۲۴ اسفند، ۱۳۸۹

آتش- شعله برکش/ چهار شنبه سوری 89

آموزش چگونگی برنامه‌ریزی برای مبارزه با حکومت کودتا  از خودت دفاع کن!
در آستانه‌ی اجرای طرح سه‌شنبه‌های اعتراض به حکومت کودتا در ایران ، لازم است که با روش‌های مورد استفاده‌ی نیروهای حکومت برای جلوگیری از به‌‌نتیجه‌رسیدن اعتراض‌ها آشنا شویم . این متن به شما کمک می‌کند که پیش از خارج‌شدن از خانه ، یک برنامه‌ریزی مناسب و دقیق و هدف‌مند برای شرکت در تجمع اعتراضی داشته باشید . برای این منظور ، طرح محرمانه‌ی همت را بررسی می‌کنیم .در هنگام شکل‌گیری تجمع‌های اعتراضی ، مسئولیت اصلی کنترل شهر تهران از نیروی انتظامی گرفته شده و به قرارگاه‌های سپاه پاسداران سپرده می‌شود . بنابراین ، در هنگام برنامه‌ریزی برای اعتراض‌ها ، شیوه‌‌هایی را بیابید که برای مبارزه با نیروهای سپاه پاسداران ، پاسخگو باشند .همان‌گونه که در بند ۴ می‌بینید ، حفظ امنیت صدا و سیما برای حکومت بسیار مهم است . یکی از هدف‌های شما هنگام برنامه‌ریزی ، بایستی تجمع در برابر سازمان صدا و سیما و تلاش برای تسخیر آن باشد .همان‌گونه که در بند ۳ می‌بینید ، یکی از فرضیه‌های درنظرگرفته‌شده ، انسداد خیابان‌ها و معابر است . در زمان تجمع ، در هر خیابانی که هستید ، با هر وسیله‌ای که می‌توانید ، آن مسیر را کاملا مسدود کنید به‌صورتی که هیچ ماشین و موتوری امکان عبور نداشته باشد تا پیوستگی مکانی نیروهای حکومتی را از بین ببرید و در برنامه‌ریزی آن‌ها تاخیر ایجاد کنید . همان‌گونه که در بند ۵ می‌بینید ، در تجمع‌های اعتراضی مردم ، عملیات روانی اجرا می‌شود . به عنوان مثال در تجمع‌ها ، با این‌که هیچ خطری مردم را تهدید نمی‌کند ، نیروهای اجرایی عملیات روانی که در میان مردم پراکنده هستند ، با ایجاد هیاهو و شایعه و حالت ترس ، مردم را به فرار و ترک محل تشویق می‌کنند .همان‌گونه که در بند ۴ می‌بینید ، گسترش اعتراض به شهرها و شهرک‌های اطراف شهر تهران ، یکی از آسیب‌پذیری‌های نیروهای حکومتی است .همان‌گونه که در بند ۲ می‌بینید ، یکی از مسئولیت نیروهای حکومتی در اعتراض‌های مردمی ، تهیه‌ی فیلم و عکس از شرکت‌کنندگان است که پس از بازداشت آن‌ها ، به‌عنوان مستندات ، در پرونده‌ی آن‌ها قرار خواهد گرفت . برای شرکت‌ در تجمع‌های اعتراضی ، ماسک برای پوشاندن صورت ، کلاه برای پوشاندن سر ، شال‌گردن و عینک دودی همراه داشته باشید .همان‌گونه که در بند ۷ می‌بینید ، بر اجرای عملیات روانی تاکید شده است . در صورتی که برنامه‌ریزی برای شرکت در تجمع اعتراضی را با دوستان‌تان به‌صورت گروهی انجام داده اید ، به این مسئله توجه کرده و فریب عملیات روانی را نخورید .همان‌گونه که در بند ۱۳ می‌بینید ، افراد آسیب‌دیده در جریان تجمع اعتراضی به بیمارستان‌های از پیش هماهنگ‌شده منتقل می‌شوند و بسیاری از آن‌ها در بیمارستان بازداشت می‌شوند . درصورتی که مرودی از مجروحیت را در زمان تجمع مشاهده کردید ، در میان جمعیت ، با صدای بلند ، درخواست پزشک کنید و حتی‌الامکان به آمبولانس‌هایی که در این موقعیت‌ها خود را سریع به محل مجروح می‌رسانند ، اعتماد نکنید .همان‌گونه که بند ۱ و ۲ می‌بینید ، در هنگام شکل‌گیری تجمع‌های اعتراضی ، شبکه‌ی تلفن‌ همراه و اینترنت در محدوده‌ی مورد نظر ، به شدت تضعیف شده و یا قطع می‌شود . با توجه به این نکته ، لازم است چینش افراد گروه شما در مکان تجمع اعتراضی ، به‌صورتی باشد که با چندین دقیقه پیاده‌روی ، به فرد دیگر عضو گروه‌تان رسیده و پیام‌تان را به او منتقل کرده و سپس از وی فاصله بگیرید و به همین‌ترتیب ، او پیام را به دیگر افراد گروه منتقل کند .
لازم است قبل از شرکت در تجمع اعتراضی ، برآورد مناسبی از نقشه‌ی مکان موردنظر داشته باشید که به شما در چینش افراد گروه‌تان و نیز برنامه‌ریزی برای فعالیت‌هایتان ، کمک خواهد کرد .
دستگیری محمدمهدی عبیات ، برای حمل کوکتل مولوتف در روز ۱ اسفند ۱۳۸۹
بزرگترین اشتباه او ، حمل تعداد زیادی کوکتل مولوتف به‌صورت همزمان و در یک کوله‌ی کوه‌نوردی است که به آسانی شک نیروهای حکومتی را برمی‌انگیزد . همیشه سعی کنید روش‌های تازه‌ای برای مبارزه پیدا کنید . دو مورد از مهم‌ترین سلاح‌های مبارزاتی ، کوکتل مولوتف و میخ‌های جهت‌دار (۱) هستند

دیشب ربع ساعت بدون روسری تو خیابون آزادی راه رفتم. از نگاه آدم هایی که اون لحظه ها توی خیابون را می رفتن حس خوبی بهم دست می داد. حتی از ترس دخترهایی که با صدای خفه ولحنی که خواهش مهربانانه ای توش بود بهم می گفتن روسریتو سرت کن. از نگاه پسری که بهم گفت فقط تو بین این همه آدم یه چیزی می شی. دیروز عاشق آدمها شده بودم. عاشق زنی که توی مترو جوراب می فروخت و با صدای گرفته گفت چند تا لباس شخصی بیسیم به دست تو ایستگاه شریف خیلی بهت نگاه کردن. و بعد که کمی حرف زدیم با لبخند و با همون صدای گرفته گفت مرسی. موفق باشی. حتی از نگاه ناجور مردی که وقتی دید روسری سرم نیست اومد کنارم نشست حس بدی مثل همیشه که با اون نگاه مواجه میشم بهم دست نداد. دیروز من احساس می کردم مثل قهرمانها هستم و عاشق همه ی آدمهایی شده بودم که از کنارم رد می شدن.  2011-03-09
مردم شهیدان را بیشتر از قهرمانهای پیروز دوست دارند، ولی در کل عجب خایه ای داری
چه روزی بوده موندم این همه آدم دیدنت چرا فاطی ها ندیدنت
دیدنم. حتی وقتی با دوستام ایستاده بودیم واسه خدافظی بچه بسیجیه اومد گیر داد که تجمع نکنین. اما به حجاب من گیر نداد. به یه تحلیل خیلی مهم رسیدم در موردش. اینا دقیقا کاری رو میکنن که دستورشو دارن. خب دیروز روسا حتی تصورشم نمی کردن کسی چنین کاری بکنه. پس دستوری هم نبود. این نشون میده که خلاقیت به خرج دادن در اعتراض چقدر میتونه مهم باشه. فک کن اگه دیروز یه گروه ۵۰ نفری از زنا برای دقایقی این کارو میکردن چه بمب خبری ای میشد.
از فردا به واسطه تصویب طرح 20000 فوریتی، لباس روحانیت به لباس ضد آتش تمام تنه تبدیل شده و در حوزه ها به جای عمامه گذاری، مراسم آغشته کردن همدیگه به روغن ضد آتش برگذار می شود. (در نظرات نمونه لباس و روغن ضد آتش مصوب، آورده شده است )
به کلیه آخوندها اکیدا توصیه شده است تا هرچه زودتر به تعاونی حوزه های محل مراجعه کرده و جهت تهیه اقلام ضروری تا قبل از چهارشنبه سوری از هم اکنون اقدام کنند.
کاریکاتور ـ شب چهارشنبه سوری سیدعلی را آتیش کنیم!
آخوند زیاد و پالان کم، تموم میشه اونوقت راستی راستی ک...ن..تون میسوزه. از ما گفتن.
اولين نشانه هاي وحشت رژيم از مراسم چهار شنبه سوري (تعطيلي خوابگاههاي دانشجويي از 22 اسفند )
رژيم ج.ا که به خوبي از ميزان خشم و نفرت مردم از خود آگاه است در وحشت و هراس حضور دانشجويان شهرستاني در اين مراسم به مسولان خوابگاههاي دانشجويي در تهران دستور داده است که به اطلاع دانشجويان برسانند از 22 اسفند به بعد خوابگاهها تعطيل است و برق ساختمانها قطع خواهد شد .
آتی نیوز: قائم مقام رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای کاهش آسیب‌ها و خطرات احتمالی در روز «چهارشنبه آخر سال» فردا مدارس نوبت بعدازظهر شهر تهران 2 ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.
آیا جمهوری اسلامی رفورم پذیر است!؟
پخش فراخوان شرکت در چهار شنبه سوری سبز در مشهد
پ.ن: مردم چه شعار بدن و سنگ پرت کنن، چه آروم راه برن و سکوت کنن، وقتی جمعیت رو به افزایش بره، بهشون حمله می‏شه، یه عده دستگیر می‏شن، یه عده زخمی و کشته می‏شن. وقتی شعار نه غزه، نه لبنان و مرگ بر دیکتاتور بدن، می‏گن اینا قصد براندازی و هتک حرمت و اینا دارن، وقتی هم سکوت کنن، می‏گن اینا اصلاً وجود ندارن. حالا اون سر دنیا می‏شینن می‏گن اجازه ندین یه عده نفوذی درون شما بیان و شعار رادیکالی بدن و این حرفا! آروم حرکت کنین و فلان! طرف اصلاً تو باغ نیست، خبر نداره ما دو ساله داریم می‏ریم تظاهرات و همه راهارو امتحان کردیم تا رسیدیم به اینجا!… اصلاً خودمون هیچ! کشورای دیگه رو بره نگاه کنه، ببینه چطور تظاهراتشون تو دو هفته جواب داده. کسی که همیشه تو تظاهرات بوده، نظرش اینه که باید از هر فرصتی استفاده کرد و اگه قرار باشه شل بگیریم، یا یه عده تلاش کنن و بقیه از دور نگاه کنن، بهتره اصلاً نریم، چون همون چیزا دوباره تکرار می‏شه. به نظر من اونی که عقب وای می‏سته و کاری نمی‏کنه نفوذیه، نه اون که می‏ره جلو حرف دل‏ خودش و بقیه رو داد می‏زنه و
خودش رو تو خطر می‏ندازه.
از مسئولین تقاضا دارم کاسه‌توالت‌ها را کم‌عمق نسازند؛ می‌پاشه.
پ.ن: آموزش هک کردن کنتور آب و برق و …! (البته مال قبل از انتخاباته)
http://www.amirk2.blogfa.com/cat-24.aspx

«افزایش بی‌سابقه قاچاق اسلحه از آلمان به ایران در سال ۲۰۱۰»
شرکت‌کنندگان در مهمانی سفارت حکومت ایران در استرالیا – ۱۳۸۸/۱۱/۲۲ – بخش
تصاوير مزدوران جمهوري اسلامي كشور استراليا...شكار شده توسط شكار بسيجي
اون بابائی که آستین کوتاه پوشیده و عینک زده و پشت ماشین مزدا ایستاده اسمش مجتبی صباغ هستش. قبل از رفتن به استرالیا کارمند بنیاد مستضعفان بوده.
تصویر‌های زیر ، از مهمانی سفارت حکومت کودتایی ایران در استرالیا به مناسبت ۲۲ بهمن است که در تاریخ ۱۳۸۸/۱۱/۲۲ ( ۱۱ فوریه ۲۰۱۰ ) در Realm Hotel در شهر Canberra برگزار شد ، گرفته شده اند .

روایت برادر شهید محمد مختاری از آخرین لحظات زندگی او: تیر به وسط پیشانی اش خورده بود
از خودت دفاع کن!

هیچ نظری موجود نیست: