۲۱ بهمن، ۱۳۸۹

قضيه 25 بهمن چيه؟ ۲۵ بهمن ، روز خشم ملت ایران!

فیلم  بزودی تصرف اوين بدست مردم در بهمن89
فیلم قضيه 25 بهمن چيه؟We're going to close Evin's door, FOREVER.

قضيه 25 بهمن چيه؟ مهدی کروبی یکی از رهبران جنبش سبز ایران در گفتگوی اینترنتی خود با روزنامه نیویورک تایمز راهپیمایی روز ۲۵ بهمن را آزمون بزرگی هم برای مخالفین دولت و هم برای حکومت ایران دانست. طبق گزارشی که ندای سبز آزادی داده است، به گفته مهدی کروبی راهپیمایی دوشنبه هفته آینده میزان واقعی حمایت مردم ایران از قیام مردم مصر و تونس را نشان خواهد داد.
قضيه 25 بهمن چيه1؟    آموزش مبارزات خیابانی و کمکهای اولیه پزشکی برای ۲۵ بهمن
قضيه 25 بهمن چيه2؟   دستورالعمل هایی برای تظاهرات خیابانی
قضيه 25 بهمن چيه3؟   بنا به پیش بینی‌ کارشناسان برای حفظ امنیت رعایت موارد زیر توصیه میشود: خروج از منازل حضور در میادین شهرها, همراه آوردن وسایل بهداشتی اولیه, چادر پتو دیگ قابلمه بخصوص برای شهاب سنگها! و کوبیدن با قاشق برای شنیدن صدای نجات, ماشینهای خود را نزدیک میادین پارک کنید تا به عنوان خونه دوم و انبار ابزار استفاده شود. همراه آوردن رادیو موج کوتاه با باطری برای خبرگیری، و بلندگو، پارچه‌, ماژیک.
قضيه 25 بهمن چيه؟ در سال گذشته بارها مشاهده میشد که هنگام حمله خیلی‌ از جوانان به گمان اینکه گناهی‌ مرتکب نشده اند ,می‌‌ایستادند و سعی‌ میکردند با گفتگو یا التماس از دستگیری خود جلوگیری کنند یا دست کم پرونده خود را سنگین تر نکنند اما امروز میدانیم که نیروهای اصلی‌ درگیر پاسداران خود فروخته‌ای هستند که برای حفظ رهبرشان به مادر خود نیز رحم نمیکنند و میدانیم که بد از بازداشت چه ماجراهأی رخ خواهد داد پس باید دستگیر نشد،اگر شدید بدانید‌ کسی‌ فرصت تهیه گزارش از روند دستگیری شما را ندارد پس به هر قیمتی سعی‌ کنید فرار کنید و بهترین زمان برای فرار لحظات اولیه تا قبل از سوار شدن به ماشینهای سرپوشیده است اما اگر نتوانستید فرار کنید قهرمان بازی‌ را فراموش کنید،به هیچ عنوان با باز‌جوها بحث نکنید، برای خود نقش یک انسان ساده و کمی‌-خنگ را برگزینید،صداقت زیادی به خرج ندهید،مواظب یک دستی های آنها باشید و خود را برای رویدادهای خیلی‌ سخت آماده نگاه دارید
قضيه 25 بهمن چيه؟ خیلی‌ها می‌گویند حکومت بعد از حوادث سال گذشته با تجربه تر شده هست،اجازه شکل‌گیری تجمعات گسترده را نخواهد داد،راه‌های ورودی را مسدود خواهد کرد و چنین و چنان….. اما هیچکس نمی‌گوید جنبش هم پخته تر شده است، ما هم امروز میتونیم تاکتیک‌های مختلف آنها را ارزیابی کرده و راهکارهای مناسب را پیدا کنیم،امروز دیگر تکنیک حملهٔ گروهی موتور سوار‌ها و نقش خطوط ویژه بر ما مشخص است.پس خود را باور کنیم و بدانیم هیچ دیکتاتوری تا ابد پایدار نخواهد ماند، این قانون نا نوشتهٔ طبیعت هست.
اين هم اهنگي به نام نان كه به مناسبت 25 بهمن ساخته و خونده شده 
 مسیر 25 بهمن قزوین: خیام شمالی تا خیام جنوبی، ساعت 15
قضيه 25 بهمن چيه؟  نیویورک تایمز:  امروز دادستان کل، اژه ایی، از گردهم آیی اعلام شده برای حمایت از قیام در مصر و تونس در ۲۵ بهمن انتقاد کرد و آنرا یک "اقدام سیاسی" و "تفرقه افکنانه" خواند و خواستار عدم صدور مجوز برای این گردهم آیی شد. تقاضای مجوز برای این گردهم آیی، از سوی جنبش سبز انجام شده که آخرین حضور محسوس اش به تظاهرات ضدحکومتی سال گذشته برمیگردد. یکی از هواداران اپوزیسیون میگوید: "یک موجی برخاسته است." "ما این امکان را داریم نشان دهیم که جنبش هنوز پویاست. حتی با وجود تمامی اعدامها و سرکوبها، رژیم ناتوان از مقابله با آن است.
جنبش مصر اصلاً درخواست مجوز نکردن که بخوان منتظرش هم بشن / ما هم منتظر مجوز نیستیم فقط درخواست مجوز کردیم که از بلندگوهای کودتاچی ها برای اطلاع رسانی استفاده کنیم
آدرس مسیر راهپیمایی ۲۵ بهمن در تمام نقاط ایران   آدرس ها یه کمی مشکوک میزنه!!  داخل تهران قرار شد از میدان آزادی تا امام حسین باشه ، ولی اینجا چیز دیگه ای زده!!
پس اصفهان چرا تو لیست نیست؟؟؟؟ اولین شهرستانی که اعلام کرد اصفهان بود! اولین گروه فیس بوک 25 بهمن شهرستانها مال اصفهان بود، بعد از تهران هم بیشترین امید به تظاهرات اصفهانه! ولی اصلاً توی لیست نیومده! این لیست کاملاً مشکوکه!
دانشجونیوز: پس از انتشار خبر درخواست مجوز برای تظاهرات در روز ۲۵ بهمن و در راستای استفاده از پتانسیل های شبکه های اجتماعی مجازی چون فیس بوک و توئیتر بنابر تاکید سران جنبش سبز بر گسترش آگاهی و توسعه شبکه های اجتماعی، بسیاری از خبرگزاری ها و رسانه های سبز و غیر همسو با دولت، به طور گسترده ای دست به انتشار خبر گشایش صفحات فیس بوک و توئیتر ۲۵ بهمن زده اند.  آدرس صفحه ٢۵ بهمن در فیس بوک:      صفحه ٢۵ بهمن در سایت توئیتر:
این فیلم،توسط عوامل رژیم گرفته شده.حتما آن را دیده و به بقیه نشان دهید.  در 25 بهمن خیلی دقت کنید،چون بازم از این روش استفاده می کنند.
در صورت اطلاع یافتن از مکان و زمان دیگر شهرها، این صفحه به زمان خواهد شد.
در صورت عدم نوشته شدن ساعت تظاهرات، منظور ساعت 15 (مانند تهران) است.
خامنه ای به اخوان المسلمین : «کلک امامی (خمینی) بزنید و حکومت را صاحب شوید»  متن اصلی خطبه مقام اعضماء ولایت به مردم مصر (اخوان المسلمین) توسط خیکی لیکس لو امد. ‫متن اصلی نامه خامنه ای بدین شرح است.(‫ترجمه نامه)
ملك‌ عبدالله پادشاه عربستان سقط شد ؟مرد! پادشاه عربستان در سن 82 سالگی درگذشت

فیلم   از ظلم وستم یک پشه  تو رو زد، من رو خورد. دعوا کرد....

هیچ نظری موجود نیست: