۰۹ فروردین، ۱۳۹۰

این ترانۀ موسویِ لیبی ست! تجاوز گروهی


تجاوز گروهی مزدوران قذافی به یک زن جوان، دانشجوی26 ساله رشته حقوق.
ایمان ال عبیدی را آزاد کنید.
دیروز رژیم قزافی به دروغ اعلام کرد او آزاد شد و نزد خواهرش است. خانواده او این دروغ را تکذیب کردند. او در زندان است. حامیان او در فیس بوک خواستار آزادیش هستند. تا کنون بیش از 10.000 نفر در دو صفحه اینترنتی با استفاده از فشار افکار عمومی در جهان خواهان آزادی او شدند.
We are all the family of Iman al-Obeidi)
Free Iman Al- Obeidi     عکس
تجاوز گروهی مزدوران قذافی به یک زن جوان، أیمن العبیدی 30 ساله گفت چون از شهر بن غازی مرکز اصلی مخالفان بود، در ایست بازرسی او را گرفتند ، بستند …و پانزده نفر از شبه نظامیان قذافی به او تجاوز کردند. ماموران امنیتی که در هتل حضور داشتند به او حمله کردند تا دهانش را ببندند. اما دوربین ها و میکروفونهای خبرنگاران تمام وقایع را ثبت و ضبط کرد. به خبرنگارانی که به کمک زن شتافتند نیز حمله شد
ویدئو افشاگری ایمان در یوتیوب   در سی ان ان
دیروز شنبه یک زن به هتل محل استقرار خبرنگاران خارجی در طرابلس پایتخت لیبی مراجعه کرد و با نشان دادن آثار ضرب و شتم بر صورت، گردن و پاهای خود از تعرض دسته جمعی گروهی از مزدوران قذافی به خود خبر داد. در آغاز واکنش بی رحمانه نیروهای قذافی بر این زن نمایش داده می شود و پس از آن ویژه برنامه تلویزیون دولتی لیبی برای توجیه جنایتی که رخ داده است. مجری تلویزیون دولتی تلاش می کند او را فردی روانی معرفی کند که حتی قبیله او "ال عبیدی" او را به خاطر این کار طرد خواهند کرد. "هلا المیصراتی" مجری ادعا می کند که به عده زیادی از دختران لیبیایی توسط آزادیخواهان تجاوز شده است و هر روز مردم تعداد زیادی دختر را به بیمارستانها می برند تا از آنها آزمایشهای لازم در این مورد گرفته شود. مجری می گوید که چون ایمن العبیدی از تجاوز خود حرف زده است پس کل داستان یک نمایش بیشتر نیست (یاد احمدی نژاد افتادم که ادعا می کرد شهادت ندای ما تنها یک نمایش بوده است)، زیرا در فرهنگ سنتی قبیله ای لیبی دختران تجاوز به خود را فاش نمی کنند.
Libyans Rally For Rape Victim Iman al-Obeidi - March 27, 2011
روز شنبه 27 ماه مارس ساعت 3 صبح از طرف حکومت قزافی به خانواده او تلفن کرده و میگویند اگر او داستانش را عوض کند(بگوید دروغ گفته) بهش خانه و پول میدهند و هر چه عبیدی تقاضا کند. او به مادرش خانم احمد در تلفن میگوید: ترجیح میدهم بمیرم تا حرفم را عوض کنم. این در حالی است که رژیم قزافی قبلا ادعا کرد که عبیدی مست بوده و یا بیمار روانی است.
ایمان برای ملاقات خواهرش به طرابلس میرود که بدست اوباشان قزافی میافتد. خواهر او را تحت فشار گروگانگیری کودکش جلوی دوربین آوردند که بگوید ایمان روانی و دیوانه است. پدر و مادر ایمان در منطقه آزاد شده از سالم بودن روانی دخترشان که دانشجوی حقوق است میگویند. رژیم قزافی اکنون از حربه دیگری استفاده کرد: ایمان ال عبیدی "تن فروش" است! و اینکه در میهمانی به او تجاوز شد! مادر و پدر ایمان در مصاحبه با تلویزیون الجزیره اعلام کردند او در زندان طرابلس است. او در Bab al-Asisija in Tripolisاست.مادر او در ویدئو ای اعلام میکند که به دخترش افتخار میکند. در ویدئوی دیگری پدرش اعلام میکند که دخترش نه روانی است و نه تحت نظر دکتر روانشناس(آنطور که رژیم قزافی اعلام کرد.
والدة ايمان العبيدي ليبياLibye Maman d'Eman violée par les pro Kadhafi Libya
ویدئوصحبت مادر ایمان به زبان عربی
والد ايمان العبيدي ليبياLibye Papa d'Eman violée par les pro Kadhafi Libya
ویدئوصحبت پدر ایمان به زبان عربی در حالی که عکس فارغ التحصیلی او را در دست دارد
This man is Iman Al-Obayedy's father (the girl who was raped by Gaddafie security brigades, and then was taken in front of journalist on 26 March to led to an unknown place). The man here is emphasising that she is mentally stabilised and she is not suffering from any disorder or psychological problems as Gaddafie's spokesman allegedly vowed to media.
Mother of Libyan woman in rape-claim case says she is ‘very proud’ of her daughter
“I am very happy, very proud,” said Ahmed, describing her daughter as a 26-year-old law student in Tripoli.
The government went on to say that the woman appeared “drunk” and “mentally ill" yet they offered her money and a house to changed her story..
Gaddafi government representatives telephoned Obeidi's mother at 3 am on the morning of Sunday 27 March, offering to give Obeidi "a new house and a lot of money and anything she wanted" if she would "change her story". Obeidi's mother contacted Obeidi, who refused the offer, stating "I will die rather than change my words."
Libyerin klagt Gaddafis Milizen an  ویدئو کتک زدن ایمان ال عبیدی و ژورنالیست ها برای جلوگیری از افشای تجاوز در جلوی دوربین ژورنالیست ها کانال ان تی وی به زبان آلمانی
ايمان العبيدي    فیلم سی ان ان به انگلیسی
برخورد ماموران امنیتی لیبی با ایمن العبیدی که نیروهای طرفدار قذافی او را شکنجه و به او تجاوز کرده اند و توجیه تلویزیون دولتی لیبی
تجاوز به زنان،«سلاح جنگی» نيروهای قذافی:وياگرا و کندوم در جيب ماموران، ناپديد شدن پزشکان

۲ نظر:

طیفور گفت...

نظر محمدرضا پهلوی در مورد زنان؛ سلطنت‌طلبان بخوانند!
بخشی از مصاحبه اوریانا فالاچی با محمدرضا شاه:

فالاچی: خیلی عجیب است ، اعلیحضرتا ! اگر تا به حال شاهی بوده که صحبت هایش راجع به زنان بوده ، شما بوده اید . و هم اکنون من در این تردید می کنم که حتا زن در زندگی شما به حساب آمده باشد!
شاه: این جا من متاسفانه باید عرض کنم که شما یک برداشت کاملا صحیح داشته اید. زیرا چیزهایی که در زندگی من به حساب می آیند، چیزهایی که در زندگی من نقش داشته اند ، چیزهایی کاملا متفاوتی بوده اند . مطمئنا این ها ازدواج های من نبوده اند . زن ها ، می دانید ... ببینید ! اجازه دهید آن را به این گونه بیان کنیم . من آن ها را ناچیز نمی شمارم . آن ها بیش از هر کس دیگر از انقلاب من بهره برده اند. من مصرانه جنگیده ام تا آن ها حقوق و مسئولیت های مساوی داشته باشند. من حتا آن ها را در لشکر هم هم گذاشته ام. جایی که آنها برای شش ماه آموزش نظامی می بینند و سپس برای مبارزه با بی سوادی به روستاها فرستاده می شوند و در ضمن فراموش نکنیم که من پسر پدری هستم که کشف حجاب کرد.
اما اگر بگویم به وسیله ی یکی از آن ها تحت تاثیر واقع شده باشم صادق نبوده ام. هیچکس نمی تواند در من اثر کند هیچ کس، زنان که جای خود دارند. زنان فقط زیبایی شان و جذابیتشان و نگاهداشتن زنانگی شان در زندگی مرد مهم هستند. قضیه این فمینیسم چیست؟ این فمینیست­ها واقعا چه می­خواهند؟ شما می­گوئید: برابری! بسیار خوب، شما مطابق قانون برابر هستید اما نه از لحاظ توانایی.
اوریانا: این طور نیست اعلیحضرتا؟
شاه: بله، شما زنان هرگز یک میکل آنژ یا یک باخ نداشته­اید یا حتی یک آشپز بزرگ، و اگر از امکان و فرصت صحبت کنید، پاسخ می­دهم که شما شوخیتان گرفته است؟. شما تا به حال هیچ چیز بزرگ و جالب نیافریده اید ، هیچ چیز! راستی شما در طی این مصاحبه­هایتان چند زن قادر به اداره یک کشور را دیده­اید؟
اوریانا: دست کم دو نفر: گلدامایر و ایندرا گاندی.
شاه: چه کسی می داند؟ تمام چیزی که من می توانم بگویم اینست که زنان وقتی حکومت می کنند، از مردان بسیار خشن تر و سخت گیرترند و بسیار بی رحم تر . بسیار از مردان تشنه خون هستند. من حقیقت ها را ذکر می کنم ، نه عقاید را . شماها وقتی که قدرت دارید بدون وجدان هستید. کارتین دومدیسیز را به خاطر بیاورید، کاترین روسیه ، الیزابت اول انگلستان را ، لازم به یادر آوری لوکرس بوژیای شما نیست . با آن زندان ها و عشق های پنهانی اش ، شما ها دسیسه کارید! شماها شرورید! همه ی شما!

Rosa گفت...

سلام طیفور جان،
آره این آقایا شاه ها، ریاست های جمهوری 30-40 ساله، سلاطین و دیکتاتورهای زمانه کم از مردسالاری ندارند. حالا ماندم از دیدن فیلم دربدری فرح دیبا پس از انقلاب و اشک هایش برای شاه!
امید این چند روز مانده به 12+1 را به خوشی سر کنی!