۰۴ دی، ۱۳۸۹

اعدام حبیب لطیفی - فردا یکشنبه صبح ساعت6:30 در زندان سنندج

خبرگزاری کمپین: طبق آخرین اخبار رسیده از زندان مرکزی شهر سنندج ، حبیب لطیفی در اعتراض به دستور اجرای حکم اعدام خود، از عصر دیروز دست به اعتصاب غذا زده است. وی هماکنون در بند اجرای احکام زندان بسر میبرد . همچنین جمعی از زندانیان سیاسی و مدنی شهر سنندج که از جمله آنها عدنان حسن پور، انور حسین پناهی که قبلا حکم اعدام داشته اند و جمع زیادی دیگری از زندانیان سیاسی و مدنی این زندان در اعتراض به دستور اجرای حکم حبیب لطیفی ، اعلام کردند، که در صورت اجرای این حکم تا پای جان دست به اعتصاب غذا خواهند زد . و ازطرفی دیگر امروز شنبه (یک روز مانده به اجرای حکم اعدام حبیب لطیفی) تمامی راه های ارتباطی زندان مرکزی سنندج مسدود شد. طبق آخرین اخبار واصله تلفن و ملاقات حضوری و کابین زندان سنندج ممنوع شده است. مسئولین هرگونه راه ارتباطی با خارج را مسدود کرده اند و وضعیت زندان سنندج نا آرام گزارش دادند.
فراغان برای جلوگیری از اجرای حکم اعدام حبیب الله لطیفی
ساعت 3 بعد از ظهر روز شنبه اعتراض در برابر زندان مرکزی سنندج  از اعدام حبیب لطیفی جلوگیری کنید
ما از مردم انقلابی کرد و تمامی انسانهای آزاد و آزاده و بخصوص مردم شهر سنندج میخواهیم که فردا ساعت 3 بعد ازظهر در جلو زندان مرکزی سنندج به نشانه اعتراض به اجرای حکم حبیب تجمع کرده و تا رسیدن به خواسته‌های مدنی خود برای نجات جان حبیب دست از اعتراض مسالمت آمیز بر ندارند، به امید اینکه فردا همه ما در برابر زندان بایستیم و از تمامی فعالین سیاسی و مدنی و حقوق بشری در اروپا میخواهیم که با اعتراض خود در مقابل سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران در اروپا تجمع کرده و خواستار توقف اجرای حکم اعدام حبیب شده و پشتیبانی خود را از زندانیان سیاسی و مدنی اعلام کنند.
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی - جمعی از زندانیان سیاسی و مدنی زندان مرکزی سنندج- کمیته دانشجوی دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی - جمعیت جوانان کردستان ایران - سازمان ضد اعدام در کردستان
تیم ویژه اعدام وارد شهر سنندج شده اند
 بنابر خبری تازه که بدستمان رسیده است عصر امروز تیم ویژه اعدام وارد شهر سنندج شده اند و حبیب لطیفی هم دقایقی پس از ورود تیم اعدام به بند اجرای احکام منتقل شده است و در سلول انفرادی بر سر میبرد و تیم اعدام چند دقیقه ای با ایشان صحبت نموده اند که به درگیری لفظی منجر شده است و یکی از مسئولین تیم اعدام به حبیب گفته است هر چی قاضی گفته است ما اجرا میکینم اگر گفت طناب به گردن شما می آندازیم ما این کار را انجام میدهیم .
شماره تلفنهای سازمان ملل جهت اعتراض به اعدام حبیب اله لطیفی برای اعتراض به حکم ظالمانه اعدام حبیب اله لطیفی از طریق فاکس و تلفن و یا پست الکترونیکی سازمان ملل تماس حاصل و اعتراض خود را از رفتار جنایتکارانه رژیم تهران ابراز نمایید
E.mail: info@uncompendium.org
Tel : 01805783424865
Fax : 01805684308213

فیلم های زیر برای یادآوری26. Dezember 2009
Protest in Sirjanبه آتش کشيدن سکوی اعدام توسط مردم سيرجان
People in Sirjan setting a execution ramp on fire!!

فراری دادن اعدامیان در سیرجان26. Dezember 2009
Protesters freeing prisoners from being hanged. IRAN, Sirjan
مردم باغيرت سيرجان با يک حرکت شجاعانه توانستند 2 نفر را از اعدام نجات دهند
بنا به گزارشات دریافتی صبح امروز سه شنبه ۲۲ دسامبر در سيرجان در حالي که قرار بود حکم دو محکوم به اعدام به نامهای اسماعیل فتحی زاده و محمد اسفندیار پور که مقامات قضایی جرم آنها را نگهداری و حمل اسلحه و سرقت مسلحانه از بانک اعلام کرده بود، در ملاء عام اجرا شود با واکنش اعتراضی گسترده مردم مواجه شد. مردم به همراه بستگان اعدامی ها هنگام اجرای حکم با تجمع واعتراض وسیع و با شعارهای ضد حکومتی با سنگ به ماموران یورش بردند. ماموران انتظامی با تیراندازی و پرتاب گاز اشک اور با مردم معترض درگیر شدند. مردم در حین درگیری موفق میشوند این دو اعدامی را که هنوز زنده بودند از دست آنها خارج کرده و فراری دهند.
فیلم کامل قیام دلاوران دشتستان / سیرجان  فیلم کامل از درگیری شدید در سیرجان برای نجات اعدامیها

هیچ نظری موجود نیست: