۱۸ اسفند، ۱۳۹۱

زنان سرمایه داری را به گور میسپارند. مردان؟ آنها کماکان جلق میزنند!

مردان؟ آنها کماکان جلق میزنند!

رزا: خیلی وقتها پیش از طریق ترجمه ناهید جعفرپور با نوشته های ماریا میز (از بچه های اتک) آشنا شدم. واقعیت این که در سراسر کتب مارکس زنها مفقودند و گویا لای لنگ و پاچه رهبران له شدند!
الان در آستانه 8 مارس با نوشته جدیدی روبرو شدم که با اتیکت جدید و اونیفورم مائویسم، همان حرفهای ماریا را بلغور کرده!


از آنجا که اول ماه مه هم نزدیک است، و آقایان، نویسندگان شادباش روز جهانی زنان، قلم های خود را برای اول ماه مه و روز کارگر در حال تیز کردن "وحدت کلمه" هستند، بد نیست که بازخوانی کنیم!
دیدم شالگونی چی ها هم بجای دهقانان گویا "زنان" را با تاخیر صد ساله به همدستی برگزیدند. عجب افتخاری! دنبالچه پرولتاریا بودن!

توجه! توجه!
 ویدئو کلیپ از شورش های لخت تا انقلاب فمینیستی

کارگران در سرنگونی سیستم خیلی چیزها برای از دست دادن دارند، کنیزکانشان را!
زنان "پرولتاریا ی پرولتاریا" غیر از زنجیر پا، هیچ ندارند و همانها هم هستند که پتانسیل به گور کردن سرمایه داری و مردسالاری را دارند. مبارزه علیه مردسالاری برای ما همان مبارزه علیه سیستم است.
برای کارگران "مردان" نهایت ارگاسم، تسخیر قدرت سیاسی و ایجاد نظم جدید و کماکان "مردانه"!
ما اما کودکانمان را در مبارزات روزمره برای نبرد نهایی تمرین میدهیم!
ما با کودکانمان و تمام آنهایی که کیرشان بجای مغزشان فرمان نمیدهد!

 بسوی تسخیر فضاهای "مردانه"!
اولین اقدام ما!
عمل مستقیم: شکاندن قلم های شادباش گویان 8 مارس!
 باشد که بردگان خانگی تان سخن بگویند!
آنها که ترکتان کردند!

در ما نطفه ای رشد میکند که بی نظمی سیستم بردگی تان را با  آنارشی، عقیم کرد!

نه گل رز ، نه نان!

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

بالا بری پایین بیای 8 مارس متعلق به زنان طبقه کارگر هست و بس نه شما آنارشیست های مفت خور میتونید این روز رو تحریفش کنید و نه کمونیستاالله های ایرانی، به تاریخ مراجعه شود این روز در تاریخ به دست زنان زحمتکش رقم خورد، این یکی رو نمیتونید تحریف کنید چون متعلق به انسان های اولیه نیست پیشنهادی برای شما دارم فقط روی گذشته های دور مانور دهید اینطوری دروغهایتان کمتر برملا میشود، راستی جلق یا خودارضایی هم مثل پرویید باعث رفع آلودگی ها میشود،برای تو و امثال تو متاسفم که این عمل رو مسخره میکنید دقیقا مثل مسلمون های کثیف هستی که به مجردها میگن بچه جقی

ناشناس گفت...

selam rosa jan xeste nebashi in ruoz be hemeye xanom ha ve hemeye ensan haye derdmend tebrik migam omid varam hemegi yek ruoz az shere sermaye ve dolethaye morteje xelas beshim ema der rabete ba nashenas ke 2 zariyesh keje rosa hergez mojeredha ruo tohin ya tegir nekerd jelg zedan hem ye chiz e normale benaberin bayet be hesteye merkezi ve ya be mezmon kelemat tevejo kerd ne betuor xosh megzi digeran mekom kerd be omid an ruo ke betevanim ye dialog beraber dashte bashim ba tohin ve ogde goshayi be megsoud nexahim resid.sepas rosa ve dostdaran arshiverosa. mesoud

RosaArchiv گفت...

لول
من که جلغ زدن را بد ندانستم...
حالا شاید بفهمی که کلمات در زبان سیستم بار دارند و ارزش گذاری میشوند!
از کجا میدانی که آن زنان کمونیست بودند؟ کارت عضویت حزبی/ ایدئولوژیک داشتند؟
اینکه شماها این روز را مصادره کرده اید دلیل حقانیت تان نمیشود!؟
این روز به جنبش زنان تعلق داره. نه به تو...

RosaArchiv گفت...

سلام مسعود جان
میبینی که چقدر تحریفه!
اینان حتی این کلمه را هم مصادره کردند!
زنان مجرد و غیرش هم جلق میزنند....
تازه زنان را هم دسته بندی زحمتکش و مفتخور میکنند! یادشان رفته که بالا کشیدن دماغ را هم از ما آموختند!
پایدار باشید.

رضا گفت...

رزا جان به این جمله دقت کن "تاریخ مراجعه شود این روز در تاریخ به دست زنان زحمتکش رقم خورد" کسی که از 8 مارس همین روز رو فقط میفهمه نشون میده درکش از روز زن همون درک روز جهرشنبه سوری است یا مثلا عید قربان.
این ادم که همه رو چکی به تاریخ هواله میده اکر از تاریخ درک درستی داشت حداقل این رو میفهمید که مسئله زن یک مشکل تاریخی است و ریشه های اون بر میگرده به شکل گیری جامعه پدر سالار و هیچ ربطی هم به 8 مارس نداره. 8 مارس هم هیچ ربطی مستیم و بی واسطه به قطیه زن نداره. این یه روز اعتراضی کارگری بوده که البته چون زنان نقش اصلی اون رو داشتند و به خاطر اینکه از بخت بد این ناشناس از قضا همون به قول ایشان کمونیست اللهی ها بعدها در نشست بین الملی زنان این روز رو به عنوان روز زن پیشنهاد کردند.
ایشون به جای اینکه مثل بزدلها به شکل ناشناس بیاد و لمپنیزمش رو در قالب توهین به دیگران به نمایش بگذاره بهتره بره بشینه کمی تاریخ بخوته. هرچند بعید میدونم این جماعت مشکلشون عدم آگاهی باشه چون در عصر اینترنت هر آدمی که دوزار هم سواد سیاسی داشته باشه این مسایل رو میدونه. ایشون با این ادبیاتش از همون قماشی است که به قول شاملو "تفهیم کردنش به خاطر اینکه برای نفهمیدن حقوق میگیره دشواره". برای همین هم هست که باز به قول شاملو "گند چاله دهان" باز میکنند و هرچیز که لیاقت خودشونه به دیگران میکند.

RosaArchiv گفت...

رضا جان،
کسی که این کامنت را نوشته اصلا هم برای من ناشناس نمیاد، همان کسی باید باشه که بالای یک تشکل زنان نشسته و بلاخره بعد از جلق زیاد در دو تظاهرات کارزار زنان توانست خودش را بعنوان یک مرد فیمینیست به جنبش غالب کنه. و اغلب هم در همین روز بیشترین پول را اینها در می آورند، به عنوان چپ نو!
نوشته:نه کمونیستاالله های ایرانی
و راستی جلق یا خودارضایی هم مثل پرویید باعث رفع آلودگی ها میشود...
رزا:راستش در بلاگ بلاگفام از اینجور مردها زیاد نوشتم در پستهای کارزار.
مردهایی که تنها برای ماهی گیری آمدند و البته این یکی یک ماهی چاقی هم (دارای سوبسیدهای باد آورده) راصید کرد.
همان مردایی که پریود را رفع آلودگی! میدانند!
متن قشنگی را از یک زن در ایران میگذارم. مذهب سکس را در زمان پریود ممنوع کرد، چون دوره پریود سکس تولید بچه نمیکنه. ولی بعد از دو روز اول زن میتونه بالاترین ارگاسم را داشته باشه، برای مذهبی ها (یهود و مذاهب ابراهیمی) ممنوعه.
این شناس، ناشناس ما البته ازش بعنوان آلودگی نام میبره و با بستن خودش مثلا به پزشکی و بیولوگی بعنوان علم و البته شبه علم پریود را رفع آلودگی میگه! خراب شدن دیواره رحم و فرو ریختن آن البته رفع آلودگی نیست. اما تحریک ممتد و بلند شدن آلت در مشاهده هر زن در اکسیون کارزار زنان در 8 مارس توجه میخواد و مراجعه به دکتر. مردهای کمی از تحریک مدام رنج میبرند و بلند شدن مستمر آلت هم میتونه علت روانی داشته باشه و هم اختلال بیولوژیکی. معالجه داره. من چون این تفکر را میشناسم مشخص بهش لینک دادم البته او خودش بلند شدن آلتش را طبیعی و انزالش را با دست زدن به بدن زن و یا مشاهده بدن زن را قانون طبیعی میداند. ولی پریود را رفع آلودگی!
با شخصی طرف هستیم که مدام در حال جلق زدن است و حتی در حین نگارش "زن" انزال داره! و برای همین هم اینجا الان به اعتبار سازمان زنانش (که البته به خیر سر پارتنرش، زنش) ، با موضع قدرت و ثروت و آلت، شروع به فحاشی کرد. کماکان برای من شخصا افرادی که فورا با شنیدن صدا و یا دیدن زن، مرد، حیوان کودک و.... فانتاسم جنسی دارند، طبیعی نیست و ...در نظر بگیر برای کسی از قلنون شیمی و فیزیک بگویی و طرف با شنیدن صدا و دیدن تو بلند کنه!
متن زیر قشنگه برات همینجا میگذارم

RosaArchiv گفت...

پریود رفع آلودگی نیست:

در تمدن باستان ارزش خاصی برای این خون قائل بودند؛ به این دلیل که نه تنها جاری شدن آن همراه با خشونت نیست بلکه همراه با باروری و زایش است و هماهنگی تن زن با تن جهان را حفظ می‌کند.
در الهیات و تمدن مادرسالارانه کهن نیز خون قاعدگی را نوید دهنده حیات یک قبیله می‌دانستند.

با به قدرت رسیدن سلطه پدری، از ارزش این خون کاسته شد و تا به امروز که تبدیل به تابویی شده و سخن گفتن از آن چونان سختن گفتن از آلودگی است.

RosaArchiv گفت...

كهنه نجس
روزه اعتصاب ِغذا نیست
كهنه نجس - حاشيه‌ها
http://hashiyeha.wordpress.com/
رمضان مردسالاران- روزه اعتصاب ِغذا نیست/ كهنه نجس


ازسی روز ِ ماه روزه ، دست كم هفت روزش را هم ردیف یك «كهنه نجس» از جمع روزه داران طردی. چون نجسی! نمی توانی نمازبخوانی، به قرآن دست بزنی یا داخل مسجد بنشینی. فقط حق داری از یك در وارد شوی و بدون یك لحظه توقف از در دیگر خارج. چون نجسی! این نجسی فقط یك قانون ساده مسلمانی نیست. برای منی كه در یك خانواده مذهبی بزرگ شده‌ام، شرم و حقارت است. شرم از بابا و دادا و مردهای فامیل كه نكنه بفهمند تو روزه نیستی؟ پس به اجبار ماما تو همون روزهای «كهنه نجسی» هم باید بلند شوی، سحری بخوری و تظاهر به روزه داری كنی كه حفظ حیا كرده باشی! شرم ازاین كه با لحنی كه انگار جانیی را توبیخ می‌كنند، بپرسند: رِگلی؟ حیضی؟ پریودی؟ و تو ناچار وسط آن همه زنی كه آخر زیارت‌نامه خوانی سجده رفته‌اند، گاو پیشونی سفید مجلس شوی. شرم از این كه زنی و شاهدی كه دختركي را بابت یك تكه لباس خونی كه خاطرش رفته ازميان رخت‌هاي نشسته سوا كند، تحقیر می‌كنند، چون همه را نجس كرده! حالا اگه قرار باشد برای همبستگی با عزیزان دربندمان روزه بگیریم، من ِ «كهنه نجس» نمی توانم. چون روزه اعتصاب ِغذا نیست. اعمال دارد، قوانین دارد و پس‌اش مذهبی نشسته كه مرا یك هفته از یك ماه، بابت زنانگی‌ام تحقیر می‌كند. روزه ای كه خود به گسستگی حكم می دهد، نمی‌تواند همبستگی بیاید.

RosaArchiv گفت...

http://youtu.be/PCjrMf0HUCA

رضا جان این کامنتهای ویدئو جدید اسانلو را یک نگاهی بینداز. بعدا در ایمیل صحبت کنیم.

ناشناس گفت...

selam rastesh men yadeam ofdad ke chera hemeye montegedin ma hemeye chep ha hesteand ma ba merdom adi ve ferixte moshkel nedarim kei be ma migoyed ke anarshist ha ve komonist haye shorayi moft xour ve be jamee tebegati nega nemikoneand?? melome ke chep ha hesteand rosa,reza men piyman sara ki moftxor hesteand rasti ege az maha moftxour hest moerefi konim ta in chep ha ma ra serzenesh nekoneand, mesoud

RosaArchiv گفت...

سلام مسعود جان
مفتخور گفتن البته تکرار حرفهایی باید باشد که دیگران بهش میگویند.
البته برای من او مفتخور نیست، بلکه مواجب بگیر...
او کارمند سیستم است و مبلق.
من هم علیه سیستم. و مفتخور را هم شخصا فحش نمیدانم. زنده باد تمام مفتخوران عالم که بردگی سیستم را نکردند.
آنها که از پولشان پول ساختند و دیگران را برده، آنها را پایین کشیدیم، کارمندانشان هم به سوراخها در خواهند رفت.
پایدار باشید

ناشناس گفت...

menzoram in bod ke rosa jan in no nega chep ha eslan dorst nist roz zan hemeye cheb ha 50 nefar nemishodand ema jem ma bish 5000 hezar nefar bodand .sohbet hem sere kifiyet ve, kemiyet xili mohem est benaberin ma bayet xili hevasemon ra jem jour konim ve az etham haye vahi seferaz biron biahim.merci rosa jan xeste nebashi mesoud