۱۹ آذر، ۱۳۹۱

اشغال سفارتهای رژیم توسط جوانان پناهجوی ایرانی- اشغال سفارت ایران در دانمارک


 عکس از آرشیو ماه مارس سفارت ایران در دانمارک
رزا: اشغال سفارت های رژیم و اعتراض جوانان پناهجو به سرکوب، کشتار و شکنجه در ایران در زمانی صورت میگیرد که اپوزیسیون چپ و راست اخته ی ایران یا بر سر میز تقسیم قدرت، پس از اشغال نظامی ایران توسط امریکایی ها نشسته، و یا اصلاح طلبانانه در حال چانه زنی با رژیم ایران برای سهیم شدن در چپاول مردم در حصر خانگی! ست. جوانان پناهجو اما برای تبدیل حکم سنگسار به اعدام فراری نشدند.
حمایتشان کنیم!

«احمد بخشايش» عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی می گويد حدود ۵۰ نفر روز شنبه به سفارت ايران در کپنهاک پايتخت دانمارک حمله کردند.
بنابر گزارش ايسنا ، اين نماينده مجلس، گروه مجاهدين خلق را با همکاری اسراييل متهم به انجام اين حمله کرده و گفته است شيشه‌های ساختمان سفارت شکسته شده و بر روی ديوارهای آن شعارنويسی شده استاين گزارش می‌افزايد پليس هنگام حمله مهاجمان به سفارت، در محل حضور نداشته و هنگامی وارد عمل شده که مهاجمان محل را ترک کرده بودند .دو هفته قبل نيز سفارت ايران در برلين- پايتخت آلمان – در معرض حمله شماری از مخالفان جمهوری اسلامی قرار گرفت.

فیلم های سال گذشته از شعارنویسی بروی ساختمان سفارت رژیم در دانمارک
دستگیری سه ایرانی در دانمارک برای ورود به سفارت
27.03.2012

 يک عضو کميسيون امنيت ملی مجلس:

۱۳۹۱ آذر ۱۹  خبر / رادیو کوچه
‌به گزارش رسانه‌های داخلی ایران، روز یک‌شنبه، 9 دسامبر، احمد بخشایش‌، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از «تعرض عده‌ای در روز شنبه به سفارت ایران در کپنهاک پایتخت دانمارک» خبر داده است.
به گزارش ایسنا‌، این نماینده مجلس که تعداد معارضان را حدود 50 نفر اعلام کرده، اظهار داشت: «گروه مجاهدین خلق با هم‌کاری اسراییل این حمله را صورت داده و در پی آن شیشه‌های ساختمان سفارت شکسته شده هم‌چنین این افراد اقدام به شعارنویسی بر روی دیوار سفار کرده‌اند
وی هم‌چنین تصریح کرد: «پلیس هنگام حمله مهاجمان به سفارت، در محل حضور نداشته و هنگامی وارد عمل شده که مهاجمان محل را ترک کرده بودند‌
گفتنی است دو هفته پیش نیز سفارت ایران در برلین، پایتخت آلمان، در معرض حمله شماری از مخالفان جمهوری اسلامی قرار گرفت که منجر به «عذرخواهی رسمی» وزیر خارجه آلمان از مقام‌های ایرانی شد.

در گفتگو با مهر اعلام شدحمله‌ای به سفارت ایران در دانمارک نشده است/ سر و صدای چند نفر برای پناهندگی
 حمله‌ای به سفارت ایران در دانمارک نشده است/ سر و صدای چند نفر برای پناهندگی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله ای به سفارت ایران در دانمارک صورت نگرفته و تنها 4 نفر به منظور دریافت پناهندگی در مقابل سفارت سر و صدا به راه انداخته اند.
سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبری که شب گذشته به نقل از یکی از نمایندگان مجلس در یک خبرگزاری مبنی بر حمله منافقین به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک منتشر شده بود، گفت: چنین حمله ای صورت نگرفته است و تنها چند نفر به قصد دریافت پناهندگی در مقابل سفارت ایران سرو صداهایی ایجاد کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در این باره از معاون وزیر خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک مسئله را پیگیری کردیم، بیان کرد: تنها 4 نفر که یک نفر از آنها نیز فیلم بردار بوده است در مقابل سفارت ایران در کپنهاگ جمع شده و سعی کرده اند با ایجاد سر و صدا و فیلم برداری از خود شرایطی را برای دریافت پناهندگی خود در این کشور فراهم کنند.

نقوی حسینی با بیان اینکه سفارت خانه های ایران در کشورهای اروپایی بر اساس نوع معماری این کشورها دارای دیوار بلندی نیست ، اظهار داشت: اصلا چنین حمله ای وجود نداشته است.
وی تأکید کرد: متأسفانه غربی ها به دنبال ناامن نشان دادن سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران هستند و ما نباید در این جهت حرکت کنیم. نماینده ای هم که در این باره خبرهای نادرست را اعلام کرده متأسفانه این موضوع را در نظر نگرفته است.
 مرتبط:



بی بی سی 
شماری از معترضان امروز بر کنسولگری ايران در هرات حمله کردند. 
معترضان به کنسولگری ایران در هرات حمله کردند
معترضان که تعدادشان به حدود ۱۵۰ نفر مي‌رسيد، مي‌گفتند که از ايران مي‌خواهند "جنازه ۱۳ تن از جوانان را که در تيراندازی نيروهای ايرانی کشته شده‌اند، تحويل دهند." اين معترضان گفتند که اين جوانان حدود سه ونيم ماه پيش برای يافتن کار به ايران رفتند اما از آن زمان تا کنون ناپديد شدند. 
آنان گفتند شواهد کافی در دست دارند که اين افراد توسط نيروهای ايران کشته شده اند. 
معترضان با سنگ و چوب بر کنسولگری ايران هجوم آوردند، اما پليس به تيراندازی هوايی متوسل شد و معترضان را از اطراف کنسولگری دور کرد. 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

selam rosa jan vegti ke chep vegti gayeb est ommoge bbc terfdari az tebegeye karegr zaher mishe vagean donya varone shode xolase chap o rast be moge hevaye hem dige ra dareand. rosa jan baver kon hemishe gofdam baz hem migam in emam zade shefa nemide. sepas rosa jan ma her che az desteman ber xahed amed hegigetan kotahi nexahim kerd. mesoud

RosaArchiv گفت...

سلام مسعود جان
این امام زاده شفا نمیده اما مواجب گویا خوب میده!
چپ ایران را هم بدجوری اخته کرده!
پایدار باشید