۰۸ دی، ۱۳۸۹

خانه‌ "عباس لطیفی" پدر دانشجویی کورد" حبیب الله‌ لطیفی" در محاصره‌ است


برخی از اعضای خانواده حبيب‌الله لطيفی که يک‌شنبه شب بازداشت شده بودند آزاد شدند. تارنمای مرکز خبری روژهلات خبر آزادی چند تن از اعضای خانواده لطيفی را تأييد کرده و اسامی آن‌ها را عباس لطيفی، پدر، شهين و بهار لطيفی، خواهران حبيب‌الله لطيفی، اعلام کرده است
فعالان حقوق بشر پيش از اين گزارش داده بودند که عباس لطيفی، دو تن از برادران حبيب‌الله لطيفی به نام‌های اقبال و ايرج، سه تن از خواهران وی به نام‌های الهه، شهين و بهار و همچنين همسر برادر وی به نام ژياتن متی‌پور دستگير شده‌اند
مرکز خبری روژهلات نيز امروز از دستگيری دلير اسکندری، فعال دانشجويی و مدنی و دبير ادواری اتحاديه دانشجويان کُرد، خبر داد.بنا به خبرهای رسیده به مركز خبری روژهلات، در ادامه ی زنجیره بازداشتهای شهر سنندج، دلیر اسکندری فعال دانشجویی و مدنی و دبیر ادواری اتحادیه ی دانشجویان کرد، پس از چندین مرحله بازجویی غیر قانونی، صبح امروز طی یک تماس تلفنی به ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان کردستان احضار شد و تاکنون از مشارالیه اطلاعی در دست نیست
متن اطلاعیه (شماره ۷) کمپین سراسری نجات حبیب الله لطیفی: شب 26 دسامبر 2010 مهندس " افشین شیخ الاسلامی وطنی" به‌ همراه‌ دو نفر دیگر به‌ نامهای" یحیی قوامی" و" هیوا مسعودی" از جانب نیروهای امنیتی رژیم در شهر سنندج دستگیر و به‌ مکان نامعلومی انتقال داده‌ شدند که‌ تا کنون هیچ اطلاعی از سرنوشت این 3 شخص و اتهام وارده‌، در دسترس نمیباشد.
افشین شیخ الاسلامی وطنی، متولد اسفند ماه 1354 شهر سنندج ، مهندس عمران ،عضو انجمن های محیط زیست شهر سنندچ می باشد ،او بیشتر نیز 2 بار توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی دستگیرشده است ،در بهمن 1382 مدت 3 ماه را در بازداشتگاههای اطلاعات ایران به سر برده است ،نامبرده‌ مورد شکنجه و آزارقرار گرفته‌ بود ،ب ار دوم درتابستان 1384 دستگیرمی شود، که مدت 1 سال را در زندان شهر سنندج به سر برد
در ادامە دستگیریهای گستردە در شهر سنندج" رحیم لقمانی "یکی از شعرای کرد "کژال نقشبندی" و "ناصح نقشبندی" فعال سیاسی کە برادر زن رحیم لقمانی نیز می باشد از سوی ماموران امنیتی سنندج دستگیر شدەاند.
همچنان نیروهای نظامی بو سیوه‌ گسترده‌ در سطح شهر پخش شده‌اند، خانه‌ "عباس لطیفی" پدر دانشجویی کورد" حبیب الله‌ لطیفی" همچنان در محاصره‌ کامل نیروهای رژیم میباشد.
دو زندانی سیاسی در ایران اعدام شده اند. جنایتکاران رژیم جمهوری اسلامی دو زندانی سیاسی را مخفیانه سحرگاه روز سه شنبه هفتم دیماه ١٣۸٩ در زندان اوین اعدام کردند. علی صارمی، زندانی سیاسی دهه شصت روز گذشته بعد از ملاقات با خانواده اش در زندان گوهردشت، به زندان اوین منتقل شد و بدون اطلاع خانواده و وکیل وی اعدام شد. علی صارمی در دهه شصت به اتهام هواداری از سازمان مجاهدین خلق سه سال در زندان به سر برد. وی در سال هشتاد و چهار برای دیدار با فرزندش به کمپ اشرف در عراق سفر کرد و به خاطر آن دیدار به یک سال زندان محکوم شد. وی سال ۸۶ به خاطر شرکت در مراسم سال گرد قتل عام شدکان تابستان ۶۷ در خاوران دستگیر و سپس به اتهام عضویت در سازمان مجاهدین خلق به اعدام محکوم شد.
علی اکبر سیادت که به اتهام "محاربه" به اعدام محکوم شده بود، سحرگاه روز سه شنبه همراه علی صارمی در زندان اوین به دار آویخته شد. رژیم وی را به اتهام فروش اطلاعات موشکی سپاه سرکوبگر پاسداران به اسرائیل محکوم به اعدام کرد، بی آنکه او به چنین اطلاعاتی دست داشته باشد. وی در سال هشتاد و هقت در حالی که همراه همسرش قصد سفر به خارج را داشت، دستگیر شد. رژیم جمهوری اسلامی در حالی دست به کشتار این دو زندانی سیاسی زد که افکار عمومی معطوف به اعتراض به اجرای حکم دانشجوی کرد، حبیب الله لطیفی شده بود. رژیم برای جلوگیری از اعتراضات داخلی و جهانی، خبر اعدام این دو را به خانواده و وکلای آنها اطلاع نداد و هردو را سحرگاه روز سه شنبه مخفیانه در زندان اوین به دار آویخت.
آخرین پیام صوتی شهید راه آزادی علی صارمی در رابطه با حبیب الله لطیفی
رژيم قصد دارد كه من وامثال من ويا برخي ازجوانان وزندانيان را به پاي چوبه هاي دار بكشاند تاهمانند ابن زياد بانمايش اجساد آنها همه را مرعوب ومتوحش سازد.اين را دادستان تهران ,لاريجاني رييس مجلس وبرخي مقامات جنايتكار رژيم براي ارعاب مردم با وقاحت تمام درتلويزيون هم اعلام كرده اند ولي ترديدي نيست كه چنين احكام وتهديدهايي كمترين خللي درآماده بودن من وهموطنانم براي تحقق ايراني آزاد به وجود نمي آورد.
وبه عنوان پدري كه حدود 23 سال ازعمر خود را براي ازادي دراين سرزمين ورژيم قبل ورژيم كنوني درزندان به سربرده است , به لاريجاني ها وديگر جنايتكاران اعلام ميكنم كه :
گربدين سان زيست بايد پاك , من چه ناپاكم اگر ننشانم از ايمان خود چون كوه , يادگاري برتر از بي بقاي خاك
والسلام
علي صارمي زنداني سياسي گوهردشت نهم ديماه
زينب صارمی دختر علی صارمی که صبح روز سه شنبه در زندان اوين به اتهام محاربه اعدام شد گفت: « اين چيزی که به عنوان محاربه برای او مطرح کردند اصلا صحت ندارد. او به مجاهدين خلق و اردوگاه اشرف فقط يک وابستگی داشت و آن هم برادر من بود که در اشرف است. او به بازجويانش هم گفته بود که عضو سازمان مجاهدين خلق نبوده و فقط رفته بود به اردوگاه اشرف تا به پسرش سر بزند.»
اسامی دستگير شدگان در تجمع خانواده به خاطر اعتراض به اعدام علی صارمی
پويا صارمى - هادى منصورى- محبوبه منصورى (فرزندان محمد على منصورى كه بعداز شنيدن خبر اعدام على صارمى نگران وضعيت پدرشان شده و به جلوى زندان اوين رفته بودند) و مهين صارمى همسر على صارمى و اكرم السادات سنجرى مادر ميثاق يزدان نژاد
طبق اخبار رسيده مطلع شديم كه ساعتي پيش اعضاي خانواده علي صارمي و نفرات بازداشتي باستثناي پويا صارمي آزاد شدند . پويا صارمي را در بازداشتگاه تجريش نگه داشته واورا بدليل دروغ نيامدن پرونده او مابقي را آزاد كرده واورا آزاد نكرده اند .
کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: علی صارمی زندانی سياسی محبوس در زندان رجايی شهر کرج صبح امروز سه شنبه 7 دی ماه پس از انتقال به زندان اوين به همراه علی اکبر سيادت اعدام شدند. علی صارمی که در سالای دهه 60 چندين بار زندانی شده بود، در شهريور ماه سال 86 به دليل شرکت در مراسم ياد بود جانباختگان 67 در گورستان خاوران و نيز ايراد سخنرانی در آن مراسم و دعوت از مردم برای مقاومت، دستگير شد و پس از مدتی از سوی دادگاه انقلاب حکم اعدام دريافت کرد.
بيانيه بخشی از معلمان در اعتراض به اعدام معلم نازی آباد علی صارمی مطلع شديم زندانى سياسى آقاى على صارمى 63 ساله و معلم محبوب دانش آموزان نازى آباد تهران كه درزمان شاه نيز زندانى بوده و 23 سال ازعمرش را براى آزادى انديشه و بيان در زندانها گذرانده بود امروز صبح سه شنبه هفتم ديماه توسط نظام حاكم برايران اعدام شده ا ست .
علی صارمی به جرم این سخنرانی محکوم به اعدام شد
مصاحبه آقای قائم مقامی با آقای صارمی زندانی محکوم به اعدام ، به جرم محاربه از داخل زندان رجایی شهر گوهردشت
اجرای حکم اعدام به علی صارمی، خانواده و وکیل مدافع او ابلاغ نشده بود. وی پیشتر در گفتگو با کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی اعلام کرده بود که حاضر است اعدام شود اما درخواست عفو ندهد.
ویدئو‌ای کوتاه از اعتراضات دیروز مقابل سفارت ایران در نروژ
گزارش راديو ندا از آكسيون اعتراضي ايرانيان در اسلو نروژ در گفتگو با آرش مهدوي.
براي شنيدن گزارش لطفا ً اينجا را كليك كني
گویا کشتن انسانها برای جمهوری اسلامی در ماه محرم واجب است که اگر حبیب نشد صارمی راباید به قربانگاه برد
رژیم ایران از کشتار سال ۶۷ درس نگرفته است و بار دیگر در هیبت عفریت مرگ ظاهر شده و به جان زندانیان افتاده است. در مقابل ماشین مرگ رژیم باید ایستادگی کرد
هفته آینده قاتل جنایت سعادت آباد در ملا عام و در محل وقوع جرم، اجرا خواهد شد.
قاتل جنایت سعادت آباد: حكم مرا زودتر اجرا كنيد    عدالت سریع‌السیر و اعدام سرپایی
استفراغم میگیره از بس اعدام و دستگیری شنیدم    زنده باد آزادی، زنده باد زندگی!
Tod der Todesstrafe - Death to the Death Penalty

چگونه با ایجاد جی میل و حفاظت از آن به وزیر اطلاعات بگوییم زرشک!

هیچ نظری موجود نیست: