۱۹ فروردین، ۱۳۹۱

انتقاد به سمینار زنان چپ و کمونیست و انقلابی و رادیکال و مبارز!


رزا: بعد از توقف ناگهانی کارزار زنان (کلیپ من از کارزار سانسور شده! اینجا)  و سه سال زیر پا گذاشتن مسافت های نجومی در مارش های زنان روز 8مارس بدون حتی یک سطر جمعبندی و یا حتی توضیح دلایل توقف و یا اصلا اعلام دو خطی شکستن اعتلاف سابق.
همان زنان "کارزار زنان"،  اینبار با فراخوان به سازماندهی مجدد داده و جلسه دوم (سراسری و بین المللی) خود را در شهر هامبورگ آلمان از دیروز آغاز کردند و خوشبختانه جلسات آن در پالتاک ایرانیان نیز زنده از فردا ساعت 9 صبح ادامه پخش میشود.
اینجا  این سمینار تا روز  1 شنبه ادامه دارد. همان زنان کارزار اینبار با اعتلاف زیر پرچم سرخ و به نام نامی کمونیست خواستار صف مستقل زنان در صفوف احزاب و جنبش چپ میباشند و آنطور که از بحث های دیشب مشخص شد گویا فعلا قرار است اعلام حمله به تشکیلاتهای خودی داده و علیه مردسالاری درون چپ فعلا بحث را باز کنند!
البته اینکار جای استقبال دارد چرا که جنگ عجیبی درون کارزار سابق در جریان بود و هر جا که صف مستقل زنان حواسش به تدارکات و سازماندهی گرم بود یکهو یک پرچم سرخ و یا تمثال لنین یا مائو برافراشته شده و داد بقیه زنان غیر فرقه ای در میامد. اینبار اما در هامبورگ تمام پرچم ها برافراشته و کم هم آورده،  دست بدامان زنان آلمانی "کوراژ" شاخه حزبی مارکسیست لنینیست آلمانی هم شده و آنها هم با سه صلوات به روان پاک چاوز، با سلام ها و درودهای اینترناسیونالیستی زنان ونزوئلا  که از 2 سال پیش در کنگره زنان سوسیالیست این کشور در جا یخی حزب نگهداری میشد بنام پیام نوروزی آنرا به اسماع زنان چپ و کمونیست رساندند.
البته این همبستگی جهانی تناقضی دارد آنتاگونیستی و آن هم برادری احمقی نژاد است با کشور دوست و برادر چاوز! و یا بهتر بگوییم که زنان کمونیست ایرانی در رفاقت با کشور دوست و برادر ونزوئلا برای چاوزیسم دست میزنند ولی از طرفی طرفدار خالصانه سقوط رژیم دوست و برادر چاوز یعنی کشور زن ستیز ایران اسلامی اند!
اینکه در این جلسه دیشب حتی 1 زن به این همبستگی آنتاگونیستی سوسیالیستی/ اسلامی از منظر منافع زنان ایران اعتراض نکرد، نشانه چرخیدن در بر پاشنه سابق و هیاهو برای سازماندهی (سربازگیری از) جنبش زنان در جهت منافع حزبی و نه منافع زنان است.
زنان ایران بخوبی واقفند که سفارتخانه ونزوئلا در ایران به فاحشه خانه خصوصی چاوز تبدیل شده و سنگ سنگسار زنان  ایران با مبادله پایاپای نفت در برابر پهن از کشورهای دوست و رفیق کوبا و نیکاراگوئه و ونزوئلا و کره شمالی و چین و باقی ماندگان اردوگاه سوسیالیستی تهیه میشود!
از طرفی رفقا بخوبی واقفند که سیاست مدارا ی حزب مجلسی آلمان (مارکسیست - لنینیست) و حزب چپ آلمان در حمایت ، پذیرایی ملوکانه  و دعوت سالیانه احمقی نژاد اسید به صورت زنان مبارز پاشیده و پیام همبستگی چاوزیستها  را بدون تذکر و انتقاد حتی آبکی و با تعارف معمول میهمان به میزبان، با دست کوباندن و پا کوباندن و شعارهای همبستگی اینترناسیونال  از طرف زنان کمونیست ایرانی جواب دادن بسیار خفن بود  و دمب خروس چاوزی را در جا نکندن و اعلام موضع شفاف نگرفتن، همان سیاست مدارا ی سوسیالیستی است که تا زمان برافراشتگی پرچم سرخ ما جیک نمیزنیم و اتحاد اردوگاهی فعلی را حتی پس از سقوط اردوگاه حفظ میکنیم!
اینطوری حساب جنبش صلح و ادعای ایجاد جبهه سوم (نه به امریکا و نه به رژیم اسلامی) هم زیرش بد جوری آب خواهد داد.  از ما گفتن بود!
البته من شخصا تا قبل از تصفیه استالینیستی  از طرف سازمان زنان 8 مارس و ترجیح اقلیت و شهرزادنیوز از طرف سازمان زنان 8 مارس و مصاحبه رفیقانه رهبری تشکل زنان 8 مارس در رادیو شورایی اقلیت،  اخبار را دنبال میکردم و بعد از حزف م از تشکیلات 8 مارس و سانسور  کل نوشته جات هرج و مرج طلبانه ام به اسم رزا روشن (البته این حذف کارشناسانه نبوده و در حافظه سایت اینجا هنوز قابل دسترسی میباشد! لطفا در اسرع وقت اقدام به سانسور کامل کنید! ) اینجا
آدرس
فایل های صوتی
موقعيت زنان افغانستان دو سال پس از اشغال نظامی- رزا 1  2 
زن و مذهب – رزا
قتل صبيه:  رزا- تهمينه
زبان جنسيتی: اتاق ايران ميزگرد - رزا  
اینم سانسور کردید!

بله میگفتم! من علاقه ام به کارزار زنان کم شد و عاقبت هم نفهمیدم چرا دوستان دلیل توقف کارزار زنان را در هیچ کجا رسانه ای نکردند؟ از آنجایی که طیف های مختلف در کارزار زنان شرکت داشتند، رسانه ای کردن اختلافات و انتشار بحث های درونی میتواند به چاره اندیشی در مقابل مشکلات آینده اعتلاف های گسترده بعدی کمک کند.
فیلم کارزار زنان جهت یاد آوری!اینجا
در پایان امیدوارم زنان ایران، افغانستانی و فارسی زبان همه همدستان رژیم اسلامی را فرای پرچمی که در دست دارند و ایدئولوژی اعلام شده دشمن خود دانسته و دست دوستی رفیقانه با احمقی نژادها را در جا قطع کرده و گول چاوزها و شعار آزادی زن را نخورده و نمایش فاتحه خوانی رفقا  بر سر قبر متعفن خمینی آنتی امپریالیسم کاذب را فراموش نکنند!
 صادقانه خیلی علاقه مند بودم در کنارتان باشم، دیدارها تازه شده و مو های سپید همدیگر را بشمریم و به روی چین و چروکهای جدید زوم کرده، و بدون شیشه شیر به یک دست و کهنه بچه به دست دیگر،  سر فرصت توطئه فمنیزه کردن روز کارگر بریزیم،  اما با نگاهی به مخارج شرکت و منوی غیر گیاهی غذا!، بی سرپرستی کودکان مادران شرکت کننده و سایر جزعیاتی که در بحث ها تیتر وار بعنوان مطالبات بی ارزش زنان چند قرن است که مطرح میشود و گویا هنوز درونی نشده، ترجیحا بطور مجازی مثل بقیه زنان در انتظار بی ثمر اندیشه کردن برای مسئله کودکان در سمینارهای ایرانی سمینار زنان را دنبال میکنم...
البته
ما حتما دوباره علیه سیستم همدست خواهیم شد. اما متحد؟  نه ، دیگر هرگز
 نه به استالینیسم...

لینکهای مرتبط:
 الله جمهوری اسلامی به ماتحت رژیم کمونیستی و چپ و ضداستثمار و ضداستعمار کوبا هم فرو رفت! البته با رضایت رفقا!
احمدی نژاد و همسرش، مهمانان ویژه ی رییس جمهور چپگرای نیکاراگوئه. مبارک است انشاالله!
 این هم ویدئوی زیبای مراسم تحلیف رییس جمهور چپگراینیکاراگوئه با حضور احمدی نژاد و همسر. (چرا از بین مهمانانِ سر میز، فقط احمدی نژاد همسرش رو آورده؟! ریش و پشم خودش کم بود، باید یه مجسمه ی چادر به سر رو هم سر میز مینشاندن!)اگر چپ اینها هستند، ریدم به هر چی چپ! 

۶ نظر:

ناشناس گفت...

خانم رزا دیکته ات رو قوی کن مجبور نیستی اینقد سریع نظرتت روبدی این همه غلط داشته باشی به جای این همه خزعبلات گفتن دیکته ات قوی کن اینقد این سایت چرتت رو تبلیغ نکن

Rosa گفت...

لول
لطفا خودتان نظرتان را در اینجا بازنگری کنید و غلط هایش را هم با رفیق مسئولتان بشمارید!
تبلیغ کردن یا نکردن به فرمان شما نیست. فعلا رهبران زیر خاک اند و دوره کتاب سوزان ها هم گذشت. نصیحت و پند و اندرز نیز. البته من حزبی ندارم مطالبم ابتدا در زیر دست نخبگان تصحیح و حذف و سانسور و یا سازگار با مواضع شوند و یا شیوه معمول به زبان افغانستانی نگارش شوند که بعله ما هم شاخه داریم در آنجا. شما احتمالا از امکانات حزبی برخوردارید. پس کامنتتان را برای تصحیح به رفقا بسپارید. من ترجیحا از نخبگان صرفنظر میکنم. سلام گرم به رفیق چیان چین D:

Reza(مسئول امور بین المللی آیین نگارش احزاب برادر) گفت...

خانم رزا دیکته ات رو(رو نه، را صحیح است) قوی کن(اینجا نقطه لازم است) مجبور نیستی اینقد(اینقد نه، اینقدر صحیح است) سریع نظرتت(نظرتت نه، نظر) رو(باز هم رو نه، را صحیح است)بدی( اینجا به حرف "که" نیاز است) این همه غلط داشته باشی(اینجا نقطه لازم است) به جای این همه خزعبلات گفتن دیکته ات( اینجا به حرف "را" نیاز است)قوی کن(این جمله با جمله اول بهتر است ترکیب شده تا از نظر آیین نگارش متن ضعیف نباشد) اینقد( بازهم "ر" جا افتاده) این سایت چرتت( چرتت نه، چرت ات صحیح است) رو("رو" نه، "را" صحیح است) تبلیغ نکن(نقطه لازم است)

reza( مسئول امور بین المللی آیین نگارش احزاب برادر) گفت...

در آخرین نشست انترناسیونال پنجم احزاب برادر، رفقا در یک نشست صمیمانه پس از بحث و تبادل نظر حول قطعنامه "علیه رزای آنارشیست" متن نهایی آنرا تصحیح کرده و جهت اخطار به این مزدور امپریالیسم جهانی در اختیار دبیرخانه قرار دادند. رفقا در پایان این نشست با توجه به این پیروزی بزرگ هلهله کنان جلسه را ترک کردند. متن تصحیح شده قطعنامه ذیلا درج شده است:
خانم رزا به جای این همه خزعبلات گفتن،دیکته ات را قوی کن. مجبور نیستی اینقدر سریع نظربدی که این همه غلط داشته باشی.اینقدر این سایت چرت ات رو تبلیغ نکن.

Rosa گفت...

م ا ک
مردم از خنده...
یکی از رفقا آنروزها فول تایم در حال تصحیح و زدن شاخ و برگهای هرز من بود. احتمالا دارند رو جوانان تازه این ور آب رسیده کار میکنند!
میگم آ
اگه بلاگ بزنی، من اینجا را تعطیل کرده میرم سر خونه زندگیم!
فکراتو بکن!

ناشناس گفت...

رضای مادر جنده "بدی" غلطه بدهی درسته تو که اومدی درستش کنی قشنگ ریدی خارکسه