۱۹ مرداد، ۱۳۹۶

خانم «لاله حاجی محمد ولی»، فتنه گرایی در حمایت از فاشیسم موقوف!

این خانم ایرانی (پناهجو به آلمان بیش از 3 دهه) «لاله  حاجی محمد ولی»، اکنون نماینده ی حزب نئوفاشیستی، اعلام کردند: اسلام طاعون است و...
کلیپ حزبی ایشان
Laleh Hadjimohamadvali (AfD) über den Islam - AfD TV
Kommentare sind für dieses Video deaktiviert.

رزا: من آخرین آنتی فاشیسم هستم که با زبان صلح با شما صحبت می کنم.
هیچ دین و یا ایدئولوژی ای طاعون نیست، زمانی که قدرت مطلقه نباشد!
اول اینکه اگر شما واقعن از اسلام بیزار هستید، خیلی راحت این اسم "تخمی" تان را عوض کنید!
دوم اینکه اظهاراتتان را به رژیم داعش ایران و داعش خاورمیانه محدود کنید چون هر «گِردی گردو نیست»!
من هم مثل شما از داعش بیزارم، ولی جایم را در «جنبش آنتی فاشیسم» یافتم و نه در قلب حزب دست راستی "آلترناتیو برای المان"! چون «اگرچه در راه حل نهایی هیتلر، خاخام های دست راستی «آخرین زغال شده ها» بودند، اما آنها نیز در نوبت خود (در آخر صف) به حمام  های گاز (سیکلون- ب)، توسط هیتلر و طرفدارانش هدایت شدند...
اگر شما یک اپورتونیست نیستید، پس به سیاست خارجی حکومت آلمان و روابط سیاسی/اقتصادی اش با ایران انتقاد کنید (به عنوان یک نماینده ی مجلس که دستتان باز است؟!) تمام میکروفونهای موجود را در اختیار دارید!
شما در اظهاراتتان می گویید پاریس و شهرهای آلمان تغییر چهره داده (پر از خارجی شده)... بروید و در آینه نگاهی به خود بیندازید! شما خود سهمی در "بلوند" نبودن "نمای جمعیتی" دارید! قیافه ی "زشت" یک "خارجی- پناهنده" در آینه، یا اینکه خود را "مرلین مونرو" می بینید؟
اوج تناقض وقتی است که شما در گیلاس شرابتان  جلوی دوربین کوکاکولا می نوشید!
این را کسی به شما می گوید که همین ماه پیش که شما در تریبونهای عمومی گفتید"اسلام طاعون است"! در کانادا با عدم شرکت در"میهمانی شام افطار" به اینهمه رید! و مورد اهانت اطرافیان "بدلیل بی احترامی به مناسک" نیز قرار گرفت! و با تاکسی دربست، دوفوریتی به اروپا بازگشت!
من هم بمانند شما زخمی عمیق از «اسلام داعشی در ایران» با خود حمل می کنم،
و هم اکنون اما با کودکی مواجع که برای پذیرفته شدن در این جامعه، پوست زیبای بُرنزه اش را زیر یک خروار کرم پودر پوشانده و می خواهد موهایش را هم بلوند کند! 
برای تو راحت است مامان، با پوست سفید و چشمان سبز و کک مک!

لاله عزیز
بگذاریم جهانی دگرگون کنیم که دخترانمان با تمام گوناگونی هایشان پذیرفته شوند؟! جهانی فرای ملیت، نژاد و جنسیت و...
جهانی زیبا!
برای فردایی مبارزه کنیم که هر انسانی آزاد باشد به خدایش "تمکین" کند یا به مناسک اش "برینَد".
اینگونه شهری - جهانی خواهیم داشت پر از کلیسا/کنیسا و مسجد...
اماکنی برای بررسی گذشته ها بمانند موزه...
پاکسازی اروپا از هر چه رنگ و بوی اسلام می دهد، اروپایی است مثل اکنون، بدون قوم یهود. چیزی از این اروپا با «پاک کن هیتلر» کم شده است. چیزی که فقدانش ننگی است بروی این جغرافیا.
روح آزار، وقتی غبار اینهمه جنازه ی سوخته روی دست اروپا مانده است...
پاک کن مدادتان را به زباله دان تاریخ بیندازید تا راهی در قلب دیگری بیابید. فاشیسم اروپایی را در برابر فاشیسم اسلامی گذاشتن، خطا است. بگذاریم در کوچه های بن بست پاریس، کودکانمان لی لی بازی کنند و موهای همدیگر را رنگین کمان ببافند. اینگونه هرگز زنی ، زن دوم مردی نخواهد شد و هرگزمردی انتهاری.
 
بدانیم که کلام «عشق» از کلام «خدایانِ نفرت» بالاتر است و روزی، بزودی زود "تمکین" جایش را با «آزادی» عوض خواهد کرد...
بانگ ارگاسم بدن ها، واکسنی علیه الله اکبر است. هایل هیتلر؟
 نه! دیگر هرگز!
مرتبط:
حضوریک مسلمان "دو نبشه" خانم «لاله حاجی محمد ولی» درکنگره اخیرحزب دست راستی «آ.اف.د» آلمان


on June 24th that Islam was “worse than the plague” because she said Muslims become stronger in Germany every day and are taking over an ever greater portion of the country.

Der Islam sei "schlimmer als die Pest" – das soll die AfD-Bundestagskandidatin Laleh Hadjimohamadvali auf einem Parteitag im Juni gesagt haben. Die Saarbrücker Staatsanwaltschaft ermittelt nun gegen die gebürtige Iranerin wegen Volksverhetzung.
Demnach habe sie dort gesagt, der Islam sei „schlimmer als die Pest“ und die Muslime würden jeden Tag stärker und nähmen ein immer größeres Stück von Deutschland ein
Volksverhetzung
es ging um derbe Worte und um das Versenken von Flüchtlingsbooten samt den Inhalt

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام روزا جان خسته نباشید
عجب دنیایی شده،،، دورسته که دره دیزی بازه اما معرفت بی حیاه گربه کجا رفته رزا جان از این ادم ها تو دولتها و تو جامعه زیاد داریم تا به یک مقامی و یا منزلت دروغین می رسند ،زود پالانشان عوض می شوند تو خیلی‌ جالب و همه جانبه جواب این خانم مسلمان را دادید دورسته که در ظاهر به اسلام فحش میده اما او مسلمان واقعی است

Rosa گفت...

doroste aziz jan