۱۶ آذر، ۱۳۹۱

انجمن زنان جدا شده از سازمان مجاهدین خلق چه میگویند؟ + فیلم


 رزا: ویدئو ها تکان دهنده هستند. گویا پروسه "مرد" کردن زنان این سازمان حتی به جراحی هم کشیده و سیستماتیک عمل در آوردن رحم و تخمدان زنان توسط شخصی بنام نفیسه بادامچی اجرا میشه!
 زهراسادات میرباقری عضولایه اول از اعضای شورای رهبری مجاهدین و  گویا 28 ساله در این تشکیلات بوده. و چندین بار سعی در فرار از شهرک اشرف را داشته. که وقتی خواهر مسن تر ایشان بدنبال انجام این جراحی پا پیچش شده، بلاخره با مشکلاتی خودش را به اروپا رساند.
چند سال پیش هم زنی همین افشاگری ها را در مورد روابط جنسی پولیگامی با رهبر تشکیلات (مسعود رجوی) داشت که از طرف مجاهدین اعلام شد که او(بتول سلطاني)، جاسوس اطلاعات رژیم است. اما اکنون با فرار میرباقری از رده های بالا و شورای رهبری و احتمال زیاد بدلیل شیر تو شیر شدن منطقه (عراق) و فرار تعداد بیشتری از زنان ساکن شهرک اشرف به اروپا، افکار عمومی بلاخره از روابط داخلی مجاهدین، دلیل ازدواجهای جمعی، طلاق های جمعی، جداسازی کودکان از والدینشان و.... مطلع می شوند.
زنان فراری از این تشکیلات امسال در روز حذف خشونت علیه زنان، اعلام ایجاد سازمان زنان کردند و در 5 کلیپ زیر هم در مورد اهداف سازمان زنانشان بحث کردند.
در زیر هر کلیپ، اطلاعات جمع آوری شده را قرار دادم.

لیست کامل اسامی زنان عمل شده هم اینجا

فیلم های جلسه بحث و گفتگو زنان جدا شده  از رجوی
zanan soo estefade jensi Rajaviفیلم صحبتهای خانم میر باقری

سخنرانی افشاگرانه خانم میرباقری کاندیدای عضویت شورای رهبری مجاهدین
مسعود رجوی برای آماده سازی سواستفاده های جنسی عکس خود را بر روی طلا حک و به زنان عضو شورای رهبری هدیه می داده است
افشای اسامی بیش از 95 تن از زنان قربانی فرقه مجاهدین که با طرح تشکیلاتی رجوی عمل جراحی شدند تا ناامید به زندگی آینده شوند و برای همیشه برده این تشکیلات بمانند.رجوی گردنبندی طلا که عکس خودش بر روی آن حک شده را به خانم ها هدیه می کرده است!
zanan soo estefade jensi Rajavi 2فیلم صحبتهای خانم میر باقری
در مرحله بعد می خواهم موضوع دیگری از استثمار جنسی زنان را برای شما مطرح کنم حتما شما هم مثل من از خبر تجاوز مسعود رجوی به زنان شورای رهبری لایه اول شوکه شدید و براتون این سوال بزرگ پیش اومده چگونه مسعود رجوی بعد از عبور از بندهای انقلاب و بحثهای ایدئولوژیک داغ به این رسید که به تجاوز جنسی شورای رهبری دست ساز خودش مبادرت کنه


برای خواندن متن صحبتهای خانم میر باقری اینجا را کلیک کنیم

zanan soo estefade jensi rajavi 3فیلم خانم بتول سلطانی

خانم بتول سلطانی اهداف تاسیس انجمن زنان را بیان کرد و ضمن افشای سواستفاده های جنسی رجوی گفت به همراه سایر زنان شورای رهبری مجاهدین به عقد مسعود رجوی در آمده و با رهبر عقیدتی مجاهدین خلق همبستر شده است.
رزا: شورش لرستانی نوشته بتول سلطانی جاسوس رژیمه؟!


شورش لرستانی: بتول سلطاني كيست
«بتول سلطاني سِدِه» در 15 آذر 85 (5 دسامبر2006) به مبارزه پشت كرد و به تيف تحت كنترل نيروهاي آمريكايي در عراق رفت. در تيف وي در ارتباط با شبكه  وزارت اطلاعات در آنجا قرارگرفت و عضو گيري شد . در ديماه همان سال تحت نظارت صليب سرخ بين المللي به ايران تحت حاكميت آخوندها رفت و توسط وزارت اطلاعات براي اجراي مأموريتهاي محوله در عراق و در اروپا عليه مقاومت و به خصوص عليه مجاهدان اشرف، توجيه گرديد و آموزشهاي لازم را دريافت نمود. در عرض سه هفته از تاريخ ورودش به ايران، وزارت اطلاعات در تاريخ 4 فوريه 2008 در اصفهان پاسپورتي به شماره T12816605 برايش صادر كرد و در اختيارش قرار داد.
مزدور بتول سلطاني سده 6 روز بعد از صدور پاسپورت، يعني در 21 بهمن 86 به عراق اعزام گرديد و وارد فرودگاه بغداد شد و در همان روز براي اجراي مأموريتش به ورودي اشرف رفت . مأمور و مأموريت رسوايي كه در همان ساعات اول، ماهيتش برملا شد، و به سرعت، صاحب كار اصلي، يعني گشتاپوي آخوندي را لو داد. به همين دليل، نيروهاي امريكايي مسؤل حفاظت اشرف، مزدور بتول سلطاني را از محدوده حفاظتي اشرف، دور كرده و به پليس عراق معرفي كردند.
در دوم خرداد 87 (22 مي 2008) سفارت رژيم آخوندي در بغداد يك كنفرانس مطبوعاتي براي بتول سلطاني گذاشت و او اتهامات و ياوه هاي رژيم عليه مجاهدين را تكراركرد.
بتول سلطاني پس از انجام ماموريتهايش در عراق به اروپا فرستاده شد و در كشورهاي اروپايي مأموريتهاي متعددي منجمله شيطان سازي عليه مجاهدين در مصاحبه با سايتهاي وزارت اطلاعات را در كنار ديگر مزدوران رژيم انجام داده است.

