۰۸ اردیبهشت، ۱۳۹۰

فوری: اعدام شیرکو. پرونده مختومه اعلام شد

پرونده‌ شیرکو معارفی از سوی اجرای احکام به‌ زندان فرستاده‌ شد.
امروز27.04.2011 پرونده‌ بهمن معارفی" شیرکو" از سوی شعبه‌ی 27 شواری عالی کشور با تائید حکم قبلی" اعدام" بدون هیچ گونه توجه‌ای به لایحه دفاعی متهم و وکیلش" سعید شیخی" و صورت جلسه مردم روستای" دوره قله " محلی که شیرکو دستگیر شده بود، مجددا به‌ دادگستری شهرستان سقز ارجاع داده‌ شد و از انجا به‌ شعبه‌ اجرای احکام فرستاده‌ شد. بنا به‌ گزارشات موثق شعبه‌ اجرای احکام پرونده‌ را به زندان ، جهت اجرای حکم در اولین فرصت فرستاده‌ است. از این تاریخ هر لحظه‌ احتمال اجرای حکم این زندانی کرد وجود دارد.
شماره‌های تماس برای روزنامه‌نگاران، سازمانهای حقوق بشری و نهادهای ذیربط.

سعید معارفی پدر شیرکو در بانه‌ - 00988754232226 
وکیلش محمد سعید شیخی - 0089181710377
برادرش شهرام معارفی - 00989189784206 
انجمن زنان آذرمهر کوردستان
پرونده مختومه اعلام شد، شیرکو معارفی در یک قدمی اعدام، هر لحظه‌ امکان اعدام وی وجود دارد
بنا به خبری دریافتی از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پرونده‌ شیرکو معارفی از سوی اجرای احکام به‌ زندان بازگشت داده شده است. بنا به این خبر، روز چهارشنبه 27.04.2011 پرونده‌ بهمن معارفی" شیرکو" از سوی شعبه‌ی 27 شواری عالی کشور با تائید حکم قبلی" اعدام" بدون هیچ گونه توجه‌ای به لایحه دفاعی متهم و وکیلش"سعید شیخی" و صورت جلسه مردم روستای "دوره قله" محلی که شیرکو دستگیر شده بود، مجددا به‌ دادگستری شهرستان سقز ارجاع داده‌ شد و از انجا به‌ شعبه‌ اجرای احکام فرستاده‌ شد. بنا به‌ گزارشات موثق، شعبه‌ اجرای احکام پرونده‌ را به زندان ، جهت اجرای حکم در اولین فرصت فرستاده‌ است. از این تاریخ هر لحظه‌ احتمال اجرای حکم این زندانی کرد وجود دارد.

دعوت به گردهمائی در اعتراض به حکم اعدام قريب الوقوع شيرکو معارفي، زندانی سياسی کرد و برای آزادی کليه فعالين کارگری در آستانه ١١ اريبهشت ، روز جهانی کارگر!
شيرکو معارفي، زندانی سياسی کرد در يک قدمی اعدام قرار گرفته و بنا به اظهارات خانواده او، دادگاه انقلاب سقز حکم اعدام وی را تاييد و اجرای حکم را ۱۱ ارديبهشت، روز جهانی کارگر تعيين نموده است. رژيم هم چنين در آستانه روز جهانی کارگر تاريخ محاکمه اعضای سنديکای شرکت واحد را اعلام نمود تا نشان دهد که پاسخش به اعتراض کارگران به دستمزدهای پائين تر از سطح تورم، قراردادهای سفيد امضا، اخراج های دستجمعی و عدم پرداخت دستمزدهای معوقه ، زندان و طناب دار است.  هدف رژيم بی شک از تائيد و تعيين اجرای حکم اعدام شيرکو معارفی ، و اعلام تاريخ محاکمه کارگران عضو اتحاديه ، ا يجاد جو ترس و وحشت در بين فعالين جنبش کارگری و جنبش ضد ديکتاتوری در ايران است و نشان از بحران عميق رژيم دارد که پس از خيزش مردم در سال ۸۸ شدت بيشتری ياقته است. لازم به يادآوری است که مصطفی سليمی ، يک زندانی سياسی کرد ديگر نيز که بيش از ۷ سال است که در زندان بسر می برد ، به اعدام محکوم شده و در آستانه اجرای حکم قرار گرفته است.  از همه شما آزاديخواهان و مدافعان حقوق بشر دعوت می کنيم
دراعتراض به خطر اعدام شيرکومعارفی و مصطفی سليمی و ساير زندانيان سياسی محکوم به اعدام، برای لغو مجازات اعدام، منع شکنجه،  وبرای آزادی کليه زندانيان سياسی عقيدتی و بويژه برای آزادی فعاين کارگری زندانی در آستانه روز جهانی کارگر، در يک تجمع اعتراضی در برلن گرد هم آئيم و جمهوری سرکوب و اعدام در ايران را افشا نموده و تلاش کنيم صدای حق طلبانه مردم ازاديخواه ايران باشيم.   برگزارکننده: کميته دفاع از زندانيان سياسی ايران- برلين
00491792368157 , kupg_iran@yahoo.de
زمان: جمعه ، ٢٩ آوريل ٢٠١١ ، ساعت ۱۷
(کليسای شکسته) Breitscheidplatz مکان:در محل

سنگر گرفتن نیروهای نظامی سوریه با تانک ، در مقابل مردم غیر مسلح در شهر دارعا

هیچ نظری موجود نیست: