۱۸ شهریور، ۱۳۹۰

اخبار- جمعه, 18 شهریور ورزشگاه آزادی/ مراسم تولد محمد مختاری در بهشت زهرا/ پخش زنده چهارمین سمینار قتل عام67

اخبار- جمعه, 18 شهریور 1390 17:15

چهارمین سمینار قتل عام67 زندانیان سیاسی
جمعه, 18 شهریور 1390 17:15
در مسنجر پالتاک ایرانیان پخش زنده هم اکنون ساعت 3 بعد از ظهر
Paltalk Mesenger
اسم اتاق
Iran 4th seminar ghatle ame 67 zendaniyan siasi
charomin seminar ghatle ame 67 zendaniyan siasi
در صورت نیافتن اتاق در مسنجر پالتاک ادمین های اتاق را با اسامی زیر اد پال کنید.
Parvaaz
SaFouRa
Azadeh M
چهارمین گردهمایی درباره کشتار زندانیان سیاسی در ایران- احتمال زیاد با پخش مستقیم در پالتاک

فیس بوک به یاد محمد مختاری ---- خبر فوری از مراسم تولد محمد مختاری در بهشت زهرا -------------- ممانعت از برگزاری مراسم تولد محمد مختاری در بهشت زهرا، مامورین از حضور خانواده مختاری در بهشت زهرا جلوگیری کردند جلوگیری از اجازه برگزاری مراسم تولد امروزو فردا برای محمد. شرایط در بهشت زهرا بسیار امنیتی توصیف شده است

تراکتورسازی با شکست استقلال صدرنشین شد/  اس‌ اس‌ ۲ تراکتور ۳
خاک بر سر تماشاچی های استقلالی هم بازی رو باختین هم اینکه هیچ حمایتی از دریاچه ارومیه نکردین واقعا
به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 3 بر 2 از سد میزبان خود عبور کرد. فرهاد مجیدی و مجتبی جباری برای استقلال و محسن حسینی، احمد آل نعمه و فلاویو لوپز برای تراکتور گلزنی کردند.
استقلال تهران - تراکتورسازی تبریز
گل دوم و کامنت گزارشگر مبنی بر وجود حاشیه film
خبرگزاری آذربایجان ، تهران : هم میهنان ارجمند بدلیل قلع مبایل ها در اطراف ورزشگاه آزادی ارتباط ما با تیم های خبری مان با مشکل مواجه است. برای دریافت خبر از منابع خود تیمی های حاضر در ورزشگاه و اطراف آن باید 15 یا 20 کیلومتر دورتر از ورزشگاه باید بروند.

آژانس ايران خبر : در ساعت 1820 اين شعارها در ورزشگاه آزادي تهران سر داده شد: ” ارومو گلي جان ورير” ”مجلس اونون قتلينه فرمان ورير” ”ارومو گلي سوسوزدي” ” آذربايجان اويانماسا اوتوزدي” حدود 35 ‌هزار هوادار تراکتور و 40 هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حضور دارند. درگيري‌هاي متعدد و پراکنده اي هم بين «هواداران تراکتور» و «نيروي انتظامي» رخ داده است و چند نفر نيز در اين درگيري‌ها دستگير شده‌اند. تعدادي از تماشاگران نيز به‌علت برخورد خشن نيروي انتظامي مجروح شده‌اند.
دستگيري شماري از هواداران تيم تراكتور
كانون حمايت از خانواده هاي جان باختگان وبازداشتي ها : به گزارش دريافتي درساعت 1800 حدود 35‌هزار هوادار تيم تراکتور و 40 هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حضور آزادي حضور پيدا كرده اند . گزارش ها حاكي از درگيري‌هاي متعدد و پراکنده بين «هواداران تراکتور» و «نيروي انتظامي» مي باشد . چند نفر نيز در اين درگيري‌ها دستگير شده‌اند. در اثر ضرب و شتم نيروي انتظامي شماري از تماشاگران مجروح شده اند . تماشاگران شعارهايي دراعتراض به خشك شدن درياچه اورميه ميدهند .

سایت گل - ظرفیت ورزشگاه آزای تکمیل شد و منهای فاصله هایی که برای جدایی هواداران دو تیم از یکدیگر در نظر گرفتند تقریبا 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند . هنوز خیل عظیمی از جمعیت راهی ورزشگاه هستند و ترافیک جمعیتی پشت درهای آزادی زیاد است . دقایقی قبل خبرگزاری فارس از مصدومیت هوادران تراکتورسازی و بازداشت تعدادی از هواداران استقلال خبر داد . همچنین برخی گزارشها حاکیست که ماموران انتظامی در ورزشگاه آزادی برخورد نسبتا شدیدی با تعدادی از هواداران تراکتورسازی داشته اند . بیش از 70 هزار نفر از تماشاگران ورزشگاه آزادی طرفدار تیم استقلال هستند

آژانس ايران خبر : ماموراني از نيروي انتظامي تهران به تبريز فرستاده شده اند. گزارش هاي دريافتي نشان مي دهد كه اين ماموران پس از ورود به تبريز, وارد درگيري لفظي با همكاران خودشان در اين شهر شده اند. شاهدان مي گويند, يكي از ماموران نيروي انتظامي تهران بعد از مواجه شدن با يك افسر انتظامي در تبريز به او گفته است: ما آمده ايم كه (شما) خرها را آدم كنيم! در مقابل, مامور انتظامي تبريز هم سلاحش را كه كلت كمري بوده كشيده و به او گفته است: جنازه ات را به تهران برمي گردانم!

جو امنيتي در تبريز: ورود ماشين هاي مجهز به تيربار/ پرواز جت هاي جنگنده: ورود ماشين هاي مجهز به تيربار خودروهای زرهی مانند تویوتا به تعداد حدود 30دستگاه که به سلاح های تیربار مجهز می باشند از تهران وارد تبریز شده اند. به گفته شاهدان, ماشین ها بیشتر برای میدان های جنگ با یک دشمن خارجی طراحی شده اند. در حال حاضر, اين ماشين ها را وارد خيابان هاي تبريز كرده اند. پرواز جت های جنگنده جت های جنگده بر فراز تبریز و بخش های آذربایجان تحت عنوان جابه جایی جهت آمادگی برای آغاز مانور حراست, به پرواز درآمده اند. سرتيپ دوم خلبان ستاد جعفر حلت آبادی در یک نشست خبری گفته است مرحله اصلی این مانور از روز 22 شهريور آغاز خواهد شد.
گزارش زنده از ورزشگاه آزادی: 45 هزار نفر تا ساعت 16:15
از ورزشگاه آزادی خبر می رسد که تا حدود ساعت 16 بعدازظهر نزدیک به 45 هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمده اند . این در حالیست که ماموران انتظامات ورزشگاه نزدیک به پنج هزار نفر از هواداران تراکتورسازی را در شرایطی که بلیط خریده اند و وارد محوطه ورزشگاه شده اند اما اجازه ورود به داخل استادیوم را به انها نداده اند و این 5 هزار نفر در پشت اسکوربورد ورزشگاه آزادی و در قسمت بیرونی متوقف شده اند!
ماموران همچنین تعدادی از طرفداران تراکتورسازی را از ورزشگاه خارج کرده اما این تماشاگران مجددا به روشهای گوناگون به استادیوم برگشته اند . طبقه اول استادیوم هنوز به طور کامل پر نشده اما خبر می رسد که موج هواداران استقلال راهی ورزشگاه آزادی هستند و شدت افزوده شدن تماشاگران چشمگیر است .پیش بینی می شود با توجه به سرعت افزوده شدن تماشاگران، ورزشگاه آزادی تا حدود ساعت 18 یکصد هزار نفر را در خود جای دهد. سایت گل

اوج نيوز- بر اثر پرتاب بمب دست ساز از سمت جایگاه هواداران تراکتور به سوی طرفداران استقلال, دو هوادار تیم میزبان به همراه یکی از نیروهای یگان و‍ی‍‍ژه از ناحیه سر به شدت مجروح شدند. نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه بلافاصله پس از این اتفاق از طریق دوربین های مدار بسته, عوامل این کار را شناسایی و دستگیر کردند.
همه پشت آذربایجان واستادیم عین کوه - ورزشگاه آزادی جمعه18 شهریور ساعت 17

تظاهرات تبريز كليد خورد + درگيري با نيروي ويژه در فرودگاه تاریخ انتشار جمعه, 18 شهریور 1390 17:15 ..
انبوه جمعیت امروز در ارومیه و تبریز به خیابانها آمده اند. هم اکنون درگیری ها ادامه دارد و بر جمعیت افزوده میشود. در تهران نیز مردم برای فوتبال و خیزش آماده می شوند. همچنين خبر رسيد كه: ساعتی قبل درگیری فیزیکی شدیدی بین نیروهای تیپ امیرالمومنین وابسته به نوپو (نیروی ویژه) که امروزاز تهران وارد اروميه شده و در فرودگاه اروميه مستقر هستند اتفاق افتاده است .چگونگی واقعه به این شرح بوده که مسئولین انتظامی استان درجلسه شورای تامین خواستار عدم برخورد فیزیکی با معترضین شده اند و استدلال کرده اند برخورد قهر آمیز باعث باز شدن زخم عمیقی در بین اهالی میشود که از برخوردهای غیرعقلانی گذشته بوجود آمده است . بدنبال این درخواست نیروی ویژه تهران در پاسخ به این خواست منطقی در جواب جمله توهین آمیزی با این مضمون به کار برده اند که : " ما آمده ایم این تورک ها را آدم کنیم . " این جمله باعث شده ابتدا درگیری بین فرماندهان دو نیرو و سپس پرسنل انتظامی اورمیه و تهران درگیری گسترده ای اتفاق بیافتد. خبرها برگرفته از فيس بوك مي باشد

هیچ نظری موجود نیست: