
پس از این که شرکت اداره کننده معدن، حدود 3000 کارگر اعتصابی را به اخراج تهدید کرد، یک سوم از آنها روز دوشنبه به سر کار بازگشتند اما هنوز این معدن استخراج پلاتین تولید خود را آغاز نکرده است.
مدیر شرکت لون مین که اداره کننده معدن است می گوید: «این اعتصاب، اعتصابی غیرقانونی بود که کارکنان شرکت تصمیم گرفتند بر سر کار حاضر نشوند. اما اتفاقات در آن روز ناگهان به سرعت رخ داد و خشونتها تبدیل به مساله ای اجتماعی شد که از کنترل ما خارج بود. به همین دلیل نیاز داشتیم که پلیس دخالت کند. شرکت لون مین ضرب الاجل بازگشت به کار را یک روز دیگر تمدید کرد و به این ترتیب کارگران اعتصابی باید تا روز سه شنبه کار خود را از سربگیرند.
دادگاه قانون اساسی آلمان به ارتش اختیار داد تا در صورت تهدیدات و حملات تروریستی در خاک آلمان و تحت شرایط خاصی، وارد عمل شود. مدیریت و مواجهه با تهدیدات تروریستی تا به امروز و بدلیل تجربۀ دخالتهای ارتش در امور غیرنظامی در دوران نازی‌ها، تنها بر عهدۀ پلیس آلمان بود.
کشتندشان، مثل مرغ! رسانه آلمانی و کامنت جالب!
Abgeschlachtet wie Hühner
Angesichts dieser Vorfälle in Südafrika habe ich dann auch mit einmal das BVerfG-Urteil zum Einsatz der Bundeswehr im Inneren verstanden. So wie es bei mir als Laie ankam, ist ein solcher Einsatz zwar bei Demonstrationen verboten, nicht aber bei Streiks. Denn gerade letztere könnten den Herrschenden ja schliesslich auch richtig weh tun.
So tragisch dieser Vorfall auch ist, im Grunde zeigt er doch nur die realen Machtverhältnisse auf dieser Welt.
 
برای خواندن کل مطلب در منبع روی تیتر آن کلیک کنیم.


توجه: به فضول چی های پالتاکی اعتماد نکنید!
توجه: به مواجب بگیران "فعالین زنان، رسانه ای، کارگری، زندانیان، دانشجویی، جوانان و...." اعتماد نکنیم!
توجه: در وبلاگهایی که آمارگیر دارند، کامنت نگذاریم! (این بلاگ به همین دلیل ردیابی بازدیدکنندگان توسط غریبه، آمارگیر را برداشت!)
توجه: در اینترنت ناشناس جستجو کنیم!
توجه: زیاد هم سخت نگیریم! بلاخره زندان هم ظرفیتش نامحدود نیست!
توجه: همیشه عده ای هستند که کار را دنبال کنند، حتی بهتر از ما!
توجه: پس همیشه متوجه هزینه بی توجهی مان باشیم! حتی اگر ما پرداخت کننده نباشیم!

سلام من میخوام جیمیل درست کنم اما وقتی همه ای کارها را انجام میدم بعد در صفحه بعد از من شماره تلفن میخواد و وقتی هم وارد می کنم پیام میده که این کشور یعنی ایران را پشتیبانی نمی کند لطفا کمکم کنید خیلی نیاز دارم راستی سایت عالی دارید از زحمات شما بسیار متشکرم سربلند وپیروز باشید

 دوست عزیز احتمالا شما بخش text رو انتخاب کردید که نمیتونه براتون پیام ارسال کنه. لطفا تو همون بخش که قراره شماره موبالیتون رو وارد کنید، گزینه Voice رو انتخاب کنید تا روبات سخنگو بهتون زنگ بزنه و کد رو بگه. در ضمن تا 5 اکانت هم بیشتر نمیتونید با یک شماره موبایل بسازید.
شاد باشی

 برای آنها که میخواهند بطور ناشناس در اینترنت جستجو کنند.
لینک زیر به زبان آلمانی و انگلیسی به روی فایر فاوکس سوار میشه (اد- ان)
ناشناس بودن در اینترنت یک حق است که فعلا در برخی از کشورها غیر قانونی اعلام نشده. از آن استفاده کنیم!
What is anonymoX?
Was ist anonymoX?
Installation der Firefox-Erweiterung
für Firefox 6 oder neuer
Installation of the Firefox-Addon
for Firefox 6 or later
http://www.anonymox.net/en/download

۲ نظر:

ناشناس گفت...

salam rosa jan eksere kesani ke dar moxalefet teribunal herf ya megale minivuseand temam hegiget ra nemigoyeand elet kamelan moshexese.eger ziyad be rishe berean rish xodeshon gire.elbete menzoram sazeman ve goroha hestan onhaye ke be shekl ferdi nezer midehand ta anja pish mireand ke menafe ferdi xodeshon zir zerb nere. piroz basheid mesoud

Rosa گفت...

سلام مسعود جان
درسته.
مقاله جدید حکیمی ترجمه خوبیه بعدا نظرتان را بگید.
پایدار باشید.