عکس زیرنفیسه بادامچی 
عمل در آوردن رحم و تخمدان زنان توسط شخصی بنام نفیسه بادامچی اجرا میشه!



اطلاعات دیگر راجع به خانم سلطانی:

بتول (نسرین) سلطانی (۴۳ساله) یکی ازجداشدگان فرقه که ۲۰ سال سابقه همکاری و عضویت در سازمان را دارد، از جمله قربانیانی است که دردوران عضویت درفرقه مجاهدین خلق از همسرش طلاق گرفته و کودکش را رها ساخت و تا رده تشکیلاتی شورای رهبری آن ارتقاء یافت. وی در این خصوص می گوید:” در یکی از نشست‌های شورای رهبری سازمان مجاهدین‌ به نفیسه بادامچی (تنها دکتری که در رده شورای رهبری عضویت داشت) توسط مسعود رجوی ابلاغ شد که اولین و مهمترین مسئولیت او برداشتن رحم زنان است و بابت بالا رفتن آمار این زنان از شخص مسعود (رجوی) امتیاز می‌گرفت. در سازمان به جراحی رحم بالا رفتن از قله اطلاق می‌شود. مثلا در جلسات سازمان مسعود و مریم از نفیسه بادامچی سوال می‌کردند تاکنون چند زن به نوک قله رسیده؟ و چند زن در نوبت هستند؟ (نشست مطبوعاتی بتول سلطانی در همایش بزرگ پاریس،۱۹ ژوئن ۲۰۱۰ )
خانم بتول سلطانی عضو شورای رهبری سازمان مجاهدین خلق ایران در سال ۱۹۸۶ به عضویت این سازمان درآمده و در سال ۲۰۰۶ با فرار از قرارگاه اشرف و تسلیم خود به کمپ نظامیان آمریکایی موسوم به تیف از این سازمان جدا شد .
خانم بتول سلطانی در سال ۱۹۶۵ در ایران متولد شد.وی در سال ۱۹۸۶ با حسین مرادی ازدواج کرده و به پاکستان سفر نمود. در آنجا به سازمان مجاهدین خلق جذب شده و یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۸۷ به دستور سازمان به عراق رفت. درسال ۱۹۹۱ به دستورسازمان ازهمسرش جدا شده وفرزندان خود را نیز به دستورسازمان درهمان سال به اروپا فرستاد. در آن زمان فرزندان وی هاجر مرادی متولد ۱۹۸۷ در پاکستان ۵ ساله و میعاد مرادی متولد ۱۹۹۱ درعراق ۶ ماهه بودند.
بعدها دختر وی با نام مستعار ستاره خبازان در جنوب سوئد و نزد یک خانواده ایرانی اقامت گزید و اما پسرش توسط یک خانواده ازعراق به هلند برده شد که بعد از مدتی سازمان به دلیل اختلافی که با آن خانواده پیدا کرد او را پس گرفت و به خانواده دیگری سپرد ولی آنها نیز دچار مشکل شده و نهایتا وی به یتیم خانه منتقل گردید .
خانم بتول سلطانی در سال ۱۳۶۵ به عضویت سازمان مجاهدین درآمده و با خروج از ایران وارد مقر این سازمان در عراق شد . وی پس از طلاق سازمانی از همسر و جدایی از فرزندان در تمام نشست های ایدئولوژیک سازمان وفاداری خود به رهبران سازمان را اثبات کرده و حکم عضویت در شورای رهبری به عنوان بالاترین رده تشکیلاتی به وی ابلاغ شد . سلطانی سابقه حضور در مقرهای سازمان مجاهدین خلق در عراق ، فرانسه و انگلیس را دارد . با گذشت زمان دیدگاه وی نسبت به سازمان تغییر کرده و با مشاهده برخی دوگانگی ها تصمیم به جدایی از سازمان مجاهدین خلق ایران را گرفت.

soo estefade jensi rajavi az zanan 4فیلم خانم بتول ملکی 
خانم بتول ملکی یکی از سخنرانان سمینار آغاز بکار انجمن زنان بود که از سال 1991 از سازمان مجاهدین جدا شده و از آن تاریخ به بعد به عنوان یک فعال حقوق بشر و حقوق زنان فعالیت می کند دیدگاه های خود در مورد استثمار زنان در سازمان مجاهدین و صحبت های افشاگرانه خانم میر باقری و سلطانی بیان کرد



soo estefade jensi rajavi az zanan 5فیلم خانم نسرین ابراهیمی
سخنرانی خانم نسرین ابراهیمی که از 14 سالگی جذب سازمان مجاهدین شد و هنگامی که خواستار جدایی از فرقه مجاهدین شد، به یکسال زندان محکوم شد. خانم ابراهیمی در سخنرانی خود در سمینار آغاز بکار انجمن زنان از موارد نقض حقوق بشر و سواستفاده های جنسی توسط مسعود رجوی پرده برداشت
نسرین ابراهیمی 26 ساله که 10 سال از عمرش را تا ۳ سال پیش در تشکیلات و قرارگاه های مجاهدین سپری کرده بود ،در سال 1385 با یک خودرو نظامی از نزد مجاهدین فرار کرده و به کمپ تحت حفاظت نیروهای آمریکایی مستقر در عراق پناهنده میشود.
اولین ویدئو های خانم ابراهیمی پس از فرار به اروپا:
من بتول (نسرین) ابراهیمی متولد سال 1358 در ایلام بوده و در حال حاضر 28 سال دارم.
چه سالی و چگونه وارد سازمان شدم ؟
من در سال 1374 به وسیله یکی از دوستانم با سازمان آشنا شدم . دوستم گفت که این یک گروه مبارز است که برای برابری حقوق زن و مرد و آزادی مردم ایران می جنگند و خیلی هم مردمی است و می توانی اعتماد کنی و اگر می خواهی می توانی به آنها بپیوندی. این شد که من تصمیم به فرار ازخانه گرفتم و به وسیله یک آشنا از کشور فرار کردم. من تنها 17 سال داشتم و نمی توانستم پاسپورت داشته باشم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که از مرز ایران و عراق و پای پیاده وارد عراق بشویم .
در تیر ماه 1375 از خانه بیرون رفتم و به همراه این آشنایی که می شناختم راهی مرز شدیم. راه بسیار طولانی بود و مسیر برای من بسیار سخت بود ولی با تلاش زیاد و بدون خوابیدن بعد از چند روز و حتی بعد از عبور از میدان مین به مرز عراق رسیدیم وخودمان را تسلیم نیروهای عراقی کردیم.

آدرس سایت زنان جدا شدگان از مجاهدین:
پیام رهایی
 تاسیس انجمن زنان در مقطع اخراج فرقه رجوی از عراق را به موسسین و آزاد زنانی که توانسته اند خود را از اسارت ذهنی مناسبات استثمارگرایانه فرقه نجات بخشند، تبریک می گوئیم.
در مناسبات فرقه ای مادرنمونه فرزندش را قربانی رهبری میکند.
در مناسبات فرقه ای داشتن همسر جرم است.
در مناسبات فرقه ای جسم و روح زن متعلق به رهبری است.
در مناسبات فرقه ای عشق در اسارت رهبری است.
در مناسبات فرقه ای زن می تواند فقط چگونه مردن را انتخاب کند.
در مناسبات فرقه ای زن همبستر تشکیلات می شود.
در مناسبات فرقه ای هیچ مادری نمی تواند بچه اش را ببوسد و ببوید مگر اینکه او مرده باشد.
در مناسبات فرقه ای باید شوق مادر شدن، همسر داشتن را به فراموشی سپرد.
در مناسبات فرقه ای روزی که استثمار شوی شیرزن خوانده می شوی و روزی که قدعلم کنی هرزه نامیده میشوی.
در مناسبات فرقه ای اوج رشد و بلوغ تو زمانی است که در حرم رجوی اجازه دخول داشته باشی.
در مناسبات فرقه ای زن با مرد برابر است هردو باید در راه اهداف فرقه بمیرند.
در مناسبات فرقه مرد با زن برابرست هردو باید عشقشان رابه رهبری بدهند و تنفرشان را به دشمنان
در مناسبات زنان و مردان با هم برابرند برای هردو عشق ممنوع است و هردو به آرزوی پدر و مادر شدن می مانند
در مناسبات فرقه زن استثمار مضاعف می شود
داستان امروز مناسبات فرقه ای رجوی و استثمار زنان درون این تشکیلات، فردا تجربه مردم آگاه کشورمان خواهد شد.

برای خواندن متن صحبتهای خانم میر باقری اینجا را کلیک کنیم
برای ادامه مطالعه اینجا را کلیک کنیم.

جدید  05.12.2012
ملاقات اعضای انجمن زنان با آقای دکتر ابوالحسن بنی صدر
برای دیدن فیلم ها روی تیتر آنها کلیک کنیم.

Dr Banisadr zananmojahedin Mirbagheri 1
فیلم دوم

Dr Banisadr zanan mojahedin Soltanii 2

روز گذشته اعضای انجمن زنان خانم ها بتول سلطانی، زهراسادات میرباقری، نسرین ابراهیمی بهمراه نماینده کانون ایران قلم آقای محمد حسین سبحانی با آقای دکتر بنی اولین رئیس جمهور منتخب بعد از انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران دیدار کردند. دکتر بنی صدر در این دیدار به آنها خوشامد گفت و از کار آنها در راستای آزادی و استقلال استقبال نموده و برای آنها آرزوی موفقیت نمود. در این دیدار که به مدت دو ساعت انجام شد اعضای انجمن زنان در حمایت از حقوق زنان و همینطور آخرین اخبار و شیوه های کنترلی به اسارت در آوردن جسم و روح انسانها در تمامی پایگاههای وابسته به تشکیلات فرقه مجاهدین و شیوه های مقابله و روشنگری مردم صحبت نمودند.در ادامه این دیدار دکتر بنی صدر سخنان مبسوطی حول توتالیتریسم و رهبر های خودکامه نظیر رجوی در تاریخ معاصر ایران بیان کردند.
10.12.2012
فیلم سوم- اینجا بنی صدر میگه تقصیر خودتون بود رفتید عراق! ادامه فیلم؟ احتمالا بزودی!

Dr Banisadr zanan mojahedin Ebrahimi 3

افراد زیادی هستند که اینها قرص سیانور را توی دهنشون شکستند , مهری موسوی را مگر چیکار کردند ؟ در یک کال کنفرانس از پاریس مریم رجوی و مهوش سپهری با قرارگاه اشرف یعنی با مسعود رجوی و با بقیه , از اونجا هدایت می کنند , مهری موسوی سیتی زن آمریکا بود , خانمی با پتانسیل بالا , لایه اول شورای رهبری بود , خوب نمی خواست برده مسعود رجوی باشد ؛ نمی خواست تسلیم اون ریلی که خانم بتول سلطانی می گفتند بشود , در مقابلشان ایستاد , مجاهدین چی می گن ؟ می گفتند کسی که یگانه نیست با رهبر عقیدتی اش , مریم رجوی می گفت که باید از گردونه حذف شود , از گردونه حذف شدن مشخص بود یعنی چی ؛ یعنی کسی که در مقابل ما بایستد باید حدف شود یعنی اون شخص باید بمیرد.

مهری موسوی را از گردونه حذف کردند. خودکشی دادند و بعد جزو کشته های سازمان اعلام کردند (جزو کشته های بمباران امریکا اعلام کردند). من دو خواهر و یک برادرم آنجا است. قرارگاه لیبرتی یک قرارگاه اشرف دیگری است که ایجاد شده. برادرمن از سال 74 میگه میخواهد برود، ولی نمیگذارند.
مقطوع النسل کردن زنان را برای بی بازگشت کردن آنها استفاده میکردند. بحث ناموس میکردند، لباسهای زنانه، حوله حمام، گردنبند با عکس مسعود، ...هدایا و لباسهای مشخص زنانه به ما میدادند و اینکه میگفتند: شما ناموسهای مسعود رجوی هستید، با کفن از اینجا میروید!


ایران قلم آقای محمد حسین سبحانی با آقای دکتر بنی صدر اولین رئیس جمهور منتخب بعد از انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران دیدار کردند. دکتر بنی صدر در این دیدار به آنها خوشامد گفت و از کار آنها در راستای آزادی و استقلال استقبال نموده و برای آنها آرزوی موفقیت نمود. در این دیدار که به مدت دو ساعت انجام شد اعضای انجمن زنان در حمایت از حقوق زنان و همینطور آخرین اخبار و شیوه های کنترلی  به اسارت در آوردن جسم و روح انسانها در تمامی پایگاههای وابسته به تشکیلات فرقه مجاهدین و شیوه های مقابله و روشنگری مردم صحبت نمودند.در ادامه این دیدار دکتر بنی صدر سخنان مبسوطی حول توتالیتریسم و رهبرهای خودکامه نظیر رجوی در تاریخ معاصر ایران بیان کردند.


فیلم جدید مصاحبه زنان جدا شده از مجاهدین با تلویزیون مردم.  سایت آریا ایران: افشای قتل زنان ناراضی مجاهدین خلق در تلویزیون مردم

دقیقه 40 مصاحبه با زهرا میر سادات باقری

او مجاهدین را به قتل اعضایش که رهبر را قبول نداشته اند و با مسعود رجوی (رهبر مجاهدین) یگانه نشدند (همبستری و رابطه جنسی) نداشته اند متهم میکند. برای مثال:
حذف مهری موسوی توسط شکاندن قرص سیانور در دهانش در آسایشگاه اشرف توسط دکتر بادامچی!
میگوید: مینو فتحعلی فرار میکند، نهایتا یافتندش و مجاهدین او را بعنوان جاسوس رژیم اسلامی میکشند و بعد او را بعنوان شهید سازمان اعلام میکنند!
مارینا سراج را در سال 89 توسط آمپولهای مخرب تحت عنوان روانی داغونش میکنند. مارینا ورزشکار بود.
مرجان اکبری (فائزه) دختر جوان را بدلیل آزار روحی خودکشی میدهند.
میگوید: زهره قائمی من را مورد ناسزاگویی قرار داد. او را (میرسا دات باقری را ) کتک زده اند و در آسایشگاه عفونت گوشش را مداوا نکردند. میگوید: یک گوشم ناشنوا شد.
میگوید: من اکنون پناهنده هستم و نجات پیدا کردم.

فیلم ساعت1 دقیقه 13 مصاحبه با نسرین ابراهیمی.
نسرین ابراهیمی الان در کشور سویئس هستند. نسرین حدود 10 سال عضو مجاهدین بوده و الان جدا شدند.
(ورودی سال 75) . او در سن 14 سالگی به مجاهدین پیوسته، بدلیل شعار آزادی و رهایی. و از مرز ایران به عراق به سازمان مجاهدین پیوسته است. با 14 سالگی به شهرک اشرف رفته است. امضا کرده است که در صورت فرار، حکمش از طرف سازمان مجاهدین اعدام است. حکم ترک رابطه (طلاق از خانواده) را نیز با 14 سالگی امضا کرده و بر خلاف میلش و بدلیل فشار روحی توسط تشکیلات مجبور به استفاده ازحجاب اسلامی شده است. با 15 سالگی مجبورش کردند به زندان مجاهدین برود. بعد از یکسال از زندان آزاد شد که به میان اعضای قرارگاه برگردد. او خواستار رفتن از قرارگاه و ترک مجاهدین را داشته ولی در 15 سالگی ترساندندش، که اگر شهرک اشرف را ترک کند، باید 8 سال به زندان ابوغریب برود. به همین دلیل با تشکیلات مجاهدین مانده بود. او میگوید ایکاش مریم رجوی میامد و حرفهای ما را میشنید...
او از نشستهای "طعمه" در شهرک اشرف میگوید که در این نشستها حدود 300 نفر به "سوژه" فحش های رکیک میدادند.
در فرانسه نیز مجاهدین توسط تلفن در سال 2008 به او فحاشی میکردند و حتی دو مرد افغانی و یک مرد ایرانی را برای کتک زدن او در دهاتی در فرانسه اجیر کردند و کتکش زدند، از زانو و پا زخمی کردند. او میگوید:زنان داخل مجاهدین در اشرف آنقدر کار کردند تا دستان پینه بسته داشته باشند و همه از آفتاب بغداد پوست سوخته داشتند، آفتاب عراق سوزان بود و کرم آفتاب نمیدادند. میپرسد چرا مریم رجوی ( رهبری) چروک ندارد و چرا مریم رجوی (رهبری) خودش لباسهای رنگارنگ، آرایش میکند....میگوید: لباس ما پوتین و لباس ارتشی و همیشه لباس یکرنگ و روسری سرخ و یا سبز بود. میگوید: ما حسرت لباس رنگ دیگری داشتیم در اشرف...
میگوید:عمل جراحی رحم زنان در اشرف، برای قطع امید کردن زنان بود، تا آنها مجبور باشند در اشرف بمانند.
میگوید:مجاهدین پولهای کلان دارند، وکیل دارند ولی من امیدوارم که ما جدا شده ها کمک مالی از مردم گرفته تا ما بتوانیم از مجاهدین شکایت کنیم و اینها را به دادگاه بکشیم. میگوید: آنها در اغلب نیروهای اپوزیسیون ایران نیرو دارند، اما نمیگویند که آنها اعضای آنها (مجاهدین) هستند، اینها نفوذی های مجاهدین هستند، در اپوزیسیون...
نسرین ابراهیمی کتاب خاطراتش را در رابطه با مجاهدین نوشته است که بزودی چاپ میشود.
مصاحبه ها در تلویزیون مردم انجام شده است.


در فیلم زیر شهرک اشرف در عراق در 12 دقیقه
شهرک اشرف در 12 دقیقه


خانم میرباقری:
با سلام به دوستان که زحمت کشیدند و به اینجا تشریف آوردند. من زهرا سادات میرباقری هستم. همانطور که در مصاحبه بغداد اعلام کردم بعد از چهار بار طراحی برای فرار از سازمان مجاهدین خلق ، سرانجام موفق شدم در طراحی چهارم خودم را از کمپ اشرف در استان دیالی واقع در عراق نجات بدهم و فرار کنم. خوشبختانه این مسیر را با کمک مادر عزیزو دردمندم خانم فاطمه سادات رضائی و سایر دوستان طی نمودم و خودم را به اروپا رساندم. قبلا قول داده بودم که حرفهای ناگفته ام را در رابطه با فرقه مجاهدین و استثمار انسان و بویژه استثمار زنان در این فرقه مرحله به مرحله به اطلاع افکار عمومی برسانم تا راهی باشد برای شناخت هر چه بیشتر این فرقه و کمکی باشه برای هموار نمودن راه و نجات سایر قربانیان و جدائی اونها از این فرقه البته باید بگم که کارهای خودم شخصا مرحله به مرحله با موفقیت انجام شده و اکنون زندگی جدیدی آغاز نمودم. در این مرحله می خواهم لیستی از 95 نفراز قربانیان زن این فرقه را به اطلاع افکار عمومی برسانم من یک لیست تهیه کردم از اسامی 95 نفر که البته اسامی بیشتر از اینها وبالاتر از 100 هست که انشالله در مراحل بعدی لیست را کامل می کنم و به اطلاع افکار عمومی می رسانم. این لیست موضوعش چی است؟ موضوعش در واقع عمل جراحی است که سازمان مجاهدین خلق با حیله ها و نیرنگهای مختلف روی این قربانیان انجام داده است عمل جراحی خارج کردن رحم و تخمدانهای تعدادی از اسامی را من اینجا می خوانم:

کبری طهماسبی(هاجر)

صدیقه خدائی صفت

حبیبه طاولی

حوری سیدی

حوری چرندابی

شهربانو فسنقری

شراره فریبرز

فرزانه پوراقبال

پروین پوراقبال

طاهره زارنجی

انسیه گلشاهی

مهوش کرمی

مهوش علیمددی

ماندانا روستا

مریم نظام الملکی

فرح امامی

فروزان تقی زاده

مریم طبا طبائی

انسیه قلی زاده

فاطمه همدانی

افسانه طاهریان

سوسن بزرگان فرد

اشرف تقوائی


البته این لیست گفتم 95 نفر است که من در اختیار افکار عمومی می گذارم و شما خودتان می توانید مطالعه کنید.
در مرحله بعد می خواهم موضوع دیگری از استثمار جنسی زنان را برای شما مطرح کنم حتما شما هم مثل من از خبر تجاوز مسعود رجوی به زنان شورای رهبری لایه اول شوکه شدید و براتون این سوال بزرگ پیش اومده چگونه مسعود رجوی بعد از عبور از بندهای انقلاب و بحثهای ایدئولوژیک داغ به این رسید که به تجاوز جنسی شورای رهبری دست ساز خودش مبادرت کنه من می تونم مراحلی که بوده تو این مدت در سازمان دور از چشم برادران و مردان طی شده در جلسات زنان و دختران با مسعود رجوی مقداری برای شما باز گو کنم تا این پازل که از الف به ی منتهی شد چگونه انجام شد. بطور نوبه ای بنام بحثهای انقلاب و جلسات مسعود رجوی ما را، زنان را به نزد مسعود رجوی صدا می کردند و ما مستمر باجشنهای مختلف مواجه می شدیم در این جلسات و خبری از بحثهای ایدئولوژیک نبود در واقع فقط بحث رابطه زدن با رهبر عقیدتی و برخوردهای ناموسی و یگانه بامسعود رجوی مطرح بود با هدایای مختلفی که از طریق مریم رجوی و خود مسعود رجوی شخصا به ما داده می شد شامل حوله حمام، لباسهای زیر زنانه، عطر و ادکلن و چیزهائی از این قبیل توسط زنان شورای رهبری لایه بالاتر که به مسعود رجوی نزدیک بودند و قبلا این مراحل را گذرانده بودند و به اصطلاح به یگانگی رسیده بودند
ما را تشویق می کردند که رابطه ای یگانه بزنیم با مسعود رجوی و از کلمات عاشقانه و صحبتهای عاطفی با مسعود رجوی صحبت بکنیم خوب ما همیشه برامون سخت بود چون بیشتر از هرچیز ما این را یک روابط ایدئولوژیک می دونستیم بخاطر فرهنگ سنتی و فرهنگی که بین زنان ایران رواج داشت و بحث شیعه و مسلمان بودن روابطی بود که اقتباس گرفته شده بود از امام حسین یا پیامبر روابط زنان با پیامبر بیشتر ما در این رِنج می دیدیم و فکر می کنیم که ما چیزی را نمی فهمیم که باید بفهمیم و از این زنان شورای رهبری که قبلا این مسیر را گذرانده و بیشتر شناخت دارند و آگاه تر از ما هستند بعنوان خواهران بزرگتر ما باید یاد بگیریم و مرحله به مرحله اینطوری مغز شوئی ما گسترش و عمق پیدا می کرد مثلا غیر از اون هدایائی که گفتم گردنبندهای طلا می دادند گردنبندها ابتدا گردنبند مریمی بود که به خودم هم هدیه دادند ما تو جلسات فقط زنان بودند بامسعود رجوی خوب بعضا ما مشاهده می کردیم و خود من تعجب می کردم بلاخره بحثی که بود بعنوان زنان مسلمان داشتیم این بود که بحث محرم ونامحرم و اینجورچیزها هم تو سازمان خیلی مطرح کرده بودند ما در این تحویل گرفتن هدیه می دیدیم که حتی دست مسعود رجوی لمس می شد یا خود مسعود رجوی از روابطی که داشت از شوخی هائی که استفاده می کرد و بحثی که او هم مستمر مطرح میکرد: ناموس همچون خودش ما نمی فهمیدیم که ناموس همچون خودش یعنی و همینطور تکرار می کردیم خوب البته اگر کمی دقت می کردیم خوب تو خیلی از بحثها گفته شده بود که بحث طلاق شامل مسعود و مریم نمی شه پس این بحث ناموس که مطرح می کنند ناموس همچون خودش پس ما هم باید همچون مریم این مراحل را طی کنیم این را هیچوقت نمی فهمیدیم و بیشتر به اصطلاح روی ابرها وبحثهای ایدئولوژیک سیر می کردیم .

مثلا غیر از اونکه گفتم گردنبند مریمی که عکس حضرت مریم بود روی اون طلائی که داده بودند غیر از اون در مرحله بعد به زنان شورای رهبری لایه دوم که من جزو آنها بودم و می گفتند شورای رهبری آزمایشی گردنبندی به ما هدیه داده شد در این جشنها که الان شما مشاهده می کنید عکس مسعود رجوی روی آن حک شده است
این لیست که مشاهده می کنید همانطور که گفتم شامل 95 نفر از قربانیان زن این فرقه را شامل می شود که با حیله های مختلف حیله های مختلف مثلا چی بود اینکه شما کم خون هستید برای، عمل سنگ کلیه، برای درمان سردرتون باید این عمل را انجام بدهید مثلا افسانه طاهریان دوست من بود یعنی با هم هم یگان بودیم اون فرمانده یک یگان بود من فرمانده یک یگان و همانطور که می شناسید همسر سابق محمد آقا هستند افسانه من دیدم بستری بود بیمارستان خوب کمردرد داشت اینها مراحل مختلفی را داشتند برای انتقام گرفتن یا برای بی بازگشت کردن اینها و برای اینکه برای اینها آینده ای متصور نباشد یا اینهمه انرژی گذاشتن برای اینها و اینکه با دادن مقام و منصب به اونها او را از شوهرسابقشون جدا بکنند و به مسعود رجوی نزدیک بکنند. ایشون لایه اول بودند و من متوجه شدم خواهر دیگرم هم که شورای رهبری لایه اول است به من گفت که افسانه را عمل زنان کردند تو را هم اگر اینکار را بکنی کمرت بهتر می شود این در واقع پیغامشون را به من می رساند یکی از فرماندهان رده بالاعجیب دنبال من افتاده بود که این عمل را انجام بده. چون همه اینها قبل از این آگاه شده بودند که نفراتی که جدا می خواهند بشوند از سازمان و مسئله دارند به این شکل اینها را هم به رهبری نزدیکتر می کنند اسم این مرحله را گذاشته بودند رفتن بالای قله اینها زنانی هستند که به قله رهائی رسیده اند، اگر این قله رهائی است پس چرا مسعود رجوی خودش در هنگام اجرای روابط جنسی خودش با شورای رهبری لایه اول می گوید این روابط جنسی از نماز شب هم واجب تر است. از آن طرف به آقایان و خانم های داخل تشکیلات می گوید فکر رابطه جنسی هم حرام و خیانت است ولی خودش در اتاق خوابش برای وادار کردن زنان می گوید که مثل نماز شب است و به زنانی که عمل جراحی می کرده اند تشویق کرده و می گوید که از جنسیت رها شدید و بالای قله رفتید تشکیلات و حرفهای مسعود رجوی غرق دغل و تضاد و دروغ است البته می دانید که این را داخل پرانتز بگم مثلا تابلوهائی که مسعود رجوی هر بار مثلا در رابطه با موضوعات مختلف مطرح میکرد هر بار مثلا من یکبار خودم برای مسعود رجوی نوشتم ما جزو لایه ای بودیم که باید موضع گیریمون را سریع می نوشتیم و من هم پوش عادیسازی داشتم چون طرح داشتم برای فرار می گفتم این موضوعاتی که شما مطرح می کنید من با کوچکترین اخباری که می شنوم از بالای قله سقوط می کنم می افتم پائین یعنی تابلوها اینقدر آبکی مرحله به مرحله اینقدر پوشال بود بخاطر چی بخاطر این که رهبر عقیدتی خودش اون بالا چیزی که خودش گفته داره نقض میکنه از یکطرف می گه این تجاوز جنسی یعنی خوشبختانه من خودم لایه دوم مرحله اش به این مرحله نرسیده بود که این رابطه نزدیکتر را با مسعود رجوی داشته باشه به اصطلاح ما کسانی بودیم در مراحل بعدی قرار داشتیم این بود که چگونه این مراحل ا نجام شد از یک طرف گفته بود که این روابط جنسی از نماز شب هم واجب تر است در اونجا به اون شکل در پائین چکار می کردند برادرخودمن 5 ساعت این را در جلسه ای ازش خواستند 5 ساعت توی جلسه ای این را سرپا گذاشتند از اون خواستند که بیاید حرفی که تو یک محفلش گفته که "اینها غرق جیم هستند" را پس بگیره 5 ساعت این را فقط سر پا نگهداشتند که بیا اینکار را بکن بگه بعد خود مسعود رجوی می گه که از نماز شب واجب تر است. حرفها همه متناقض در رابطه با تابلوها که گفتم اینطوری بود که بعد در بین شماها فکر کنم که من در بین شما آخرین جدا شده باشم بعداز این گفت دیگه دیگه از تابلو ها خبری نیست بحث تابلوها را گذاشت کناربحث خلص ایدئولوژیک را شروع کرد که کسی نتواند روی اون هیچ حرفی بزند هیچ تناقضی باشه که بعد مرحله معرفی مسئول اول جدید سازمان شد. من انشاالله بقیه حرفهای ناگفته ام رادر مراحل مختلف به اطلاع افکار عمومی می رسانم در آخر تبریک خودم را به مناسبت تأسیس انجمن زنان اینجا اعلام کنم. با تشکر

آقای سبحانی: تشکر می کنم از سرکار خانم میرباقری و خوشحالیم که توانستند خودشان را از فرقه مجاهدین نجات دهند. آرزو می کنیم که خواهران ایشان و برادرشان هم بتوانند از فرقه نجات پیدا کنند. همین آروز را داریم برای سه هزار نفر باقی مانده در کمپ لیبرتی
انجمن زنان رسما فعالیت خود را در یک سمینار با شکوه آغاز کرد وسایت این انجمن به آدرس اینترنتی زیر در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

افشای لیست اسامی زنانی که درسازمان مجاهدین خلق وتشکیلات در عراق و یا سایر مقرهای این تشکیلات عمل جراحی زنان بر روی آنها انجام شده است
1          مهوش سپهری(نسرین)     سومین مسئول اول  زن سازمان
2          فهیمه اروانی       دومین مسئول اول  زن سازمان
3          کبری طهماسبی هاجر       معاون شاخه داخله سازمان وازمعاونین مسئول اول 
4          ملیحه تدینی        شورای رهبری لایه اول ازعناصرقدیمی سازمان
5          سوسن بزرگانفرد شورای رهبری لایه اول ازعناصرقدیمی سازمان
6          صدیقه خدایی صفت          شورای رهبری لایه اول ازعناصرقدیمی سازمان
7          حبیبه طاولی       شورای رهبری لایه اول ازعناصرقدیمی سازمان
8          حوری سیدی      ازمعاونین مسئول اول
9          حوری چرندابی   شورای رهبری لایه اول
10        شهربانوی فسنقری           شورای رهبری لایه دوم است
11        شراره فریبرز    شورای رهبری لایه دوم است
12        فرزانه پوراقبال   لایه قبل ازشورای رهبری لایه دوم ازگویندگان سیمای مقاومت تلویزیون سازمان
13        پروین پوراقبال   لایه قبل ازشورای رهبری لایه دوم ازگویندگان سیمای مقاومت تلویزیون سازمان
14        طاهره زارنجی   شورای رهبری لایه دوم  است
15        انسیه گلشاهی      شورای رهبری لایه اول است
16        مهوش کرمی      لایه قبل ازشورای رهبری لایه دوم است
17        مهوش علیمددی   شورای رهبری لایه دوم  است
18        ماندانا روستا      شورای رهبری لایه اول وازخوانندگان سازمان است
19        مریم نظام الملکی جداشده ازسازمان شورای رهبری  لایه اول سابق است
20        فرح امامی         جداشده ازسازمان شورای رهبری  لایه اول سابق است
21        فروزان تقی زاده  جداشده ازسازمان شورای رهبری  لایه اول سابق است
22        مریم طباطبایی    شورای رهبری لایه دوم است
23        انسیه قلی زاده     شورای رهبری لایه دوم است
24        فاطمه همدانی      شورای رهبری لایه اول و ازفرماندهان سازمان است
25        افسانه طاهریان   شورای رهبری  لایه اول مسول یکان اماد وترابری سازمان  است 
26        سوسن میرزایی     در آشپزخانه ستاد داخله کار می کرد
27        سوده تقوایی       شورای رهبری  لایه دوم که پدرش آقای  مهدی تقوایی ازمسولین بالای سازمان بود که به همرا ه داما دو2دختر وهمسرش سالهای گذشته ازسازمان  جداشده اند
28        میتراوطنی         شورای رهبری  لایه اول است 
29        مهری حاجی نژاد فرمانده اطلاعات سازمان وازشورای رهبری لایه اول
30        محبوبه جمشیدی (آذر)       پاریس است فرمانده حافظ مریم رجوی
31        بدری     اسم مستعاراست که خارج ورده بالاست
32        زهره اخیانی       عمل زنان کرده است ولی نوع آنرا نمی دانم
33        شهره امامی        لایه قبل از لایه دوم  شورای رهبری
34        ناهید طهماسبی    شورای رهبری است
35        مرضیه موبران   لایه قبل از لایه دوم  شورای رهبری
36        مرضیه              لایه کاندید شورای رهبری در مقر خانم ها بود
37        مژگان مهدوی     سیتی زن امریکا ازفرماندهان سازمان
38        شیوا صادق        شورای رهبری  لایه اول است 
39        نیره سلطانی       شورای رهبری  لایه اول ازفرماندهان سازمان  است 
40        نیر سلطانی        لایه قبل از لایه دوم  شورای رهبری
41        پروین   امدادگر درستاد داخله
42        فرزانه معدومی    شورای رهبری  لایه دوم سازمان وازپرستاران  
43        شمسی زرگران   درستاد تبلیغات است شورای رهبری لایه اول است
44          زهرا توکلی(نصرت)       رئیس بیمارستان داخلی سازمان
45        مرضیه              شورای رهبری و همسر سابق
46        شهرزاد شریعت  پرسنلی کل وستاد جنگ سیاسی ازشورای رهبری لایه اول
47        شهرزاد رحیمی   سیتی زن آمریکا ازفرماندهان سازمان
48        منیره نظری          لایه دوم شورای رهبری
49        گوهرصالحی         لایه اول شورای رهبری ازفرماندهان سازمان
50        منیر فتح پور      لایه دوم شورای رهبری
51        مهین حری         لایه اول شورای رهبری مفسروگوینده سیمای مقاومت  
52        کلثوم صراحتی    لایه دوم شورای رهبری
53        بدری رحیمی      شورای رهبری لایه دوم حفاظت رجوی
54        ژیلا طلوع         شورای رهبری لایه دوم حفاظت رجوی
55        سیما وطنخواه     شورای رهبری لایه دوم فرمانده حفاظت رجوی
56        منیژه یعقوبی      ازمحافظین رجوی وشورای رهبری لایه اول است
57        رویا دررودی     ازمحافظین رجوی وشورای رهبری لایه اول است
58        راضیه طبری       شورای رهبری لایه دوم دفترشخصی فهیمه اروانی
59        زیبا خرسند (آزاده)          ازروسای ستاد تبلیغات سازمان وازاولین گوینده  گان  سیمای مقاومت عمل خارج کردن یک تخمدان
60        پوران نایبی        شورای رهبری لایه اول ومترجم فرانسه وانگلیسی بیمارستان سازمان 
61        مریم     ازفرماندهان سازمان
62        پوران پوراصغری           شورای رهبری لایه اول سازمان 
63        مهرانه مستانه     ازفرماندهان سازمان
64        فرشته مجاهد نیا  لایه قبل ازشورای رهبری لایه دوم سازمان
65        مهری   مترجم انگلیسی وپرستاروشورای رهبری لایه اول سازمان
66        شهلا طوسی       شورای رهبری اول درشاخه داخله سازمان 
67        اعظم رحمانی      شورای رهبری لایه اول مترجم آلمانی وریس بخش کودکان سازمان در آلمان که به قرارگاه اشرف فرستاده شده بود
68        زهرا ابوحمزه       لایه اول شورای رهبری قبلا مسول رادیو وتبلیغات سازمان بود
69        مینا دانشور        شورای رهبری لایه اول سازمان 
70        مریم گل مریمی   لایه قبل ازلایه دوم شورای رهبری سازمان وازپرستاران سازمان 
71        میمنت فضل مشهدی         شورای رهبری لایه اول سازمان 
72        مریم محمد          شورای رهبری لایه اول سازمان  ومترجم انگلیسی سابق بیمارستان سازمان
73        فرح مبصری      لایه اول شورای رهبری  
74        عصمت دهدشتی  لایه قبل ازلایه دوم شورای رهبری  سازمان
75        ثریا یزدان سپاس لا یه اول شورای رهبری وازمسولین آموزش سازمان   
76        صفورا مقدسی    لا یه اول شورای رهبری وازمسولین  مالی سازمان    
77        مهین نظری        لایه اول شورای رهبری ازمسولین در شاخه داخله کشور سازمان   
78        نسرین نظری      لایه اول شورای رهبری ازمسولین در شاخه داخله کشور سازمان   
79        لیلا کاظم خانلو    لایه دوم شورای رهبری
80        طیبه میرمحمدی   لایه دوم شورای رهبری
81        صغری خانمحمدی           لایه قبل ازشورای رهبری لایه دوم سازمان
82        سهیلا رضایی     گوینده سیمای مقاومت تلویزیون سازمان
83        فخری اصفهانیان لایه دوم شورای رهبری
84        طلعت عزیزی     لایه اول شورای رهبری ازمسولین پذیرش سازمان    
85        فرانک شاکرمی   لایه اول شورای رهبری ازفرماندهان سازمان   
86        ثمر حلوایی         مترجم وگوینده فرانسه در تبلیغات سازمان
87        زری حلمی         شورای رهبری لایه اول سازمان ومترجم انگلیسی سازمان  
88        نوشین نامور      ازفرماندهان سازمان
89        فرشته   ازفرماندهان سازمان
90        فرزانه کمانی      ازفرماندهان سازمان
91        معصومه           لایه اول شورای رهبری
92        آذر منافی           لایه قبل از شورای رهبری لایه دوم سازمان


۳ نظر:

ناشناس گفت...

selam beraye on ke ye ede be godret beresand bayet tedad ziyadi egim ve ya nabod besheand. der kojaye in dye in keonyayegabele pezireshe?roza jan shayet baver nekoni her chegder in jenayet ha ra mewrdom mishnevand baver an ha be ANARSHIZM bushter mishe beray in ke der ANARSHISM in jenayet gabel peziresh nist dar ANARSHIZM ne rehber ve ne selsele bendi nist.piroz bashid mesoud

ناشناس گفت...

rosa jan eger in jenayet ha sabet beshe ke be nezere men xili sexte,chon ke beraye esbat in jenayet pool kelani mixad.hemantuor ke rosa jan neveshti geziye xili tekandehende est.omidvaram merdom ba shendidan in mesael chador charget ra biron beyendazand, ve mobarezeye bedone rehberi ve selsele merateb ra reha konenad.piroz bashid mesoud

RosaArchiv گفت...

salam masood jan,
bale xaili maxoufe.
Paydar bashied