۰۷ اسفند، ۱۳۸۹

خامنه ای بمیری -- سال 90 رو نبینی/ سه شنبه های اعتراض

عکس تظاهرات کمونیست های روسیه به هواداری از معمر قذافی دیکتاتور لیبی
شناسایی کنید. رهبران و اعضای حزب طوفان، توده، فداییان اکثریت و هواداران روح اله چاوز.
چهارشنبه 2011/02/23طبق اخبار رسیده از روسیه گروهی نزدیک به هزارنفر از کمونیست های روسیه در میدان پوشکین به هواداری از دیکتاتور لیبی معمر قذافی که علیه ملت خودش اعلان جنگ داده تظاهرات کردند و ضمن دادن شعار هایی مانند : قذافی ! لیبی ! سوسیالیسم ! مخالفان او را متهم به طرفداری از غرب و سرمایه داری نمودند. عکاس ایلیا وارلاموف
بابا چرا نريزيم تو خيابون اين وحشيا رو به خاك و خون بكشيم ؟ چرا بايد مسالمت آميز بريم تو خيابون‌؟ مگه اينا مسالمت حاليشون ميشه ؟!
بدون شرح- فیلم یورونیوز از تظاهرات یونان
سه شنبه های اعتراض ساعت ۵ عصر، امام حسین تا آزادی  قرار اول ما سه شنبه 10 اسفند با تظاهرات در تمام شهرهای ایران از ساعت پنج بعد از ظهر. در تهران از انقلاب تا آزادی و شهرهای دیگر: میادین و خیابانهای اصلی قرار دوم سه شنبه 17 اسفند مصادف با روز جهانی زن قرار سوم سه شنبه 24 اسفند روز چهار شنبه سوری
شورای هماهنگی راه سبز امید: سه شنبه ۱۰ اسفند ، ساعت ۵ عصر، امام حسین تا آزادی
شکستن حصر موسوی هدف کوچکيست بزرگتر بيانديشيم. شکستن حصر موسوی هدف کوچکيست.آنهم موسوی که جز حمايت از وجود جمهوری اسلامی و پرستيدن آرمان های امام قاتل چيز ديگری نمی گويد.حصر تمام ايرانيان که بيش از سی سال در زندان بزرگی به نام ايران محبوسند را بشکنيم. با هم آزاد شويم.
البته از هر نوع تظاهرات و درگیری خیابانی مردم با رژیم به هر بهانه‌ای باید حمایت کرد
كاميون داران اصفهان روز 10 اسفند اعتصاب میکنند (بهتره دیگر اصناف هم بپیوندند)
كاميونداران اصفهان طي اطلاعيه اي از شركت خود در پاسخ به فراخوان به اعتصاب سراسري خبر دادند . بنام خداوند در هم کوبنده ستمگران با استعانت از ذات مقدس پروردگار و با توجه به خيزش و جنبش اخير ملت بيدار ايران و به تأسي از جوانان برومند اين سرزمين ، ما قشر کاميونداران نيز خود را همراه و همسوي آنان قرار ميدهيم تا با حمايت از اين دلير مردان ( استادان ، دانشجويان ، دانشمندان ، معلمان ، کارگران ، کارمندان ، کسبه و …) بتوانيم سهم کوچکي در راه آزادي وطن عزيزمان داشته باشيم
مردم توی خیابون ، خامنه ای بیابون!
عکس سوراخ موشی که خامنه ای به ارزش صدمیلیون دلار در سوریه خریداری کرد  به گزارش اختصاصی کیهان قهوه ای ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت الله خامنه ای ضمن نگرانی از اینده حکومت جمهوری اسلامی برای فرار به کشور دوست وبرادر سوریه سوراخ موشی به ارزش یک صد میلیون دلار از برادر بشاراسد به صورت نقد خریداری کرد تا زمانی که فلنگ را می بنندند و از ایران هجرت می کنند باقی عمر را دراین سوراخ موش بگذرانند .
یک منبع موثق در گفت وگو با کمپین حقوق بشر: موسوی و کروبی به یک خانه امن دراطراف تهران انتقال داده شده اند
درحالی که خبرهای ضدونقیضی طی روزهای گذشته از حصر خانگی تا زندانی کردن دو رهبر مخالف دولت، مهدی کروبی و میرحسین موسوی، خبر داده اند، یک منبع مطلع به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که این دو معترض سیاسی درحصرخانگی نبوده و هم اکنون به یک «خانه امن» در اطراف شهر تهران منتقل شده اند. منبع یاد شده خبرهای منتشر شده مبنی بر ضرب و شتم افراد یاد شده را که در برخی خبرها آمده بود را غیر صحیح خواند.این منبع گفت که مکان یاد شده زندان نیست
همسایه کروبی: دیشب چراغ ها خاموش بود، نیروی پلیس درخیابان نیست، آنها را منتقل کرده اند
در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ این تعرفه انتخاباتی با ۹۸ درصد رای آ‌ری به جمهوری اسلامی آینده سیاه ایران را تضمین کرد!
32 سال پیش یک غلطی کردیم، کردند باید تا ابد بسوزیم و بسازیم ؟ ۷۰% جمعیت ایران را که جوانان تشکیل میدهند چه گناهی کرده اند ؟ ؟ یکی‌ نیست اینو تو مخ نداشته این وحشیها فرو کنه؟
عکس/مردم ایران این چنین فریب خوردن!
سریعا دشمنان اسلام را نابود كنید !
عامل شکنجه زندانیان سیاسی به ریاست زندان‌های استان البرز گمارده شد
جمهوری واقعی اینه! حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در برنامه " دیروز، امروز، فردا " گفت: دولت نهم و دهم با " تدبیر مقام معظم رهبری " شکل گرفت. به این میگن مردم سالاری دینی
جمهوری اسلامی انصافا کَلَک خوبی زد ! فکرش رو بکنید از بس مردم به اراجیف اینها گوش نمیدند برای اینکه برنامه ای که قرار جیمزباند رژیم توش چرند بگه مورد توجه مردم قراره بگیره مامور میریزند توی خیابانها و برقها رو قطع میکنند که مردم فکر کنند چه خبر شده یا این یارو دوصفر پشم چی میخواد بگه که بشینند پای برنامش !
امشب طبق اطلاع رسانی گسترده رسانه میلی قراره وزیر اطلاعات بیاد و حرفایی بزنه ...با توجه به جو سنگین امروز و امشب تهران هیچ بعید نیست همزمان وزیر اطلاعات خبر دستگیری رهبران جنبش سبز رو بده و از اون ور نیروهای امنیتی اونا رو دستگیر کنن این جو امنیتی و نظامی رو هم راه انداختن تا از چند ساعت قبل کنترل اوضاع و مسیر های اصلی رو در دست بگیرن ...پس امشب به هوش باشید...مبادا رهبران جنبش رو تنها بذارید...
همزمان با خبر دستگیری کلیه وسایل پر مصرف را به برق خواهیم زد
دیگه واقعاً بین تمسخر و واقعیت مرزی نمونده ... من یه پیشنهاد بهتر دارم همزمان با خبر دستگیری به صورتمون خنج بکشیم؟ این بهتر نیست؟ اولاً که الان هم دستگیر شدن حتماً باید دست بند و پابند بزنن و لباس زندان بپوشن که شما باور کنی؟
دوماً که اگه جرات و جسارت داریم باید بریزیم بیرون نه اینکه بشینیم تو خونه کلیک کنی
اقای مصلحی قرار گذاشتیم از این به بعد در روز های سه شنبه هر هفته بریم خریدعید.سه شنبه این هفته 10/12/89 می خواهیم واسه عیدمون ازادی بخریم تنها مشکلش اینه که تخفیف نداره قیمتشم بالاست ولی ما خریداریم.
بهترین روزهای خرید عید یادتون نره: 10، 17 و 24 اسفند  خداییش هیچکس مثل مصلحی نمی تونست بهانه جور کنه برای تظاهرات بعدی، من که همه خریدهام! رو میزارم واسه سه شنبه های سبز شما چطور؟
3 سه شنبه تا بهار ! آری تنها 3 سه شنبه مانده تا بهار ، اما آیا با پایان رسیدن زمستان سخت و رسیدن بهار و نوروز باستانی ما ، زمستان طولانی کشور ما نیز جای خود را به بهار زیبا و دل انگیز خواهد داد ؟ سه شنبه اول ، حمایت از جنبش دانشجویی/ سه شنبه دوم ، روز زن و حمایت از زنان ایرانی/ سه شنبه سوم ، روز ملی چهارشنبه سوری/ سه شنبه چهارم ، حمایت از کارگران ایرانی/ سه شنبه ... . . . /طرح سه شنبه های سبز و اعتراضی .
پدر حامد نورمحمدي در شيراز گفته است پسرش در تصادف کشته شده و تير نخورده. قدري هم شعار حکومتي داده و به «سران فتنه» توپيده. من نميدانم شغل اين مرد داغديده چيست اما بايد همکار دکتر روح الاميني رئيس انستيتو پاستور تهران باشد! او از خامنه اي و احمدي نژاد عذرخواهي هم کرد که پسرش در کهريزک مأموران را آزار ميداده و زير شکنجه جيغ ميکشيده و دير ميمرده! خوب است نورمحمدي پدر را بفرستند پيش روح الاميني پدر کارآموزي.
از قاتلان آدم کشان , زنده خواران,قمه کشان, تروریست ها و به ویژه موتور سواران بمب در جیب ... محترم تقاضا می شود با کمک سازمان های جاسوسی سیا و موساد و انتلجنس سرویس و بورکینافاسو و .. هر چه سریع تر یکی از بسیجیان ساندیس خور ما را به طرز بسیار مشکوکی سر به نیسکرده و شربت شهادت را زورکی در حلقش ریخته تا ما به زور سلاخی خانواده او را جلوی دوبین صدا و سیمای حاج عزت آورده و ادعا کنیم فتنه گرانی که از آنها جسد و لاشه ای متعفن بیشتر نمانده بود, زرت بسیجی را قمصور نموده و شهیدش کردند. اتاق کنترل بحران ...
تظاهرات دانشگاه شیراز، ۴ اسفند فیلم
Iran -23 Feb.2011.Protest at Shiraz Uni "Our martyr Brother, Congratulation with ur freedom"
تهران-۱ اسفند فیلم
Protestor shot in the face with teargas in Iran 20 Feb 2011
A Peaceful protestor was shot in the face with a teargas cartridge in Iran on 20-Feb -11
اذیت و آزار یک زوج سالمند به دست نیروی انتظامی ۲۵ بهمن فیلم
ترفندی جادویی برای دانلود نامحدود از یوتیوب همچین جادویی هم نیست!!! ولی خیلی خوبه تنها سایت فیلتر نشده ایی که می شناسم!! همین الان هم خودمم امتحانش کردم.

هیچ نظری موجود نیست: