۲۵ خرداد، ۱۳۹۰

حمله وحشيانه نيروي ضد شورش به يك ماشين و دستگيري دختر سرنشنين/25 خرداد

الان ساعت1820دقيقه هست.من حدفاصل ميدان آزادی -ميدان فردوسی تا توپخونه رو طی كردم,بجز ميدان آزادی و چهارراه وليعصر و توپخونه خبری از نيرو و پليس نيست,فقط هم نيروهای يگان ويژه پياده با لباس سياه هستند.خبری از لباس شخصی ها هم نيست ,ترافيك سنگينتر از حالت عاديست و حضور مردم نسبت به روزهاي ديگر به صورت مشهودي بيشتر است.ازميان نامه هاي رسيده به كانون حمايت ازخانواده جان باختگان
25 خرداد 90 در فلکه صادقیه نیروهای امنیتی حضور گسترده ای داشتند ما بیشماریم دیکتاتور  Foto

فیلم - پادگان نظامی ، در خیابان ولی عصر ۲۵ خرداد ۹۰
Iran Tehran 15 June 2011 Riot Forces in street on second anniversary of green movement martyrs
گزارش از تهران ,ساعت 19.30 ,25 خرداد :من توي خيابون وليعصر هستم ، اينجا قدم به قدم پليش ضد شورش و بسيجي گذاشتن ، يه پرايد رو هم كه داشت بوق ممتد ميزد رو من خودم با چشماي خودم ديدم كه شيشه ماشين رو از چهار طرف تو سر سرنشيناش كه چند تا دختر بودن خورد كردن . يكي از اون دخترا دچار تشنج شد كه با اين وجود هم بهش رحم نكردن و توسط فاطي كماندوها انداختنش تو ون . جو خيلي امنيتيه
حمله وحشيانه نيروي ضد شورش به يك ماشين و دستگيري دختر سرنشنين با سلام , من همين الان از وليعصر آمدم , جمعيت خيلي زيادي در وليعصر هستند , بعضي از پاساژ ها ومغازه ها باز هستند ومردم به آنها رفت و آمد دارند.نيروهاي حكومتي هم حضور دارن يه تعداد از اونهاموتورسوارهاي نيروي انتظامي اند كه لباس سبز پوشيدن, ترافيك خيلي بالاست , از اونجايي كه تفاوتي بين مردمي كه براي خريد اومدن و هواداران جنبش سبز كه براي 25 خرداد اومدن نيست نيروي سركوب به كلي گيج شده امكان شعار دادن اگر جمعيت بيشتري بياند از 22 خرداد بيشتر است .
http://www.kanoonjb.com/

هیچ نظری موجود نیست: