۰۲ اسفند، ۱۳۸۹

ولایت حرف مفته، رژیم باید بیفته! / پایان 1 اسفند آغاز سرنگونی..

Iran Tehran 20 feb. Bassiji Forces lines up at Vali Asr

مزدوران بسیجی‌ در خیابانهای تهران - ۱ اسفند فیلم 
 ولایت حرف مفته، رژیم باید بیفته !
17:18 شاهدان عینی از شیراز می گویند: “امروز تجمعات شیراز از روز 25 بهمن گسترده تر بود.”‬
17:15 شاهدان عینی از شیراز می گویند: “امروز حضور افراد مسن در تظاهرات گسترده بود. افراد مسن هنگامی که مشاهده می کردند فردی بازداشت شده، دخالت می کردند و زمینه آزادی آن ها را فراهم می کردند. در نمونه ای یک زن مسن در یک ماشین ون را باز کرد و افراد بازداشت شده را به بیرون هدایت کرد.” تظاهرات 1 اسفند شیراز فیلم
تهران- امروز 1 اسفند فیلم 89
دانشجو آنلاين:برخورد وحشیانه با مردم در شیراز توسط اوباش جنایتکار فیلم
گفت‌وگو با احمد ملکی، دیپلمات مستعفی ایران در ایتالیا فیلم
بکار گيری شيوۀ جديد اعتراضی توسط جوانان در سطح تهران، ساعت 8 عصر
بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" اعتراضات در خيابانهای مرکزی شهر تهران ادامه دارد و مردم بصورت گسترده در خيابانها و ميادين مرکزی حضور دارند. روز يکشنبه اول اسفند ماه حوالی ساعت 20:00 مردم و جوان در نقاط مرکزی گسترده حضور دارند. مردم بصورت دسته های چند صد نفره اقدام به تجمع می کنند و شروع به سر دادن شعار می نمايند شعار ها عليه ولی فقيه علی خامنه ای متمرکز است با گسيل شدن نيروهای سرکوبگر به آن نقطه آنها پراکنده می شوند. همزمان دستۀ ديگری از جوانان در نقطۀ ديگری شروع به اعتراض می نمايند و همچنين اقدام به سر دادن شعار می کنند. اين شيوۀ اعتراضی با تاريک شدن هوا در نقاط مختلفی ادامه دارد . از جمله نقاطی که اين شيوۀ اعتراضی بکار گرفته می شود مسير انقلاب تا چهار راه ولی عصر و ميدان ولی عصر ،ميدان انقلاب بسوی آزادی ؛ميدان 7 تير و خيابانهای اطراف آن ،ميدان ونک و ساير نقاط تهران می باشد. شيوۀ جديد اعتراض باعث سر در گمی و کلافگی نيروهای سرکوبگر و همچنين به هم ريختگی سازماندهی آنها شده است. نيروهای سرکوبگر به موقع قادر به واکنش و سرکوب و دستگيری اعتراض کندگان نيستند.
فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران
01 اسفند 1389 برابر با 20 فوريه 2011
تظاهرات درتورنتو به حمایت از مردم ایران (۱ اسفند)
تو رو خدا ا.ن داره دیونه میشه!  تو رو خدا دو تا شعار هم علیه ا.ن بدید بچه مردم عقده ای شد!
Mr. Ayatollah, shut the fuck up please
پیام آیت‌الله مکارم شیرازی در اعتراض به جنایات حکومت بحرین! حوادث بسیار دردناکى در بحرین در جریان است، حاکمان ظالم و حلقه به گوش بیگانگان در آنجا حمام خون به راه انداخته‌اند و شیعیان را که هیچ گناهى جز درخواست احقاق حقوق از دست رفته خود ندارند به وحشیانه‌ترین وضعى به خاک و خون مى‌کشند. ما ضمن اینکه جنایات ضد انسانى حاکمان بحرین را شدیدآ محکوم مى‌کنیم از جوامع بین‌المللى مى‌خواهیم که در برابر این جنایات هولناک سکوت نکنند و اجازه ندهند حاکمان خودکامه بحرین دست به هر جنایتى بزنند.
تظاهرات بعدی حمایت از مردم مظلوم بحرین، یمن و لیبی.
آیت‌الله وقیح / بر چنین مرجع و بر زیر و برش باید رید...
وقاحت ، کراهت /مرگ بر این ولایت
معترضان و مخالفان ایرانی در آلمان، شیشه و پنجره های کنسولگری ایران در فرانکفورت را شکستند. به گزارش خبرگزاری آلمان، عده ای بین 50 تا 100 نفر از تظاهرکنندگان با یورش به کنسولگری ایران، به این ساختمان آسیب رساندند. معترضان قصد داشتند خود را به دفاتر شبکه رادیو تلویزیونی ایالت "هسن" برسانند اما با دخالت پلیس از تصمیم خود منصرف شدند. بر پایه گزارش خبرگزاری آلمان در جریان اعتراضهای روز یکشنبه و سرکوب نیروهای امنیتی و انتظامی، یک نفر در تهران کشته شده است.
تدارکات چهارشنبه سوری؛ ما و نارنجک دست ساز و تیرکمون کشی و گارد ضد شورش!!!
افشاء شد:عكس و اطلاعات يكي از از عناصر اطلاعاتی امنیتی کرمانشاه
عكسي كه مشاهده ميكنيد رضا دزفولی نژاد وی از عناصر اطلاعاتی امنیتی کرمانشاه است که ابتدا به عنوان مسئول پایگاه بسیج شهید رحمت الله نوروزی واقع در کوچه پیشکسوتان در خیابان نوبهار کرمانشاه نقش مهمی در سرکوبی قیام دانشجویی سال 81 ایفا کرد و پس از خوش خدمتی های مذکور به عنوان محافظ آیت الله زرندی امام جمعه پیشین کرمانشاه منصوب شد.
تایید خبر قتل یک هموطن درهفت تیر تحت پوشش ((خودکشی در مترو))!!!
پایگاه خبری نیروی انتظامی سرانجام گزارش های مردمی تیراندازی و کشته شدن حداقل یک نفر از هموطن هایمان در میدان هفت تیر تهران را تحت عنوان ((خودکشی در متروی میرداماد)) تایید نمود!.
به زودی متعفن ترین سطل زباله تاریخ رابه آتش می کشیم
شایعات منتشر شده توسط کودتاچیان در باره بیماری و بستری شدن موسوی تکذیب شد. منبع توییتر مهدی سحرخیز
انتقال صدها بازداشت شده به پلیس امنیت خیابان شریعتی و مقر فاتب نیروهای امنیتی و دولتی امروز در تهران صدها شهروند معترض را که قصد راهپیمایی و تجمع را داشتند به صورت فله‌ای بازداشت و به بازداشتگاه‌های مختلف منتقل کرده‌اند. یک منبع مطلع از تهران که پدرش جزو بازداشت شدگان استو به «رهانا» سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران» گفت: «پدرم امروز جزو بازداشت شدگان بوده است و مطلع شدیم که در «پلیس امنیت» واقع در خیابان شریعتی منتقل شده است، وقتی به آن‌جا مراجعه کردیم با انبوه بازداشت شدگان و خانواده‌هایی مواجه شدیم که برای اطلاع از وضیعت عزیزان‌شان به آن‌جا آمده بودند.» این منبع که نخواست نامش فاش شود گفت: «تعداد بازداشتی‌ها بسیار زیاد بود به طور که می‌توان گفت بالغ بر چند صد نفر در آن‌جا نگهداری می‌شدند.» همچنین «مقر فاتب» معروف به «پلیس پیشگیری» در خیابان کارگر در حوالی میدان انقلاب نیز از دیگر اماکنی است که بسیاری از بازداشت شدگان به آن‌جا منتقل شده و در این محل نگهداری می‌شوند.
فرناز کمالی دانشجوی دانشگاه آزاد بازداشت شد فرناز کمالى فعال دانشجویی دانشگاه آزاد و دانشجوى رشته علوم سیاسى واحد تهران مرکز امروز در تهران بازداشت شده است.
شنیده ها حاکی از آن است که حامد نور محمدی دانشجوی ۲۰ ساله ی زیست شناسی دانشگاه شیراز شامگاه یکشنبه یکم اسفند بعد از آنکه مورد حمله ی اسپری فلفل قرار گرفته از بالای پل نمازی به پایین پرت شده و در دم جان سپرده است ...
مزدور را شناسایی کنید  اول اسفند 1389، روبروی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران. در این عکس نفر آبی در حال ایست دادن به یکی از ماشینهایی است که در حال تردد بوده است.
یکشنبه یک اسفند 89- شیراز خیابان ملاصدرا- حدود ساعت 17:30 نیروهای بسیج و لباس شخصی با کمک یگان ویژه ی پلیس اقدام به ضرب و شتم یک جوان کردند جوان که از سمت دیگر خیابان در حال فرار بود با حمله ی گروهی دیگر از نیروهای حکومتی متوقف شد به این جوان معترض حداقل سه بار شوک برقی وارد شد، و وی را با ضربات پی در پی دست و پا و باتون مورد حمله قرار دادند در میان بسیجیها، دو نوجوان کمتر از 16 سال دیده شد که با باتون اسرائیلی اقدام به ضرب و شتم مردم می کردند  فیلم shiraz.iran protest 20 Feb11- Part1.flv
پارت دوم فیلم حرکت وحشیانه ی بسیجیها و لباس شخصی ها رو کاملا واضح نشون میده
فیلم girl save her boyfriend from anti protest guards(shiraz iran 20 feb 2011

موتورسوارهای لباس شخصی و پوشاندن چهره / 1 اسفند فیلم
نمایش وحشت حکومت با مستقر کردن نیروهای سرکوبگر در خیابانها
چهار فیلم تازه منتشر شده با کیفیت خوب
قاتلان محمد مختاری را شناسایی کنید  مزدوران رژیم بدانند ما دنبال شما هستیم؛ خامنه ای ومزدوران حرامزاده اش بدانند جوانان شجاع ایران آنها را مجازات خواهند کرد . حتی فرزندان شما روزی بدنبا انتقام از شما خواهند بود.شما هیچ جا دیکر امنیت نخواهید داشت . چشمان ما همه جا شما را تعغیب می کند مثل نازی های آلمان تا روز مرگ دنبالتان خواهیم بود


شهيد صانع ژاله توسط حامد فتاحي کشته شد دانشگاه هنر تهران، يکي از قاتلان شهيد صانع ژاله مي باشد حامد فتاحي در سال 1359، بدنيا آمد. متاهل و صاحب پسري نزديک به چهار سال به نام احمد رضا دارد. حامد فتاحي از دوران دبيرستان در بسيج دانش آموزي فعال بوده است و درمحافلي که برياست حسين شريعتمداري در تهران تشکيل مي شد، شرکت مي کرد. وي از فعالين انجمن حجتيه در تهران است و بطور کامل به ظهور امام زمان در همين نزديکي ها باور دارد. حامد فتاحي که داراي افکار شديد ضد يهودي، ضد بهايي و ضد اهل سنت است.


پ.ن.: در مورد قاتل احتمالی صانع ژاله پستهای مرتبط در سال 1992
 برای خواندن مطلب لطفا روی تیتر ها کلیک کنیم.



من در این قضیه دارم تاوان انتقادی که به حکومت در قضیه صانع ژاله داشتم را پس می دهم. شما شاید یادتان نباشد، در زمان انتشار خبر قتل صانع ژاله و روزهای بعد از آن، رسانه های وابسته به حکومت، روی بسیجی بودن او مانور زیادی دادند. به این دلیل که فکر می کردند این مانور دادن، انگشتها را در قتل صانع ژاله، بیشتر به سمت اپوزیسیون  می برد. بنده اولین شخص و بلکه تنها شخصی بودم که با هویت واقعی ام، بسیجی بودن ژاله را در سالهای آخر حیاتش رد کردم و به بسیجی معرفی کردن او اعتراض کردم. که سند ادعای مرا در این آدرس می بینید:
http://armanha.tk/?p=475
آن نامردی هم که از روی کینه شخصی، بنده را قاتل صانع ژاله معرفی کرد و شما هم بر مبنای داستان بدون سند او می گویید که بنده نتوانسته ام از خودم سلب مسئولیت کنم، تازه وقتی این نوشته بنده را خواند و فهمید که من دورادور صانع ژاله را می شناسم، متوجه شد که می تواند چنین داستانی ببافد. باقی حرفهایتان هم مباحثی هست که بحث مفصل می طلبد....



مجموعه لینک ها و گزارشات روز 1 اسفند در این بلاگ.
اسفند ماه آخره - سيدعلي بايد بره / اول اسفند
سید علی بیچاره // دیگه آخر کاره –
سید علی بمیری بن علی رو ببینی/ ادامه اخبار لحظه به لحظه 1 اسفند
«اسفند دونه دونه/سید علی سرنگونه»اخبار لحظه به لحظه رویدادهای اول اسفند
گزارش لحظه به لحظه از اعتراضات۱اسفند2
اخبار لحظه به لحظه رویدادهای اول اسفند 89روز خشم مجدد مردم ایران
مسیر تظاهرات فردا 1اسفند طول خیابان ولیعصر است.

گام به گام
اول تونس، بعد مصر، الجزایر، لیبی، بحرین، ایران... اعتراض سراسری و آغاز اعتصاب کارگری*
فردا چه خواهد شد؟ آیا باز هم سی سالی فریبشان خواهند داد؟ و یا برای چند سالی، ساکتشان خواهد کرد؟

هیچ نظری موجود نیست: