۲۴ خرداد، ۱۳۹۲

رای؟ نده. عشق بورز!

بیت رهبری + سپاه + دولت احمدی نژاد - مردم ایران = رئیس جمهورآینده.
خامنه ای تهدید کرد: هر کس رای نده، سردار گنده اش، فیروز آبادی را، میشونه روش!




آژانس کُردپا: در پی انفجاری شدید در یکی از پارک‌های شهر کرمانشاه، فضایی امنیتی بر شهر حاکم شدە است.بر پایە‌ی گزارش رسیدە بە آژانس خبررسانی کُردپا، چند ساعت قبل انفجار بزرگی "پارک شیرین" واقع در مرکز شهر کرمانشاه در محلە‌ی "آرامگاه" را بە لرزە در آورد کە در پی آن شهر بە کلی میلیتاریزە شدە و فضایی پلیسی بر شهر حاکم شدە است. تا زمان انتشار این خبر از خسارات احتمالی و دلیل وقوع این انفجار گزارش موثقی در دسترس نیست. از دیگر سو بر پایە‌ی گزارشات رسیدە، در محلە "نوبهار" این شهر میان شهروندان و نیروهای امنیتی درگیری بە وجود آمدە است کە نیروهای امنیتی برای پراکندە کردند آنها از گاز اشک‌آور استفادە کردەاند. بە گفتە شاهدان عینی، ٣ تن از جوانان معترض، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدەاند کە هویت آنها نامشخص می‌باشد. وقوع انفجار و بازداشت جوانان کُرد درحالی است که تا ساعاتی دیگر انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و شوراها در ایران آغاز می‌شود. شب گذشته نیز در دیگر شهر کُردنشین ایران، میاندوآب و در خیابان ١٧ شهریور حادثه‌ی انفجار رخ داده بود."

عکس از ترکیه برای بزرگنمایی روی آن کلیک کنیم.

ایلنا- یک جوان ۲۶ ساله که در جریان تظاهرات در آنکارا، در اثر برخورد کپسول گاز اشک آور به سرش به شدت زخمی شده بود، امروز – پنجشنبه – در بیمارستان درگذشت.
یکی از وکلای دادگستری در ترکیه از کشته شدن یک فرد دیگر در جریان تظاهرات اعتراضی در این کشور خبر داد. به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، به گفته این وکیل دادگستری، یک جوان ۲۶ ساله که در جریان تظاهرات در آنکارا، در اثر برخورد کپسول گاز اشک آور به سرش به شدت زخمی شده بود، امروز – پنجشنبه – در بیمارستان درگذشت.
به این ترتیب شمار کشته شدگان تظاهرات ترکیه به پنج نفر رسید.
«رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه اخیرا در سخنرانی خود در پارلمان این کشور اعلام کرده بود که در اعتراض‌های این کشور چهار تن جان خود را از دست دادند.
اردوغان در این سخنرانی که با حضور نمایندگان حزب «عدالت و توسعه» ایراد شد، گفت که در اعتراض‌های اخیر ترکیه سه جوان و یک پلیس کشته شدند.

پخش مستقیم آنکارا
Istanbul Resistance! [English Subtitled]
Music Duman Eyvallah - Director Can Eren - Subtitle Beste Yamalioglu

Duman - Eyvallah #dayangeziparki #occupygezi




گوگل: حملات فیشینگ علیه کاربران ایرانی افزایش یافته است. گوگل اعلام کرده که در سه هفته گذشته تلاش هایی برای ربودن رمز عبور ده ها هزار کاربر ایرانی خدمات پست الکترونیک جی میل صورت گرفته است.
به گزارش بی بی سی، به گفته اریک گروس، معاون مدیرعامل گوگل در امور مهندسی ایمنی، منشاء این حملات ایران است و به نظر می رسد با انتخابات ریاست جمهوری در این کشور ارتباط داشته باشد.
به گفته آقای گروس، حملات اخیر که از داخل ایران منشاء گرفته باعث افزایش قابل توجه حملات موسوم فیشینگ علیه حساب های کاربری در منطقه شده است. آقای گروس در وبلاگ گوگل نوشت: "برای حدود سه هفته، ما تعدادی حملهٔ فیشینگ از طریق ایمیل را که هدفشان به خطر انداختن حساب های ده ها هزار کاربر ایرانی بود، تشخیص دادیم و مختل کردیم. " بر این اساس، قربانیان این حملات ایمیلی دریافت می کنند که دربردارندهٔ یک لینک به صفحه ای است که وانمود می کند راهی برای حفظ و نگهداری حساب های کاربری ارائه می کند. بنا بر اعلام گوگل "اگر کاربر بر روی لینک کلیک کند، یک صفحهٔ جعلی ورود به حساب کاربری گوگل را می بیند که نام کاربری و رمز عبورش را خواهد دزدید." بنابر اعلام گوگل، این حملات به وسیله افرادی صورت گرفته که دو سال پیش نیز دست به اقدام مشابهی علیه کاربران ایرانی زدند. گوگل اعلام کرده است که سیاست این شرکت اطلاع رسانی به کاربرانی است که هدف حملات سازمان دهی شده به وسیله دولت ها قرار می گیرند. آقای گروس همچنین به کاربران گوگل، به خصوص در کشورهایی مانند ایران توصیه کرده است که برای ارتقا امنیت حساب های کاربری خود، نحوه ورود خود را به صورت دو مرحله ای تنظیم کنند.
او افزود: همچنین پیش از تایپ کردن گذرواژهٔ خود، همیشه اطمینان حاصل کنید که نشانی وب در نوار نشانی بالای صفحهٔ مرورگرتان با /https://accounts.google.com شروع شود. اگر نشانی صفحه وب با این متن یکی نیست، لطفاً گذرواژهٔ خود را وارد نکنید.

هیچ نظری موجود نیست: