۲۱ آذر، ۱۳۹۴

شفاف سازی علیه رادیو همبستگی، تریبون سوسیال دمکراتهای مزدور و پشت جبهه ی سیستم



رزا: گویا گروه راه کارگر در راهپیمایی اعتراضی پاریس یک گوشه از میدان رپوبلیک در انتظار دوربین کِز کرده که مُخ رسانه ها را با تحلیلهای تُخمی اش بکار بگیره. از اقبال بد اینها حکومت نظامی اعلام شده شوخی نبوده و حکم تخلیه ی کُل جمعیت در دستور کار پلیس ضد شورش . پس راه کارگری ها شوکه از گاز اشک آور، بجای محکوم کردن حکومت نظامی، مثل همیشه پاچه گیر آنارشیستهای حاضر در میدان شدند. اینان بهروز فرهانی را مثل همیشه بالای تریبون رادیو "همبستگی" سوئد برده که این مومنان پا منبری سوسیال دمکرات شنوند را باز به گریه بیندازند که آهای ایوهناس: اگر این آنارشیستها می گذاشتند، ما این پلیس ها را راضی می کردیم که یک گوشه ی این میدون دراندردشت رپوبلیک را اجازه بدهند تا ما روضه مان را مثل همیشه خوانده و خودی نشان دهیم که بعله! ما راه حل داریم! اما این آنارشیستهای نمک نشناس با این تعداد بی نهایت قلیل! بزم ما را کور و رزم خود را به پیش بردند!
باری
یاد این رفیق عادل ما به خیر باشد! آنوقتها بحث بود که این رادیو ها جای گزارش پرواز عقاب نبوده و خودت را لجنی نکن!
به راستی که با نبود این جوانان، اینک تریبون این رادیو ها بدست یک مُشت کون دریده افتاده که نه تنها در روز روشن علیه آنارشیستها دروغ می گویند بلکه کارشان به توهین علیه اکولوژیستها و طرفداران محیط زیست هم کشیده. لازم به ذکر است که رفقای نامبرده در تمامی مبارزات علیه ترانسپورت زباله های اتمی با قطار (فرانسه به آلمان) پیشکسوت بوده و بارها خود را برای جلوگیری از ورود زباله های اتمی به ریل ها زنجیر کرده و کُشته هم داده اند .
ننگ بر تریبونهای مزدور سیستم. با امید به حناق گرفتن حنجره های خود فروخته!
آمین
فیلم زیر شفاف سازی گزارش بهروز فرهانی در رادیو همبستگی است.


لینک گزارش کامل صحبتهای این نکبت در زیر
 گردهمایی‌های جهانی تغییرات آب و هوایی در پاریس
نقد و نظر با بهروز فراهانی

فیلم زیر گزارش قدیمی عادل از اعتراض فعالان محیط زیست در آلمان است. این گزارش دقیقن نشان میدهد که آنارشیستها تنها شاخه هایی سرکش از بدنه ی تنومند درخت زندگی مبارزه اند. درختی که سیستم با اره به جانش افتاده و سوسیال دمکراسی در حال جویدن  ریشه هایش یا بمانند انگلی برای دوشیدن شیره اش بصورت ما تیغ می کشد...
گزارش عادل مرادی از اعتراضا ت مردم آلمان به پروژه های اتمی دولت / بخش دوم

۵ نظر:

naskhad.blogspot.com گفت...

دقیقا روزا جان : این جریان راه کارگر (در کنار "راه فدائی"-پیروان صادق بیژن جزنی توده ای که گروه دستگیر شده اش , بجز یکنفرشون که به گروه جنگل و حماسه گران سیاهکل پیوست,بقیه شون در زندان بودن و هیچ ربطی به جریان مسلحانه نداشتند-بعد از قیام شکست خورده 57)از راسترین جریانات 3 دهه و نیم مثلا جنبش "چپ" ایران بوده و هستند!!! سر و ته"کادراشون" و هوادارانشون رو تو آمریکا و اروپا و ایران بزنی به اندازه یک دهم آنارشیستهای حاضر در تظاهرات پاریس نیستند ...اونوقت تو روز روشن و به دروغ از کوچیک بودن تعداد آنارشیستها دم میزنند و چرندیات به اسم "تحلیل" تحویل مردم میدن....واقعا اینها از یکطرف و دو "حزب کمونیست کارگری" حکمتیسم سوئد نشین تراژدی-کمیک "جنبش" چپ خارج نشین ایران هستند و حال من یکی رو بهم میزنند...خوشحال شدم صدای نازنینت رو شنیدم.....سلامت و پایدار باشی

Rosa گفت...

آقایون شادی امین/ شادی صدر
متن زیر را با تهدید رسانه ای کرده اند و قصد دارند دهان انتقاد از سواستفاده ی جنسی و استثمار پناهجویان هموسکسوئل را ببندند. پول وکیل و دادگاه را از همان جوایز میلیون پوندی بنگاه هیفوس هلندی و خود فروشی به سیستم می پردازند. در حالی که این پولها را به اسم حمایت از پناهجوی همسکسگرا گرفته اند، پناهجویان ترکیه در فقر و ذلتند. از دیپرسیون خودکشی کرده و مجبور به تن فروشی، آقایون شادی ها چربی روی چربی با دلارهای باد آورده در حال کام گیری از بدنه ی نحیف پناهجو در ارگاسم و ترکیدن...

جالب اینکه امسال نیز در روز خشونت علیه زنان، تریبونهای سوسیال دمکراسی، بلندگوها را جلوی دهان کثیف اینها قرار داده اند و با نمایش و انتشار چهره ی مخوف مردسالاری در دوربین هایشان، قصد ترساندن جامعه ی زنان را دنبال می کنند...

اینها همه جا صاحب نظرند! از بنگاه خبر پراکنی بی بی سی، تا رادیو پیام کانادا، برابری، همبستگی....
از اقلیت تا هسته اش ، از هنربندان "سرنگون طلب" تا انقلابی اش به زیر اعلامیه ی حمایت از شادی ها برای دریافت خرده نانی انگشت می زنند . جایی که خانم "پرفسور" هایده مقیثی را در سالن باشکوه معرفی کتاب "جنسیت ایکس" از کانادا تا انگلیس با تشریفات شاهنشاهی جلوی دوربین بنشانند.
برای بیچاره دخترکان مصاحبه شونده ی کتاب "جنسیت"، از اینهمه تشریفات تنها خاطره ی تجاوز به روح و جسمشان مانده.
نامه ی تهدید آمیز زیر در رابطه با افشاگری های زیر

تاییدیه پناهجویی بعد از سکس! مورد جدید شادی امین
http://www.archiverosa.blogspot.co.id/2015_07_01_archive.html


شادی امین: خبری که برای اعلامش لحظه شماری کرده‌ام:
تسلیم شکایت به دادگاه تورنتو کانادا
------
بالاخره در روز30 سپتامبر، از ایجاد کننده وب‌سایتی که با هدف افترا و تخریب من و همین‌طور شش رنگ و دیگر یاران و همکاران شش رنگ راه افتاده است، شکایتی در شهر تورنتو کانادا، تسلیم دادگاه شد.
همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، پس از انتشار کتاب جنسیت X در ماه مه امسال، صفحات فیس‌بوکی جعلی بسیاری یک‌شبه ایجاد و به فحاشی و نشر شایعه و افترا علیه من و همکارانم پرداختند. نشر تصاویر و مطالب جعلی ایشان به همین‌جا خاتمه نیافت و وب‌سایتی نیز ایجاد شد که کار متمرکز نشر این افترائات را برعهده داشت.
از اولین روز این حملات بسیاری ازدوستان علت سکوتم را سوال می‌کردند. همان‌موقع گفتم که من در مقابل این حجم از بی‌عدالتی و تخریب سکوت نخواهم کرد و اقدام حقوقی انجام خواهم داد. تا جایی هم که به اتهامات و افتراهای بی شمار و بدون سند و مدرک و به صورت مجهول الهویه و یا با نام های دروغین بر می گردد نه اصولی و نه ضروری می‌بینم که پاسخی دهم. در هیچ کجای دنیا هم هیچ‌کس به افترا و اتهام و از سوی منبع مشکوک پاسخ نمی‌دهد.
اما برای من از روز اول روشن بود که در مقابل این افترا و تخریب سازمان یافته با تمام قوا خواهم ایستاد. پشتیبانی دوستان و فعالین جنبش‌های گوناگون و همینطور همدلی و ایستادگی همکاران شش رنگ، دفاع علنی فعالین و تشکل‌های گوناگون از من و موضع‌گیری صریح‌شان علیه تخریب سازمان یافته‌ای که به پیش می‌رفت، همه و همه مرا به انجام و طی پروسه قانونی مصمم‌تر کرد.
امروز، روزی است که ماه‌هاست انتظارش را کشیده و برای رسیدن به آن سخت تلاش کرده‌ام؛ روزی که بتوانم خبر شکایت حقوقی خود را از مسبب این حملات اعلام کنم. از ماه مه که این حملات آغاز شد، ما به زمان کافی نیاز داشتیم تا علی‌رغم تمهیداتی که برای پنهان کردن نام خود کرده بودند، به ایجاد کننده وب‌سایت دست یابیم، شواهد کافی از تلاش های تخریبی آنان به دست آوریم و همینطور امکاناتی را که برای ترجمه، پیدا کردن وکیل مسئول و متخصص، تنظیم شکایت و ... لازم داشتیم، فراهم آوریم.

Rosa گفت...


وکیلم روزی به من گفت: "می دانی که روند شکایت حقوقی روندی طولانی، سخت و پرهزینه است؟" پاسخ دادم: "من برای اجرای عدالت تمام عمرم را جنگیده‌ام. نمی توانم اجازه دهم تمام پرنسیب هایی که برایشان مبارزه کرده ام، در مورد خودم نقض شود و سکوت کنم." در واقع کسی که نتواند از حق خودش دفاع کند، بهتر است وارد مبارزه علنی و چالش‌های موجود نشود. با هر هزینه و صرف انرژی این کار را خواهم کرد. بخشی از کار من تلاش برای فرهنگ شفافیت و چالش و نقد سالم است. باید افراد این‌چنینی که با سوءاستفاده از امکان حضور مجهول در اینترنت و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به ایجاد فضای ناسالم، جو شایعه پراکنی و افترا به فعالین دامن می‌زنند را پاسخگو کرد. باید ریشه‌های چنین برخوردهایی را خشکاند. این روند ممکن است طولانی باشد، اما من برای رسیدن به عدالت ضمن مبارزه هر روزه صبور هستم.
کسانی که این متون منتشر شده علیه من و تعدادی از دوستان و همکارانم را دنبال کرده‌اند بر هموفوب بودن، سکسیست بودن و مرتجع بودن آن‌ها اذعان دارند. هر آدم عاقل و اهل فکری متوجه می‌شد و می‌شود که حمله‌ای سازمان یافته که هنوز برای ما دست های پشت پرده آن روشن نیست، در جریان است. به خصوص اینکه به موازات این حملات مطالب تخریبی مشابه نیز در وب‌سایت‌های نزدیک به اطلاعات سپاه پاسداران منتشر شد. از ابتدا برای من مشخص بود که بدون پیگیری حقوقی، در فضای موجود راه به جایی نخواهیم برد. به همین علت از امکان بهره‌گیری از قوانینی که سالها برایش مبارزه شده تا از هویت و شرافت انسان حفاظت شود باید بهره گرفت. نه این قوانین ساده به دست آمده و نه به کار بستن آن و هزینه هایی که برای آن نیاز است، دسترسی به آن را به آسانی ممکن می‌کند. با این وجود تنها راه ممکن برای جلوگیری از چنین شیوه هایی مقابله حقوقی با آن است.
متاسفانه به دلیل اینکه روند دادرسی در جریان است، از ذکر نام "فرد خاطی" معذورم و از شما دوستان هم می‌خواهم که حدس و گمان‌هایتان را نزد خود نگه دارید. اما برای اینکه مستند حرف زده باشم، تصویر بیانیه وکلایم را منتشر می‌کنم.
تخریب‌کنندگان نیز بیکار ننشسته و در فیسبوک و اینستاگرام هنوز به شیوه های گوناگون با نشر عکس ها و مطالب جعلی، پرونده خود را سنگین‌تر می‌کنند.
من در همین‌جا از همه عزیزانی که از روز اول به نیت گردانندگان چنین صحنه‌ای پی برده و در کنار من و دوستان شش رنگ ایستادند تشکر می‌کنم. ما به این اعتماد نیاز داشتیم تا بتوانیم گام های عملی در مقابله با این اکاذیب و افترائات برداریم. ما برای پیروزی حقیقت از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد. از تمام کسانی که اطلاعاتی در مورد گردانندگان و افراد پشت این صحنه دارند نیز می‌خواهم که با من تماس بگیرند. ما برای ساختن جهانی که کسی با چنین شیوه هایی به سکوت کشانیده نشود مبارزه کرده‌ایم.
امیدوارم با کمک شما در مقابل کسانی که با هویت جعلی به تخریب فعالین دیگر اقدام می‌کنند بایستیم و روزی بتوانیم اسامی آنان را برای جامعه همجنسگرایان و ترنسجندرهای ایرانی و دیگر فعالان حقوق بشر رسما اعلام کنیم.

Rosa گفت...

سلام پیمان جان
این بهروز فرهانی شان از آن عتیقه ها است و هر هفته همان حرفهای رادیو برابری اش را باز پخش در رادیو همبستگی میکنند!
جالب اینکه در هر میز گرد تحلیلی هم صندلی رزرو شده دارد.
خیگش البته در مورد تحلیل یونان ترکید :)
از آنوقت به بعد بمانند سوسیال دمکراسی یونان پس از امضای ریاضت اقتصادی، فرهانی نیز اغلب با گردن کج جلوی رفقایش مثل تقی روزبه می نشیند.
فکر کرده ملت تحلیل های احمقانه اش را در حمایت 100% اش از دولت سوسیال دمکراسی فراموش کرده اند.
در روز روشن هم پشت سنگر پلیس به سوی صف تظاهرات اعتراضی میدان جمهوری سنگ می اندازد.

پایدار باشید

ناشناس گفت...

xili jaleb rosa damet garm. behroz farhaang va shora ka bexosos radio hambastegi yede tolani dar xarabkari alyhe anarshist ha va komonit haye shora darean eslam tazegi nedared axerin bar monazere jeli ke be sotet tatt bin Marx va porodon az radio hambastegi soed bexshi shod feramosh nakardam. benaberin rosa jan shak nekon.haman sefadi ke kofdi layegh anna. ama Maseleye dovom xili beram jaleb bod to roz roshan shadi amin begir az tehdid dare Jason nerver mikone goya feramosh nekard xodesh chekar ke nekarde xob damet germ rosa dar axer be onhayi ke az refigeshon s.a hemayet kardan kolashon ra balatere bezar andre. Rosa jan midoni ke heme ye gorohi ke az adam hemayet kardean chehli hastan jaleb ke moxatebin moxalefe xodesh chehli midone rosa Vagean dastet dar nekone