۰۵ بهمن، ۱۳۹۰

مطالب رسیده به وبلاگ/ رضا شهابی ترکوند...

تكذيبيه شهابى درباره ى مطلب مندرج در سايت سنديكا و تاييد مجدد بيانيه قبلى اش رضا شهابي در نامه ی دوم خود در ارتباط با جایزه ی حقوق بشر، بار ديگر اعلام كرده كه مهدي كوهستاني نه نماينده وي و نه همفكر او و نه نماينده هيچ كدام از تشكل هاي كارگري مي باشد.
متن نامه ي رضا شهابي در تكذيب مطلب سايت سنديكا به شرح ذيل است.

پیام رضا شهابی ، پیام استقلال طبقاتی است ! / بهزاد سهرابی
در مراسمی که ، در روز یکشنبه 11 دسامبر 2011 ، به مناسبت اولین سالگرد تاسیس " مرکز بین المللی حقوق بشر کانادا" در سالن رویال تورنتو این کشور، برگزار شد ، گردانندگان این مراسم بر اساس رای داوران (ICHR آی سی اچ آر) ، برای چند نفر از فعالین اجتماعی جوائزی تعیین نمودند. در این مراسم از جمله در بخش کارگری، لوح تقدیری برای رضا شهابی ، به عنوان مدافع حقوق کارگر در نظر گرفته شد که از طرف این مرکز به نمایندگی از ایشان به "مهدی کوهستانی نژاد " تحویل داده شد ؟!!!! در پی انتشاراین خبر ، رضا شهابی ، کارگر در بند وعضو هیئت مدیره و خزانه دار سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ، طی اطلاعیه ای به تاریخ 30 دیماه اعلام داشت :
" شنیده ام جایزه ای با عنوان حقوق بشر در حوزه ی کارگری به نام من اعلام و به شخصی به نام «مهدی کوهستانی» تحویل شده است. لازم میبینم به اطلاع عموم برسانم که نه بنده و نه هیچ یک از اعضای خانواده و نیز دوستانم که باور به استقلال کارگری دارند، در جریان این اتفاق نبوده ایم.همچنین لازم به توضیح است که «مهدی کوهستانی» نه نماینده و نه همفکر من است.در پایان از دوستان و عموم کارگران و تشکل های کارگری درخواست دارم که هر موردی را تنها با کمیته دفاع از اینجانب مطرح نمایند."
رضا شهابی در نوشته کوتاه خود ، پیام گرانمایه ای به جنبش کارگری می دهد . این پیام برای فعالین و پیشروان کارگری پیامی امید بخش و گویا و صد البته برای فرصت طلبان بُر خورده در آن ، پیامی مأیوس کننده ، همراه با نگرانی و ناامیدی است .

اطلاعیه اتاق پالتاکی زندانیان سیاسی «لوگوس» ... در رابطه با تغییر زمان جلسه
بدینوسله به آگاهی می رسانیم، جلسه ی پالتاکی روز پنجشنبه ۲۰۱۲/۰۱/۲۶ به علت تداخل هم زمان جلسات در روز یاد شده، موجب گردید تا مسئولین اتاق «لوگوس» جهت بهره مندی هرچه بهتر از اتاق های دیگر، تصمیم به تغییر زمان جلسه بگیرند. زمان تغییر یافته سومین جلسه پنجشنبه ۰۲/ ۰۲/ ۲۰۱۲ می باشد، که همچنین در اطلاعیه پیوست ارسال می گردد.
ایمیل مسئولین اتاق جهت دریافت اطلاعات و ارسال پیشنهادات:
نادر خلیلی khalilinader@yahoo.com
کریم خیاو iranhamrah@hotmail.com
فهرست برنامه ها: ساعت۱۹۳۰به وقت اروپای مرکزی ـ پخش سرود
ساعت ۲۰آغاز برنامه، صحبت های مقدماتی و بحث و تبادل نظر پیرامون زندان و زندانی سیاسی "نه می بخشیم ونه فراموش می کنیم".
ساعت ۲۱ بحث آزاد پیرامون سیستم های هرمی و نقش مخرب آن- زمان: پنجشنبه ۰۲/ ۰۱/ ۲۰۱۲
IRAN LOGOS ZANDANIAN SIASI آدرس: اتاق زندانیان سیاسی «لوگوس»

خاکستری؛ خاطرات دختری ۴ ساله از اوین

خبرگزاری هرانا - وضعيت جسمانی علی افشاري، زندانی سياسی محکوم به اعدام به علت خونريزی داخلی بر اثر شکنجه‌ در زندان مرکزی اروميه وخيم است. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، پس از گذشت چند روز از مجروح شدن علی افشاری زير شکنجه‌ی ‌مسئولان زندان، اين زندانی به‌ بيمارستانی خارج از زندان منتقل گشت اما علي‌رغم انجام معالجه‌ای ‌اساسی به ‌زندان بازگردانده‌ شده‌ است. وی دچار خونريزی داخلی شده ‌و حال وی وخيم می باشد. علی افشاری زندانی سياسی کُرد محبوس در زندان مرکزی اروميه، بنا بر رای دادگاه انقلاب شهر مهاباد به اتهام محاربه با حکم مرگ مواجه است

به مناسبت سی امین سالگرد قیام آمل
جلسه¬ ی پالتاك
زمان يكشنبه ۲۹ ژانويه ۲۰۱۲، مصادف با نهم بهمن ۱۳۹۰
http://www.youtube.com/watch?v=YNPNgKmw_yM
ساعت ۱۹ به وقت اروپای مرکزی، ۱ بعد از ظهر به وقت نیویورک و تورانتو - ساعت ۳۰ .۹ بعداز ظهر به وقت ایران .اتاق:
5 Bahman Amol
Middle East / Iran
موضوع:  خاطراتی از برخی رفقای رهبری قيام آمل
با شركت رفقا :  جابر كليبی، نوال محسن، شهرزاد مجاب، امير حسن پور، مريم جزايری
برگزار كننده: كميته¬ ی بزرگ¬داشت سی امين سال¬گرد قيام آمل*
* اين كميته به منظور گرامی¬داشت اين قيام تشكيل شده و می¬خواهد با برگزاری چند جلسه در پالتاك نسل جوان را با اين رويداد تاريخی آشنا كند.
رفقايی كه علاقمند به بيان خاطرات خود از اين قيام هستند می¬توانند از طريق آدرس زير با رفيق "شهاب سيروان" تماس گيرند.
ای¬ميل: shsirvan@gmail.com  جزييات و تاريخ جلسات بعدی در اطلاعيه های بعدی و به¬ زودی اعلام خواهد شد.

سرودهای انقلابی
Blow-up   video

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید

رزای عزیز متاسفانه من هیچ ادرس میلی از شما برای تماس پیدا نکردم اگر امکان داره این امکان رو فراهم کنید. با سپاس