۱۷ اسفند، ۱۳۸۹

اولين گزارش از تهران در روز هشت مارس - ۱۷ اسفند

حكومت از عزم مردم براي شركت در تظاهرات امروز به خوبي مشخص است ,استقرار نیروهای سرکوبگر رژیم از ظهر امروز در خیابان های مرکزی تهران شروع شده است. از جمله مزدوران موتورسوار ضد شورش درضلع شرقی میدان هفتم تیر در مقابل مسجد الجواد مستقر شده اند.مزدوران لباس شخصی نیز به صورت پراکنده پیاده و سواره در خیابانهای اصلی تهران در رفت و آمد هستند.در پارک لاله و میدان محسنی چند خودروی نیروهای انتظامی مشغول گشت زنی هستند
«همه رو دارن دستگیر می‌کنن» تهران / ساعت 15:45: (گزارش مردمی) همه رو هم دستگیر می‌کنن یا می‌زنن یک زن ۵۰ ۶۰ ساله رو هم گرفتن یکی از دوستان همین الان با باتومی که تو کمرش خورده برگشت.
«جلوی ماشین‌ها را هم می‌گیرند» تهران / ساعت 15:35: (گزارش مردمی) هیچ وقت جلو ماشین‌ها رو نمی‌گرفتن، الان ظاهرن جلو ماشین‌ها رو هم می‌گیرن
من فکر می‏کنم/ هرگز نبوده قلب من/ این‏گونه/ گرم و سرخ/ احساس می‏کنم/ در بدترین دقایق این شام مرگ زای/چندین هزار چشمه‏ی خورشید/ در دلم/ می‏جوشد از یقین.
حضور گسترده نیروهای گارد و انتظامی»تهران / ساعت 15:30: (گزارش مردمی) میدان ونک و میدان ولی‌عصر پر است از
گارد و نیروی انتظامی.
17 esfand saate 15am
لحظه به لحظه با تحولات روز ۱۷ اسفند در ایران
همین الان که این مطلب رو می نویسم(ساعت 12:34بعدازظهر) به سختی موفق شدم کانکت بشم، اون هم با اینترنت به اصطلاح پرسرعت. از دوستان دیگه هم شنیدم که سرعت اینترنت امروز خیلی پایین اومده.
با يك ايميل جي ميل gmail مي توانيد بدون هزينه از داخل ايران به هر جاي آمريكا و كانادا بدون محدوديت و كاملا امن رسانه هاي جهان را در جريان تظاهرات جنبش سبز مردم ايران قرار دهيد. حتما از اين امكان راحت و مجاني هم ميهنان استفاده كنند تا اطلاع رساني وسيعتر شود. كافي است يك اكانت جي ميل داشته باشيد تا به تمام نقاط آمريكا و كانادا از داخل ايران تماس تلفني مجاني داشته باشيد
چتر,سلاحی قانونی و بسیار کاربردی به همراه یه دستمال پارچه ای یادتون نره! هواشناسی اعلام کرده که امروز هم هوا بارونیه…اگر بارون شدید باشه اونوقت اونها بهترین سلاح خوفناکشون که همون موتورشونه رو از دست میدن! حالا اونها هم مثل ما مجبورن بیان پایین و تن به تن بجنگن.حالا هزاران نفر با هزاران چتر نوک تیز در مقابل صدها نفر با باتون…یادمون باشه که اونها هم مثل ما انسانن و چندبرابر ترس ما اونها از ما میترسن چون در حال تک هستند و هر لحظه منتظر و مضطرب پاتک ما هستن.اگر در کنار هم زن و مرد-خواهر و برادر بایستیم و از یکدیگر حمایت کنیم مطمئن باشید بدون هیچ هزینه ای شعارامون رو میدیم.یه حوله یا دستمال هم همراهتون داشته باشید که اگر صورتتون خیس شد خشکش کنید چون اگر صورت خیس باشه تاثیر و سوزش گاز اشکآور چند برابر میشه.دستگیرشده هارو هم تنها نذاریم.
پوشش خبری روز زن لحظه به لحظه از تلویزیون اندیشه از ساعت 4 صبح لس آنجلس( 3 بعداظهر ایران)
لطفا هم خوان کنید تا به دست بچه های بیشتری برسد
اونایی که خارج از گودر با هم تماس دارید و همدیگر رو می بینید:
۰- هیستوری خود را پاک کنید و ریدر را دی اکتیو کنید
۱- دو جمله کاملا معمولی را به عنوان رمز سلامت انتخاب کنید
2- قبل از رفتن به تظاهرات با جی تالک این جمله را به همدیگر اطلاع بدهید
۳- هر کدوم یکی از جملات را انتخاب کند
۴- پس از برگشتن از تظاهرات با کسی که حرف می زنید، جمله معمولی خود را بگویید
۵- منتظر باشید او جواب شما را بدهد
۶-اگر پاسخ شما را نداد و حرف را ادامه داد
7- بدانید که دوست شما دستگیر شده و کسی که به جای اون با شما حرف می زنه یک عرزشی است
۸- درین شرایط با مسج به بقیه دوستان خود خبر بدهید تا به دام نیفتند.

۳ نظر:

طیفور گفت...

تاریخ تمام جوامعی که تا کنون وجود داشته است تاریخ ستم‌کشی و فرودستی جنس مؤنث بوده است.
سرگذشت نرسالاری به دنیای حیوانات باز می‌گردد. تجاوز، تن‌فروشی و بچه‌کشی در میمونها هم وجود دارد. اصلاً نفس رابطه جنسی دگرجنسگرا (سکس مهبلی و مقعدی) نر-محور است. (چه با رضایت و لذت ماده باشد یا خیر؛ نفسِ دخول یعنی تحقیر مفعول!) در همه انواع جانوران پرخاشگری در نرها زیادتر است.
در جوامع شکارچی و گردآورنده خوراک هم بچه‌کشی، زن قرض دادن (اسکیموها و بومیان استرالیا) ، چندزنی (فقط حدود 12 درصد این جوامع کاملاً تک-همسری هستند) و ... وجود داشته است. رئیس قبیله که اختیارات ناچیزی داشته، همیشه مرد بوده و بیش از یک زن داشته است. اکثر شَمَن‌ها هم مرد بوده‌اند.
البته همه غرائز فوق که بر اثر انتخاب طبیعی شکل گرفته‌اند در جهت بقای نوع ضروری بوده‌اند ولی بعداً در جوامع متمدن دردسرساز شده و دیگر به آنها نیازی نیست. تنها راه نابودی کامل و قاطع مردسالاری، مهندسی ژنتیک نژاد انسان زیر نظر انجمن‌های مادران است...

ناشناس گفت...

وبلاگ جدید من (زیستن برای خویشتن) به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن افتتاح شد!:
http://fardgera.blogspot.com
از این به بعد اینجا می‌نویسم.

Rosa گفت...

سلام عزیز جان،
هووووم : تنها راه نابودی کامل و قاطع مردسالاری، مهندسی ژنتیک نژاد انسان زیر نظر انجمن‌های مادران است...
پس برم تو کار ژنتیک لول
بلاگ جدید مبارک آپ کردم وصلت میکنم.
یک مقاله داشتم راجع به فمنیست و گیاهخواری.
از ترجمه فوروم گیاهخواران بود. شاید برات جالب باشه!؟
http://archiverosa.blogspot.com/2010/11/blog-post_14.html