۳۰ مهر، ۱۳۹۶

صبح به خیر آنارشیست! + اخبار زندان و تصاویری از اهالی خانقین علیه اشغال شهرتوسط رژیم ایران!



تخم مرغ های هدیه شده از مرغکان خوشبخت! شیر گاوهای غیر هورمونی لاغر و آزاد! سیبزمینی با کود طبیعی! نان بدون گلوتن!
 و مرگی که همین نزدیکی ها کمین کرده است.  لیدی گاگا، فحش می خورد! و لٌختی درجه گذاری! تا نوک پستان شرعی است!  تا 12 هفتگی مجاز. قاب صورت را باید دید، برقه و نقاب و ماسک ممنوع! قانون روی لذت زوم می کند! 
لذت مردانه ی اینطرف آب یا آنطرف؟ پلیس سانت میزند و جریمه! پُشت چراغ قرمز ها تنها آنارشی به حرکت خود ادامه می دهد تا ممنوع را ممنوع کند!
پشت نور زرد مُردد مانده است به رفتن یا توقف کامل. آزادی اما و اگر دارد. 
کُلیه اش را فروخته تا خرج کنیزش را بدهد، آخر قرض دارد و زن و بچه!  شبها  توی چی فرو کُند؟  برای الاغش آه می کشد و بارش اینک بروی دوش الاغ اجاره ای تا کودکش مدرسه را تمام کند. که چه شود؟
بلوز دستبافش را می پوشد و در رختخواب کز می کند. حال مدرسه ندارد و روزی آفتابی! برویم فندوقهای افتاده بر زمین را جمع کنیم؟  آب دهانش را قورت می دهد.
هنوز می توان در قلب ماتریکس زندگی کرد بدون مُردن.هنوز می توان بدون گرفتن نفسی، نفس کشید.  در زباله دانی ها، هویج های نصفه یافت و سیر شد. با یافتن سکه ای بدون مزدوری، شاد شد .
در هزاره ی سوم سرمایه داری، زنده ماندن طولانی و زندگی کوتاه.
آنهایی که ما را مصرف می کنند از دیدن آنچه کرده اند، وحشت دارند.، وحشت قصاب از چشمان گاو...
 https://www.youtube.com/channel/UC7b9a9k4PejWAflJpHFqGiA/videos

مطالب خواندنی: برای خواندن مقاله ها و گزارش در منبع روی تیتر آنها کلیک کنیم.
محمد نظری، یکی از قدیمی ترین زندانیان سیاسی ایران، در اعتراض به عدم رسیدگی مسئولان قضایی به خواست های خود، از ۱۸ مرداد در اعتصاب غذای تر به سر می‌برد. مسئولان زندان، تاکنون در چند نوبت به آقای نظری سرم تزریق کرده اند اما او حاضر به شکستن اعتصاب خود نشده است. این زندانی متولد ۱۳۵۰ که از ۲۴ سال پیش بدون مرخصی در حبس به سر می برد، خواستار اعاده داردرسی بر مبنای قانون مجازات اسلامی جدید است که از سال ۱۳۹۲ به مرحله اجرا درآمده. در متن قانون جدید تصریح شده که این قانون برای محکومانی که احکام آنها قبلا صادر شده نیز قابل اجراست و در صورت اجرای آن، حکم زندان ابد محمد نظری به ۱۵ سال زندان تبدیل خواهد شد. با توجه به ۲۴ سالی که آقای نظری در زندان بوده، رسیدگی مجدد به پرونده او بر مبنای قانون سال ۱۳۹۲ می تواند به آزادی از زندان منجر شود.

بر اساس گزارش‌‌ها پس از انتشار تصاویری از آرش صادقی با سهیل عربی و اسماعیل عبدی در حیاط بند ۳۵۰ زندان اوین، این بند تعطیل و زندانیان آن به بندهای دیگر منتقل شده‌اند. همچنین آرش صادقی نیز به زندان رجایی شهر تبعید شده است.



رزا: در خانقین مردم علیه لشگر سیاه داعش حسینی (حشدالشعبی) قیام کرده اند و علیرغم سانسور مستمر سرور یوتیوب برخی فیلمها کماکان انتشار داده و احتمالن در نوبت سانسور هستند! اینجا
The Iranian popular crowd is fighting Peshmerga under the leadership of Qassim Soleimani
فیلم بالا- سپاه/بسیجی در حال صحبت به فارسی! 
 
The Shia militia and Iraqi Forces' assault south of Erbil is the latest advance since the Kirkuk attack of Oct. 16, which drove tens of thousands of people to flee to Erbil and Sulaimani.

هلا في كركوك الله اكبر
الان الجيش العراقي يرمي بالاسلحه الثقيله على المتظاهرين في خانقين حتى الان 2 شهيد و 24 جريح
عاجل مدينة خانقين الكردية

گلوله بستن مردم خانقین توسط نیروهای حشدالشعبی سپاە پاسداران

ادامه اینجا


الان الجيش العراقي يرمي بالاسلحه الثقيله على المتظاهرين في خانقين حتى الان 2 شهيد و 24 جريح

رسانه های رژیم ایران

اعلام شد که بعد از خروج نیروهای حشدالشعبی ، امور امنیتی شهر به نیروهای ارتش و پلیس فدرال عراق واگذار شده است.
به نوشته ایرانا، «هاشم الهاشمی» کارشناس برجسته امنیتی عراق امروزدر صفحه شخصی خود به نقل از منابع مطلع عراقی نوشته است که هیچ گونه عقب نشینی از کرکوک، خانقین و سنجار صورت نگرفته و نیروهای دولتی در مواضع خود استقرار دارند.
وی افزود: فقط نیروهای الحشد الشعبی به دستور حیدر العبادی فرمانده کل قوای مسلح عراق و با هماهنگی حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق، از داخل شهرها به حومه آن عقب نشسته اند، اما نیروهای پلیس فدرال و ارتش عراق همچنان در مواضع خود مستقر بوده و اوضاع تحت کنترل است.
به گفته وی، فقط در «خانقین» تعدادی از کردها تحت تاثیر شایعه پراکنی برخی شبکه های کردی، به صورت خودسر اقدام به تعرض به برخی از نیروهای دولتی کردند که دولت ناچار شد منع تردد اعلام کند.
همچنین «وفیق السامرایی» افسر بازنشسته و تحلیلگر مسائل امنیتی عراق در خصوص اوضاع در خانقین گفت که به دستور حیدر العبادی فرمانده کل قوای مسلح عراق فقط به منظور جابجایی نیروها در این شهر، منع تردد اعمال شده است.


مظاهرات في خانقين 19-10-2017

گلوله بستن مردم خانقین توسط نیروهای حشدالشعبی سپاە پاسداران
الان الجيش العراقي يرمي بالاسلحه الثقيله على المتظاهرين في خانقين حتى الان 2 شهيد و 24 جريح

تظاهرات شهروندان خانقین علیه شبه نظامیان حشد الشعبی و نیروهای عراقی1

تظاهرات شهروندان خانقین علیه شبه نظامیان حشد الشعبی و نیروهای عراقی2

تظاهرات شهروندان خانقین علیه شبه نظامیان حشد الشعبی و نیروهای عراقی3

kirkuk

شهيد خانقين


لحظة اطلاق نار على المتظاهرين من قبل الجشي العراقي في خانقين


وزارت نفت عراق به شرکت‌های خارجی هشدار داد که از امضای قراردادهای نفتی با اقلیم کردستان پرهیز کنند. یک روز پیش از این، شرکت دولتی "روس‌نفت" روسیه از امضای یک قرارداد نفتی میلیونی با دولت محلی کردستان خبر داده بود.

قراردادی درازمدت

شرکت دولتی "روس‌نفت" روسیه، با وجود اوج‌گیری مناقشه میان دولت مرکزی و دولت محلی کردستان بر سر "همه‌پرسی استقلال"، روز گذشته اعلام کرد که یک قرارداد هنگفت نفتی را با دولت محلی اقلیم کردستان امضا کرده است. این قرارداد بر سر اکتشاف و تولید در ۵ بلوک نفتی این منطقه بسته شده است.

قرار است تولید آزمایشی نفت در این مناطق سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شود. طبق برآوردها، از این ۵ بلوک نفتی حدود ۶۷۰ میلیون بشکه نفت استخراج خواهد شد. طبق این قرارداد دوجانبه، "روس‌نفت" هزینه‌های مراحل مختلف پروژه‌ها را بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار تقبل خواهد کرد.

به گزارش رویترز، پیش‌بینی می‌شود که این شرکت دولتی روسی بتواند ۲۰۰ میلیون دلار از هزینه‌های خود را از راه فروش نفت این منطقه دریافت کند. طبق همین گزارش، اقلیم کردستان عراق و "روس‌نفت" بر سر پروژه‌های دیگری، از جمله تکمیل توسعه میدان‌های نفتی در سال ۲۰۲۱ میلادی، به توافق رسیده‌اند

۲ نظر:

Rosa گفت...

فیلم/ حمله يك رى استارتى با پُتكْ به سفارت ايران در هامبورگ!

https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=139639

https://youtu.be/w0UnsnTtAlY

سفارتی ها از ترسشون بیرون نیومدن !!!فیلم دوم - المان - هامبورگ / گارد شجاع و ویژه ری استارت سفارت ا

https://youtu.be/e_MfVOFpoXM

07.10.2017

فوری - فوری -انگلیس-حمله به سفارت ایران در لندن - ری استارت - وندتا -چالش سنگ- «بسیجی عزیز :ری استار

https://youtu.be/WVGzDqaW0x4

16.10.2017

restart - ری استارت - سفارت ایران در المان - iranian opposition

https://youtu.be/9c5vzUPSHFA

26.05.2017
کارگردان: سید محمد حسینی

:)
https://www.youtube.com/channel/UC1HHWPKD16b5hyZDeZM9Rig

Rosa گفت...

استرالیا - سنگ باران سفارت ایران - وندتا ی ری استارتی - چالش سنگ - ری استارت

https://youtu.be/0ZRGjOUvD6E
08.10.2017

https://www.youtube.com/playlist?list=PLWHMI0xIjwg0gsfJ1iHj5vufg7PUZle21

پايگاه مقاومت بسيج خواهران تهرانپارس،خواهر بسيجي بيدار شو-گارد ویژه
..............