۰۱ اسفند، ۱۳۸۹

اسفند ماه آخره - سيدعلي بايد بره / اول اسفند

برخورد بسیار وحشیانه مامورین کلانتری 123 نیاوران با یک عابر! / نام یکی از مامورین: حسینعلی ابن علی
http://www.youtube.com/watch?v=DJECA3eHy-0
آقاي فيلمبردار دمت گرم.نوكرتم.عالي بود.نمي دونم چطوري بايد بابت ابن شجاعتت ازت تشكر كنم.من طرفدار پر و پا قرص فيلمهاي ايران ريپورترم.
TheIranReporter : عالیه . نه اصلا هم ترس ایجاد نمیکنه . یادت نیست 25 بهمن چه فیلمهای بی نظیری گرفته بود
مشخصه از خود ایناست اما دمش گرم . هرچی هست دمش گرم
بازداشت،زدن وفحاشی به عابر-1 اسفند/IR police beating,arresting&swearing

اسفند دونه دونه-سدعلي سرنگونه
«استقرار نیروهای گارد ویژه در میدان ولیعصر»
تهران / ساعت 21: (گزارش مردمی) گارد ویژه میدان ولیعصر و میدان ونک را تحت تدابیر امنیتی شدید قرار داده است.
«آمبولانس‌ها حامل بازداشت‌شدگانند»
تهران / ساعت 20:15: (گزارش مردمی) آمبولانس‌هایی که در مسیر اتوبان جنوب تهران حرکت می‌کنند حامل دستگیر‌شد‌گان هستند به سمت مسگر‌آباد کهریزک جدید جلوی آنان را بگیرید
جنايت تكان دهنده رژيم عليه تظاهركنندگان 25 بهمن :استفاده از گازهای اشک اور جدید
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها : به دنبال تمهيدات امنيتي گسترده رژيم و گسيل انواع و اقسام مزدوران به صحنه تظاهرات در روز 25 بهمن و امروز اول اسفند , حكومت دست به جنايتي ديگر عليه تظاهركنندگان زده است ,بنابر خبريك شاهد عيني از صحنه كه خود در تظاهرات 25 بهمن شركت كرده است ,اثرات اين گاز را اينگونه توصيف كرد :اين گاز اشك آور باعث استفراغهاي خوني و درد شديد در حد فلج دست و پا و قطعي كامل صدا ميشود .
خبرگزاری هرانا - گزارش ها از رشت حاکی از آن است که قریب به ۱۵۰ تن از شهروندان معترض توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.هم‌زمان با راهپیمایی‌های پراکندهٔ مردم معترض در تهران، کردستان، شیراز، اصفهان و مشهد، صد‌ها نفر از شهروندان گیلانی نیز در خیابان‌های مرکزی شهر رشت حاضر شدند اما با حکومت نظامی اعلام‌نشده از سوی نیروهای سرکوب‌گر مواجه گردیدند. از حدود ساعت دو بعدازظهر امروز (یکشنبه اول اسفند) نیروهای نظامی، بسیج و امنیتی در رشت با اشغال خیابان مطهری منتهی به میدان صیغلان و ضرب‌وشتم مردم، از هرگونه شکل‌گیری تجمع اعتراضی و سردادن شعار جلوگیری کردند. یک شاهد عینی با اشاره به حضور چشم‌گیر نیروهای لباس‌شخصی در میان مردم، به "بامدادخبر" گفت که صد موتورسوار مجهز به انواع سلاح‌های سرد و گرم با خشونت تمام مانع جمع شدن چهار نفر در کنار هم در طول خیابان مطهری می‌شدند و تنها در یکی از معدود دفعاتی که جمعی پنجاه نفره از معترضان در مقابل مجتمع تجاری رضا گرد هم آمدند با محاصره و ضرب‌وشتم، آنان را دستگیر و سوار بر ون‌های ویژه به مکانی نامعلوم منتقل کردند.
جمعی از هوادارن جنبش سبز،درخواست می داریم که برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه همگان راس ساعت 3 حضور به هم رسانند. در صورت تایید اطلاع رسانی گسترده و منسجم صورت خواهد گرفت
خبرگزاری هرانا - در پی فراخوان به اعتصاب سراسری در کردستان در روز یکم اسفند ماه، در برخی مناطق کرد نشین اعتصاباتی انجام گرفته است. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در بوکان اعتصابی گسترده شکل گرفته تا جایی که بیش از 80 درصد مغازه های این شهر در روز یکشنبه به طور کامل تعطیل شدند. از سویی فضای شهر بوکان نیز به شدت امنیتی گزارش شده است. هم چنین جمعی از جوانان در میدان استقلال مهاباد با برپایی تجمعی اقدام به سر دادن شعارهای ضدحکومتی نمودند. این در حالیست که حضور نیروهای امنیتی در مهاباد چشمگیر است.
اخبار تایید نشده ای نیز از اعتصاب شهروندان در دیگر مناطق کردنشین وجود دارد.
شایان ذکر است که مردم مناطق کردنشین مقرر کرده بودند در هفتمین روز کشته شدن صانع ژاله، دانشجوی کرد دانشجویان هنر تهران که در روز 25 بهمن ماه بر اثر شلیک مستقیم گلوله ی نیروهای امنیتی کشته شده بود، اعتصابی همگانی را شکل دهند.
گفت‌وگو با احمد ملکی، دیپلمات مستعفی ایران در ایتالیا
حمله به کنسولگری ایران در فرانکفورت  شماری از پناهندگان سیاسی ایرانی مقیم فرانکفورت به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت خساراتی وارد کردند. به گزارش خبرگزاری آلمان، آنها پس از کندن حفاظ پنجره‌های کنسولگری، شیشه‌های ساختمان را شکستند. مهاجمان در تظاهراتی برای همبستگی با معترضان ایران شرکت کرده ‌بودند. به گزارش شاهدان عینی، پلیس فرانکفورت نام و مشخصات چند تن از تظاهرکنندگان را یادداشت کرده است. احتمال می‌رود که علیه آنها پرونده قضایی تشکیل شود.
ایکنانیوز : در حالی کە مردم ایران خود را برای اعتراضات یکم اسفند آمادە میکنند ، چند تن از نیروهای انتظامی جمهوری اسلام در اطراف دریاچە زریبار مورد حملە یک گروە مصلح ناشناس قرار میگیرند کە در انجام ان ٢تن از انها کشتە و ٢تن نیز زخمی شدند .
فائزه هاشمی در لباس فروشی جماران دستگیر شد، نه ولیعصر !
فائزه هاشمی روز یك شنبه به منظور انجام مراحل تنظیم پایان نامه به دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات مراجعه و پس از آن به همراه تعدادی از اعضای خانواده برای شركت در مراسم زنانه ترحیم زن عمویش به منزل آنها واقع در خیابان لواسانی می رود و پس از شركت در مراسم در مسیر بازگشت به منزل شخصی اش در منطقه جماران به دلایل نامعلومی بازداشت و پس از مدتی نیز آزاد می شود.این منبع افزود : فائزه هاشمی به منظور خرید یك روسری مشكی رنگ مناسب برای مراسم ترحیم مرحومه زن عمویش در مغازه ای مشغول خرید بود كه چند نفر به...
آقای خامنه ای، ما هر روز هستيم، بچرخ تا بچرخيم
دانشجو آنلاين: یک شاهد عینی به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که تعداد نیروهای پلیس و لباس شخصی ها در تجمع امروز مردم تهران به مراتب از تجمع ۲۵ بهمن بیشتر بود.
دانشجو آنلاين:برخورد وحشیانه با مردم در شیراز توسط اوباش جنایتکار
MUST SEE Iran Shiraz 20 feb 2011 Arresting of a protestor by Bassij forces

مخالفان دولت ایران روز یکشنبه بار دیگر پس از فراخوان قبلی برای تظاهرات در روز اول اسفند به خیابان ها بازگشتند.
شهرهای سنندج، زاهدان، رشت، مریوان، مهاباد، شیراز، اصفهان و تهران روز یکشنبه شاهد تجمع های کوچک و بزرگ و پراکنده بودند. اعتراض های ضدحکومتی در برخی نقاط به خشونت کشید و پلیس با گاز اشک آور و باتون با معترضان برخورد کرد. گفته های یک شاهد عینی از تهران به یورونیوز فارسی حاکی از جو امنیتی سنگین در ساعت های پیش از ظهر در شهر تهران بود.

هیچ نظری موجود نیست: