۱۰ اسفند، ۱۳۸۹

گزارش‌ها و اخبار لحظه به لحظه اعتراضات دهم اسفند از سراسر ایران1

امروز هوا بارونیه.......مرگ رژیم قانونیه
نشستن پای کامپیوتر کافی است.به خیابانها برویم.(هشدار: ساعت 4 بعد از ظهره)
کسی میدونه امروز چرا اینترت قطع نشده و سرعت نرماله؟؟؟حرکت مشکوکه!
بچه‌های شیراز و استان فارس بخوانند..امروز برای تحقیر شدن و کتک خوردن به خیابان نمیرویم.
اگه بارون همین جوری ادامه داشته باشه، اشک آور بی اثر میشه، موتور سواراشون کمتر می تونن مانور بدن، و در عوض قدرت مانور ما خیلی بیشتر میشه. فقط خدا کنه این بارون همین جوری ادامه داشته باشه.
خامنه ای از تهران خارج شده است دیروز دو شنبه گزارش بازدید خامنه ای از دانشگده هنر تبریز پخش شد ظاهرا بعد از آن خامنه ای مجددا به تهران بازنگشته است
روزی که اوین و بیت رهبری فتح بشه میتونه همین امروز باشه امروز اوین را ویران کنیم. امروز ۱۰ اسفند قلب پایتخت حکومت زندان و شکنجه، با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد، آماج حمله آزادیخواهان قرار میگیرد. امروز سلول های سرد و نمناک اوین با طنین فریادها مردم برای آزادی همه زندانیان سیاسی گرم و پر از شور خواهد شد. امروز روزی است که میتوان و باید درب های پولادین اوین را خرد کرد. اما امروز تنها روز نبرد برای زندانیان سیاسی نیست. امروز خیلی اتفاق ها میتونه بیفته. اصلا یکی از همین روزاست که اوین فتح میشه. یکی از همین ساعتهای امروزه که صدا و سیما بدس...
ساعت ۵ سه‌شنبه ۱۰ اسفند : فراخوان خانواده های بازداشت شدگان به تجمع مقابل دادستانی تهران
امروز ما ازریشه جان وبا تمام قدرت خود فریاد می زنیم زندانی سیاسی ازاد بایدگردد!همین

برای خواندن ادامه مطلب روی کلمه اینجا کلیک کنیم



۱۵:۳۸ یک شاهد عینی از تهران به رهانا گفت: پارک دانشجو در چهارراه ولی عصر تهران در غرق نیروهای نظامی و بسیجی شده و ماشین‌ها ضد شورش در این پارک مستقر شده‌اند.
۱۵:۳۰ آرمان امیری یک وبلاگ‌نویس از تهران در وبلاگش می‌نویسد: من امروز به خیابان می‌روم. خشمگین‌تر از همیشه؛ خسته‌تر از تمامِ عمر… من از میان «مرگ و بازگشت» انتخاب خودم را کرده‌ام، پس امروز به خیابان می‌روم و فریاد می‌زنم «یا مرگ؛ یا موسوی».
۱۵:۲۹ یک شاهد عینی از تهران می‌گوید: در تقاطع مطهری ـ ولی عصر عده‌ای از مردم در فرعی‌ها تجمع کرده و شعار ««مرگ بر دیکتاتور» سر می‌دهند. حضور سنگین نیروهای امنیتی نیز در این منطقه که به تجهیزات ضد شورش مجهز هستند به چشم می‌خورد.
۱۵:۲۳ یک شاهد عینی از تهران به رهانا گفت: «تهران دوباره به پادگان نظامی تبدیل شد؛ ‫در میدان آزادی، اتوبان جناح، اطراف خیابان آذربایجان شاهد حضور پرتعداد نیروهای انتظامی هستیم.
۱۵:۱۳ به گزارش خبرنگار رهانا، نیروهای بسیجی «کم سن و سال» در خیابان انقلاب حضور بسیار چشمگیر و البته دلگیری دارند. استفاده از کودکان برای ایجاد خشونت و مقابله با معترضان همواره از سوی نیروهای بسیج در ایران انجام شده است.
امروز دهم ۱۰ اسفند - گزارش از فضای امنیتی شدید در خیابان های تهران تا ساعت ۱۴  امروز سه شنبه دهم اسفند ماه برخلاف روزهای گذشته هوای سردی بر تهران حاکم شده و بارش شدید باران که در مناطق شمالی با برف همراه بوده تا این لحظه همچنان ادامه دارد. با این حال حکومت از بیم حضور گسترده مردم و معترضین از حدود ساعت 12 جمع زیادی از ماموران امنیتی به ویژه نیروی انتظامی را در خیابان های اصلی و مرکز شهر از جمله در میدان های امام حسین، انقلاب و آزادی مستقر نموده است که خیس شدن آنها زیر باران با آن همه ادوات نظامی و ابزار سرکوب جالب توجه است. در ضلع شرقی میدان 7 تیر در مقابل مسجد الجواد نیز جمع زیادی از ماموران ضد شورش به همراه چندین دستگاه موتور مستقر شده اند و در حالیکه سربازان و درجه داران زیر باران همچون «موش آبکشیده» شدند افسران بلندپایه تر به همراه لباس شخصی های بیسیم بدست سعی می کنند تا با مچاله شدن در زیرپل عابرپیاده کمتر خیس شوند. مسجد الجواد نیز محلی برای رفت و آمد نیروهای امنیتی حکومت و سنگری برای مزدوران شده است.ساعاتی پیش در پی آتش سوزی در سقف ایستگاه مترو «شهدا» دهها نفر از شهروندان تهرانی سراسیمه و با فریاد از ایستگاه خارج می شدند که ترس از حادثه و هجوم یکباره مردم باعث مصدوم شدن عده ای از شهروندان شد.به صورت سنتی مسیر میدان امام حسین، انقلاب و آزادی پر است از مینی بوس هایی که علاقمندان به فوتبال را به استادیوم منتقل می کنند، در حالیکه حدود سه ساعت به برگزاری دیدار تیم های استقلال ایران و الاسد قطر باقی مانده و ادارات دولتی هنوز تعطیل نشده اند جمع زیادی از جوانان با پرچم های خود در خیابان ها حضور دارند و استقرار حجم زیادی از پلیس در حاشیه مسیر باعث تحریک هردو گروه می شود. در یکی از این مسیرها به علت طولانی شدن چراغ قرمز راهنمایی عده زیادی از تماشاگران شروع به شعار دادن و هیاهو کردند. هیاهوی تماشاگران سکوت و خفقان ناشی از سرکوب و حضور گسترده نیروهای امنتی را به راحتی در هم شکسته است. سرعت اینترنت به شدت کاهش یافته و خبر می رسد که در بسیاری از ادارات و سازمان های دولتی به صورت کامل قطع شده است. برخی گزارش ها حکایت از آن دارد که تنها خبرگزاری های وابسته به دولت و سپاه قابل مشاهده است و مابقی سایت ها از دسترس خارج است.
تهران ساعت ۲:۱۵ دقیقه: موتور سوار های سیاه پوش گاردی هم در خطوط بی آر تی انقلاب در حال مانور اند
دانشکده فنی دانشگاه تهران همچنان دارد پنجمین سمپوزیوم ملی قیرش را برگزار می کند. موتور سوار های سیاه پوش گاردی هم در خطوط بی آر تی انقلاب در حال مانور اند، ترافیک و غلظت آدمها در خیابان نیز ممولیست.
باز هم میگویم : ریختن گازوئیل رو آسفالت خیس یادت نره کم هزینه ، بی‌ درد سر ولی‌ نتیجه‌اش ایده‌آل. بهترین راه برای سرنگونی موتور سوار‌های سرکوبگر مخصوصاً که امروز هوا هم بارانی است به امید پیروزی
سلام دوستان خواهش می کنم قبل از رفتن به تظاهرات استاتوس فیس بوکتون رو بنوسید: من بسیجی نیسبم و از شریعتمداری متنفرم که کودتا چی ها واستون حرف در نیارن .امیدوارم همه سالم و خوشحال برگردبن کاش منم ایران بودم :(
دوستان عزیزی که امروز در تظاهرات شرکت میکنند، میتونند عکسهای خودشون را از طریق این سایت و با دانلود نرم افزار مخصوص برای موبایل، همزمان از خیابانهای تهران، عکسهای مورد نظر خودشون را آپلود کنند تا همه مشاهده کنند.
رسالت در حال انفجاره مردم باماشين راه نيرو هاي سركوب گرو بستن
ازميان نامه هاي رسيده :يكي از دوستان الان خبر داد كه عده زيادي از مردم در ميدان رسالت تجمع كرده اند و اتوبان رو بستن و نيرو هاي سانديس خور رو غافل گير كردن و دارن شعار ميدن ,هيچ نيروي انتظامي هم نيومده ,لطفا سريع اطلاع رساني كنيد.
ساعت 2.30 سید خندان مانور موتورها و لباس شخصی‌ها با صدای اگزور موتورها سعی می‌کنن وحشت ایجاد کنن
دانشجو آنلاين: روز يكشنبه 8 اسفند در دانشگاه علامه طباطبايی دانشجويان شجاع برد دانشجويان بسيجي را به آتش کشيدند و آتش به بردهای ديگر هم سرايت کرد و آتش سوزی نسبتاً بزرگی در دانشکده روانشناسی و علوم تربيتی ايجاد کردند.
خبر فوری از مرکز تهران: آغاز تظاهرات در خیابان مطهری(تخت طاووس)/ شعار مردم: مرگ بر دیکتاتور
حظه به لحظه با ایران: ۲۴ ساعت با اخبار در روز ۱۰ اسفند
وضعیت اینترنت عادی است
آخرین خبر از تهران: اینجا همه کوره آتیشن، هم ترس و هم شوق، انقلاب و ولیعصر و چهار راه ولیعصر پر گارده، شنیدم که بسیج هم داره سازماندهی می کنه، برا تظاهرات خیابانی، البته ساعت 4، خدا بخیر کنه، بارون میزنه و شاید از گاز اشک آور کمی ملت راحت شن، بارون و رحمت خدا رو به فال نیک میگیرم

هیچ نظری موجود نیست: