۲۵ بهمن، ۱۳۸۹

فیلم های دریافت شده از تهران و سایر شهرها- 25 بهمن

خبرگزاری هرانا - علت کشته شدن یک تن و مجروح شدن دو نفر از شهروندان در حوالی خیابان رودکی، بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی موتور سوار گزارش شده است. بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، تیراندازی توسط ماموران نیروی انتظامی و نه لباس شخصی و به وسیله ی سلاح کمری کلت صورت گرفته است. گفته می شود پس از این اقدام خشونت آمیز توسط سربازان نیروی انتظامی، مردم ایشان را متوقف کرده و ضمن به آتش کشیدن سه دستگاه موتور سیکلت، آن ها را خلع سلاح کردند. هم چنین مسیرهای منتهی به میدان آزادی تماما از سوی نیروهای امنیتی مسدود شده و تا لحظه ی تنظیم خبر متفرق کردن مردم توسط ایشان به طرق مختلف ادامه دارد. لازم به یادآوری ست که "خبرگزاری هرانا" پیشتر از کشته شدن یک نفر در حوالی خیابان رودکی خبر داده بود.
جرس: در جریان درگیری ماموران با راهپیمایان هوادار جنبش سبز گزارش‌ها از شلیک گلوله به یک زن معترض در خیابان آذربایجان تهران حکایت دارد. شاهدان عینی به جرس گفته اند که این زن از ناحیه دست راست مورد اصابت مستقیم گلوله قرار گرفته است. بنابراین گزارش مردم تلاش کرده اند که این زن را به محل امنی منتقل کنند. این اولین گزارش از شلیک گلوله به سوی مردم در جریان تجمع امروز است.
بالاترین رو زدن.باز نمیشه.همین.
شاهدان عینی از شیراز و مشهد گزارش کرده‌اند که در این شهرها هم تجمع و درگیری‌های پراکنده دیده شده است. به گزارش شاهدان عینی، حضور نیروهای امنیتی در شهر مشهد بسیار گسترده و محسوس بوده است.
عکس‌های منتشر شده در بی‌بی‌سی نشان می‌دهد حضور نیروهای امنیتی در اطراف دانشگاه تهران و میدان انقلاب چه اندازه گسترده بوده است.
فیلم های دریافت شده از تهران و سایر شهرها- 25 بهمن
Iran - Tehran 14 Feb 2011 - Anti-regime protest
MUST SEE Iran - Tehran 14 Feb 2011 - "Mubarak - Ben-ali- Now its time for seyd ali"
مبارک ، بن علی ، نوبت سیدعلی
Iran - Tehran 14 Feb 2011 - Anti-regime protest1
MUST SEE Iran - Tehran 14 Feb 2011 - Barricades - Death to Khamenei
Iran 14 Februari protestors chanting Tunisia Egypt and IRAN!
Iran New video 14 Feb 2011, people burn khomeini and khamenei pic
Iran Isfehan 14 feb 2011 Anti regiem protests and slogans
Iran 14 Feb 2011 a Basiji is being beaten by protestor MUST SEE
Iran Tehran 14 Feb 2011, death to dictator
ا ۲۵ بهمن- تهران /Tehran - Feb 14 HQ IRAN 25 BAHMAN
Iran - 14 Feb 2011 Mashhad City - High security presence 25 bahman

هیچ نظری موجود نیست: