۰۸ دی، ۱۳۹۳

خبرهای جدید + گزارشی از حمله ی لخت و برهنه عضو گروه فِمِن در واتیکان به مجسمه‌ی “مسیح”

رزا: اگر خدا زن میماند و دختری بدنیا می آورد، نظام گله و رمه ای کنونی تغییر میکرد؟
مسلمن! البته نه فقط برای زنان!
اما خدایی وجود ندارد و روزی نه چندان دور، بساط واتیکان، کلیسا، کنیسا و مسجد هم برچیده خواهد شد، اگر انسانها شهامت نه گفتن زنانه ی خود را بیابند!
گزارش حمله:
عکس و ویدئو: اعتراض برهنه عضو گروه فِمِن در واتیکان در روز کریسمس
تقاطع: یک فعال گروه فمینیستی “فِمِن”، روز پنج‌شنبه (۲۵دسامبر-۴ دی) هم‌زمان با برگزاری مراسم روز کریسمس در واتیکان، با بالاتنه‌ای برهنه که روی آن نوشته شده بود “خدا زن است” از میان جمعیتی که در میدان “سنت پیتر” جمع شده بودند به روی صحنه‌ رفت و پس از آن‌که مجسمه‌ی کودکی “مسیح” را از صحنه‌ی بازسازی‌شده‌ی تولد او برداشت، توسط پلیس واتیکان دستگیر شد.
این اتفاق درست بعد از آن‌که “پاپ فرانسیس”، رهبر کاتولیک‌های جهان، پیام روز کریسمس خود را خواند اتفاق افتاد. با این وجود هزاران نفری که هنوز در این میدان مشهور شهر واتیکان حضور داشتند، با چشمانی متعجب شاهد این صحنه بودند.

فیلم در زیر
Dec 25, 2014
FEMEN sextremist kidnapped a newborn baby in Vatican. FEMEN opens a hunt for the Bethlehem babies under anticlerical campaign "Massacre of the Innocents". The campaign is dedicated to the criticism of the senturies-old Vatican stance on women's rights for own body and reproductive function. The maniacal desire to control women's fertility is a common trait of many religions, National Socialism, nationalism and other antediluvian, anti-humanist ideologies.
Abortion is sacred!
سقط جنین مقدس است!
ترتیب اثربخشی به شرح زیر است (کم به زیاد): اسپرم‌کش٬ تقویم بازه باروری٬ اسفنج (پس از زایمان)، بیرون کشیدن (بیرون ریختن اسپرم)، کاندوم (زنانه)، کاندوم (مردانه)، دیافراگم (سرپوش)، اسفنج (پیش از زایمان)، قرص/حلقه/چسب ضدبارداری، دپو-پروورا (آمپول پروژسترون)، حلقه مسی، عقیم‌سازی زنانه، پیشگیری فوری (لوونورژسترول)، عقیم‌سازی مردانه، و قرص هورمونی کاشتنی.
دوستان و رفقا،
برای تصحیح و تکمیل صفحه ی خودمختاری تولید مثلی به ما کمک کنید. برای فرستاده متن های تصویری نیز میتوانید از ایمیل بلاگ استفاده کنید. مر30
برای خواندن کل مطالب لطفن روی تیتر آنها کلیک کنیم
مطالب مرتبط:

رزا: مقالاتی از رفقا!
"انقلابی نمیتواند وجود داشته باشد بدون تخریبی گسترده و پرشور، 
چرا که با استفاده از چنین تخریبی دنیاهای جدید متولد شده و موجودیت می یابند".

میخائیل باکونین، دولت گرایی و آنارشی ، 1873
Michael Bakunin , Statism and Anarchy , 1873


رزا: هر وقت دلم گرفته به اینجا میروم.
فیلم زندگی ژان پل سارتر- سه ساعته
برای خواندن در منبع روی تیتر آن کلیک کنیم.
By Jack Nimble December 20, 2014

مژگان مدرس‌علوم: آتنا فرقدانی، نقاش و فعال حقوق کودک است که چندی پیش به خاطر طراحی‌هایش و دیدار با خانواده‌های زندانیان سیاسی و خانواده‌های شهدای سال ۸۸ بازداشت شد. سلول انفرادی دستشویی نداشت و برای رفتن به دستشویی کاغذ زیر در می‌گذاشتیم (حالا بماند که ساعت‌ها می‌گذشت و کسی برای بردن من و غنچه به دستشویی نمی‌آمد و ما مجبور بودیم بر روی شکم بخوابیم تا خودمان را نگه داریم). خلاصه در انفرادی که بودم٬ کاغذ گذاشتم تا آمدند من را بردند دستشویی، هم داخل حمام و هم داخل دستشویی دوربین بود و وقتی می‌پرسیدیم این دوربین‌ها چیست٬ می‌گفتند این‌ها کار نمی‌کند. آن روز در سطل آشغال دستشویی دو تا لیوان یکبار مصرف کاغذی دیدم. آن‌ها را برداشتم و زیر لباسم گذاشتم وقتی من را سلولم می‌بردند، یکدفعه دیدم پچ پچ چند تا از مامورا می‌آید که دوربین را عقب و جلو بزن و این لیوان‌ها را برای چه می‌خواهد. تازه متوجه شدم که دوربین‌های دستشویی و حمام کار می‌کند و از آن موقع که متوجه این موضوع شدم به شدت حال روحی‌ام بهم ریخت و هنوز هم کابوس می‌بینم. بعد که داخل سلول‌ام شدم یک دفعه یکی از خانم‌ها چنان وحشیانه در آهنی سلول را باز کرد و گفت لباس‌هایت را بکن. من هم گفتم درست نیست لباس‌هایم را بکنم که شروع کرد به فریاد زدن… من هم لیوان کاغذی‌ها را از لباسم در آوردم و انداختم زمین و گفتم همین‌ها را می‌خواستید بیایید اما دوباره داد زد لباس‌هایت را بکن؛ تا اینکه یکی دیگر از مامورا آمد و با خشونت من را کنج سلول کردند و دو تا دستم را گرفتند و من هم داد زدم نکنید اما یکی از خانم‌ها دستش را آورد و گذاشت جلوی دهنم و گفت ساکت شو سلولهای پایین مرد هست و صدایت را می‌شنوند، اگر ساکت نشوی چنان می‌زنم توی دهانت که دهانت پر خون شود که بعد‌ها غنچه می‌گفت صدایم را می‌شنیده و به در می‌کوبیده و فکر می‌کرده به دلیل اعتصاب غذا حالم بد شده و به زور می‌خواهند به من سرم بزنند. بعد یکی از خانم‌ها دست‌هایم را محکم کوبید به دیوار پشت سرم (که استخوان دستم خیلی ورم کرد و تا مدت‌ها درد داشتم) و دو نفر از ماموران خانم به زور لباس بالا تنه‌ام را کامل درآوردند و به حدی وحشیانه این کار را می‌کردند که جای چنگشان تا مدت‌ها روی بدنم مانده بود و به زور و بد‌ترین فحش‌ها را که نمی‌توانم بر زبان بیاورم نثارم کردند و لباس پایین تنه‌ام را هم کامل پایین کشیدند… حتی تکرار و یاد آن لحظات تمام بدنم را به لرزه در می‌آورد خیلی لحظه بدی بود. کاملا بهم ریختم. تمام هدفم از این مصاحبه این است که شاید شرح این ماجرا باعث شود دیگر چنین بلایی را بر سر کسی نیاورند. هنوز شب‌ها کابوس می‌بینم که دستشویی دارم اما در تمام دستشویی‌ها باز است و همه دارند نگاه می‌کنند و نمی‌توانم دستشویی برم و از وحشت از خواب می‌پرم یا اینکه خواب می‌بینم که نقاشی‌هایم را به زور می‌خواهند از من بگیرند. کابوس آن روز‌ها هنوز با من است.
معرفی فیلم مستند:
دختران شورشی، خوانندگان دختر پانک "قاتلان بیکینی"
GRRRL LOVE AND REVOLUTION: RIOT GRRRL NYC | Women Make Movies | Trailer
GRRRL LOVE AND REVOLUTION: RIOT GRRRL NYC
A film by Abby Moser
Don't Need You - The Herstory of Riot Grrrl
The Punk Singer- Kathleen Hanna Documentary w. Dir. Sini Anderson
The Punk Singer Trailer

در زیر فیلم کوتاهی از سگ و کودک. برای خواندن مقاله ی بسیار مفید بالا روی تیتر آن کلیک کنیم.
The touching moment.... This is so touching!!!!
The child suffers from Down Syndrome the Dog can identify it as well as show his affection to the child. This is one of the most important thing that a person can give to any on suffering from Down Syndrome.

رزا: فیلم سخنرانی رئیس دانا این سوال را برایم بوجود آورد که اگر فاشیستها و کمونیستها همدست می ماندند، دنیا چگونه میشد؟ "رئیس دانا"ی ما از افتخار پیروزی استالین بر هیتلر می گوید. میگوید استالین در شوک حمله ی ارتش هیتلر، 5 روز از اتاقش بیرون نیامد. (خوب استالین و هیتلر معاهده ی صلح داشتند و هیتلر بازی در آورد و زد زیرش!)
حال، دیکتاتوری ارتش سرخ و کمونیست دولتی بیش از یک قرن طول کشید، دیکتاتوری هیتلراما عمرش کوتاه بود.
پس ما مردم خارج از منطقه ی سرخ، در واقع شانس آوردیم که اینها همدست نشدند. این را در مورد اقمار شوروی و اردوگاه اختناق سوسیالیستی نمیتوان گفت. موضع "رئیس دانا" ی ما و شادی اش در پیروزی رفیق بر رقیب، بعد از اینهمه سال جای تعجب دارد! آنها که حذف شدند لابد همان عوارض جانبی بودند.... البته که قبل از پیروزی رفیق هم و بعد از رسیدن به قدرت، آقایون سر همدیگر را خوردند. با شنیدن اینهمه توجیه تکراری، تنها میتوان گفت که خوشبختانه اینها دیگر فرصت رقص را از دست داده اند!
 آزادی بی سوسیالیسم، امتیاز و بی عدالتی است؛ سوسیالیسم بی آزادی، خشونت و خودکامگی است.
فیلم سخنرانی فریبرز رئیس‌دانا در زیر
گل همینجاست، اینجا برقص! 
گفتگوهایی پیرامون سرمایه‌داری و امپریالیسم، گفتگو با فریبرز رئیس‌دانا

اخبار زندانی:
علیرضا رسولی پس از 46 روز اعتصاب غذا در آستانه مرگ قرار گرفته است
مسوولان زندان ارومیه تاکنون به خواسته‌های این زندانی سیاسی مبتلا به سرطان عمل نکرده‌اند. پس از پایان اعتصاب جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در ارومیه، علیرضا رسولی امروز پنج‌شنبه ۴ دی‌ماه، 46امین روز از اعتصاب غذای خود را پشت سر گذاشته و توامان نگرانی‌ها نسبت به مرگ وی افزایش یافته است. بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پس از پایان 33 روز اعتصاب غذای جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در ارومیه در ساعات پایانی شب دوشنبه هفته جاری، وکیل یکی از زندانیان سیاسی ارومیه از ادامه اعتصاب غذای علیرضا رسولی در 46امین روز اعتراض این زندانی مبتلا به سرطان به عدم رسیدگی پزشکی و درمان مناسب خبر داد. این وکیل دادگستری از وضعیت خطرناک وی ابراز نگرانی کرده است و گفته که مسوولان باید به صورت اورژانسی به وضعیت وی رسیدگی کنند. گفته شده این زندانی بیمار از 19 آبان‌ماه یعنی 10 روز پیش‌تر از 27 زندانی معترض دیگر بند 12، در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت درمانی‌اش از سوی مسوولان زندان مرکزی ارومیه دست به اعتصاب غذا زده است و کماکان در اعتصاب به سر می‌برد. این زندانی سیاسی دیروز چهارشنبه 3 دی‌ماه 1393، به دلیل قرار گرفتن در وضعیت حاد جسمی، به بیمارستانی خارج از زندان منتقل شده و پس از گذشت چند ساعت بدون اینکه اقدامی برای درمان وی انجام و یا از سوی مسوولان به خواسته‌های وی عمل شود، دوباره به زندان بازگردانده شد.
وکیل یکی از زندانیان سیاسی که نخواست نامش فاش شود، طی تماسی تلفنی با «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» با خطرناک خواندن شرایط علیرضا رسولی گفت: «این زندانی سیاسی 10 روز پیش از دیگر زندانیان سیاسی این بند، دست به اعتصاب غذا زده و پس از شکستن اعتصاب غذای بقیه زندانیان، وی کماکان به دلیل نگهداری در زندان و عدم درمانش از سوی مسوولین، به اعتصاب خود ادامه داده و هم‌اکنون در اعتصاب غذا است و خطر جدی مرگ وی را تهدید می‌کند. این وکیل دادگستری همچنین افزود: «پزشکان این زندانی تشخیص داده‌اند که در صورت نگهداری وی در زندان و عدم تحقق خواسته‌های قانونی وی در خصوص برخورداری از درمان و امکانات پزشکی مناسب، مرگ وی حتمی است و باید فوری در بیمارستان خارج از زندان بستری و تحت نظر پزشکان متخصص قرار گیرد.علیرضا رسولی به دلیل بیماری سرطان (تومور) در ناحیه هر دو زانوی پا، پوکی استخوان لگن و همچنین کوتاه شدن یکی از پا‌هایش، وضعیت دردآوری داشته و خواسته‌ی مشخص و معین خود را در چهارچوب آیین‌نامه زندان‌ها مبنی بر اقدام فوری برای درمان وی از سوی مسوولین و رسیدگی پزشکی و برخورداری از امکانات درمانی مناسب، دست به اعتصاب غذا زده است. مسوولین زندان تاکنون از فرستادن این زندانی به مراکز درمانی خارج از زندان جهت مداوا و عمل خودداری کرده‌اند و حتی مسوولان زندان اجازه نداده‌اند داروهایی را که پزشک متخصص در خارج از زندان برای وی تجویز کرده است، تحویل این زندانی شود. برخی از هم‌بندی‌های علیرضا رسولی گفته‌اند این زندانی سیاسی در آستانه مرگ قرار گرفته است.

خبر خشونت جنسی در کانادا:
رسوائی دو چهره ی محبوب/  مهین میلانی
حالا ماجرای ژیان قمیشی اومد بیرون. برای اینکه یک نفر گفت دیگه بسه. من و تو می دانیم چه تعداد مرد در این دنیا خشونت جنسی دارند و هیچ کس از آن اطلاعی ندارد. می دونی وقتی که زنان صحبت می کنند چرا می گن نمی آن؟ اولاً خیلی هاشون می دونند که وقتی وارد سیستم قانونی می شن، توسط خود سیستم اذیت می شن. توسط خود سیستم قضاوت می شن. این یک ستم بنیادین است. ...

برای خواندن در منبع روی تیتر ها کلیک کنیم.
فیلم سال در زیر:



فیلم/ نجات میمونی که در ریل ایستگاه راه آهن دچار برق گرفتگی شده بود توسط یک میمون دیگر (هند)
A friend in need is a friend indeed.
Monkey Rescues Friend From Electrocution At Indian Train Station
A heroic monkey spent 20 minutes performing first aid, attempting to rescue from electrocution a friend who fell on rail tracks after being knocked unconscious by an electric shock while walking on high tension overhead cables at a train station in India.

رزا: از اینهمه مطالب خوب، لینکها، فیلم ها، شادباشهای سال نو میلادی ممنون. اگرچه میلاد ها را جشن نمیگیریم، اما بهانه ای شد برای همگی در به اشتراک گذاشتن مطالب خواندنی، دیدنی و شنیدنی...کریسمس برای من همیشه یاد آور سیبزمینی سرخ شده، پخته، بوداده و پوره و سوپش و آش اش و.... است!
اینهمه خیابانهای خالی و سرمای کلافه کننده را تنها در ترکاندن اول و 15   ژانویه میتوان جبران کرد.
Marry crisis!

فیلم مستند ناشناسان. بی نام ها (زبان آلمانی/ انگلیسی) حدود 1 ساعت
http://youtu.be/0_VWZh4DjOE


Doku Anonymous 2014 - Die Anarchisten im Internet

هیچ نظری موجود نیست: