۰۶ تیر، ۱۳۹۳

دیگر اختیار آلت مان را هم نداریم + ممنوعیت سقط جنین وعمل وازکتومی یا همان «بستن لوله مردان»


دیگر اختیار آلت مان را هم نداریم / دختر باران

در ایران که صبح از خواب بیدار می‌شوید باید انتظار شنیدن هر خبر عجیب و غریبی را داشته باشید؛ بخصوص اگر مجلس شورای اسلامی جلسه داشته باشد. اما یک ویژگی دیگر این کشور نازنین‌مان این است که هرچقدر هم  آماده شنیدن خبرهای عجیب باشید، باز هم بعضی وقت‌ها خبری می‌رسد که شوکه‌تان می‌کند.
 مثل همین خبر ممنوعیت عمل وازکتومی. خبر این است که براساس طرحی که فوریت آن در مجلس تصویب شده و طرح «افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت» نام دارد، اقدام‌کنندگان به عمل وازکتومی و سقط جنین از ۲ تا ۵ سال زندان و پرداخت دیه محکوم می‌شوند.
عمل وازکتومی یا همان «بستن لوله مردان» از سال ۷۲ به بعد در ایران به طور رایگان انجام می‌شد. اما بعد از فرمان رهبر جمهوری اسلامی درباره افزایش جمعیت، نمایندگان مجلس به این فکر افتاده‌اند که کسانی را که از امر ملوکانه عدول می کنند و عمل وازکتومی انجام می‌دهند را مجازات کنند.
خطر پیرسالی در کشور وجود دارد و اصلاح سیاست‌های جمعیتی، البته تا میزانی معقول و منطقی به نظر می‌رسد، اما اینکه نمایندگان مردم در مجلس برای آلت مردان تصمیم بگیرند و به سیاست‌های داخل شورت رجال ورود کنند، امری بی‌سابقه است. اگرچه ورود به حریم خصوصی مردم به هر نامی در سی و پنج سال گذشته در ایران امری غریب نبوده، اما شاید برای اولین بار است که مجلس یک کشور تا این حد وارد حریم خصوصی مردم شده است. یعنی از این به بعد، مردان باید آلت خود را با سیاست‌های جمعیتی کشور هماهنگ کنند.
 اگر سیاست‌های تشویقی را بتوان با تک ماده توجیه کرد (که آن هم به جای خودش اشکال دارد) تعیین مجازات برای آلت مردان در شرایطی خاص بیشتر به شوخی شباهت دارد تا واقعیت.
سال‌هاست در کشور ما براساس قانون مجازات اسلامی برای رابطه جنسی چارچوب تعیین شده و در واقع دایره فعالیت آلت مردان و زنان محدود به احکام اسلامی شده، اما حالا دیگر انگار کسی اختیار آلت خودش را هم ندارد! یعنی اگر یک مرد بخواهد با خیال راحت و بدون استفاده از کاندوم حتی با همسرش رابطه جنسی داشته باشد و برای جلوگیری از بچه‌دار شدن، عمل وازکتومی انجام دهد، خلاف قانون انجام داده و باید مجازات شود.
در کشورهای شمال اروپا هم که نرخ رشد جمعیت پایین و حتی منفی است، مشوق‌های متنوعی برای بچه‌دار شدن پیش‌بینی شده؛ اما هیچوقت برای اتاق خواب مردم باید و نبایدی تعیین نشده و نخواهد شد. مسوولان عالی‌رتبه کشور عزم‌شان بر افزایش صد تا صد و پنجاه میلیونی کشور است‌. برای سیر کردن شکم این صد میلیون نفر اضافه آیا فکری شده؟ جواب احتمالا همانی است که احمدی‌نژاد ‌گفته بود: آنکه دندان داد نان را هم می‌دهد. اما آنکه آلت را داده چی؟ نمایندگان مجلس باید درباره‌اش تصمیم بگیرند؟ کجای دنیا در مجلس برای محتویات شورت مردم تصمیم می‌گیرند؟
اقدام‌کنندگان به عمل وازکتومی و سقط جنین از ۲ تا ۵ سال زندان و پرداخت دیه محکوم 
می‌شوند.
زندانی وازکتومی آزاد باید گردد !
هفته بعد هم میگن استفاده از کاندوم = 10 سال حبس
لوله های مردم را رها کنید، فساد در ادارات را بچسبید.
توبه از وازکتومی

ثبت نام تورهای سه روزه وازکتومی در سواحل آنتالیا شروع شد، وازکتومی کنید اقامت رایگان بگیرید!

شما با بچه هاي ناخواسته ميخواين مشكلو حل كنيد؟
شما اشتغال و اقتصاد را درست کنيد، تورم را درست کنيد، مسکن را درست کنيد،
آیا آنها این قدر قوه تمییز و تفکیک را ندارند که بدانند سیاست افزایش جمعیت یک چیز است و حق خانواده ها برای تنظیم تعداد فرزندان و زمان فرزند آوری یک چیز دیگر؟ فرض کنید زن و شوهری صاحب 5 فرزند شدند و دیگر نخواستند بچه دار شوند؟ آیا حق ندارند نحوه جلوگیری از بارداری را بلد باشند یا از علم پزشکی برای این منظور استفاده کنند؟
مجازات “وازکتومی” بیش از جعل و سرقت و قاچاق آثار باستانی!
ولی ما حاضریم به مسوولین نظام و فرزندانشون بابت انجام این عمل جایزه هم بدیم
یعنی اقدامات محدود کننده ای چون سقط جنین یا وازکتومی موجب پیش آمدن خطر پیری جمعیت شده ... اول شرایط ازدواج رو مهیا کنید بعد به فکر بوحود آوردن نسل باشید لطفا.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) به کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور رای دادند.
به گزارش ایسنا، کلیات این طرح که پیش از این یک فوریت آن به تصویب مجلس رسیده بود، در جلسه علنی امروز مجلس مورد بررسی قرار گرفت و مهدی دواتگری، حمیدرضا طباطبایی و نادر قاضی پور به عنوان مخالف و همچنین علی مطهری، محمد صالح جوکار و داود محمدی به عنوان موافق کلیات این طرح اظهار نظر کردند.
در نهایت نمایندگان با 106 رای موافق، 72 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 207 نماینده حاضر به کلیات این طرح رای دادند.
علی مطهری از نمایندگان موافق این طرح اما با استناد به «فتوای امام خمینی»، عقیم‌سازی دایمی و بازگشت‌ناپذیر را حرام خواند. موج تشویق به فرزندآوری که اینک با تهدید همراه شده، در پی سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در مهر ماه ۱۳۹۲ در بجنورد به راه افتاد. در نخستین گام، وزارت بهداشت عمل‌های رایگان عقیم سازی در بیمارستان‌های دولتی را برچید. آموزش رایج  روش‌های پیشگیری در روستاها و شهرستان‌ها نیز متوقف شدند. مقامات جمهوری اسلامی خواستار آن هستند که جمعیت ایران به مرز ۱۵۰ میلیون نفر برسد.

در کوچکترین مسائل شخصی افراد دخالت میکنن
پس فردا قانون میزارن چرا تو فیلم خانوادگیت ظاهر شدی؟!
یا مثلا چرا قبل از ساعت 10 شب رفتی دستشویی!
بابا به خدا باید رفت از این خراب شده

به جای این‌که برای مردم خط و نشان بکشند که اگر وازکتومی کنید دستگیرتان می‌کنیم به فکر سلامت روحی و جسمی مردم باشند. در این شرایط اقتصادی نابسامان...
- حبس داره عزیزم!‌ دکتر که نمیاد به خاطر بستن لوله های تو ، بره زندان. من یه اوستا سلمونی می شناسم که کارش حرف نداره، یه وقت ازش می گیرم بریم زیر زمین خونش. بین ختنه ها کار تو رو هم راه بندازه

هیچ نظری موجود نیست: