۲۷ اسفند، ۱۳۸۹

رژیم نتوانست چهارشنبه سوری را بازداشت کند!

Power-Ladies of Egypt

رژیم نتوانست چهارشنبه سوری را بازداشت کند!
حتی زندانیان هم در حال شورشند و بچه های زیر اعدام قزل حصار کرج استارت ش را زدند.
گزارش تکميلی از کشتار در زندان قزلحصار و آخرين وضعيت اين زندان

مردم ژاپن هم بلاخره به خیابان آمدند
شامگاه پنج شنبه به وقت محلی برخی از مردم توکیو در اعتراض به بحران اتمی کشور خود به خیابان رفتند. آنها خواستار کناره گیری نائوتو کان، نخست وزیر ژاپن شدند. معترضان نخست وزیر ژاپن را مسئول بحران اتمی این کشور خواندند  فیلم
فیلم فرار فاطمه کوماندوهای رژیم از جلسه حقوق بشر در ژنو
واکنش هیأت همراه جمهوری اسلامی در نشست جانبی اجلاس جهانی‌ حقوق بشر ژنو به سخنرانان

فیلم جدید؛ چهارشنبه سوری «اهواز»، دردگیری بین ماموران و جوانان سنگ به دست
بچه های اهواز امسال گل کاشتند، به خصوص بچه های زیتون کارمندی و کیانپارس، بنده خودم با یورش ماموران بازداشت و ساعاتی بعد آزاد شدم. فیلم های خیلی خوبی از شعارهای کوبنده ی بچه های با غیرت جنوب گرفته بودم که متاسفانه همه اش را از من گرفتند.
کشته شدن جوانی دیگر توسط مزدوران خامنه‌ای در چهارشنبه سوری ۲۴ اسفند

فیلم گزارش سی ان ان از راهپیمایی زنان در مصر و گزارش سرکوب آنان توسط ارازل و اوباش حزب الهی
Ethar El-Katatney on World News Int. Women's Day March 8th 2011
فیلم تظاهرات زنان ایران را در لینک زیر گذاشتم که 32 سال پیش با شکست مبارزات زنان در 8مارس و اجباری شدن حجاب بتدریج زنان به رتبه برده مردان سقوط کردند. فراموش نکنیم حتی 1 سازمان چپ هم در حمایت از آنان اعلامیه نداد. اگرچه که همین سازمانها 2 ماه بعد برای روز جهانی کارگر تهران رو اعلامیه بارون کردند و بیش از 1 میلیون نفر را در حمایت از کارگر به خیابان کشاندند. آنوقتها مبارزه هماهنگ علیه امپریالیسم به رهبری خمینی از حمایت زنان مهمتر بود. امید که چپ و نیروهای مترقی ضد دیکتاتوری مصری این اشتباه تاریخی چپ ایرانی را تکرار نکنند.
همانطور که 32 ساله اپوزیسیون ایران فریاد کرد" نه میبخشیم، نه فراموش میکنیم" ما زنان نیز خیانت شما را نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم.
فیلمی قدیمی از تظاهرات علیه حجاب اجباری – ۱۹۷۹

فیلم "ساخته محله دگنهام را آنلاین اینجا ببینیم (ممکنه فیلم را بردارند بدلیل کپی رایت) پس بشتابیم!
http://rosaanarchi.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

فیلم مبارزات زنان کارگر برای دستمزد برابر با مردان در انگلیس. توضیح فیلم از پردانه اینجا.
بلاگ چشمان بیدار هم که جای شام و نهار من شده اینجا
گویا قراره چند روز دیگه آنور آب سال جدید بشه "نو روز". پس به امید روزهای بهتر برای همگی
رزا

۲ نظر:

طیفور گفت...

پیشاپیش فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال 7033 آریایی میترایی را به شما و همه‌ی ایرانیان و ایراندوستان آزاده در سراسر جهان شادباش عرض می‌کنم!
به امید دیدار شما در روزهای بهتر فردای مام میهن

Rosa گفت...

سلام طیفور جان
راستش من فعلا در 2011 هستم اینور آب.
اما سال نو برات آرزوی روزهای بهتر و بهترتر...