۰۴ دی، ۱۳۸۹

آخرین ملاقات حبیب الله لطیفی با خانواده اش انجام شد

خبرگزاری هرانا - بعداز ظهر امروز، شنبه چهارم دی ماه، خانواده ی حبیب الله لطیفی موفق شدند با این زندانی سیاسی محکوم به اعدام ملاقات کنند.
خواهر حبیب الله لطیفی در گفتگوی کوتاهی با گزارشگر "هرانا" با اعلام این خبر افزود که مسئولان زندان به ایشان یادآور شدند که با توجه به قرار بر اجرای حکم اعدام این زندانی سیاسی در ساعت 6:30 صبح یکشنبه، این آخرین ملاقات ایشان با وی بوده است.
خانم لطیفی با بیان اینکه حبیب الله از اینکه قرار است حکم اعدام وی به اجرا در بیاید بی خبر بوده و ایشان در این ملاقات وی را از این مهم با خبر کرده اند گفت: روحیه ی برادرم پس از شنیدن این خبر بسیار خوب بود و با اشاره به این نکته که هر کسی سرنوشتی دارد، ما را دلداری می داد.
وی افزود: برادرم با شنیدن این خبر از بوفه ی زندان بسته ای شکلات خرید تا به گفته ی خودش آخرین هدیه اش، قبل از اجرای حکم، به سایر هم بندیان اش را آماده کرده باشد.
خواهر حبیب الله لطیفی در پاسخ به پرسش گزارشگر هرانا مبنی بر اینکه وکلای این زندانی سیاسی چه اقداماتی در جهت جلوگیری از حکم وی انجام داده اند، گفت: آقایان صالح نیکبخت و نعمت احمدی تاکنون جلسات متعددی با مقامات قضایی کشوری و استان برگزار نموده اند که جواب این پیگیری ها از سوی مسئولین هنوز اعلام نشده است.
علی رغم اینکه این گفتگو در دقایق پایانی شنبه شب صورت گرفت، خانم لطیفی از ادامه ی پیگیری های هر دو وکیل برادرش خبر داد.
شایان ذکر است که خانواده ی حبیب الله لطیفی از ساعاتی دیگر(2 بامداد یکشنبه 5 دی ماه) قرار است در مقابل در زندان مرکزی سنندج حضور یابند.
بنا به آخرین خبری که رسیده ، تعدادی زیادی از مردم سنندج و کردستان که بیش از 300 نفر میرسد در همراهی با خانواده زندانی محکوم به اعدام و اعتراض به جابجای اجرای حکم اعدام حبیب لطیفی هم اکنون در جلو درب زندان مرکزی شهر سنندج تجمع کرده اند. از طرف دیگر در سنندج و برخی از شهرهای كردستان، رژیم برای مقابله با حرکت اعتراضی مردم نیروهای سرکوبش را بسیج کرده و از جمله به كنترل برخی مناطق شهر سنندج پرداخته و راههای ورودی و خروجی به سنندج را تحت کنترل بیشتری درآورده است

هیچ نظری موجود نیست: