۲۶ بهمن، ۱۳۸۹

صانع ژاله دانشجوی هنرمتولد سال 63 را در 25 بهمن با شلیک مستقیم به قتل رساندند.

25 بهمن با شلیک مستقیم موتورسوار نیروی امنیتی- بخوان سگ زنجیره ای رژیم ولایت وقیح- صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كرد زبان اهل پاوه و از اهل تسن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید. رسانه های رژیم کماکان این قتل را نیز مانند قتل" ندا" به گردن گروههای تروریستی انداختند. رژیم اسلامی ایران خود بزرگترین عامل ترور و سرکوب در ایران و جهان است.
اخبار وارونه شان در فاک نیوز: صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كرد زبان اهل پاوه و از اهل تسن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یكی از گروه‌های تروریستی منافقین با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید. گروهك تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند كه مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.
از اين به بعد نميزاريم ترياك خوش از گلوي خامنه اي پايين بره.
حمله یگان ویژه ناجا به خانواده‌ی بازداشت‌شدگان  کمیته گزارشگران حقوق بشر - صبح امروز، 26 بهمن ماه تعدادی از بازداشت‌شدگان تجمع روز گذشته در تهران، به دادگاه انقلاب واقع در خیابان معلم انتقال یافته و برای آنان پرونده تشکیل شده است. این در حالی است که ماموران یگان ویژه، صبح امروز با حمله به خانواده‌های بازداشت‌شدگان در مقابل دادگاه انقلاب، آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. گزارش های دریافتی حاکی از آن است که برخی از بازداشت‌شدگان تجمع 25 بهمن در تهران به بازداشت‌گاه پلیس امنیت در عشرت آباد منتقل شده‌اند. بنابر آخرین گزارش‌ها مردان بازداشت‌شده به کلانتری 148 انقلاب واقع در تقاطع فلسطین و خیابان انقلاب و نیز بازداشتگاه عشرت آباد پلیس امنیت تهران منتقل شده‌اند. همچنین زنان دستگیر شده به بازداشتگاه مفاسد اجتماعی در خیابان وزرا انتقال یافته‌اند. شب گذشته نیز نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی به قصد متفرق ساختن خانواده‌های تجمع کننده مقابل کلانتری 148 انقلاب به آنان حمله کردند. این در حالی است که مراجع انتظامی و امنیتی کماکان از هر گونه پاسخگویی به خانواده‌ی بازداشت‌شدگان امتناع می‌کنند. از سوی مراجع انتظامی به مراجعه‌کنندگان گفته شده در خانه بمانید از وزارت اطلاعات با شما تماس خواهند گرفت. پلیس امنیت نیز به خانواده‌ها گفته تا 48 ساعت از دادن هر گونه اطلاعی و یا تاییدی در خصوص افراد دستگیر شده خودداری خواهد شد. تجمع 25 بهمن مخالفان و معترضان در تهران که ظهر دیروز و به دعوت رهبران مخالف حاکمیت میرحسین موسوی و مهدی کروبی برگزار شده بود، با حمله نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خشونت کشیده شد. گزارش منابع خبری حاکی از حمله نیروهای دولتی به تظاهرکنندگان در نقاط مختلف تهران و شهرستان‌های اصفهان و شیراز است. نیروهای امنیتی و انتظامی ضمن بکار بردن باتوم، چماق، گاز اشک‌آور و اسپری فلفل تعدادی از تظاهرکنندگان را بازداشت کردند. تعداد بازداشت‌شدگان در شهر تهران بنابر مشاهدات خانواده‌های پیگیر دست‌کم هزار نفر برآورد می‌شود. تا زمان تنظیم این خبر هیچ اطلاعی از وضعیت هیچ کدام از بازداشت‌شدگان در دست نیست. گفتنی است، در برخورد خشونت بار ماموران با تجمع کنندگان در وقایع روز گذشته در تهران، یک شهروند کشته و دست کم سه نفر نیز با شکلیک مستقیم گلوله زخمی شده اند. خبرگزاری دولتی فارس نیز، با تایید این خبر عوامل خشونت را وابسته به «منافقین» خوانده است
برادر بی ارزش بسیجی ما از شما خیلی خسته شده ایم از اعدام هایتان از روند های قضاییتان از کمیته های نا حقیقت یابتان از دشمنیتان با علم و مدرنیسم و ازکهریزکتان از اطلاعات سپاهتان از نیروهای بی انتظامتان از حسین شریعت نداریتان از مصلی ۳۰ سال نساخته تان از اب و برق مجانی تان از اینترنت دایم قطعتان از هواپیماهای قراضه تان از ایرانی و ایرانی ستیزیتان از مجلس خفته گانتان از شورای بی نگهبانتان از مجلس فرمایشیتان از دروغ ها و رییس بی جمهورتان ازرهبر متوهم و از آمریکا ستیزیتان و از سی سال برهه ی حساس کنونیتان ما از همه ی. ..

هشدار امنیتی درباره ی آپلود عکس های گرفته شده از موبایل ها/اسمارت فون های دارای قابلیت GPS
موبایل های دارای قابلیت GPS یا اسمارت فون هایی مانند iPhone می توانند به شناسایی موقعیت شما منجر شوند و برایتان خطرساز باشند. چگونه چنین چیزی ممکن است؟ فرض کنید شما عکسی را در خانه با اسمارت فون خود می گیرید و می خواهید آن را با دوستان تان به اشتراک بگذارید. اسمارت فون قابلیتی موسوم به Geo-Tagging (موقعیت یابی جغرافیایی) دارند یعنی می توانند همراه عکس اطلاعات اضافی مربوط به طول و عرض جغرافیایی محل گرفتن عکس را نیز ثبت کند. اگر این قابلیت جئوتگینگ را غیرفعال نکنید محل گرفتن عکس نیز ثبت می شود. حال اگر چنین عکسی را روی اینترنت (مثلا در توئیتر خود) آپلود کنید هر کسی که جئوتگ های آن را بررسی کند می تواند با خطای حدود ۱۰ متر بداند که موقعیت جغرافیایی خانه ی شما دقیقا کجاست. این هدیه ی خوبی است برای جنایتکاران و مزدوران حکومت که محل خانه شما را تشخیص دهند. چطور از این خطر اجتناب کنم؟
مجموعه گزارشات ویدیویی از تجمعات ۲۵ بهمن ماه
  میگم عُظما!مرگِ خجسته، این 25 بهمن، چه برقی از کونت پرونده ها!
مجموعه کامل فیلم‌هااز تجمعات ۲۵ بهمن ماه

هیچ نظری موجود نیست: