۲۱ اسفند، ۱۳۹۰

ویدئو های دریافتی روز جهانی زن


با تشکر از آرت و همه دوستان که در به روز کردن وبلاگ همکاری میکنند.
چهارمین کنفرانس بین المللی سازمان آزادی زن به مناسبت هشت مارش روز جهانی زن.
علیا ماجد المهدی
Alyaa Magda Elmehdys speech in the fourth international conference of women´s liberation Iran. In occation of the international womens day on 8th march 2012
International conference 2012, 8 March, Part 5

Occupy Ann Arbor and Feminist Working Group peacefully protesting the misappropriation of funds in the city of Ann Arbor, where there should be a discussion and action on domestic violence, women's shelters, homeless shelters, etc. $750,000 was spent on the phallic art in this video, when there are no more beds in the city's shelters and domestic violence calls go unanswered or extremely delayed response due to a lack of police on duty.

برای محافظه کاران واپسگرا در همه جای جهان، دنيا «مردانه» و «مال» خودشان است
ساندرا فلاک هنگام شهادت در کمیته نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا
روشنگری.در روزهايی که به 8 مارس روز جهانی زن ختم شد، ماجرای شهادت يک دختر دانشجوی آمريکايی به نام ساندرا فلاک و توهين های بی سابقه ی راش ليمبو مجری سرشناس راديويی به او، يکی از جنجالی ترين وقايع آمريکا بود.
ماجرا از اين قرار بود که ساندرا فلاک روز 23 فوريه در برابر کميته ای از نمايندگان حزب دموکرات حاضر شد تا با ارائه شواهدی مستند نشان دهد چقدر اهميت دارد که بيمه بهداشت، وسايل پيشگيری را نيز در بربگيرد تا دختران و زنان کم بضاعت نيز بتوانند به راحتی از اين امکان استفاده کنند. اين اقدام از آن رو اهميت دا شت که نيروهای محافظه کار از جمله نمايندگان حزب جمهوريخواه آمريکا اکنون تلاش ميکنند به طرق مختلف منابعی را که به خدمات اجتماعی اختصاص داده ميشود محدود کنند و برای جلب حمايت اقشار سنتی و مذهبی از سياست خود، انديشه های منسوخ را تبليغ و تقويت ميکنند و جالب اينکه تبليغات واپسگرايانه خود را تحت عناوين غلط اندازی مثل «آزادی مذهب»، «آزادی بيان»، « آزادی انتخاب» به پيش ميبرند. مثلا «آزادی انتخاب» نام رمز ممنوعيت سقط جنين است، يا «آزادی بيان» و «آزادی مذهب » برای بازگرداندن تعليمات مذهبی به مدارس و مبارزه با سکولاريزم مورد استفاده قرار ميگيرد. محافظه کاران آمريکا البته برخلاف محافظه کاران حاکم بر ايران برای پيشبرد اين سياست ها نياز به کاربرد زور ندارند، برعکس آنها کوهی از امکانات و لشکری از نيروهای کارآمد در اختيار دارند که تلاش ميکنند به شيوه ای جذاب در دل مردم جای بگيرند و آنها را تحت تاثير نظرات خودقرار دهند. راش ليمبو وشوی پرشنونده ی او يکی از اين سلاح های تبليغاتی محافظه کاران آمريکاست. شوی ليمبو بيش از 15 ميليون شنونده دارد و 20 سال است که پنج روز هفته، هرروز سه ساعت به شيوه ای ماهرانه و با توانمندی بسيار، شنوندگان خود را با عقب مانده ترين، ضد انسانی ترين و جنگ طلبانه ترين سياست ها وانديشه های محافظه کاران آمريکا بمباران ميکند و در اين امر درست به تناسب اولويت های سياسی آنها گام بر ميدارد- اولويت هايی که همه حوزه های سياست محافظه کاران را در بر ميگيرد: گاه حمايت از کاهش ماليات ثروتمندان يا بر باد دادن سپرده های بازنشستگی مردم آمريکا، گاه دفاع از بمباران و کشتار و جنگ در خارج، گاهی هم مثل مورد ساندرا فلاک محدود کردن و کاهش دامنه خدمات بهداشتیچند روز بعد از شهادت خانم فلاک، راش ليمبو با لحنی زننده و با بکارگرفتن اصصلاحات و تعابير ی کراهت باربه ساندرا فلاک حمله کرد و حتی پيشنهادی به اين مضمون به او داد: حالا که برای سکس از «ما» پول ميخواهی در مقابل چيزی هم به «ما» بده، ويديوفيلم صحنه های همخوابگی ات را !!
برای خواندن کل مطلب روی تیتر آن کلیک کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: