۱۴ اسفند، ۱۳۹۰

اخبار انتخاباتی و تحریم!

عکس- بابای نادر در حال نشان دادن انگشت به تحریم کنندگان!

خاتمی گوساله هم رای داد!
داریوش اسماعیلی مدیر کل امور ایثارگر و قائم مقام معاونت فرهنگی دانشگاه تهران که مدیریت کوی دانشگاه تهران را از 11 آذرماه 88 بر عهده داشت از استان فارس، نماینده مجلس نهم شورای اسلامی شد. 

در درگيري هاي انتخاباتي ممسني, چند بسيجي و سپاهي زخمي شدند!
رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور جلوی خانم مجری هول شد و آمار واقعی را لو داد: ۳۴ درصد
سوتی رییس ستاد انتخابات مجلس نهم در شبکه دو: مشارکت ۳۴%  فيلم 
خانم مجری: آقای مرتضوی از دیشب شاهد این بودیم که در برخی از خبرگزاری ها آمار غیر رسمی از میزان مشارکت مردم اعلام شد ستاد انتخابات کشور این آمار رو تایید میکنه ؟ /// مرتضوی: ما آمار غیر رسمی رو که خوب غیر رسمی است ولی آمار رسمیمون اینه که همونه که وزیر محترم کشور اعلام کردند ۳۴ و چند دهم درصد إ


از صفحه فیس بوک عرفان ثابتی: ''جدا از بی معنی بودن شرکت خاتمی در انتخابات که هیچ گونه معنای سیاسی در خود حمل نمی کند . متن هایی که در حمایت از او نوشته شده است بسیار معنا دار است . همه بر این نکته صحه می گذارند که او کار هایی می کند که ما به دلایلش بعد ها پی می بریم !! اگر با او مخالفید عجله نکنید چند ماه که بگذرد پی خواهید برد که او در خشت خام چه ها می دیده است . این نگاه خطرناک تر از رای دادن بی معنای خاتمی است . ته این نگاه این است که خاتمی فکر می کند و مردم فکر نمی کنند . مردم بعد ها از ثمرات فکر خاتمی بهره مند می شوند ! کل نوشته ی علی شکوری راد در این یادداشت همین نکته است که خاتمی گرچه بر خلاف فکر و خواست مردم عمل می کند ولی این کار به نفع مردم است . این فکر بسیار خطرناک است !!''به نظرم دقیقا گیر کار همین جاست. آقاجان مردم گوسفند نیستند.

آخوند خاتمی نه به آزادی رای داده و نه به ایران ، خاتمی به جمهوری اسلامی رای داده
اسهال طلب- "آقای خاتمی هرگونه فشار پیدا و پنهان، معامله و پیغامی را تکذیب کرد و در مقابل این پرسش که دیروز بر روی برگه رایش چه نوشته است، گفت: «جمهوری اسلامی». "

اما یک پرسش از اصلاح طلبان! شما که در دوره های گذشته انتخابات با بی اعتنایی به خون های ریخته شده امثال عزت ابراهیم نژادها، اکبر محمدی ها، امیدرضا میرصیافی ها، زهرا کاظمی ها،... در انتخابات فرمایشی و دروغین رژیم شرکت می کردید و همگان را هم به مشارکت حداکثری در سیرک انتخاباتی جمهوری اسلامی فرا می خواندید. در این دوره ادعا کردید که انتخابات رژیم فرمایشی و ناعادلانه است و حرف از تحریم زدید. ادعا کردید هر فرد یا گروهی که در انتخابات مجلس شرکت کند، خون شهدای جنبش سبز را پایمال کرده است. اما آیا امروز هم حاضرید حضور سید محمد خاتمی، اکبر هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی در انتخابات فرمایشی مجلس شورای اسلامی را محکوم کنید و از آنان بابت این خیانت بزرگ شان برائت جویید؟

بی بی سی شرکت سد خندان رو از قول فامیلش تایید کرده، معصومه علینژاد قمی هم در سایتش داره گله گی میکنه که ننه من....، اما بگمانم که ماله کشی سخت تر و سخت تر میشه
شهرام فریدونی

بعداز افتضاح بیعت خاتمی و رای دادن وی در انتصابات و ایجاد موج عظیمی‌ از انتقاد و سرزنش در شبکه‌های اجتماعی به ویژه بالاترین دیشب سایت بالاترین حساب کاربری صدها منتقد رابه صورت فله ای مسدود کرد این اقدام ضدّ آزادی بیان آنهم در دفاع از آخوند خاتمی هنوز قادر به مهار سونامی سرزنش خاتمی در بالاترین نشده است

بدینوسیله به اطلاع میرسانیم که تعداد ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از هموطنان واجد شرایط ما در استانهای تهران و البرز روز جمعه ۱۲ اسفند در حالی که از خانه خارج نشده اند و در انتخابات هم شرکت نکرده اند در حین تماشای سریال خطرناک لاست مفقود گردیده اند و تا این لحظه به خانه مراجعت ننموده اند،از یابنده یا یابندگان تقاضا میشود که در صورت داشتن هر گونه خبر با سازمان ثبت احوال تماس گرفته و با خارج ساختن خانواده های این عزیزان از نگرانی مژدگانی دریافت نمایند
دختر شبنم سهرابي: مامانمو له كردن!

پيام اولاد عظيمی ويدئوی سخنان خود را هفته گذشته پس از اينکه از ايران خارج شد در يوتوب منتشر کرد. وی در گقتگويی با راديو فردا می گويد اين سخنان باعث شد تا مقامات ايرانی او را تحت فشار قرار دهند.
زیر سوال بردن کل نظام توسط دانشجوی دانشگاه ارومیه  فيلم 
سخنرانی پیام اولادعظیمی , مدیر مسوول نشریه "شوریده سران " ؛در حضور مدیر سیاسی وزارت کشور , آقای عباس زاده مشکینی ,

پس نوشت – برای اینکه یکطرفه نباشد ، از فیلم شرفیابی نوروزی دولت با آیت الله خمینی ، عکسی گرفتم که نشان می دهد موسوی نخست وزیر هم چنین می کرد و به نظر من درست نبود….



تریلر این مستند را می‌توانید در یوتیوب ببینید.

هیچ نظری موجود نیست: