۲۳ بهمن، ۱۳۸۹

بن علی و مبارک دقیقه نود سقوط کردند، رفتن سید علی به وقت اضافه کشید!

متمدن بودن ما زبونزده دنياس ، نيازى ام به اثباتش نداريم ، فيلماى خوى حيوانى شمام قبلا در دنيا ديده شده ، پس نه نيازى به اثبات اولى هست و نه شاهدى براى دومى - به همين دليل و دلايل ديگر , اين رو بدونين كه كج برين راستتون ميكنيم ، ديگه دوره مسالمت آميز و اون حرفام گذشته ، يعنى شماها ديگه راهى باقى نگذاشتين خلاصه حواستون و جمع كنين كه اين تو بميرى ديگه از اون تو بميريا نيس ، اين رو گفتم كه اون كفتار پير "سردار همدانى " هم شنيده باشه ، حق گرفتنيه و بس . مخلص بچه هاى ناب و باصفاى سبز ، قرار ما بيست و پنج بهمن - ميدان آزادى. ياحق
مزدوران گرامى بگوش باشيد،يا مثل بچه آدم رفتار ميكنين،يا اينكه يك كتك مسالمت آميز ميخورين كه به بزغاله بگين خان عمو!
تاريخ مي گويد ديكتاتورها حتي در دقيقه ي 90 هم نمي روند،رفتشان غالبا در وقتهاي اضافه است! و تاريخ،ايران و مصر نمي شناسد.
فکر کن حالا بریم برای تبریک به مصریها بگیم: «مبارک باشه!»
از فیس بوک علیرضا رضایی : رفقا آخرین شماره از دفتر رهبری : 00982166460074 . من همین الآن زنگ زدم گفتم ببخشید برادر دفتر مقام معظم رهبری ؟ گفت بفرمائید . گفتم ببخشید خواستم بدونم ایشون دوشنبه تشریف می‌برن یا نه ؟ گفت کجا ؟ گفتم جهنم ! گفت بی‌شعور قطع کرد !
من زنگ میزنم کسی جواب نمیده
فیلترشکن 23 بهمن
چگونه از تلفن همراه خود در تظاهرات استفاده کنیم؟ لازم به تذکر است که تمامی تماس های شما و موقعیت شما در ۱ فایل اکسل در مرکز مخابراتی ثبت می شود. درصورت نیاز، شرکت مخابرات میتواند ببیند که شما کجا هستید، این کار به شکل زنده قابل انجام است. توصیه های امنیتی مهم برای استفاده از موبایل در تظاهرات ها: 1- در صورت امکان از یک سیم کارت ثبت نشده استفاده کنید، که فقط در مدت تظاهرات استفاده شده و در ساعات معمولی جدا از استفاده آن خود داری کنید.
2- در صورتی که شما به تلفن خود برای مکالمه احتیاج ندارید، در تظاهرات ها سیم کارت گوشی موبایل خود را خارج کنید، و اگر احتیاج به تهیه عکس یا فیلم دارید، تنها تلفن همراه خود را به وضعیت فلایت مود/ آفلاین تغییر دهید، این ویژگی در تلفن های جدید موجود است، در این صورت، تلفن شما هیچ ارتباطی با آنتن ها یا مرکز مخابراتی نخواهد داشت و شما به راحتی می توانید از دوربین تلفن همراه خود براي فيلم برداري يا عکاسي استفاده کنید.
3- لطفآ ۴-۵ کیلومتر نرسیده به منطقه تظاهرات تلفن همراه خود را خاموش و یا به حالت فلایت مود/ آفلاین تغیر دهید.4- در سیم کارتی که در منطقه تظاهرات استفاده میکنید، اسامی، اطلاعات و شماره تلفنهای دوستان خود را به حداقل برسانید، همین طور در تلفن همراه.5 - در صورت نیاز به مکالمه در منطقه تظاهرات در صورت وجود پوشش تلفنی، مکالمه خود را انجام داده، سپس تلفن همراه خود را به حالت خاموش یا فلایت مود/ آفلاین برگردانید.
کوکتل مولوتف، این کوچولوی قدرتمند!
روش ساخت يک کوکتل مولوتف قدرتمند، راهنمای ساده:
1- يک بطري شيشه اي (مثل بطري شيشه نوشابه، دلستر يا آبليمو) را برداريد. (سعی کنید دهانه بطری زیاد گشاد نباشد تا بستن آن راحت باشد)
2- داخل آن ژله سوختي ناپالم، (اگر نداريد {مخلوط بنزين و روغن موتور} يا {مخلوط بنزين و گازوييل}) بريزيد، به طوري که کمی بیشتر از نصف بطري پُر شود.
3- حال يک پارچه آغشته به بنزين يا گازوييل را داخل بطري قرار دهيد به طوري که داخل مخلوط ناپالم (يا بنزين و ..) قرار بگيرد و مقداري از آن هم از دهانه بطري بيرون بزند.
4- پارچه را از وسط گره بزنيد و با فشار درون دهانه بطري جاي دهيد تا هنگام پرتاب کوکتل مولوتف، محتواي ماده سوختی درون آن به بيرون پرتاب نشود يا از چوب پنبه براي محکم کردن درب بطري استفاده نماييد. (یکی از مهمترین بخش های ساخت کوکتل مولوتف همین محکم بستن درب بطری آن با چوب پنبه یا گره سفت است تا هنگام پرتاب محتویات سوختی بر روی شخص پرتاب کننده ریخته نشود!)
کافي است هنگام نیاز، سر پارچه کوکتل مولوتف را آغشته به بنزین یا گازوییل یا الکل کنید و آن را با فندک آتش زده و کوکتل مولوتف را به سمت نيروهاي مزدور سرکوب گر یا اماکن دولتی پرتاب کنيد تا شیشه بطري آن شکسته و متلاشي شود. (قبل از آتش زدن، سر پارچه را حتما مقداری آغشته به ماده سوختی مثل بنزین یا گازوییل کنید تا هنگام پرتاب، شعله آتش آن خاموش نشود
- توصيه يک کوکتل مولوتف ساز بنزين و روغن موتوري در يک وبلاگ: "براي نتيجه بهتر حتما بنزين و روغن موتور را با هم مخلوط کنيد، مثلا براي يک ليتر سوخت کوکتل مولوتف تقريبا 600 سي سي بنزين و 400 سي سي روغن موتور را با هم قاطي کنيد."
کپسول های آتش نشانی سایز کوچک بهترین ابزار دفاعی قابل دسترس برای همه در مقابله با پلیس ضد شورش!
ساخت گل میخ برای مقابله با موتور سواران/دستورالعمل ها برای تظاهرات خیابانی
آموزش کامل ساخت اسپري فلفل در منزل

خوب حالا که کم کم تجهیز شدید تا دیر نشده قبل از رفتن حال و هولتون روهم بکنید، احتمال زیاد برنامه بیشتر از 18 روز طول میکشه!

۲ نظر:

طیفور گفت...

وبلاگ قبلی من (سال 86):
http://anti-state.blogspirit.com
وبلاگ جدید من:
http://anti-blogfa.blogspirit.com
مجموعه کلیه مطالب وبلاگ «آنارشیست خشمگین» به صورت آفلاین:
http://www.4shared.com/file/K1CTCUOF/sabotage.html
ترجمه «خدا و دولت» باکونین با فرمت پی دی اف:
http://www.4shared.com/document/54IKzzmp/Khoda-va-Dowlat.html

Rosa گفت...

سلام عزیز جان، امشب میارمت تو لینک.
ممنون از بلاگ خشمگین. و کتاب...